گزیده خبرهای 29 اسفند 90
سردار نقدی در همایش شهید کرجو:.مردم ثابت کردند با ولایت هستند/ملت ایران، خود یک معجزه است.خبرگزاری فارس: رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در انتخابات اخیر، بار دیگر مردم ثابت کردند که با ولایت هستند و به زودی آثار بزرگ و شگرف این حضور حماسه ساز را در جهان خواهیم دید.
بعنوان پیش مقدمه ی  هدیه ی نوروزی  وپیام نوروزی رهبر این مشنگ بسیجی عراقی سردار محمد رضا نقدی عراقی وارد صحنه شده است تا که  چنین دست به جوک گویی با مزه  بزند واز امداد غیبی موشک سازیر مز گشایی کند . همچنین ز سوی دیگر  هم نماینده ملت شده هم وارونه وهذیان گویی  پیرامون عدم حضور مردم در نمایش خیمه شب بازی  فرمایشی  12 اسفندکرده است . چونکه تصور کرده است که درک وفهم وشعور وتجربه  ی مشاهداتی و عملی  ملت هم همچون تصویر درون آینه ی مقابل این پاسدار بسیجی است که دارد با خودش گفتگو ودرد دل می کند و آمار ارائه می دهد که چنین لغز خوانی و هذیان گویی کرده است؟ بنابراین وقتی طبق ادعای خمینی شیاد جنگ موهبت الهی برای امثال این بسیجی عراقی باشد که  فرمانده بسیج چماقدران شده است.  چرا  نباید این سوپر مشنگ مدعی نشود و فتوای کمدی ولی وقیح گونه ندهد و نگوید که  ساخت موشک در ایران با کمک «امداد‌های الهی»  ساخته شده است. البته  آنانی که تجربه ی ادعای 33 ساله امدادهای غیبی دارند می دانند که داستان امداد غیبی چیست چون راه به درخت سیب در پاریس وقول وقرار ها می برد ؟
نقدی با برشماری توطئه های دشمن در این انتخابات گفت: فساد مالی اخیر در دستگاه بانکی کشور، سفر سفرای اروپایی در اعتراض به تجمع دانشجویان مقابل سفارت انگلستان، قیمت دو برابری ارز و طلا و به تبع آن گرانی های پی در پی، تحریم صریح آمریکا و اسرائیل در مسائل نظامی و قطعنامه اتحادیه اروپا برای تحریم نفت ایران، تنها بخشی از سناریوی دشمن در شکاف میان ملت ایران بود.جریان تحقیر شده چپ و به اصطلاح اصلاح طلب که در انزوای کامل سیاسی -اجتماعی به سر می برد با تحریم انتخابات و آمار زیر 40 درصدی ملت ایران تکمیل کننده پازل دشمن در این زمینه بود که در حقیقت با عمل یکپارچه و منسجم با رسانه های بیگانه، نقش پیاده نظام اجیر شده دشمن را بازی کرد.نقدی انتخابات مجلس نهم را آرام ترین انتخابات در طول سی و سه سال گذشته دانسته و خاطرنشان کرد: با وجود بیشترین تهدیدات، شاهد برگزاری آرام ترین و با شکوه ترین انتخابات بودیم که گذشت زمان، بیش از پیش عظمت 12 اسفند را برای جهانیان نمایان خواهد کرد.وی ملت ایران را شایسته بهترین ها دانسته و گفت: ملت ایران خود یک معجزه بوده و از استثنائات تاریخ است که در مقابل تمام جنجال های خارجی و داخلی اینگونه به صحنه انتخابات آمد که این امر، تکلیف مسئولین را در خدمت رسانی به ملت ایران مضاعف می کند.وی با اشاره به بی اعتنایی مردم نسبت به برخی بی صبری ها و ناملایمات مدیران طراز اول در تبیین وضعیت کشور و مسائلی نظیر خانه نشینی و اختلاف برخی قوا، تصریح کرد: عدم مشارکت مردم، مقدمه جنگ و حمله دشمن بود که این حضور کم نظیر تمام جبهه دشمنان را در هم فرو ریخت که از جمله نشانه های آن رای مخفیانه یکی از سران فتنه و رای دیگر سران این جریان شکست خورده بود. البته در راس فتنه گران، تزلزل اوباما به عنوان رییس اصلی فتنه بود که همگی دست از پا درازتر در مقابل پیوند عمیق ولایت و امت، بیش از پیش خوار و ذلیل شدند.باند انحرافی نیز که با القاء شکاف میان مردم و انقلاب و توجیه اقدامات ضدفرهنگی خود در جذب آرا و ترویج دیدگاه های منفی و خرافه در بستر جامعه، برنامه ریزی ها کرده بود؛ در مقابل این حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه و هدفمند، متوجه شد که هیچ پشتوانه مردمی ندارد.آ مریکائیان بدانند انتقام قرآن سوزی در افغانستان، کشتار مسلمین در پاکستان و جنایات سبعانه آنها در فلسطین قهرمان را به سختی خواهیم گرفت و به آنها می گوییم به ما حمله کنید تا قدرت بسیجیان امام را نظاره گر باشید که چگونه شما را برای همیشه از تاریخ محو خواهند کرد. نقدی به امدادهای الهی در جنگ سخت پرداخته و گفت: امدادهای غیبی فقط مختص به جنگ سخت نبوده و در جنگ نرم نیز شاهد الطاف مکرر الهی هستیم که در مباحث مختلف اجتماعی، سیاسی، علمی و ... شامل ملت ایران می گردد. به عنوان مثال در بحث علمی کشورهایی نظیر روسیه برای ساخت نمونه عملیاتی یک موشک، گاهی تا 85 بار به آزمایش می پردازند اما دانشمندان ایرانی با دو سه بار آزمایش به نمونه عملیاتی دست می یابند و این محقق نمی گردد باید سال 1391 را جدی تر گرفت و قدم های مستحکمی را در تحقق دهه پیشرفت و عدالت برداشت چرا که رویارویی اسلام با استکبار به مراحل نهایی نزدیک شده و استکبار زبون در نفس های آخر عمر پلید خود به سر می برد.شهید ناهید فاتحی کرجو دختر 17 ساله ای بود که به دلیل ارادت به بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و وهن نکردن ولیّ فقیه زمان و ارتباط با بسیج و سپاه، پس از 11 ماه شکنجه ضدانقلاب در کردستان، توسط ایادی استکبار زنده به گور گردیده و در سال 1361 به شهادت رسید.
آلودگی هوای خوزستان 51 برابر حدمجاز!
وقتی 33 سال سیاست جنگل سوزان وقطع درختات ومراتع کویر کردن و باتلاق ومرداب و دریاچه ها ورود خانه ها ادامه داشته باشد تا رکورد شکنی در آسیب زدن به محیط زیست کسب شود واضریب آلودگی  هوای تهران آنگونه زیاد شود که  روزانه تعدادی را راهی بهشت زهرا می کند .مشخص است استان خوزستان که ایام عید میزبان مسافران سایر استان کشور بود اکنون بدلیل هدیه ی نوروزی گرد وغبار وارداتی از عراق  آنچنان افزایش یابد که نفس کشیدن برای اهالی این استان آسان نباشد تا چه رسد به سایر مهمامان دیگر.
مهر : مردم خوزستان امروز با هوایی به شدت آلوده مواجه شده اند به گونه ای که میزان غلظت آلودگی در برخی شهرهای خوزستان 51 برابر حد مجاز است.امروز شدت هوا به گونه ای است که مردم آبادان حتی قدرت نفس کشیدن را ندارند و آنها در حال تجربه کردن بدترین وضع آب و هوایی در خوزستان هستند. بدترین حالت این گرد و غبار این است که هم اکنون بر شدت و غلظت آن افزوده می شود و امیدی برای فروکش کردن آن نیست.فرق اساسی این پدیده این بار با دفعات قبل این است که این گرد و غبار از جنوب شرق عربستان آغاز شده و با خاک صحراهای عراق مخلوط شده و وارد هوای خوزستان شده در حالیکه در پدیده های قبلی صرفا گرد و غبار جنوب عراق وارد هوای خوزستان می شد.براساس اعلام سازمانهای جهانی، وقتی غلظت گرد و غبار به 150 میکروگرم بر مترمکعب برسد وضع هوا به مرز هشدا می رسد ولی هم اکنون غلظت آلودگی در شهرهای مختلف استان خوزستان بسیار بالاست و همه شهرهای خوزستان آخرین روز کاری سال را تعطیل اعلام کرده اند.
اكران «خصوصي» و «گشت ارشاد» در مشهد متوقف شد
مگر انتظاری به جز این از وزارت فرهنگ سانسور وتفتیش عقاید ارشاد می رود که نقشی جز ممیز گری داشته  باشد به خصوص اینکه ارا ذل اوباشان وابستگان به بیت رهبری وپاسداران کودتا گر  همین دو روز پیش علیه اش تجمع اعتراضی بر پا کردند که چرا خوب سانسور نمی کند ومجوز پروانه  ساخت  به برخی از فیام هایضد اخلاقی داده است؟
اكران دو فيلم «خصوصي» و «گشت ارشاد» در مشهد متوقف شد. مدير كل اداره نظارت و ارزشيابي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در گفت و گو با خبرنگار سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با تاييد اين خبر گفت: ما پيش از اين هم توصيه كرده بوديم فيلم هاي داراي محدوديت سني در مشهد اكران نشود و اين اختيار را به ادارات كل ارشاد داده ايم تا تصميم بگيرند. سيد عليرضا سجادپور افزود: اگر تغيير و جابه‌جايي در اكران صورت بگيرد برحسب اختياري است كه به شهرها داده ايم.