گزیده خبر های 10 فروردین 91 . قسمت- 3
بدون شک این موشک پرانی ها از سوی عواملو ابسته به حاکمان ایران واز سوی سفیر پاسدار حسن دانایی فر طراحی شده است .چونکه هم مخالف اجلاس بغداد است .چون دعوت نشده است .هم بدلیل اینکه موضوع مورد بحث اوضاع بحرانی سوریه استکه جزو هم پیمان رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی ایران است.
سه فروند موشک کاتیوشا از مکانی نامعلوم بە منطقە محل برگزاری کنفرانس اجلاس اتحادیە عرب اصابت کردفارس: سه فروند موشک کاتیوشا از مکانی نامعلوم بە منطقە محل برگزاری کنفرانس اجلاس اتحادیە عرب اصابت کرد.لحظاتی پیش ٣ فروند موشک کاتیوشا از مکانی نامعلوم بە منطقە محل برگزاری کنفرانس اجلاس اتحادیە عرب اصابت کرد.بر اساس این گزارش، صدای این موشک ها در سالن کنفرانس مطبوعاتی و محل تجمع خبرنگاران شنیدە شد اما هنوز از تلفات این حملە موشکی اخباری منتشر نشدە است.نشست اتحادیە عرب کە هم اکنون در بغداد و در  کاخ "فاو" در حال برگزاری است.
اعتصاب کارگران نی بر نیشکر هفت تپه
برای چندمین بار است که کارگران محروم وزحمت کش نیشکر هفت تپه ی خوزستان در چند سال گذشته دست به اعتراض واعتصاب زده اند .چرا به جزتهدید وبازداشت نمایندگان شان و اخراج شان هیچ مسئولی یافت نمی شود تا پاسخگوی معترضین باشد؟
به گزارش کمیته ی هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری، بیش از 1000 کارگر نی بر نیشکر هفت تپه از روز شنبه (5 فروردین) تا دوشنبه (7 فروردین) به مدت سه روز دست به اعتصاب زده و در محل کمپ های نی بری تجمع کردند.خواسته اصلی این کارگران اجرای طرح مشاغل سخت و زیان آور و همچنین طرح طبقه بندی مشاغل می باشد. شرایط کار این کارگران بسیار سخت و مشقت بار می باشد و آنان بعد از مدت کوتاهی اشتغال دچار بیماریهای ناشی از این شغل می گردند و یا در اثر حادثه دچار نقص عضو می گردند.همچنین تعدادی از کارگران هفت تپه طی نامه ای به مدیریت خواستار اجرای طرح طبقه بندی مشاغل شدند که از سال 68 تا به کنون اجرا نشده است و اعلام کرده اند که اگر به زودی این طرح اجرا نشود دست به اعتصاب خواهند زد. اجرای طرح طبقه بندی مشاغل یکی از کارهایی بود که نمایندگان سندیکای نیشکر هفت تپه دنبال می کردند.
جنتی : پیروزی اسلام رابه زودی با برپایی نماز در مسجد‌الاقصی جشن می‌گیریم
آخوند پیر فرتوت وطوطی ولی وقیح علی خائنه ای آنقدر پرت است که نمی داند هم پیمان حاکمان ایران بشار اسد دارد سقوط می کند وهرروز هم که سپری می شود اوضاع رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی هم بحرانی تر می شود واز وحشت تهاجم نظامی اسراییل به تأسیسات هسته ای باید باا هدای دلارهای هنگفت به لابی ها دست به  تظاهرات اعتراضی نمایشی و فرمایشی در آمریکا ولندن علیه ی جنگ بزنند .ولی وی از موضع فرار به جلو مدعی  پیروزی اسلام ولی وقیح گونه  رابه زودی با برپایی نماز در مسجد‌الاقصی با امام جماعت علی خائنه ای  جشن  گرفته می شود.
مهر: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: به زودی پیروزی اسلام را با برپایی نماز در مسجد‌الاقصی جشن می‌گیریم. به گزارش خبرگزاری مهر، احمد جنتی در حاشیه مراسم غبارروبی ضریح امام‌زاده یحیی بن زید واقع در میامی خراسان‌رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به نظر می رسد که با وجود ضربات سخت و مهلک ملت ایران در دوره‌های مختلف به استکبار، هنوز اسرائیل از خواب غفلت بیدار نشده است.وی در پاسخ به سوالی درباره تهدید نظامی غرب و اسرائیل علیه ایران، گفت: رژیم صهیونیستی هنوز هم در رابطه با ایران و جهان اسلام دچار توهم است. این رژیم به هیچ عنوان جرات حمله به ایران را ندارد و هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.وی ادامه داد: بر اساس وعده‌های الهی، به زودی پیروزی اسلام را با برپایی نماز در مسجد الاقصی جشن می گیریم.جنتی اظهار امیدواری کرد: طولی نمی‌کشد که آمریکا و تمامی زورگویان در سراشیبی که امروز قرار گرفته‌اند سقوط کنند و ما شاهد ذلت آن ها باشیم.
دادگاه آمریکا: ایران به آسیب دیدگان انفجار 1983 دربیروت غرامت بپردازد
آن زمانی که پاسدار محسن رفیقدوست فرمانده پاسداران بود با افتخار اعتراف کرد که انفجار در مقر کماندوهای دریایی آمریکا در بیروت که منجر به کشته و مجروح شدن صد ها کماندوهای دریایی آمریکا شد هم چاشنی وهم ایدلوژی این انفجار از ایران رفته است اینجا را نخواند بود که نه جای تکذیب وجود ندارد که  روزی فرا می رسد آمریکا ادعای  خسارت آن را از حاکمان ایران می کند.
خبرگزاری «ریا نووستی» :  دادگاه فدرال آمریکا ایران را موظف به پرداخت 44.6 میلیون دلار غرامت به آسیب دیدگان در نتیجه عملیات تروریستی سال 1983 علیه تفنگداران دریایی آمریکایی در بیروت اعلام کرد. این مطلب را خبرگزاری "آسوشیتد پرس" با استناد به بیانیه "رویس لامبرت" قاضی دادگاه گزارش داده است.به عقیده وی، ایران دارای ارتباط مستقیم با این عملیات تروریستی بوده که باعث مرگ 241 نظامی آمریکایی شده است.رویس لامبرت گفت: "دادگاه از تلاش های مداوم شاکیان جهت وادار کردن ایران به پرداخت غرامت بخاطر حمایت کامل این کشور از تروریسم استقبال می کند".با این حال وی اعتراف کرد که بعید است دریافت غرامت از ایران امکان پذیر باشد.