روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی کیهان یکشنبه 11 بهمن ماهسال1388

"نقد و بررسی : سرمقاله روزی نامه ی جمهوری " اهداف غرب از سازش با طالبان"

"جالب است که فامیل خانوادگی بن لادن در ایران بسر می برند ولی ادعا شده که آمریکا و انگلیس می خواهند با طالبان علیه رژیم کودتائی طالبانی در ایران مبارزه کنند!"

31 سال است که ثابت شده است عامل اصلی بی ثباتی و نا آرامی و بحران آفرینی و جنگ افروزی خاورمیانه رژیم تروریستی فاشیستی مذهبی کودتائی جنگ افروز حاکم بر ایران است. زیرا که با بحران روی کار آمده است و جنگ خانمان بر انداز و ویرانگر را نعمت نامیده است و درکنار سرکوب و خفقان و سانسور داخلی به صدور تروریسم و ارتجاع و بحران به برون مرز پرداخته و نقش فعال دخالت گری در امورداخلی کشور های همجوار و منطقه داشته که توانسته است تا کنون به بقای ننیگین خودش ادامه دهد و اهداف جنگ افروزانه و بی ثبات کردن منطقه را دنبال نماید که مکمل سیاست کمکی بقایش می باشد . بنابراین همانگونه که سیاست جنگ افروزی برایش نعمت بوده است و کمک شایان توجهی به ماندگاری اش کرده است . بنابراین طبیعی است که هر گونه فعالیت و تلاشی که منجربه ثبات صلح منطقه شود برایش زیان آور می باشد . برای همین است که 31 سال است زیرپوشش اشک تمساح ریزی برای مردم فلسطین نه با روند مذاکرات صلح اسرائیل با اعراب مخالفت کرده است ، بلکه تلاش به راه انذدازی جنگ داخلی وبرادر کشی در فلسطین نموده و نوار غزه راجدا ساخت و پس از راه اندازی جنگ 33 روزه از طریق حزب الله لبنان با اسرائیل پاسداران بلافاصله جنگ 22 روزه ی نوار غزه با اسرائیل را با تشویق و تحریک کردن حماس و سازمان جهاداسلامی به پرتاب موشک درون خاک اسرائیل و آماده سازی جنگ با اسرائیل را فراهم کرد . مشابه ی همین سیاست مدتی پیش در یمن از طریق شیعیان حوثی و اعضای القاعده دنبال شد . زیرا که فاش شده است که اعضای نزدیک بن لادن در ایران بسر می برند و خیلی سال ست که پاسداران با القاعده در عراق و عربستان و افغانستان حتی در چند کشور اروپائی چون لندن ومادرید همکاری مشترک اقدامات تروریستی داشته اند . به خصوص پس از اشغال نظامی افغانستان که اعضای القاعدهو طالبان به ایران گریختند ودر اختیار پاسداران و پادگان های نظامی آن قرار گرفته و مشغول تعلیم و آموزش نظامی شدند .

از طرف دیگر پس از جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان با اسرائیل پاسدار محسن رضائی در مصاحبه ی تلویزیونی اش با صدا و سیما اعتراف کرد شیوه ی مبارزه ای که حزب الله لبنان با اسرائیل در جنگ 33 روزه کرد. یا آن نیروهائی که اکنون در عراق و افغانستان دارند با نیروهای نظامی آمریکا می جنگنند و مبارزه می کنند همان شیوه و الگوی رزمی و جنگی پاسداران است که در جهان منحصربفرد است و افزود که این رزمندگان همگی در پاد گان های پاسداران در ایران آموزش و تعلیم نظامی دیدند . همچنین اذعان کرد که خیلی از اینان در صف مقدم جنگ خانمان بر اندازانه ی 8 ساله ی ایران و عراق حضور داشته اند. بنابراین طبیعی است که سر مقاله نویس بدون بیان نقش مداخله ی گری پاسداران در افغانستان وتلاش برای نا امن کردنش و کوشش کردن به گسترش زمین های زیر کشت خشخاش در افغانستان چون نیاز به وارد کردن محموله های تریاک به ایران وتوزیع و ترانزیت به برون مرز دارد که حتی از طریق سنگ قبر هم منتقل می شود زیرا روز گذشته همی نروزی نامه حکومتی جمهوری گزارش داد که در ونکور کانادا این سنگ قبر حامل تریاک لورفته است . پس معلوم است که می بایست که ازهر گونه اقدامی که کمک به آتش بس و آرامش در افغانستان شود سر مخالفت بر داشته و دشمنی ورزیده شود . بهمین دلیل بود که حاکمان تهران در اجلاس لندن شرکت نکردند تا که مجبور به دادن تعهد برای برقراری آرامش در افغانستان و منطقه نباشند و سرمقاله نویس اکنون بتواند از موضع مردم عراق به آمریکا و مسئولان بر گزار کنندگان این اجلاس و شرکت کنند گان در آن موضع انتقادی داشته باشد و گفته شود که بلی این اجلاس امتیاز و آوانس دادن به طالبان بوده است . انگاری که عملکرد طالبان کودتا گر حاکم شده در ایران بهتر از اقدامات طالبان افغانستان است که اکنون پس از پایان اجلاس لندن سر مقاله نویس روضه خوانی کرده و تحلیل داده است که اینگونه آمریکا و انگلیس با طالبان سازش کرده اند تا علیه ی رژیم کودتائی پاسداری طالبانی تهران استفاده کنند :

"نقشه مصالحه و تباني با طالبان به طور جدي سال گذشته توسط انگليسي ها ترسيم شد و در اين ميان عربستان و پاكستان نيز به دليل اينكه خود را پدر خوانده هاي اين گروه افراطي و جنگ افروز مي دانند نقش موثري در روند مذاكرات غرب با اين گروه به عهده داشته اند.در دي ماه سال گذشته حامد كرزاي به يكباره ملاعمر را « برادر » خواند و از وي خواست به دولت بپيوندد. در ابتدا عربستان ميزباني گفتگو و رايزني با طالبان را به عهده گرفت . هرچند مقامات رياض اين دلالي را تكذيب كردند ولي شواهد متعدد و آشكار نشان ميدادند كه انكار آل سعود بي پايه است . گزارش ها همچنين حاكي است كه ملاعمر رهبر طالبان وزير خارجه در سايه خود به نام « آقا معتصم » را مامور مذاكره با آمريكايي ها كرده است . بدين ترتيب روشن است كه موضع گيري هاي اخير حامد كرزاي درباره لزوم مصالحه و دوستي با طالبان ماحصل كار مشترك ناتو عربستان و پاكستان بوده و در واقع اين اظهارات را غرب به كرزاي ديكته كرده است غرب به سركردگي آمريكا در چرخش اخير و تغيير رويكرد نسبت به طالبان دو هدف عمده را پيگيري مي كند. نخست تغيير شرايط موجود در افغانستان با هدف نجات و خلاصي از باتلاق اين كشور و دوم بهره برداري ابزاري از اين گروه براي هدفهاي استعماري و مداخله جويانه آينده در منطقه . آمريكا و متحدانش در ناتو پس از 8 سال لشكركشي به افغانستان كاملا درمانده شده اند . واشنگتن به همراه لندن و ديگر متحدان غربي خود كه در تمامي توطئه هاي خود عليه جمهوري اسلامي ايران دچار شكست شده اند اكنون به طالبان به عنوان ابزاري تازه در مسير اعمال فشار عليه جمهوري اسلامي ايران چشم دوخته اند. به زعم واشنگتن طالبان با تفكرات متحجرانه و سابقه شرارت آميزش چنانكه در گذشته نيز نشان داده است مي تواند خطري بالقوه براي ثبات و امنيت منطقه باشد كما اينكه مي تواند همچون ابزاري دردست قدرت هاي استكباري عليه جمهوري اسلامي ايران بكار گرفته شود"


در خاتمه اینکه سر مقاله نویس بدون آنکه توضیح دهد که اگر چنانچه طبق ادعای ایشان آمریکا و انگلیس می خواهند از طالبان علیه ی رژیم کودتاگران پاسدار کودتائی طالبانی حاکم بر ایران استفاده کنند. اولا ًچرا اینان به جای اینکه تهاجم نظامی به رژیم به حکومت طالبان با کمک پاسداران کنند و آن را اشغال نظامی نمایند که حتی رفسنجانی هم در نماز جمعه ی خود خطاب به بوش به این واقعیت اعتراف کرد . چرا به رژیم تروریستی فاشیستی مذهبی تهران تهاجم نکردند و اقدامی علیه اش کردند که موجب تقویت و تحکیمش نشود؟ همینطور چرا سفیر دولت فخیمه انگلیس در تهران اصرار زیاد داشت تا که نماینده ی رژیم تروریستی فاشیستی مذهبی طلبانی کودتائی در اجلاس 8 بهمن در لندن شرکت داشته باشد ؟ بنا براین اینگونه اقدامات اشغال گران که تضاد ریشه ای با این ادعای سرمقاله نویس دارد. به خصوص اینکه وزارت امور خارجه ی آمریکا هنور حاضر نیست نام سازمان مجاهدین را از توی لیست ساز مان و گروه های تروریستی خارج نماید.

هوشنگ – بهداد

http://www.jomhourieslami.com/1388/13881111/index.html

روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی کیهان یکشنبه 11 بهمن ماهسال1388

دروغ نامه ی کیهان یکشنبه 11 بهمن ماهسال1388

نقد و بررسی : ! (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " حرّ يا حرمله ؟ "

"پاسدار شریعتمداری می گوید چون توبه سران رقیب حر وار نیست و حرمله گونه است مانع ازمحاکمه و مجازات شان نمی شود"

اگردر دفاع از پاسدار گماشته رئیس جمهور احمدی اینگونه است که سر بازجو پرونده ساز و تحریف گر و پرونده و تواب ساز پاسدارشکنجه گر شریعتمداری پیرامون سران رقیب یا فتنه گفته که درست پیشی بینی با افشاگری نموده است .پی سئوال می باشدکه نامه ی جمعی بر خی از نمایندگان آذربایجان بازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی به رئیس مجلس پاسدار علی لاریجانی برای چیست که خواهان پیگیری طرح عدم کفایت سیاسی پاسدارگماشته رئیس جمهور نا مشروع و تقلبی و قلابی شده اند؟ همینطور نامه ی 12 سئوال احمد توکلی رئیس کمیسیون پژوهش های بازار مکاره از وزیر کشور چیست که محور نمایش خیمه شب بازی کودتای تقباتی 22 خرداد است که ادامه ی اینگونه نامه نگرانی و پرسش گری ها به ارسال نامه ی ایشان به پاسدار گماشته احمدی نژاد ممنجر شده است که به وی گفته شما اصل 9 قانون اساسی را نقض کرده ای که مشخص است مقدمه چینی کنار گذاشتن پاسدار گماشته احمدی نژاد است.

جالب است که اکنون سربازجو پیرامون نکته ی چندروز پیش خود که پیش یینی روشنگرایانه کرد که گویا از یک سال قبل در دروغ نامه ی کیهان اسنادی بازتاب داده شد که عوامل داخلی بیگانه در داخل کشور در شرف پیشرد طرح کودتای مخملین مثلثی جرج سوروس ، جین شار و رابرت هلوی می باشند که به یمن این افشاگری های دروغ نامه ی کیهان خاتمی مجبور شد کنار بکشد و جایش را به موسوی دهد که با حضور بسیج و پاسداران در کودتای 22 خرداد این طرح خنثی شد . در صورتیکه یک سال قبل از برگزاری نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد نامی از میر حسین موسوی در میان نبود . از سوی دیگر آنقدر فشار برروی خاتمی آورده شد و مورد تهدید و توهین واقع شد تا که لوطی جماران مورخ 25 آذر سال گذشته در دانشگاه علم و صنعت گفت که ما نیاز به شاه سلطان حسین نداریم و بطور علنی پاسخ منفی به حضور خاتمی از نامزد ریاست جمهوری دوره ی دهم داد . چون هدف بود هر طوری شده پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور شود . برای همین همه نامزد های رقیب مدعی اصول گرایان به جز پاسدار محسن رضائی از نامزد شدن خودداری کردندکه بدلیل همین اصرار حضور وی رأئی که برایش ساخته شد موجب بی اعتبار شدن پاسداران شد تا وی زیرا که فر مانده اسبق سپاه پاسداران بود که زیر 250 هزار رأی آورد که با شکایت تعدادی هم از این رأی کاسته شد .

بهر حال پس از کناره کشیدن خاتمی موسوی با اصرار وارد صحنه ی رقابت شد . از آن به بعد بر تاریخچه ی اعمال گذشته ی نخست وزیر 8 ساله ی جنگ خط قرمز بطلان کشیده شد و تهدید ها شروع شد . هرچه زمان به بر گزاری نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد نزدیک ترمی شد بر موج توهین و تهدید و پرونده سازی کردن علیه ی موسوی هم اوج می گرفت . حتی از کروبی هم بعنوان تاکتیکی چندین بار علیه ی خاتمی و موسوی و دوم خردادی های حامیان شان استفاده شد. اما چون سر باز جو حسین شریعتمداری از موضع بازجوئی و پرونده سازی و اتهام زدن وتوهین وتهدید کردن اهداف کثیف و پلیدش را دنبال می کند هر گز حاضر نیست کلامی راست بگوید . به خصوص در شرایط کنونی که دیگر نه ابهام ونه مشروعیتی برای رژیم کودتائی ضد بشری پاسداری و لوطی جماران باقی مانده است . پس می بایست در این شرایط بحرانی که روز های زیادی به سالروز انقلاب 22 نمانده است سربازجو حسین شریعتمداری این گزمه ی زنگی مست تیغ بر کف دست کف بر دهان آورده بر افروخته و عصبی باشد که چرا رهبران رقب مغلوب آنگونه که شاید و باید در برابر کودتاگران طالبانی پاسدار و لوطی جماران تسلیم نشده و زانو نزده و سکوت اختیار نکرده اند تا که فراخوان حضور مردم معترض در 22 بهمن ندهند یا اگر می دهند به نفع حاکمان کودتائی و علیه ی مردم باشد . برای همین ادامه ی پرونده سازی و سناریوی نکته اش علیه ی موسوی را اکنوناینگونه در یاداشت روز خود دنبال کرده است :

بنابراين، اگر بيانيه را با همان محورهاي پيش بيني شده در خبر ويژه كيهان منتشر مي كردند، بر ماموريت بيروني خود و دنباله روي از فرمول ديكته شده سه ضلعي «سوروس، شارپ و هلوي» مهر تأييد زده بودند و چنانچه محورهاي مورد اشاره از بيانيه حذف مي گرديد، انتشار آن با عدم انتشار تفاوت چنداني نداشت، زيرا مطابق فرمول ياد شده، يكي از اهداف بيانيه- فقط يكي از آنها- تاكيد دروغين بر پايگاه مردمي فتنه سبز بود تا از اين طريق، زمينه براي انتقال فتنه از خيابان ها- كه ديگر نفرات چنداني براي مانور نداشت- به عرصه مجازي فراهم شود. نگاهي به متن سخنراني هيلاري كلينتون به وضوح نشان مي دهد كه آمريكا، بعد از حماسه 9دي و نيز با توجه به هوشياري هواداران اوليه سران فتنه كه كنار كشيدن آنها از عرصه فريب را در پي داشته است، ادامه آشوب هاي خياباني را ناممكن مي داند و از سوي ديگر براي حفظ ظاهري اين جريان و انتقال آن از خيابان ها به فضاي مجازي، نيازمند ابراز وجود جريان فتنه است. اين نياز دقيقاً همان است كه قرار بود - و هنوز هم هست- كه موسوي و خاتمي در بيانيه خود به مناسبت 22بهمن، برآورده كنند! در خبر ويژه كيهان آمده بود «موسوي و خاتمي بايد در بيانيه خود وانمود كنند كه حركتي به نام جنبش سبز! هنوز هم وجود دارد و از هواداران فراواني برخوردار است! اين بخش از بيانيه براي آن است كه به قول جرج سوروس، زمينه انتقال كودتاي مخملي- بخوانيد فتنه- از خيابان به فضاي مجازي فراهم شود، چرا كه در خيابان، ادعاي فراواني هوادار با توجه به شمار اندك آنها، مضحك است ولي در فضاي مجازي مي توان كماكان - و بدون ارائه دليل و نمونه- بر فراواني هواداران! اصرار ورزيد»"

در دنباله سر بازجو حسین شریعتمداری لو داده است که به مسلخ بردن دو قربانی اعدام شده ی اخیر که در بیدادگاه نمایشی فرمایشی قاضی دژخیم صلواتی به مرگ محکوم شدند . هدف ازاین اعدام زهر چشم گیری از سران رقیب و هموار کردن برایاعدام های بیشتر بوده است تا که در صورت مقاومت کردن و تسلیم نشدن ضمن خنثی کردن تلاش پیشنهاد آشتی ملی میانه بازان که دنبال می شوداینان نیزتهدید شوند . پس با آویزان شدن به نقل قولی از خمینی شیا دکه ابزار چماق در راستای هدف علیه ی سران رقیب شده است آنگونه که گفته حتی توبه کردن شان چون توبه ی حرمله ونه حر گونه است مانع از اجرای حکم شان نمی شود. بهر صورت اینگونه متهمکردن با تأکید کردن تهدید هامرتبط با طرح مقدماتی دستگیری و محاکمه و مجازات کردن این سران رقیب مغلوباست که سربازجو دنبال نموده و چنین حکم محکومیت شان را صادره کرده است :

"اكنون به نقطه اصلي ماجرا يعني «پروژه نجات سران فتنه از محاكمه و مجازات» نزديك مي شويم. اين بخش از پروژه براي حفظ فتنه به عنوان آتش زير خاكستر و استخوان لاي زخم، طراحي شده است و اجراي آن به «ميانجي» نياز دارد. وظيفه ميانجي آن است كه با استناد به بيانيه سران فتنه و ادعاي توبه و پشيماني و يا -حداقل- عقب نشيني آنها از مواضع اوليه، ساز آشتي!! كوك كند. ميانجي در اين مرحله از پروژه ياد شده و براي فريب افكار عمومي به منظور پذيرش مرحله ديگر فتنه يعني همان به اصطلاح طرح آشتي! روي چند محور تكيه مي كند.الف: از شرايط كنوني با عنوان «بحران» ياد مي كند. اين در حالي است كه شرايط «حساس» هست، اما بحراني نيست، چرا كه بحران با درهم ريختگي شيرازه نظام همراه است نه مقابله نظام با ستون پنجم شناخته شده دشمن.ب: ميانجي مي كوشد از فتنه اي كه به گواهي تمامي اسناد و شواهد غيرقابل انكار، مديريت بيروني دارد و براي مقابله با اساس انقلاب، نظام، امام و حذف اسلام از حاكميت طراحي شده است، با عنوان درگيري داخلي ميان دو جناح ياد كند! ج: ميانجي، از طرح ديكته شده براي فراري دادن سران فتنه از محاكمه و مجازات، با عنوان «طرح آشتي ملي»! ياد مي كند و حال آن كه درگيري ميان توده هاي وفادار به نظام از يكسو و آمريكا و اسرائيل و دنباله هاي داخلي آن از سوي ديگر در جريان است و راهپيمايي حماسي و چند ده ميليوني 9 دي ماه بهترين و گوياترين گواه آن است. مردم با يكديگر درگير نيستند كه نيازي به آشتي ملي!! باشد.د: ميانجي- يا ميانجي ها- با ناديده گرفتن اصل منطقي، عقلي و حقوقي «ميزان حال فعلي افراد است» كه امام راحل(ره) براي هوشياري ملت در اينگونه موارد، بر آن تاكيد فراوان داشته اند، روي سوابق- بعضا مثبت- سران فتنه و عوامل پيراموني آنها مانور مي دهد. از اين مانور فريبنده براي كمرنگ و نهايتاً فراموش شدن جنايت ها و خيانت هاي سران فتنه و آمادگي افكار عمومي براي بازگشت دوباره منافقان و ستون پنجم دشمن به جامعه، استفاده مي شود. شبيه آن كه جنايت سركردگان سپاه عمرسعد در روز عاشورا به بهانه سوابق احياناً اسلامي - تاكيد مي شود احياناً اسلامي- آنها ناديده گرفته شود.هـ : ميانجي در اين طرح فريب، از واژه هاي مقدس و پذيرفته شده اسلامي بهره مي گيرد. واژه هايي نظير «آشتي» كه در نگاه اول و به طور مطلق، پسنديده تر از «قهر» و دشمني است و يا «توبه» كه هميشه از اصرار بر گناه شايسته تر است. اما، آشتي با چه كساني؟ با دشمنان كينه توز عليه اسلام و امام و انقلاب و مردم و كساني كه براي انجام ماموريت دشمنان تابلودار بيروني از اهانت به ساحت مقدس حضرت امام حسين(ع)، نفي وجود مبارك امام زمان(عج)، شعار به نفع آمريكا و اسرائيل، آدم كشي، آشوب آفريني و... دهها جنايت ديگر نيز دريغ نكرده اند؟!ميانجي ها به گونه اي از آشتي سخن مي گويند كه انگار حق جويان عدالت خواه بويي از رأفت و محبت و آشتي نبرده اند و حال آن كه، اگر رأفت و محبتي هست- كه هست- در ميان مؤمنان حق جو ديده شده و مي شود، نه خونريزان غارتگر و سنگدل.و اما، درباره «توبه» سران فتنه، سخن ويژه اي در ميان است، و آن، اين كه؛ در تمامي نظام هاي حقوقي و قضايي جهان -بدون استثناء- و در نظام حقوقي و قضايي اسلام، «توبه» رابطه اي ميان بنده گناهكار و خداي اوست، و در هيچيك از اين نظام هاي حقوقي و قضايي، توبه مجرم مانع محاكمه و مجازات او نيست و اگر چنين بود، فلان قاتل و جنايتكار مي توانست با ادعاي توبه- و يا توبه واقعي- از مجازات و مكافات فرار كند! و اين، يعني صدور مجوز براي جنايت و حق كشي. آيا غير از اين است؟!برخي از ميانجي ها براي فراري دادن سران فتنه از محاكمه و مجازات به توبه جناب حر- رضوان الله تعالي عليه- اشاره مي كنند و حال آن كه «حر» از ادامه حضور در لشكر عمرسعد خودداري كرد و بي آن كه گامي به خيانت و دستي به جنايت آلوده كند توبه كرده و به سپاه امام حسين(ع) پيوست و در ركاب آن بزرگوار خالصانه جنگيد و به شهادت رسيد. آيا سران فتنه -با آنهمه جنايت و خيانت- بر فرض كه توبه كنند با حضرت حر قابل مقايسه اند؟توبه سران فتنه فقط با توبه «حرمله» قابل مقايسه است كه وقتي دست انتقام جناب مختار ثقفي را بر گريبان خويش ديد، ادعاي توبه!! كرد. يعني آقايان ميانجي! فرق ميان حر و حرمله را نمي دانند؟! برخي از آنان در كسوت مقدس روحاني هستند و بعيد است از درك اين نكته بديهي عاجز باشند!"

در نهایت سربازجو حسین شریعتمداری که به نظرمی رسد که اگر چنانچه طرح عدم کفایت سیاسی پاسدار احمدی نژاد در بازار مکاره اجرا وبه تصویب برسد و وی بر کنار شود. در نوبت بعدی وی نیز دراز خواهد شد. لذابرای دفاع از خودش هم که شده و با چشم انداز نگرانی و وحشتی که از بیانیه ی موسوی و خاتمی به دعوت حضور در تظاهرات 22 خرداد و فعالیت های میانه بازان پشت پرده دارد که جریان دارد مجبور شده است که با آویزان شدن دردفاع از خمینی شیاد و نقل قول کردن از جانشین نا مشروع و بی آبرو واعتبار شده ی جانشین وی لوطی جماران چنین کیفر خواست جنایت و خیانت برای سرا ن فتنه برای محاکمه کردن شان صادر نماید:

"جنايات و خيانت هاي سران فتنه عليه نظام، مردم، امام، انقلاب و مخصوصاً عليه اسلام صورت گرفته است، بنابراين و براساس بديهي ترين قوانين حقوقي و جزايي شناخته شده در تمامي جهان، مردم مسلمان ايران -اگر نگوئيم همه ملت هاي مسلمان- شاكيان اصلي سران فتنه اند و صاحبان حق پايمال شده اند، بنابراين، آقايان ميانجي براي نجات سران جنايتكار فتنه نبايد خواب هاي آنچناني ببينند و هوشياري مردم پاكباخته ايران اسلامي را دست كم بگيرند.رهبرمعظم انقلاب در ديدار مردم آمل و استان مازندران با ايشان به صلابت تصريح فرمودند كه «امام خميني به هيچ كس باج نداد و ما هم نه از طرف ملت و نه از طرف خودمان به هيچكس باج نمي دهيم.» و بالاخره گفتني است پروژه نجات سران فتنه از محاكمه و مجازات با بيانيه اي كه قرار است سران فتنه صادر كنند، رابطه مستقيم دارد. چرا كه حلقه بعدي اين زنجيره ميانجي گري برخي از خواص شناخته شده است و شواهد موجود حكايت از آن دارد كه موسوي و خاتمي براي صدور بيانيه كذايي با سردرگمي دوجانبه اي روبرو هستند. اگر از صدور بيانيه خودداري كنند، خواص ميانجي، براي- به قول خودشان- چانه زني! در بستر به اصطلاح آشتي! بهانه و دستاويزي ندارند و از سوي ديگر، صدور بيانيه، پرده ديگري از پيروي بي كم و كاست آنان از فرمول ديكته شده مثلث- سيا، موساد و اينتليجنت سرويس- را برملا مي كند"

در خاتمه اینکه آیا در 31 سال پیش مردم ایران و مبارزان راه آزادی و عدالت و دمکراسی با رژیم شاه مبارزه کردند که دیو رود و فرشته ای آید که هزار باز بدتر از دیو رانده شده می باشد ؟ آنگونه که یک عنصر گمنام مشکوک طبق ادعای خودش زندانی که پس از 31 سال مشخص نیست چگونه ودر چه رابطه ای دستگیر و محاکمه و محکوم و زندانی شد البته ادعای نماینده ی زندانیان سیاسی در سال 57 در زندان اوین دارد که در آن موقع از خمینی شیاد حمایت کرده بود . پس از انقلاب بطور گمنام در بخش حراست و اطلاعات وبولتن نویسی سپاه پاسداران مشغول مأموریت می شود . سپس نقش بازجوئی و شکنجه گری در زندان را نیز جزو افتخارات خود می داند . آنگاه با چند تواب بازجو شده به مؤسسه ی فرهنگی کیهان می آید تا جای خاتمی بنشیند و آن را تبدیل به شعبه ی تبلیغاتی و سناریو وپرونده سازی و جاسوسی زندان اوین نمایند و ازش یک دروغ نامه ی حراف ای بسازد ودراین دخمه قلمزن جاسوس و بازجوی اتهام زن تعلیم وآموزش دهد وتولید کند و به سایرخبرگزاری های دروغ پرداز صادر کند مهمترکه 24 ساعته یا در حال کشف توطئه ی دستگاه های جاسوسی دشمن بیگانه برای بر اندازی نظام ضد مردمی وخنثی کردنش باشد. یا اینکه خودش مشغول اینگونه توطئه سازی ها و معرفی توطئه گران و یا سران فتنه گران رقیب مغلوب می باشد.البته دردروغ نامه مردم معنی و مفهومی ندارند و هر گز هم به آنان هم ومطالبات شان پرداخته نمی شود. زیرا که مدعیان شارلا تان دروغین عاشقان خدمت به مردم و مخالفان شیفتگان قدرت حاکم شده که سخت در گیر جنگ قرت و حذف رقیب مغلوب برای قبضه ی کامل قدرت و انباشت ثروت می باشند نه مردم برای شان محلی از اعراب ندارند و نه اینکه ضرورت مطرح کردن مطالبات شان برایشان اهمیت ندارد، بلکه به جز بخش جیره خواران مشتاق دریافت ساندویج و ساندیس در تظاهرات فرمایشی و نمایشی همچون 9 دی بقیه مردم چون معترض و ناراضی می باشند و موی دماغ هستند پس سهم و جای شان یا بازداشتگاه کهریزک یا سیاه چال های همچون زندان اوین می باشد .به خصوص سران رقیب دوم خردادی ها که همانگونه سر بازجو حسین شریعتمداری درکیفرخواست این یادداشت روز برای شان حکم خائن و جانی و عامل بیگانه صادر کرده است وتأکیدهم نموده که توبه شان چون حروار نیست و حرمله گونه است اثر ندارد و می بایست محاکمه و مجازات شوند. بهر حال مگر دیگر هیچگونه راهی برای معترم معترض و منتقدان و مخالفان و دگر اندیشان به جز تغییرات دمکراتیک در ایران باقی مانده است؟

هوشنگ – بهداد

http://www.kayhannews.ir/881111/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان یکشنبه 11 بهمن ماهسال1388


گفت وشنود دروغ نامه ی کیهان11 بهمن ماهسال1388

پشه (گفت و شنود)

گفت : چه عرض کنم سئوال شد از پشه

چرا تو ی زمستون ها تو پیدایت نمیشه

پشه بسبک سربازجو کردنظزدادبا تحلیل

مگر در تابستون ها گرفته می شوم تحویل؟

گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: يكي از سايت هاي ضد انقلاب خطاب به رضا ربع پهلوي نوشته است «تو هم مثل پدر و پدربزرگت روي گنج غارت كرده از مردم نشسته اي و از آنجا به ديگران دستور آتش سوزي و حضور در خيابان ها صادر مي كني».
گفت: خب! حرف حساب زده.
گفتم: يك سايت ضد انقلابي ديگر هم خطاب به ربع پهلوي گفته است؛ اگر راست مي گويي به جاي اين كه هزينه ترورها را بدهي، چرا خودت وارد گود نمي شوي؟!
گفت: اين ربع پهلوي بدبخت فلك زده، با هزار زحمت از ايران فرار كرده خب! معلومه كه ديگه نمي تونه برگرده.
گفتم: از پشه پرسيدند چرا زمستون ها پيدات نميشه؟ گفت؛ نه اين كه تابستون ها خيلي تحويلم مي گيريد!!

گفت : یکی ازسایت های ضدانقلاب کرده عتاب

رضا پهلوی را با سرزنش کردن نموده خطاب

گفته است توهم مثل پدر بزرگت و پدر

روی گنخ غارت شان نشستی ای پسر

با رقابت با فتوا و نامه حکومتی های نادر

هی از سوی لوطی جماران می شود صادر

به جای اینکه برای مردم تو کنی دلسوزی

رقابت با رهبر کردی، دادی فرمان آتش سوزی

چرا عرضه نداری تا خودت شوی وارد میدان؟

تا دستگیر شوی باشکنجه اعتراف کنی در زندان

گفتم : مگر سران کنونی بیش ازشاه نکرده اند جنایت

بر منابع چوب حراج نزده اند، با خیانت نکرده اند باغارت؟

چرا در شرایطی که مردم مرگ بر دیکتاتور می زنند فریاد؟

جانشین شاه ،چون دیگ به دیگ، گفته است رویت سیاه باد

مگر دژخیم قاضی صلواتی با صدورحکم اعدام بطور صلواتی

اعدام نکرد دو قربانی باتهام انجمن پادشاهی با گفتمان لاتی

برای چه رژیم این کودتائی ضد نا مشروع و ضد مردمی پلید؟

رضا پهلوی متهم کرده ،وقتی جنایتش رژیم شاه کرده رو سفید

گفت : چه عرض کنم سئوال شد از پشه

چرا تو ی زمستون ها تو پیدایت نمیشه

پشه بسبک سربازجو کردنظزدادبا تحلیل

مگر در تابستون ها گرفته می شوم تحویل؟

پیرامون چند گزیده خبر های خبر گزاری پاسداران فارس 11 بهمن ماه سال 1388

نامه توكلي به رئيس جمهور؛قوه مجريه اصل نهم قانون اساسي را نقض كرده است.خبرگزاري فارس: احمد توكلي طي نامه‌اي به رئيس‌جمهور از نقض اصل نهم قانون اساسي از سوي قوه مجريه خبر داد و از وي خواست نسبت به ترميم آن اقدام كند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811101450

سئوال است که آخر چگونه می تواند رژیم کودتائی پاسداری طالبانی با لوطی جماران منفور و مطرود و بی اعتبار شده دیگر مشروعیت داشته باشد که رئیس جمهور پاسدار قلابی و تقلبی و کودتائی نا مشروعش متهم به نقض قانون اساسی ای شده باشد که خیلی وقت است این قانون اساسی با صدور نامه های حکومتی لوطی جماران اعتبارش را از دست داده است؟ از سوی دیگر به نظر می رسد طرح پیگیری و کنار گذاشته شده پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور نا مشروع دارد جدی می شود .

اگر قرار باشد كسي را در آن گفت و جواب مؤاخذه كرد، آن فرد رئيس دفتر شماست كه سخنان آقاي مطهري را "سخيف " و فاقد ارزش نقد خوانده وي را متهم كرد، كه "قصدش " از اين اظهارات "سرپوش گذاشتن بر روي جرم سران فتنه " است. نكته شگفت‌آور ديگر آنكه هيئت نظارت انتشار اين اظهارنظر يك نماينده مجلس در ارزيابي اثر اقدامات رئيس‌جمهور در پيدايش فتنه را، مغاير رسالت مطبوعات در نفي مرزبندي‌هاي كاذب شمرده است! روزنامه‌هاي مذكور با انتشار حرف‌هاي آقاي مطهري كدام مرزبندي كاذبي را اثبات كردند؟

اختصاصي فارس/حداد عادل؛ سخنران مراسم 12 بهمن در بهشت زهراي تهران.خبرگزاري فارس: غلامعلي حداد عادل سخنران امسال مراسم 12 بهمن در بهشت زهراي تهران خواهد بود

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811101466

انتخاب غلامعلی حداد عادل که هم منقلیلوطی جماران و پدر همسر جانشین آقا زاده ی لوطی جماران مجتبی خامنه ای است که یکی از مهره های اصلی کودتای پاسداری طابانی 22 خرداد می باشد که بعنوان سخنران 22 بهمن بر گزیده شده است . آنهم در مکان بهشت زهرا می بایست سخنران 22 بهمن باشد که پس از 31 سال که از ورود و سخنرانی خمینی شیاد می گذرد که پس از وروود بی احساس اش در این محیط سخنرانی کرد و خطاب به مستقبلین خود گفت که محمد رضا شاه فقط گورستان ها را آباد کرد . اکنون برای اثبات این واقعیت که شیخ و پاسدار و شرکای شان خیلی بیش از شاه تنها اقدام آبادانی و توسعه و پیشرفت شان آباد کردن گورستان ها در سراسر کشور بوده است. بهشت زهرا برای سخنرانی . هم منقلی لوطی جماران در 22 بهمن انتاب شده استتا که گزارش از روند چگونگی صنعت آباد گری گورستان های کشور در 31 سال گذشته طی شده است؟ البته فراموش نشود که انتخاب این مکان ناشی از هم وحشت از حضور مردم معترض در خیابان های تهران و دست زدن شان به برپائی تظاهرات رادیکال ضد حکومتی است . همچنین تأئید کننده ی گزارش خبر قبلی احمد توکلی برای مقدمه چینی خالی کردن آشکار زیر پای پاسدار گماشته احمدی نژاد است که می بایست ازطریق پیگیری طرح عدم کفایت سیاسی در بازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی مجلس هشتم پیگیری و وی مثل بنی صدر کنار گذاشته شود . هم اینکه ادامه ی پیام مرگ مفتی پیام مرگ آخوند متحجر انگلیسی مصباح یزدی است که فتوای مرگ معترضان را در آستانه ی 22 بهمن بعنوان اجرای امور دینی صادر کرده است . مهمتر اینکه هم مکمل اجرای احکام مرگ قاضی صلواتی است که بطور صلواتی حکم مرگ معترضین را صادر می کند ک هاکنون قرار است پس از 31 سال از سوی پاسداران کودتا گر طالبانی و لوطی جماران در سالگرد انقلاب در بهشت با ضرب و شتم و گلوله به معترضان داده شود تا بر اساس فلسفه ی اقتصادی خود کفائی پاسداری – حوزوی ازتولید به مصرف همان جا نیز بدون درد سر پزشک قانونی و بایگانی سر خانه و کالبد شکافی و.... بعنوان گمنامان محارب و منافق و ... دفن شوند .

به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس، غلامعلي حداد عادل مشاور عالي مقام معظم رهبري و رئيس كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي امسال سخنران مراسم 12 بهمن است. بر اساس اين گزارش، حداد عادل طبق برنامه‌ريزي انجام شده، در محل جلوس حضرت امام در بهشت زهراي تهران به تشريح دستاوردهاي انقلاب اسلامي خواهد پرداخت.

آيت‌الله مصباح يزدي: -2حكم ولي‌فقيه بر همگان حجت است.خبرگزاري فارس: رئيس مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني (ره) گفت: در مسائل پيچيده كه شناخت حق از باطل مشكل و سخت است همه بايد از ولي‌فقيه تبعيت كنيم زيرا فتوا و حكم او براي ما حجت است

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811101742

مفتی مرگ و نیرنگ و حیله و تحجر با دروغ گوئی و عریان و دستمال ابریشمی یزدی بر دست وارد کارزار شده است تا با تملق گوئی از لوطی جماران و تبرئه کردن وی از فساد در صورتیکه همین چند ماه پیش بود که در انگلیس حساب یک میلیارد و 600 میلیون دلر آقازاده جانشین وی مجتبی خامنه ای مسدود شد . همچنین زمان زیادی از انتقال میلغ 5 / 18 میلیارد دلار نقد با شمش هایو طلا از سوی پاسدار گماشته احمدی نژادبهترکیهو مصادره شدنش نمی گذرد که این پاسدار گماشته احمدی نژاد مورد تأئید لوطی جماران و مصیاح یزدی است . از سوی دیگر از طرف دولت نا مشروع بودجه ی هنگفتی به مؤسسات ارتجاعی و خرافاتی و قرون وسطائی زیر نظر و نترل مصباح یزدی در قم افزوده شده است . در حقیقت این آخوند مصباح یزدیخود و آقازاده های شکر دزد انگلیسی از آن گربه هائی نیست که بخاطر رضای خدا موش بگیرد .برای همین سئوال است که دلیل فعال شدن آخوند متحجر انگلیسی دزد مرشدان کودتاگران کودتائی پاسدار وفتوای اعدام دادن باز داشت شدگان مشخصاستکه برای چیست؟ به ویژه آنهم دردفاع کردن از نفی جمهوریت و از ولایت فقیه که آنگونه مورد تنفر مردم ایران است که 8 ماه است ز سویمردم معترض در هر مکان و تظاهرات ضد حکومتی بر پا می کنند فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه سر می دهند و نثارش می کنند.اما اکنون این آخوندانگلیسی به موازات شیخ محمد یزدی دزد و فاسد که بسوی رفسنجانی وی را کیش می دهد وارد صحنه و فعال شده است که درمجموع بخاطر وحشتت بیش از حد از حضور مردم در تظاهرات ضد حکومتی در 22 بهمن می باشد که فتوای مرگ معترضان را بطور شفاف صادر کرده است.

امروز آسيب‌هاي بسياري از سوي بيگانگان توسط فناوري‌هاي نوين جوانان را تهديد مي‌كند و مسئولان فرهنگي كشور بايد به اين موضوع كاملا آگاه بوده و توجه كنند. وي تأكيد كرد: طبق آموزه‌هاي ديني اسلام ما بايد مال خود را فداي جان و جان خود را فداي دينمان كنيم. امروز دشمنان اسلام را به گونه‌اي ديگر جلوه داده و قرائت‌هايي در راستاي اهداف خود ارائه مي‌دهند. امروز فتنه‌گران دستگير شده‌اند و احكام مجازات آنها كاملا مشخص و روشن است اما كساني كه ريگي در كفش دارند رحمت الهي را پيش كشيده و خواستار برخورد با متهمان با رأفت اسلامي هستند. امروز به‌حمدالله مي‌بينيم كه هيچ ضعف و كاستي در زندگي و رفتار و گفتار مقام معظم رهبري وجود ندارد زيرا اگر كوچك‌ترين مسئله‌اي بود رسانه‌هاي خارجي و مغرضان داخلي آن را در بوق و كرنا مي‌كردند

در پي رفتار انساني - ارزشي بازيكن فوتبال صورت گرفت .قدرداني سردار نقدي از حركت جوانمردانه متوسل‌زاده ، بازيكن مقاومت سپاسي.خبرگزاري فارس: سردار سرتيپ محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفان ، حركت جوانمردانه امين متوسل زاده بازيكن تيم فوتبال مقاومت شهيد سپاسي را حركتي ارزشمند توصيف كرد و مورد تقدير قرار داد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811101862

رفتاری که یک عنصر تیم فوتبال پاسداری انجام داده است چون گل وارد دروازه حریف نکرده است و فرصت تبلیغاتی برای یک پاسدارمریدآخوند متحجرانگلیسی مصباح یزدی بوجود آورده است که غضنفر گل زن تیم خودی است. جالب است که این پاسدار بسیجی خرافاتی و کودتاگر قاتل عراقی نقدی بعنوان مفسر ورزشی فوتبالوارد معرکه شده و از موضع رفتار شناسی که وارد معرکه بازار تبلیغاتی برای تیم خودی شده است و از اقدام گل نزدن بعنوان جوانمردی با ستایش گری یاد کرده است . آنهم در شرایطی که رژیم ضد ورزش سابقه ی تیر باران کردن کاپیتان فوتبال حبیب خبیری را دارد . اینگونه تبلیغات کودتائی طالبانی کردن می بایست از عنصری که وی از آن تبلیغ و ستایش کرده از جنس خود وی باشد . چونکه قورباغه بر گرده قور باغه جفتک می زند .

سردار همداني در نشست خبري:22 بهمن امسال جشن عبور از فتنه‌هاست.خبرگزاري فارس: فرمانده سپاه تهران بزرگ با بيان اينكه اگر صدا يا رنگي غير از صداي انقلاب اسلامي در روز 22 بهمن باشد، خود به خود از صف مردم بيرون رانده مي‌شود، گفت: 22 بهمن امسال جشن عبور از فتنه‌هاست

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811100527

حال که نوبت میدان داری و یکه تاازی پاسدار ان کودتا گر طالبانی شده است . آنگونه که یکی پس از دیگری وارد صحنه ی عربده کشی و تهدید نمودن ناشی از تظاهرات ضد حکومتی 22 بهمن شده اند . به خصوص اینکه سپاه محمد رسول الله تهران که نقش اصلی در کودتای 22 بهمن و سرکوب گری های 8 ماهه پس از آن را بر عهده داشته است که اکنون فر مانده اش پاسدار همدانی آشکارا تهدید کرده است که اگر چنانچه در 22 بهمن صدا ها غیر از صدای لوطی جماران و مرشد پاسداران کودتا گر آخوند انگلیسی مصباح یزدی باشد سرکوب وخفه می شوند.

فارس گزارش مي‌دهد:موج استعفا و اعلام برائت مسئولان ستادهاي انتخاباتي موسوي از مواضع و عملكرد وي.خبرگزاري فارس: گزارش خبرنگاران فارس از استان‌هاي سراسر كشور حكايت از موج جديدي از استعفاها و ابراز برائت‌هاي مسئولان و اعضاي ستادهاي انتخاباتي ميرحسين موسوي از عملكرد و مواضع ساختارشكن وي دارند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811101331

8 ماه است که از زمان بر گزاری کودتای تقلباتی پاسداران طالبانی سپری شده است و بخاطر این کودتا صد ها نفر جان باخته و مجروح وده ها هزار بازداشتی بر جای گذاشته است . امااکنون گزارشگر خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران کودتا گر فارس خواب نما شده و یاددش افتاده است که برای فشار بر روی موسوی و بروز وحشت از تظاهرات ضد حکومتی 22 بهمن باید گزارش کند که به جای موج دستگیری گسترده ی مسئولان ستادهای انتخاباتی موسوی و زیر شکنجه بودن شان برای اعتراف قرار استعفا داده و اعلام برائت از موضع موسوی کرده اند.

متهم پرونده اول اغتشاشات روز عاشورا در دادگاه:رفتار نامناسب برخي خواص از عوامل بروز آشوب در روز عاشورا بود.خبرگزاري فارس: متهم پرونده اول اغتشاشات عاشورا در دادگاه تصريح كرد: عدم رفتار مناسب برخي خواص نظام و كانديداي انتخابات به اين فضا دامن زد تا آشوب‌ در روز عاشورا رخ دهد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811101547

نمایش مرگ دادن از موضع نهایت ضعف و در ماندگی و اضمحال از سوی یک عنصر جانی و قاتل به نام صلواتی است که صلواتی حکم مرگ صادر می کند . چون که این دژخیم جایگزین مأموریت اجرای نقش لاجوردی قصاب و جلاد زندان سابق اوین را بر عهده گرفته است آنهم در سی و یکمین سال گرد انقلاب حکم مرگ صلواتی صادر کردن نمایانگر ماهیت جنایتکاران کودتاگر پاسداران کودتائی و پایان حکومت ننگین شان می باشد که از وحشت تظاهرات ضد حکومتی 22 بهمن می بایست نمایشنامه ی اجرای مرگ دنبال شود.یعنی ازترس مرگ دست به خود کشی زده شده است .

هوشنگ – بهداد

دروغ نامه کیهان شنبه 10 بهمن ماه سال 1388

نقد و بررسی (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " مثلث قدرت در قرن 21 "

"مداح یادداشت روز به جای بیلان 31 عملکرد حاکمان به مردم ایران، از 31 سال جنگ پیروزمندانه با آمریکا گفته است :

اکنون پس از 31 سال که سپری شده است . البته بدون اشاره به زد وبند های انجام شده در پشت پرده زیر درخت سیب در پاریس که از سوی خمینی شیاد و مشاوران نزدیک وی با حامیان خارجی اش بطور پنهانی گذاسته و پیمان بسته شد و قول داده شد که چگونه سازمان های انقلابی و سیاسی مبارزدر زمان شاه را از صحنه ی قدرت و فعالیت سیاسی حذف کند. اما اکنون قلم بر دست یادداشت روز نویس برای جراحی و خراطی ووارونه کردن حقایقی که اکنون بخش اعظم آن افشا ورفع ابهام شده اعتراف کرده است که بر خلاف عرف معمول و با توطئه ی نه بزرگ و تأکید بر جمهوری اسلامی بدون نه یک کلمه کم و یک بیش که در فضای احساسی مذهبی حاکم و بدون اطلاع مردم ایران از اهداف کثیف طراحی شده در پشت پرده تحمیل شد و اکنون آنگونه تق و گندش در آمده است که فریاد سراسر ایران مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه همه گیر و بلند شده است که اگر چنانچه پژواک اعتراضی کنونی شدیدتر از دوران بهمن ماه سال 57 نباشد کمتر هم نمی باشد ولی مداح متملق وارونه گوی دشمنی آشکار کودتاگران طالبانی با مردم معترض را تعبیر به دشمنی پایان ناپذیر نظام سلطه یا شیطان بزرگ کرده است . یعنی بازی کردن با ترفند و شگرد سوخته شده ی موضع ضد آمریکائی در بستر اهداف مشخص مانور تبلیغاتی داده است.

مسخره تر اینکه مداح وارونه گوی یادداشت روز نویس بدون آنکه بگوید چگونه رفسنجانی در نماز جمعه ی تهران پس از اشغال نظامی افغانستان اعتراف کرد که اگر چنانچه همکاری ما نبودهنوز هم طالبان در افغانستان بر سر قدرت بود . البته مشابه ی همین همکاری هم در اشغال نظامی عراق شد و پس از آن نام سازمان مخالف جدی کودتا گران طالبانی حاکم ایران از سوی وزارت امور خارجه ی آمریکا تا کنون بر توی لیست گروه سازمان های تروریستی گنجانیده شده است . در صورتیکه در عراق و افغانستان نظامیان آمریکائی از سوی عوامل پاسداران کشته و مجروج شده و می شوند . همچنین بدون آنکه گفته شود که در شرایط کنونی کدامین کشور متعارف یا حتی نامتعارف در جهان یافت می شود که اینقدر مورد تنفر و خشم مردمش باشد و اینهمه مخالفین گوناگون داشته باشد که حتی شامل منتقدین درون حکومتی هم می شود . ولی باز هم بتوان کرد که آنگونه قدرتمند است که باقوی و بزرگ ترین قدرت جهان در 31 سال در حال مبارزه و جنگ با این رژیم ضد بشری و کودتائی و نامشروع بوده است و این قدرت یا شیطان بزرگ را شکست داده است و دلیل پیروزی هم روحیه استکبار ستیزی و فطرت عدالتخواهی حاکمان تهران دانسته است آنگونه عدالتی که پس از 31 سال دو متهم همکاری کننده با دستگاه وزارت بد نام اطلاعات بدون اطلاع حتی وکیل مدافع شان اعدام شدند و تعداد بیشتری هم در لیست اعدام قرار دارند که این چنین مداح یادداشت روز نویس هذیان گوئی های خود را مطرح و تشریح شده است :

طي سه دهه گذشته «نظام سلطه» و در رأس آن آمريكا از راههاي مختلف و بالطايف الحيل و بهره گيري از تاكتيك هاي سياسي، اقتصادي و نظامي تمام همت خود را بكار بسته و از همه توان و ظرفيت خود ياري جسته تا استراتژي دگرگوني ساختار حكومتي ايران را عملياتي و اجرايي كند. شرح اين داستان بلند و گلاويز شدن خوي استكباري نظام سلطه با فطرت عدالت خواهي نظام اسلامي و پاي فشردن به حقيقت و مقاومت و باج ندادن به زورگويان و زياده خواهان نه در اين مقال مي گنجد و نه نيازي به تكرار دارد

. عجیب تر اینکه مداح و متملق و مرثیه خوان کودتا گران پاسداران کودتائی بدون اینکه توضیح دهد که این چگونه قدرتی می باشد که ادعا شده 31 سال است با دشمن شیطان بزرگ در حال نبرد بوده است . اما از سوی دیگر بیشتر از ضعف و ناتوانی و نامشروع بودن این رژیم سخن گفته است . زیرا هم اعتراف به ادامه ی 8 ماه مقاومت مردم ناراضی کرده است که چگونه با وجود ضریب وحشتناک سرکوب و سانسور و اختناق و ضرب و شتم و بازداشت و شکنجه و اعتراف گیری و پرونده سازی باتشکیل بیداد گاه های نمایشی و فرمایشی بر گزار کردن و احکام محکومیت سنگین زندان و اعددام صادر نمودنها که وجودداشته ولی همچنان مقاومت اعتراضی مردم ناراضی ادامه داشته است . همینطور از طرف دیگر اینکه اذعان کرده طرح های تو در توی دشمن نیز اینگونه ادامه داشته است :

"آنچه امروز پس از گذشت قريب به 8 ماه از انتخابات مي توان بدون ترديد و ابهام دريافت اين است كه طراحي هاي چند لايه و تودرتوي دشمنان كه جماعتي در داخل- خواسته يا ناخواسته- ماموريت اجرايي كردن آن را داشتند بر حول خدشه در مشروعيت نظام در راستاي تضعيف اقتدار زبانزد ايران اسلامي متمركز بود"

بالاخره اینکه مداح و روضه خوان یادداشت روز نویس پس از سفسطه گری های وارونه و صغرا و کبرا کردن های حوزوی – پاسداری علیه ی نظام سلطه و دشمن بزرگ آمریکا که کرده است . آویزان به مانور تبلیغاتی تظاهرات نمایشی و فرمایشی ساندویجی و ساندیسی ده ها برابر برزگ نمائی شده ی 9 دی شده است تا توانسته باشد بر ضرب سیلی سرخ کردن اینگونه دست آویزی در برابر معترضان نقض سیستماتیک حقوق بشر رژیم کودتائی پاسداری طالبائی دست و پا کرده باشد :

"اكنون پس از سيلي محكم و پرمعناي ملت در 9 دي كه نظام سلطه از سرضعف و ناتواني و شكنندگي اين نمايش عظيم اقتدار را در رسانه هاي خود سانسور كرد! يا در پوششي تحريف شده و تنزيل يافته بازتاب داد آنها علاوه بر استفاده از فضاي سايبري به دو اهرم نخ نما شده «تحريم» و «حقوق بشر» متمسك شده اند كه نشان از سردرگمي آنان در رويارويي با نظام جمهوري اسلامي دارد. جالب اينجاست كه درباره اعمال تحريم هاي شديد عليه ايران بارها و به كرات مقامات و شخصيت ها و تشكل هاي تجاري و اقتصادي غربي بر ناكارا بودن و بي فايده بودن آن تأكيد و تصريح دارند. تا آنجا كه هفته پيش گروه هاي تجاري برجسته آمريكا (همچون اتاق بازرگاني آمريكا، شوراي تجارت بين المللي آمريكا، انجمن ملي كارخانه داران، كميته اضطراري تجارت آمريكا و...) طي نامه اي رسمي نه تنها تحريم ها عليه ايران را بي فايده و ناكارآمد دانستند بلكه به كاخ سفيد هشدار دادند كه تحريم جمهوري اسلامي منافع اقتصادي و امنيتي آمريكا را متزلزل مي كند"

در خاتمه اینکه مثله همیشه با فرار کردن از ارائه دادن بیلان عملکرد حاکمان که در 31 سال گذشته پس از ورود خمینی شیاد به ایران چه انجام شده است؟ ولی اینگونه قلم زن های اجیر شده ی اجاره ای که هیچگونه اراده و استقلال عملی از خود ندارند . ضمن نقش فلش بودن شان که وظیفه دارند فقط جهت را نشان دهند یا ترسیم کنند و باید مداح و تبلیغ گر ی لوطی جماران بی ارزش و اعتبار شده باشند اجبار دارند که می بایست با آویزان به بر خی از گزینه های لوطی جماران شوند تا ضمن تبرئه کردن خودشان آن را فصل الخطاب برای همه جریانات در گیر تحمیل نمایند تا در ادامه به نقش مأموریت اصلی کتمان کردن حقایق به پردازند . یعنی یادداشت روز نویس مداح گذشته از دروغ و هذیان و وارنه گفتن ادعا کرده است که مطرح کردن نقض حقوق بشر در ایران آن سوی طرح تحریم ها می باشد که از سوی شیطان بزرگ آمریکا می باشد که همگی غیر واقعی و دروغ و بی تأثیر می باشد . زیرا که رژیم کودتائی پاسداری طالبانی که بطور عریان مردم معترض و نا راضی را سرکوب می کند و لحظه ای از کابوس تظاهرات ضد حکومتی 22 بهمن آسایش وآرامش ندارد . مهمتر آنکه آنگونه دچار وحشت ناشی از متزلزل بودنش شده است که گذشته از دستگیری فعال سیاسی و مشاوران سران رقیب و هوار زدن آشکار در نماز جمعه ی تهران بر اعدام کردن ها که شده است . بدلیل منقبض بودن اوضاع فرزندان معین نامزد ریاست جمهوری دوره ی نهم و پاسدار علی لاریجانی رئیس بازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی هشتم را نیز زندان کرده است . همینطور از نگرانی شدید جنبش سبز رنگ سبز پرچم ایران که شناسنامه و هویت ملی ایران است از سوی پاسدار گماشته احمدی نژاد به رنگ آبی تغییر داده شده است با این وجود هنوز ادعای ابر قدرت بودن در منطقه شده است !

هوشنگ - بهداد

http://www.kayhannews.ir/881110/2.htm#other201



روزی نامه حکومتی جمهوری اسلامی شنبه 10 بهمن ماه سال 1388

نقد وبررسی : سرمقاله ی روزی نامه جمهوری " دهه ي همبستگي "

"جائیکه کودتاگران ومردم معترض رودروی هم ایستاده اند پس از 31 سال، پیشنهاد همبستگی در دهه زجر دادن، نشان از پایان خط است "

گفته می شود قیافه که به تنگ آید شاعر به جفنگ آید.اکنون که آنگونه گند 31 ساله ی عملگرد حاکمان غارتگر و جنگ افروز و دین فروشان کودتائی پاسداری طالبانی در آمده است که از یک سو که مردم ناراضی و خمگین رو در روی حاکمان ایستاده اند و بدون توجه به تهدید ها و ضرب و شتم ها و بگیر و به بند ها و بازداشت ها و تجاوز و شکنجه ها و قتل ها و صدور احکام زندان و اعدام ها که در 8 ماهه گذشته بطور سیستماتیک ادامه داشته است . ولی مردم معترض وناراضی به خصوص جوانان و دختران و دانشجویان آشکار ا فریاد مرگ بردیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه در کوی و برزن و خیابان و دانشگاه و هر مراسمی سر داده اند و تظاهرات های نمایشی مرسوم دولتی را به تظاهرات ضد حکومتی تبدیل نموده اند . آنگونه که در روند جنگ قدرت و ثروت و تلاش برای حذف رقیب مغلوب دوم خردادی دست به کودتای تقلباتی 22 خرداد زده شد . ولی چون رقیب مغلوب زیر بار نرفت و تسلیم نشد و اعتراض کرد و بدلیل حمایتی که مردم ناراضی و معترض با حضور خود کردند و هزینه ی بس گزاف تقبل کردند برای اینان چتر حاشیه ی امنیتی ایجاد کردند تا که دستگیر نشوند .تا جائیکه رهبران رقیب مغلوب بعنوان سران فتنه و دست آموز سازمان های جاسوسی سیا آمریکا و موساد اسرائیل و همکار دشمن بزرگ آمریکا متهم و طراح کودتا یا انقلاب مخملین نامیده شده اند . اکنون مشخص نیست که دهه همبستگیدردههی زجر برای چیست و کی با کی می خواهد همبسته شود و علیه ی کی؟ اگر این پیشنهاد دهه ی همبستگی علیه ی مردم نیست که کودتاگران پاسدار طالبانی دشمن علنی مردم می باشند و هدف تلاش مذبوحانه برای پرهیز از اختلاف ومتهم ومحکوم کردن همدیگرو کوشش عبور از بحران های مرگ آور موجود در دهه ی زجرن نمی باشد پس هدف چیست که اینگونه از سوی سرمقاله نویس مطرح وپیشنهادشده است:

.

"در آستانه دهه ي فجر انقلاب اسلامي قرار داريم . اگر حسن نيتي وجود داشته باشد مي توان با همدلي و همكاري اين دهه را به فرصتي براي پايان دادن به اختلافاتي كه اولين سال از چهارمين دهه ي انقلاب و نظام جمهوري اسلامي را به كام دوستان انقلاب تلخ كرده و دشمنان را به شادي و تكاپو واداشته تبديل كرد"


البته سرمقاله نویس توضیح نداده است اکنون به مناسبت دهه ی زجر اشاره روز های پر شکوه بهمن ماه 57 کرده است ولی مشخص نیست که چرا تلویزیون پاسدار ضر غامی تمام صحنه های حساسی که مردم در کنار فعالان سازمان های انقلابی و سیاسی در صحنه ی مبارزه حضور داشتند برای اینکه پخش آن زمینه ی تحریک و انگیزه ی مبارزاتی نسل جوان نشود بطور کامل پخش این صحنه ها را حذف و سانسور کردهاست ؟ جالب تر اینکه سرمقاله نویس بر خلاف عنوانی که برای سر مقاله اش بمناسب شروع دهه ی زجر بر گزیده است در دنباله مجبور شده است تا که عمق اختلافات ریشه ای جناح و باند ها که پیرامون جنگ قدرت و به خصوص ثروت است از خمینی شیاد نقل قول کند تا که نشان دهد چگونه پیروانش خلاف وی حرکت و اقدام کرده ومی کنند. در پایان برادامه داشتن همچنان کوبیدن طبل جنگ باندهای ما فیائی غالب و مغلوب با سنگر گرفتن سنگر تهاجمیو دافعی ومتهم کردن به دشمنی با لوطی جماران ولی فقیه را اینگونه گوشزد و یاد آوری کرده است :

" اگر از اختلاف ماها آنهم اختلافي كه من شك ندارم بر سر دنياست نه براي خدا اگر اين اختلافات موجب اختلاف بين مردم بشود و موجب اين بشود كه شكست بخورد جمهوري اسلامي و تا قرن ها نتواند سرش را بلند كند (آيا) اين جرمي است كه خدا مي بخشد بر ما ! بايد توجه كنيم ما نبايد به خودمان مغرور بشويم و حسن ظن به خودمان داشته باشيم كه اين ماييم كه چه هستيم و ديگران نيستند. بايد به ديگران حسن ظن داشته باشيم و اعمالشان را حمل بر صحت بكنيم و نسبت به خودمان سوظن داشته باشيم » (صحيفه امام جلد 18 صفحه 17 امروز ما به اعمال اين سياست بيش از هر زمان ديگري نياز داريم . بر طبل جنگ كوبيدن و اين و آن را به نفاق و ضديت با ولايت فقيه و وابستگي به قدرت هاي خارجي نسبت دادن نه تنها هيچ گرهي از مسائل پيچيده كنوني باز نخواهد كرد بلكه هر روز گره هائي بر آنچه موجود است خواهد افزود"

در خاتمه اینکه اکنون پس از 31 سال که ازعمر ننگین نکبت بار حاکمان ضد بشر عوامفریب و جنگ افروز و غارتگر سپری شده است که دیگر جای هیچگونه ابهام و شکی باقی نگذاشته است کهخمینی شیاد فرصت طلب که پس 15 سال تبعید وبی احساس که وارد تهران شد و بطور مستقیم به بهشت زهرا رفت تا سخنرانی برای آنانی کند که چه آرمان و آرزوهائی داشتند و چگونه نسبت به یک پیر مرد80 ساله ظاهراً آخوند خوشباورانه تخیل رؤیائی داشتند که گویا واقعیت می تواند داشته باشد که وی همچون شاه بقول خودش قصد آباد کردن گورستان ها را ندارد و می خواهد جای دیو رفته و فرشته ای شود که هیولا و غول وحشتناک ویرانگری نیست که از درون شیشه ی قرون وسطا بیرون زده است که زوزه کشان هدف ترویج جنگ و خرافات و تخریب و ویرانی و خفه کردن صدا های دگر اندیشان وشکافتن سینه های آزادیخواهان و شکستن قلم ها و دوختن دهان ها و بر یدن گلوهای فریاد کن آزاد ی و عدالت و دمکراسی و جراحی کردن اندیشه وتفکر وخراطی کردن اندام و مبلغ سانسور و ممیز گری و سانسور و تفتیش عقاید و فعال کردن ماشین کشتار و نهادینه کردن گسترش فقر و بیکاری و تحکیم و تقویت شکاف عمیق طبقاتی با ابزاری کردن دین در راستای جنگ سیستماتیک قدرت و ثروت خواهد شد .ترکش اینگونه اقدامات ضد بشری آنگونه گسترش یافته است که حتی رقبای در گیر جنگ قدرت و ثروت غالب اکنون حتی تحمل پیروان خمینی شیاد را نیز ندارند .بهر حال گرچه هزینه ی تحمیل شده ی مالی و جانی به مردم و کشور ایران در این 31 ساله بسیار سنگین بوده است . ولی چه می شود کرد که این بهای پرداخت شده ی سنگین هزینه ی مبارزه با توطئه مشترک ارتجاع داخلی و استعمار خارجی بوده است که با طراحی حکومت مذهبی در 31 سال گذشته دنبال شده است ولی اکنون بازده اش تبدیل به پیام همبستگی میان اقشار گوناگون مردم ایران شده است که در فریاد همه گیر مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه وشعار جمهوری ایرانی و اوباما با اونائی یا با ما تبلوریافته است و در تظاهرات بزرگ ضد حکومتی 22 بهمن رسا تر پژواک خواست تغییرات دمکراتیک و حکومت سکولار در ایران فریاد زده خواهد شد.

هوشنگ - بهداد

http://www.jomhourieslami.com/1388/13881110/index.html

روزی نامه حکومتی جمهوری اسلامی شنبه 10 بهمن ماه سال 1388

گزیده خبرهای مهم 9 و 8 بهمن ماه سال 1388

دادستانی تهران اعلام کردحکم اعدام برای 11 نفر از متهمان اغتشاشات/ دو نفر اعدام شدند

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15497

اینگونه اعدام نگون بختگان دست پروردگان این رژیم مرگ پرور ضد بشر که حتی باسازمان اطلاعات بدنام با حضور قاضی سعید مرتضوی قاتل مجرم بد نام و منفوری که زیر پیگرد می باشد همکاری کرده اند و با وجود اینکه 2 ماه قبل از کودتای تقلباتی طالبانی پاسداران در 22 خرداد بازداشت شدند و هیچگونه نقش وحضوری در تظاهرات ضد حکومتی مردم ناراضی ایران در 8 ماهه گذشته نداشته اند . بدتر اینکه بدون ابلاغ اطلاع حکم به وکیل مدافع شان که خلاف قانون کودتاگران طالبانی می باشد نشان از چیست که 31 سال است به جای پاسخگوی مطالبات و نیاز مردم فقط ماشین کشتارش فعال بوده است؟ به خصوص اینکه در شرایط کنونی که رژیم کودتائی نامشروع 8 ماه است که از هر سو بر زیر فشار و بحران می باشد و تظاهرات بزرگ ضد حکومتی 22 بهمن سال گرد انقلاب در پیش روی است که اکنون حاکمان قاتل و غارتگر ضد بشر ی این چنین هدیه ی مرگ به محرومان و قربانیان خود داده اند م یعنی اینان را2باربه مسلخ برده استو مهمتراینکه خبراز اعدام 9 متهم دیگرنیز داده است. سکوت کشور های مدعی آزاد و دمکرات و مخالف اعدام بودن و مدافع حقوق بشر در این سخت زیر سئوال می باشد . زیرا که نوعی همکاری با تروریست های آدمکش کودتائی حاکم بر ایران است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني دادسراي عمومي و انقلاب تهران، در همين راستا حكم دو نفر از اين تعداد به نام‌هاي محمدرضا علي‌زماني و آرش رحماني‌پور كه به تاييد دادگاه تجديدنظر تهران رسيده بود سحرگاه امروز (پنج شنبه) اجرا شد و محكومان به دار مجازات آويخته شدند.

شهروند وب ‌نگاران را خطر اعدام تهدید می کند

اخطار می شود کشور هائی که در برابر اقدامات تروریستی و آدمکشی عریان رژیم پدر خوانده ی تروریست جهانی حاکم بر ایران سکوت می کنند ونه اینکه محکوم که قطع رابطه ی دیپلماتیک نمی کنند و بازهم به سیاست خائنانه ی مذاکره ومماشات تجارت نفت و خون ادامه میدهند بطور مستقیم اقدامات ترویستی حکومتی را تأئید نموده دارای هرگونه ادعائی که باشند و شریک جرم حاکمان کودتاگر طالبانی تهران می باشند و مسئول قتل های بیشتر در راه در ایران هستند که اسامی برخی از اینان در این گزارش آمده و برخی هم در لیست 11 نفره متهمین محکوم به مرگ هستند که در مورد دو متهم حکم مرگ اجرا شده است.

گزارش‌گران بدون مرز :در حالی که صبح امروز دو متهم به " محاربه" در تهران اعدام شدند، دو وبلاگ نویس زندانی از سوی مقامات قضایی - امنیتی به محاربه متهم شده‌اند. مهرداد رحیمی و کوهیار گودرزی اعضای کمیته گزارشگران حقوق بشر را خطر اعدام تهدید می‌کند. گزارش‌گران بدون مرز در این باره اعلام می‌کند : " جمهوری اسلامی تنها به بازداشت و محکوم کردن مدافعان آزادی بیان و حقوق بشر و همه آنهایی که به تخلف و تقلب در انتخاب مجدد محمود احمدی نژاد اعتراض کرده اند، اکتفا نمی کند. امروز نشان داد در پی اعدام آنهاست. خطر افزایش اعدام‌ها جدی است. ایران باید شاهد چند مرگ دیگر باشد تا جامعه جهانی با اعتراض خود اعدام ها متوقف کند." مهرداد رحیمی و کوهیار گودرزی وبلاگ نویس و از اعضای کمیته گزارشگران حقوق بشر هستند این کمیته تشکیل شده از دانشجویان، وبلاگ نویسان و روزنامه نگارانی است که موارد نقض حقوق بشر به ويژه سرکوب های پس از انتخابات را فعالانه منتشر می کنند.در تاریخ ٢ بهمن ماه دادستان تهران در دیدار با خانواده شیوا نظر آهاری گفته است " سایت کمیته وابسته به "سازمان مجاهدین" است و هرگونه همکاری با سایت جرم محسوب می‌شود."

در طی هفته های گذشته چندین وب‌نگار عضو این کمیته بازداشت شده‌اند. شیوا نظر آهاری ; سعید حائری در تاریخ ٣ دی ماه، پریسا کاکایی در تاریخ ١٢ دی ماه و سعید کلایی و سعید جلالی در ١٠ آذر ماه بازداشت شدند. همه ی بازداشت شدگان در بند ٢٠٩ زندان اوین بسر می‌برند و از سوی ماموران وزارت اطلاعات شدیدا تحت فشار قرار گرفته‌اند تا دیگر همکاران کمیته را معرفی و فعالیت سایت کمیته را متوقف کنند. گزارش‌گران بدون مرز در باره ساختن سایت‌های جعلی که از سوی ماموران امنیتی جمهوری اسلامی مورد برای شناسایی کاربران معترض مورد استفاده قرار می گیرند، هشدار می دهد. این سایت‌ها به نام سازمان های سیاسی و یا رسانه‌های آزاد تاسیس و از کاربران می‌خواهند که خبر ، عکس و فیلم خود را برای آنها ارسال کنند.سپس این مکاتبات به منظور متهم کردن به دام افتادگان به همکاری با " بیگانگان" و یا " جاسوسی" و " همکاری با گروه های ضد انقلاب" مورد استفاده قرار می‌گیرند. از سوی دیگر منصوره شجاعی وب‌نگار و همکار سایت های مئافع حقوق زنان و محمدرضا زهدی روزنامه‌نگار و عضو کمیته دفاع از آزادی مطبوعات در تاریخ ٣ بهمن ماه آزاد شدند.

بوي توطئه مي آيد، اما از كدام سو؟ (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/881108/2.htm#other206

گفته می شود چوب را که بر داشته شود گربه دزده پا به فرار می گذارد . اکنون رفسنجانی خطاب به آخوند فاسد و متحجر ودزد شخ محمدیزدی که تازی آلت دست آخوند انگلیسی دزد محمد تقی مصباح یزدی شده است چونکه چپ و راست بسوی رفسنجانی کیش داده می شود . اما چون رفسنجانی در دفاع از خودش گفته است که به مشامش بوی توطئه رسیده است که قراربود این توطئه را باز کند اما معلوم نیست که برای چه اگر چنانچه پاسدار شکنجه گر شریعتمداری خودش جزو توطئه گران نیست برای چه به نمایند گی از سوی آخوند شیخ محمد یزدی به رفسنجانی پاسخ داده است . در صورتیکه شیخ محمد یزدی به خاطر افشا شدن نام آقازاده اش از سوی عباس پالیزدار که جزو مفسدان اقتصادی و غارتگران منابع وذخایر کشور است مجبور به همکاری با لوطی جمارن و کودتاگران پاسدار علیه ی رفسنجانی شده است .

آيت الله هاشمي رفسنجاني گفت بوي توطئه به مشام مي رسد.وي اين موضع را درباره انتقاد اخير آيت الله يزدي عنوان كرده است. آيت الله يزدي رئيس جامعه مدرسين حوزه علميه قم اخيرا گفته بود: آقاي هاشمي اگر امروز مي خواهيد صحبت كنيد جسارت به عكس امام و توهين روز عاشورا را محكوم كنيد. معني ندارد كه بياييد و دوباره بر مواضع خود پافشاري كنيد.وي همچنين با بيان اينكه مواضع آقاي هاشمي از موضع گيري سه پهلو هم گذشته است، نسبت به دوري هاشمي از نظام ابراز نگراني كرده بود.آقاي هاشمي در واكنش به اين اظهارات تصريح كرد كه با اطلاعات رسيده بوي توطئه به مشام مي رسد.

عام به دار مجازات آويخته شد.

آيت‌الله خاتمي در گفت‌وگو با فارس:هاشمي‌رفسنجاني و يزدي پذيرفتند كه عليه هم واكنشي نداشته باشند.خبرگزاري فارس: آيت‌الله سيد احمد خاتمي اعلام كرد كه در پي تماس او با هاشمي رفسنجاني و يزدي، طرفين پذيرفتند كه مشاجرات به مصلحت اسلام، نظام، روحانيت و مجلس خبرگان نيست

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811080413

تا موضوع جدی شد و رفسنجانی مکار مجبور شد به بوی توطئه به مشامش رسیدن اذعان کند که گند این بو را در می آورد وهمهگیرمی کند.اما هووئی که جای وی را در خطبه ی خوانی نماز جمعه ی تهران گرفته است یکی دیگر ازرکفترپر قیچی آخوند انگلیسی متحجر انگلیسی مصباح یزدی دشمنرفسنجانی استازترسافشاگری رفسنجانی مصلح تاندیش و برای اینکه مردم نا محرم هستند که نمی بایست واقعیت را بدانند وارد میدان شده است تا بعنوان محلل و دلال بازی در آوردن سر وته موضوع را بهم بیآورد تا که دهان رفسنجانی مکار را قفل کند و سخنی نگوید تاکه در 22 بهمن به نفع رقیب مغلوب دوم خردادی ها و حتی خودرفسنجانی تمام نشود..

بنده وقتي مصاحبه آيت‌الله يزدي و نيز واكنش آيت‌الله هاشمي را ديدم تلاش كردم در جهت بستن پرونده اين مشاجرات حركتي كنم، افزود: به مسئول دفتر آيت‌الله يزدي پيغام دادم كه از ايشان مي‌خواهم كه به اين مشاجرات ادامه ندهند و پاسخي به نامه آيت‌الله هاشمي ندهند. وي در ادامه خاطرنشان كرد: از سوي ديگر روز گذشته تماسي با رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام گرفتم و عين اين درخواست را نيز از ايشان داشتم و محضرشان عرض كردم كه ادامه اين مشاجرات به مصلحت اسلام، نظام، روحانيت و نه به مصلحت مجلس خبرگان رهبري نيست. آيت‌الله خاتمي با اشاره به اينكه از هاشمي رفسنجاني تقاضا كردم به واكنش خود ادامه ندهند تصريح كرد: آيت‌الله هاشمي فرمود "من از خدا مي‌خواهم در جامعه تشاجري نباشد " و با بزرگواري پذيرفتند كه به واكنش خود ادامه ندهند.

كروبي:به چارچوب‌هاي نظام و اصل ولايت‌فقيه پايبندم.خبرگزاري فارس: يكي از نامزدهاي معترض انتخابات رياست جمهوري دهم تصريح كرد كه در صورت لزوم، نيروهاي نظام براي "انقلاب " نظام و جمهوري اسلامي " با همه متحد خواهند شد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811080750

بدلیل وحشتیکه از حضور گسترده ی مردم ناراضی در تظاهرات ضد حومتی 22 بهمن می باشد . بنابراین خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس برای اینکه کروبی را بی اعتبار کند تا که مردم از وی رویگردان شوند و وی نیز به سرنوشت لوطی جماران مبتلا شود. پس با شیوه ی تحریف گری بازجوئی و بطور گزینه ای سر وته جمله نقل قول شده از وی زده می شود و آن قسمت خراطی و جراحی شده بازتاب داده می شود تا که وانمود شود که گویا نه کروبی از موضع خودش عقب نشسته است ، بلکه در بست تسلیم کودتاگران طالبانی و لوطی جماران شده است .

مقامات اقليم كردستان عراق با مسئولان امنيتي ايران ديدار كردند.خبرگزاري فارس: چند تن از مسئولان اقليم كردستان عراق كه در قالب هيئتي به ايران سفر كرده بودند، ظهر ديروز (پنجشنبه) با مسئولان امنيتي كشورمان در منطقه ديدار و گفتگو كردند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811080991

افزایش بمب گذاری های بغداد و خمپاره باران کردن کردستان عراق برای فشار آوردن بر روی مسئولان عراقی به خصوص مسئولان کردستان عراق است که جدا از دخالت گری در امور داخلی عراق وکار شکنی در انتخابا تپارلمان عراق نیست که ناشی از وحشت شکست عوامل کودتاگران طالبانی تهران در این انتخابات و خارج شدن عراق از حالت حیات خلوت نمی باشد.

فدايي در نشست جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي:نظام سلطه جريان فتنه را در كشور كنترل و رهبري مي‌كرد.خبرگزاري فارس: دبيركل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با بيان اينكه برخي كانديداهاي شكست خورده در انتخابات فريب نظام سلطه را خوردند، گفت: نظام سلطه جريان فتنه را در كشور كنترل و رهبري مي‌كرد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811080837

بی خود نیست که گفته می شود به مرده که رو داده می شود کفن خودش را زرد می کند . برای اینکه یکی مجرمان اصلی بازداشتگاه کهریزک که از رهبران لباس شخصی های دژخیم خیابانی همین جنایتکار است که وکیل الدوله ی بازار مکاره ی مجلس هشتم می باشد که اکنون از موضع فرار به جلو اینگونه لغز خوانی وارونه کرده است .

فرماندهان سپاه محمد رسول الله با امام(ره) تجديد ميثاق كردند.خبرگزاري فارس: فرماندهان سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ، در آستانه فرارسيدن سي و يكمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي با آرمان‌هاي امام خميني (ره) تجديد ميثاق كردند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811080961

کدام امام؟! خمینی شیاد که هم نامش به موزه تاریخ پیوسته است وهم اطرافیانش زیر کنترل هستند و پیروانش در زندان می باشند که اعمال نامش تبدیل به حربه ی چماق یا شمشر داموکلس پس گردن پیروانش شده است یا نه منظور امام جدید لوطی جماران است که هرروز مردم معترض ناراضی در دانشگاه وخیابان و پارک و جلوی زندان و گورستان ها و پشت بام خانه در شبانه مرگ نثارش می کنند؟

آيت‌الله جوادي‌آملي:غارت كشور در زمان «جمهوري ايراني» اتفاق افتاد .خبرگزاري فارس: استاد حوزه علميه قم با انتقاد از مطرح شدن «جمهوري ايراني» گفت: در جنگ جهاني اول و دوم هرچه خواستند غارت كردند و بردند و كودتاي 28 مرداد را به راه‌انداخته، نفت را به آمريكا و گاز را به شوروي دادند، اين اتفاقات در زمان جمهوري ايراني رخ داد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811080625

ادعای مضحک این آخوند دجال خیلی بیش از حد کمدی ووارونه است . زیرا که با وجود اینکه پسر علی لاریجانی نوه اش در زندان است و با فراموش کردن نا پدید شدن 330 میلیارد دلار در آمد ناشی از فروش نفت در 4 سال گذشته که اتفاق افتاده است . همچنین با توجه به بی پاسخ ماندن مفقود شدن یک میلیارئ دلاردر دولت مدعی سادهزیست اصول گرای عاشق خدمتگزاری مردم ولی چون مردم معترض فقط شعار جمهوری ایرانی مقابل جمهوری جهل و جنایت وخون وجنگ و تحجر و غارتگری حاکم در تظاهرات ضد حکومتی خود سردادند اکنون این جمهوری ایرانی حاکم نشده متهم به غارتگر شده است !!

يک محارب ديگر

همانگونه که اشاره شد مگریک لحظه ماشین کشتار رژیم نامشروع کودتائیطالبانی پاسداران می تواند از صدور کشتار دستبر دارد؟ به خصوص اینکه تظاهرات بزرگ ضد حکومتی 22 بهمنرا در پیش روی دارند؟

بنا به يک گزارش دريافتی ، مصطفی یار محمدی فرزند تقی 27 ساله اهل تهران که در زندان اوین به سر میبرد محل بازداشت چهار راه کالج در روز عاشورا توسط نیروی انتظامی دستگیر و به بیدادگاه انقلاب برده شده است قاضی صلواتی در متن مدعی العموم ایشان را محارب با خدا و نظام اسلامی اقدام علیه امنیت ملی و تخریب اموال عمومی متهم کرده است

بار دیگر رنگ «آبی» جایگزین «سبز» در پرچم ایران شد + عکس
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=12799

کودتاگران طالبانی با پاسدار گماشته احمدی نژاد که می خواست اسرائیل را نابود و مدیریت اصلاح جهان را بر عهده بگیرد و با صدور فرهنگ و اقتصاد بسیجی بحران اقتصادی وتورم بانکی و پولی جهانی را حل کند چون در این مورد زه زده و زرد کرده است . بنابراین برای جبران شکست رنگ سبز پرچم که شناسنامه و هویت ایرانی می باشد در راستای جنگ قدرت و ثروت با رقیب مغلوب را به رنگ آبی تغییر داده اند تا دشمنی آشکارشان با کشور وملت و پرچم ایران را عریان و عیان سازند.

کلمه: در پی تغییر عجیب رنگ سبز پرچم ایران در مراسم چند روز گذشته تودیع و معارفه مدیرعامل ایرنا، امروز نیز پرچم کشورمان در یک برنامه دولتی دیگری به صورت غیرمتعارف به نمایش درآمد

احمدی‌مقدم: ديگر جای مدارا نيست

http://www.fararu.com/vdcfv1dm.w6d11agiiw.html

آنگونه سردار پاسدار مجرم اصلی قتل ها و تجاوز ات و شکنجه های بازداشتگاه کهریزک می باشد نظر داده است که گویا در 8 ماهه گذشته از سوی کودتاگران طالبانی پاسدار مدارا شده است که جنایت بیش از قتل 600 نفر را مرتکب شده و ده ها هزارنفر معترض دیگر را بازداشت و شکنجه و محاکمه و محکوم کرده اند که دو مورد آهم اخیراً بر خلاف قانون واطلاع وکیل شان دست ساز خودشان اعدام کرده اند مدارا در کار بوده است که اکنون این سردار لمپن گزمه آدمکش حرفه ای از وحشت تظاهرات ضد حکومتی 22 بهمن اخطار کرده است که دیگر مدارا نمی شود.

فرمانده نيروي انتظامي با تاکيد بر اينکه نبود شدت عمل در برابر عوامل آشوب هاي اخير تنها به دليل روشن نبودن حقايق بود، گفت: امروز غبار فتنه خوابيده و نقاب از چهره فتنه گران افتاده است و به همين دليل ديگر جاي مدارا وجود ندارد. به گزارش ايرنا، سردار "اسماعيل احمدي مقدم" امروز پنج شنبه در همايش ائمه جماعات فجر آفرين، توطئه و براندازي را مستحق آزادي در نظام ندانست و اظهار داشت: امروز ديگر بحثي از 13 ميليون و 24 ميليون نفر نيست و آنچه مطرح است حفظ نظام است که هيچ جاي مدارا ندارد.

فیلم : تعطیلی در نجف آباد به احترام چهلم آیت الله منتظری ۸ بهمن

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=12787

تعیین وثیقه نجومی 1 میلیارد تومانی برای یک زندانی سیاسی کرد

در رژیمی که رئیس مرکز آمارش اعلام کرده است که 47 میلیون نفر جمعیت کشر ر فقر بسر می برند و رقم نرخ خط فقر اقتصادی 900 هزار تومان تعیین شده که بیش از 3 برابر حداقل دستمزد تعیین شده ی دولتی می باشد اینگونه رقمیک میلیارد تومانی وثیقه را چه کسی می تواند تأمین کند؟

بنابه گزارشات رسیده به فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران،زندانی سیاسی شهرام بلوری چند ماه است که در بند 209 زندان اوین بسر میبرد و بازجویان وزارت اطلاعات آزادی او را منوط به سپردن وثیقه 1 میلیارد تومانی اعلام کرده اند.زندانی سیاسی شهرام بلوری 24 ساله بیش از 7 ماه است که در شرایط طاقت فرسا و غیر انسانی در بند مخوف 209 زندان اوین بسر می برد. بازجویان وزارت اطلاعات اخیرا به وی و خانواده اش اعلام کرده اند که در صورت قرار دادن وثقیه 200 میلیوین تومانی فرزند آنها آزاد خواهد شد. خانواده با صرف هزینه های سنگین کارشناسی و غیره این وثیقه را تامین و به دادگاه انقلاب برای آزادی فرزندشان مراجعه می کنند. بازجویان وزارت اطلاعات در بند 209 زندان اوین به شهرام بلوری می گویند که اگر وثیقه 200 میلیون تومانی را امضاءکنید آزاد خواهید شد آنها با فریبکاری در آن برگه بدون اینکه او متوجه شود مبلغ 1 میلیارد تومان نوشته بودند و به امضای او می رسانند. هنگامی که خانواده بلوری برای سپردن مبلغ 200 میلیون تومانی به شعبه 4 امنیت دادگاه انقلاب مراجعه می کنند با مبلغ 1 میلیارد تومان وثیقه مواجه می شوند. . این اولین بار است که چنین وثیقه غیر قابل تصور و نجومی برای آزادی یک زندانی سیاسی از خانوادۀ وی مطالبه می کنند.

بازداشت سه عضو زخمی خانواده سعید پورعزیزی مدیر مسئول روزنامه بهار

اینهم سرنوشتو آخر و عاقبت مطبوعات وابسته به مدعیان اصلاح طلب در رژیم کودتائی طالبانی پاسداران که شدهشبیه دهه سال های 60 که اعضای خانواده های فعال سیاسی رابطور جاروب کش دستگیر و زندانی می کردند

به گزارش جرس از تهران پسر سعید پورعزیزی - مدیر مسئول روزنامه توقیف شده بهار -که در تظاهرات مسالمت آمیز روز عاشورا از سوی ماموران حکومتی به شدت از ناحیه سر زخمی شده بود و توسط برخی پزشکان سبز مورد عمل جراحی قرار گرفته بود دستگیر و روانه زندان شد. ماموران حکومتی پس از مدتها پیگیری این جوان دانشجوی زخمی را به همراه مادر و خواهر شانزده ساله اش که آنان نیز در جریان تظاهرات زخمی شده بودند،با خود بردند. اکنون همسر، پسر و دختر سعید پورعزیزی در زندانند و هر سه نفر نیز مجروح می باشند. خبرنگار جرس می افزاید پزشکی که به وظیفه انسانی خود عمل کرده بود نیز بازداشت شده است. از محل نگهداری سه عضو خانواده این روزنامه نگار اصلاح طلب خبری در دست نیست

عکس : قطعات تازه تاسیس بهشت زهرا خمينی : محمد رضا چه کرد غير از آنکه قبرستانها را آباد کرد!

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=12774

اینهم صحنه های اثباتی ادعای وارونه ی خمینی شیاد پیرامون آباد کردن گورستان ها در بهشت زهرا که پس از ورود 15 ساله تبعیدی بدون احساس وی به ایران درسخنرانی به بایگانیسانسور فرستاده شده ی وی در بهشت زهرا گفت که محمد رضا شاه به جز آباد کرد نقبرستان ها کار دیگری نکرد و افزود پدران ما چه حقی داشتند که برای ما قانون تعیین کردند؟ چون یک ولی فقیه فقط می تواند اینکار را بکند؟

عکس قبر کسانی که با تهدید جنازه هایشان را تحویل داده اند - جانباختگان عاشورا و قبل آن

سيد احمد خاتمي تاكيد كرد 22 بهمن رزمايش ملت در برابر جنگ نرم

http://www.kayhannews.ir/881108/14.HTM#other1407

عجیب است که 31 سال است که زیر پرده ی دین که دین تبدیل به ابزار قدرت و ثروت و سرکوب و غارتگری و جنگ افروزی شده اسست و علیه ی مردم ایران اقدام توطئه می شود و لحظه ای هم از استفاده کردن از توطئه ی دین ابزاری شده توقفی وجود نداشته است و یک ریز بنام ملت ودین و انقلاب علیه اشان توطئه و جنایت و خیانت و دروغگوئی شده است و اکنون که وحشت از حضور گسترده ی ضد حکومتی مردم معترض و نا راضیدر22بهمن وجود دارد از قبل هوار زده شده است که این حضور می بایست بنام حمایت از کودتا گران نامشروع طالبانی و ضد مردم مصادره شود.

قاتل معاون دادستان عمومي و انقلاب اصفهان اعدام شد

http://www.kayhannews.ir/881108/15.htm#other1509

بدون آنکه به ریشه اقدام کشتن این معاون دادستان کوچکترین اشاره ای شود که چه بوده است فقط از 8 فقره پرونده سازی برای مقتول گزارش شده است.

قاتل معاون دادستان عمومي و انقلاب اصفهان صبح چهارشنبه درمقابل مجتمع شماره يك دادسراي عمومي و انقلاب شهر اصفهان درملأ

حجت‌الاسلام والمسلمين طائب: دشمنان به سربازان داخلي خود دلخوش نباشند.خبرگزاري فارس: استاد حوزه گفت: دشمن تصور كرده است كه با تعداد سربازي كه در داخل كشور دارد مي‌تواند به اين انقلاب ضربه وارد كند ولي نمي‌داند كه شهدا حافظ اين نظام هستند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811080047

آخوند ببو واخوی رئیس سازمان موازی اطلاعات پاسداران و کودتاگران حسین طائب که ورفیق و یار آخوند جانی دزد و غارتگر مجتبی خامنه ای است این آخوند آنقدر ببو و شوت است که نمی داند زنده مزدوران بسیجی و پاسدار ولباس شخصی های دژخیم قادر به سرکوب مردم ناراضی نمی باشند ولی وی به سراغ کشته شدگان جنگ خانمان بر انداز ضدملی و ضد میهنی رفته واز اینان برای دفاع حواله داده و هزینه کرده است.

نماينده مردم تهران در مجلس :فردا كه نفت همه تمام شود همه به ايران وابسته مي‌شوند. برگزاري فارس : نماينده مردم تهران در مجلس گفت: آمريكا اكنون متوجه اين موضوع شده است كه بهترين جايگزين براي نفت در آينده انرژي اتمي است و فردا كه نفت همه كشورها تمام شود همه دنيا وابسته به ايران مي‌شوند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811080153

این مجرم بازداشتگاه کهریزک آنگونه خودش را به خریت و نادانی زده است که نمی داند کارشناسان اقتصادی و نفتی خود رژیم گزارش کردند که چون سرمایه گذاری در صنایع نفت نشده است و بدلیل مصرف بی رویه ی مصرف داخلی نفت تا 5 سال دیگر نفت صادر نمی شود . ولی این وکیل الدوله بسیجی بازار مکاره طبق ا لگو برداری اصلاح و مدیریت اصلاح جهان و صدورفرهنگ و اقتصاد بسیجی برای حل بحران وتورم اقتصادی و پولی و بانکی جهانی اکنون اینگونه ادعای کمدی کرده است تا که توانسته باشد در جوک و هذیان گوئی به پاسدار گماشته احمدی نژاد سور زده باشد.

حجت‌الاسلام ‌پناهيان در برنامه "امروز ديروز فردا ": از نامه‌هاي علني به رهبري بوي تحميل استشمام مي‌شود.خبرگزاري فارس: يك مدرس دانشگاه با بيان اينكه هيچكس مثل مقام معظم رهبري شنونده حرف حق ديگران نيست، گفت: از نامه‌هاي علني به رهبر معظم انقلاب بوي تحميل استشمام مي‌شود

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811080129

لوطی جماران چقدر ذلیل و خوار وخفیف و آلت دست وبی اعتبار و پیش پا افتاده شده است که یک طلبه ی دلقک که جزو طلبه شاگردان آخوند انگلیسی دزد و متحجر انگلیسی محمد تقی مصباح یزدی است با دهان غنچه کرده با ادا و اطوار و شلک های میمونی در آورده ی تهدید آمیز با دراز کردن انگشت دستش برای لوطی جماران تعیین تکلیف کرده است

در روزنامه دولت صورت گرفت :مقاله معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد علیه دادستانی تهران

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15496

عملکرد دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه ی مظلوم کش ظالم پرور آنگونه گندش در آمده است که صدای اعترا3ضی عضو سابق اخراجی نیو نازیسم آلمان هیتلری اینگونه با اعتراف بر بی عالتی بلند شده است؟

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد بیانیه دادستانی تهران در مورد اظهارات احمدی نژاد را حیرت انگیز خواند.اگر ما مجازات قانونی را صرفاً علیه افراد بی‌بضاعت در‌نظر بگیریم و اغنیا و قدرتمندان را از دایره قانون و اجرای مجازات خارج سازیم، فلسفه وجودی حکومت اسلامی را که اجرای عدالت است، بشدت آسیب‌پذیر کرده‌ایم

بیماری فرزند معین در اوین

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15512

اینهم آخر عاقبت فرزند کسی که وزیر علوم دوران مدعیان اصلاح طلبان بود. همچنین جزو یکی از نامزدان ریاست جمهوری دوره ی نهم بود که اکنون کودتاگران طالبانی پاسدار حاکم اینگونه فرزندش را در زندان اوین به گروگان گرفته اند تا هوار زنان چه خوشباوران فکر می کردند که رژیم اصلاح و تغییر ناپذیر ضد بشری اصلاح پذیر بگویند که چگونه اشتباه و وارونه فکر می کردند؟

اعتماد نوشت توضیحات علیزاده طباطبایی درباره موكلانش؛ وكیل فرزند مصطفی معین با اشاره به نگرانی شدید خانواده او از وضعیت این زندانی گفت؛ « در آخرین تماسی كه چند روز پیش محمد معین با خانواده اش داشته، گفته كه حال عمومی اش رضایت بخش نبوده است

واکنش مجلس به خبر دستگيری فرزند لاريجانی

اینهم مورد دیگر از اقدامات کودتاگران ترمزبریده و دنده عقب کنده ی پاسداران طالبانی که به فرزندان خودی ها هم رحم نمی کنند و آن را به گروگان گرفته تا در بازار مکاره در خدمت شان باشد .

اصل و اساس اين شايعه بدور از واقعيت مي باشد و تنها در جهت ايجاد تشويش در جامعه مطرح شده استایرنا: روابط عمومی مجلس شوراي اسلامي با صدور بيانيه اي، خبر دستگيري فرزند "علي لاريجاني" در جريان حوادث عاشوراي تهرانرا تکذيب کرد.به گزارش اداره کل فرهنگي و روابط عمومي مجلس شوراي اسلامي، در اين بيانيه آمده ست: نظر به انتشار خبر معجول و غيرواقعي دستگيري فرزند علي لاريجاني رييس مجلس شوراي اسلامي در جريان حوادث عاشوراي تهران توسط نيروي انتظامي در برخي رسانه ها، ضمن تکذيب اين خبر اظهار مي دارد اصل و اساس اين شايعه بدور از واقعيت مي باشد و تنها در جهت ايجاد تشويش در جامعه مطرح شده است.

برای این زن چه می توان کرد ؟

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15511

اینهم بخشی دیگر از خدمتگزاری دولت مدعی اصول گرا و عاشق خدمتگزاری به مردم ایران به خصوص تهی دستان و محرومان .

فردا: زن جوانی به دلیل بیرون ریخته شدن وسائل خانه‌اش توسط صاحب‌خانه مجبور است تا شب‌های سرد زمستان تهران را در خیابان سپری کند

دولت قانونی را که مرکب آن هنوز خشک نشده، زیر پا می‌گذارد

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15509

آخر زمانیکه طرح هدفمند کردن یارانه های دولتی شروع نشده مورد انتقاد قانون شکنی اقع می شود می تواند به نفع محرومان باشد و اقدامی مثبت و سازنده باشد؟ مشروط بر اینکه واکنش بیش از دو برابر شدن تورم و گرانی پیش بینی می شود؟

فرارو- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با گلایه شدید از دولت گفت: «دولت با اصرار بر منویات قبلی خویش، قانونی را که مرکب آن هنوز خشک نشده است، زیر پا می‌گذارد و باعث افزایش گرفتاری‌های مردم خواهد شد.» وی این مسئله را مهم‌ترین ایراد بودجه خواند و پیش‌بینی کرد که مجلس بودجه را مطابق مصوبه پیشین خود اصلاح نماید

خط فقرامسال 900 هزار تومان

باافزایش 3 برابر بیشتر رقم حداق دستمزد تعیین شده ازسوی دولت 47 میلیون نفری که طبق آمار مرکز آما در زیر خط فقر بسر می بردند چیست؟

عضو هيات مديره كانون هماهنگي شوراهاي اسلامي كار استان تهران‌گفت: انرژي مورد نيازروزانه هرانسان 2300 كالري است كه مبلغ ريالي آن براي هر روز 3650 تومان مي‌شود.علي‌دهقان‌كيا درگفت‌وگو با خبرنگاران افزود: به عبارت ديگر براي تامين هزينه‌ هاي‌زندگي يك خانوار4 نفره روزانه بايد14 هزار و 500 تومان هزينه‌كرد.وي‌گفت: تامين هزينه‌هاي زندگي يك خانوار كارگري 4 نفره در يك ماه 440 هزار تومان هزينه دارد.دهقان‌كياگفت: پايين‌ترين رقم اجاره مسكن 200 هزار تومان است كه با رقم 440 هزار تومان مبلغي حدود 640 هزار تومان مي‌شود.عضو هيات مديره‌كانون هماهنگي شوراهاي اسلامي‌كاراستان تهران‌خاطرنشان‌كرد: خط فقردر سال‌جاري 900 هزار تومان است اگر مسوولان غيراز اين فكر مي‌كنند به مردم اعلام‌كنند.وي‌گفت: البته حداقل مزد 900 هزار تومان محال است اما حالا كه دولت‌ بحث هدفمند كردن يارانه‌ها را پيگيري مي‌كندجايگاه كارگران‌را در اين طرح به صورت شفاف بيان‌كند وتورم ناشي از اجراي اين طرح را در مزدكارگران لحاظ كند.اوگفت: ازدولتمردان استدعا داريم‌كه سرنوشت سهام عدالت براي‌كارگران تكرارنشود

لطیفه های روز درباره خوشه بندی ها !

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15506

مگردر رژیم دلقکی کودتائی پاسداری طالبانی با دولت دلقک تر از کودتا گران طالبانی که در دفاع از محرومان طرح کمدی تورم زا و گرانی آور هدفمند کردن یارانه های نقدی دولتی را وارد کارزار کرده است . آیا می توان انتظار داشت کهغیر ازجوک گوئی با مدعیان هذیان گوی خرافاتی کودتاگران حاکم صاحب این طرح بر خورد شود؟

الف : صحبت هاي ضدونقيض مقامات دولتي درباره نحوه خوشه بندي و پرداخت نقدي يارانه ها، از يكسو باعث نگراني و تشويش خاطر برخي هموطنان شده و از سوي ديگر دستمايه ساختن انواع لطيفه و پيامك توسط هموطنان.خوش ذوق را فراهم آورده است.به گزارش الف، برخي از اين پيامك ها كه اين روز ها توسط پيامك مبادله مي شود و نقل محافل شده به شرح زير اند:در مراسم خواستگاري. مادر دختر: خوب آقا زاده به سلامتي تو خوشه چندن؟مادر پسر: راستش اس ام اس زده گفتن خوشه3 ولي قراره اعتراض كنه بذارنش توخوشه2مادر دختر: ما اصلا رسم نداريم داماد تو خوشه پايين تر از سه باشه، از الان گفته باشم...درصف نانوايي مشتري به شاطر: خدا بهت بركت بده شاطر! شاطر: دعا كن تو خوشه يك بذارنم. در اداره كارمند خوش شانس به همكاران: آقايون خوشه سومي، حاجي تون تو خوشه يك رفته، خلاصه تعارف نكنين، پول مول خواستين درخدمتيم.در آرايشگاه زنانهشمسي خانم: شوهرم به اداره آمار اس ام اس زده، گفتن شما تو خوشه چهارين!فخري خانم: اين كه چيزي نيس. شوهر من اس ام اس زده به اداره آمار كه اگه واسه يارانه پول كم آوردين، عددشو بفرستين تا چكشو بكشم! در پياده رودستفروش: كوپن، بن كارمندي، عكس، پاسور، خوشه ...

فیلم : احمدی نژاد : 22 بهمن امسال تشييخ جنازه ليبرال ها است!

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=12767

دلقک کمدی پاسدار گماشته احمدی نژاد نمی گوید که کودتا گران طالبانی پاسدار از ترس تظاهرات ضدحکومتی 22بهمن حتی فرزندا ن خودی ها در زندان اوین به گرو گان نگهداشته اند آنگاه در 22 بهمن می خواهد نظا منظام سرمادیداری جهانی لیبرالی رابه پایان برساند.

عکس : تصاوير 22 اعدام شده ی اخیر

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=12763