گزیده خبرهای 4 فروردین 91 . قسمت -4
عراق ادعای آمریکا درباره ایران را رد کرد.خبرگزاری فارس: وزیر امور حمل و نقل عراق ادعای مسئولان آمریکایی درباره ایران مبنی بر انتقال سلاح به سوریه را به شدت رد کرد.
 
همین که این پاسدار تروریست  هادی عامری که قاتل  نظامیان آمریکا در عراق می باشد  وغلامک گوش بفرمان حاکمان ایران و نفوذی درون دولت عراق است   ارسال سلاح  از ایران به سوریه از طریق آسمان عراق تکذیب کرده است به معنی این واقعیت است که تأیید مضاعف کرده است.
به گزارش فارس به نقل از پایگاه "الانتقاد"، "هادی العامری" با رد ادعاهای واشنگتن در خصوص استفاده ایران از دالان هوایی عراق برای انتقال سلاح به سوریه تاکید کرد که این اظهارات کذب است .وی گفت که این اظهارات ادعاهای کذب و پوچ است و ایران عدم صحت این خبر را برای  ما تاکید کرده است.العامری اظهار داشت: نظام سوریه به حمایت اقتصادی نیاز دارد نه سلاح؛ این سخنان ساختگی و کذب است و اگر ایران می‌خواست سلاح به سوریه انتقال دهد نیازی به دالان هوایی نداشت و از راه دریایی اقدام به این کار می‌کرد.سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا مدعی شده بود که ایران از دالان هوایی عراق برای انتقال سلاح به سوریه استفاده می‌کند.
وزیر نفت:شرکت نفت و گاز پارس در اجرای برخی فازها رکورد شکست.خبرگزاری فارس: وزیر نفت گفت: شرکت نفت و گاز پارس در اجرای برخی فازها رکورد شکست.
 
ادعای این پاسدار تروریست دیگر که وزیر نف است شبیه پاسدار همتای عراقی اش وارونه است . چون گذشته از تحریم نفتی که روز به روز جدی تر می شود .میزان تولید نفت هم بدلیل فرسودگی تأسیسات صنعت تولید نفت کاهش یافته است .ولی این پاسدار تروریست غارتگر تلاش کرده است تا با ضرب سیلی صورت سرخ نگهدارد.
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه رستم قاسمی ظهر امروز در بازدید از فاز 13 پارس جنوبی با تبریک سال نو به کارکنان و مدیران صنعت نفت و با اشاره به سفر سال گذشته مقام معظم رهبری به پارس جنوبی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در ابتدا و انتهای سال گذشته از صنعت نفت بازدید کردند و سفر هشتم فروردین سال 90 به عسلویه از افتخارات صنعت نفت است.وی افزود: همواره باید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری حرکت کنیم و نباید هیچ فرصتی را در این عرصه هدر دهیم.وزیر نفت با توصیه به دست‌اندرکاران فازهای پارس جنوبی برای سرعت بخشیدن به کار خاطرنشان کرد: باید از همین ابتدای سال جدید کمربندها را سفت کنیم و باید برای رسیدن به برنامه زمان‌بندی هیچ زمانی را هدر ندهیم.قاسمی با تقدیر ز مسئولان شرکت نفت و گاز پارس در مدیریت فازها تصریح کرد: شرکت نفت و گاز پارس در اجرای برخی فازها رکورد شکسته و این امر ارزش و اهمیت زیادی در سال جهاد اقتصادی داشته است.وی اضافه کرد: در چند ماه گذشته پیشرفت برخی فازها بسیار خوب شده و این نشانه آن است که با وجود تحریم‌ها و شرایط بین‌المللی ، " ما می‌توانیم" و قادر هستیم در ک برنامه زمان‌بندی قابل قبول در تکمیل طرح‌ها فعالیت کنیم.وزیر نفت گفت: باید دست به دست هم دهیم و در مسیر رشد و اعتلای صنعت نفت اهتمام ورزیم و باید از ظرفیت موجود به شکل مطلوبی بهره ببریم.در این بازدید، موسی سوری مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس گزارشی از روند پیشرفت فیزیکی فازهای در دست اجرا ارائه کرد.
تکدیب ادعای دخالت ایران در یمن
این تکذیب کردن هم مشابه تکذیب کردن هادی آمری وزیر راه عراق  می باشد .زیرا که اینگونه تکذیب کردن جزو پیآمد سیاست صدور تروریسم وبحران و ارتجاع به برون مرز ومداخله گری در امور داخلی کشورهای منطقه وهمسایه می باشد که سابقه ی  33 ساله دارد.
معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه اتهامات وزیر خارجه یمن مبنی بر دخالت ایران در امور داخلی این كشور را بی اساس و مردود دانست و گفت: جامعه بین المللی هر روز شاهد اعتراض های مستمر در یمن به دلیل دخالت های برخی طرف های خارجی در امور داخلی كشورشان هستند. به گزارش ایرنا به نقل از اداره كل اطلاعات و مطبوعات وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران ، 'امیر عبداللهیان' افزود: انتظار می رود وزیر خارجه یمن به جای فرافكنی، موضوع مطالبات مردم را مورد توجه قرار دهد. وی گفت: جمهوری اسلامی ایران ضمن حمایت از مطالبات مشروع مردم مسلمان یمن گفت و گوی ملی را مناسب ترین راهكار سیاسی جهت برون رفت از وضعیت كنونی یمن می داند. معاون معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه كشورمان افزود: اطمینان داریم مردم مسلمان ، اندیشمندان و تمامی گروه های سیاسی یمن با هوشیاری كامل از انقلاب خود حفاظت كرده و به دشمنان منطقه اجازه دخالت در امور داخلی كشورشان را نخواهند داد. وی تاكید كرد: جمهوری اسلامی ایران همواره به خیر و صلاح كشورهای منطقه و امنیت و ثبات دسته جمعی و بومی منطقه ای می اندیشد.
آخوند خاتمی امام جمعه تهران: انتقاد از اکران بعضی فیلم های غیر اخلاقی در ایام نوروز و دخترانی که حجاب را رعایت نکنند  به رشد علمی نمی‌رسند!
 
ادامه ی سیاست سرکوب وسانسور با دفاع از اراذل اوباشان وابسته به بیت رهبری وپیگیری جنگ قدرت وثروت با موضع گیری که علیه وزارت فرهنگ تفتیش وعقاید و سانسور کرده است . یعنی ا دامه سیاست بسیج کردن چماقداران حزب الله علیه ی وزارت فرهنگ تفتیش عقاید و سانسور ارشاد را دنبال کرده است  که  با بهانه ی ایتنکه چرا پروانه ی ساخت به دو فیلم  غیر اخلاقی داده است علیه اش تجمع اعتراضی ترتیب داده شد؟ از سوی دیگر از پیام مضحک ولی وقیح کرده است که شعاری مدعی حمایت از تولیدات داخلی  شده است . مهمتر اینکه  کشف و فاش  کرده است دختران بی حجاب یا چادری سراسر دنیا محروم از رشد علمی هستند.
به گزارش خبرنگار مهر، احمد خاتمی در خطبه نخست اولین نماز جمعه سال 91 با بیان اینکه از مصادیق تقوا در قرآن مراقبت در گفتار و گفتن گفتار مستند است، گفت: گفتارتان محکم و مستند باشد و بی‌حساب سخن نگویید و حرفی را که حق است بگویید که این مصداق بارز تقوا است.وی دفاع از اجرای احکام دین چهارمین مصداق دفاع از دین دانست و گفت: ماموریت نظام اسلامی اجرای احکام دین است و دین باید با همه ابعادش که برنامه زنگی است اجرا شود. لذا آن کس که مدافع دین است باید تمام احکام دین برای آن مهم باشد از جمله این احکام حجاب و عفاف است.خطیب این هفته نماز جمعه تهران افزود: عفاف و حجاب از مسلمات رکن خدا در قرآن است بنابراین حجاب یک مسئله فرعی نیست و اصلی شده است.وی افزود: کشوری که می خواهد با اسلام و دین لج کند می‌گوید حجاب ممنوع است مانند آذربایجان. و کشوری که می‌خواهد با مسلمانان آشتی کند می‌گوید حجاب آزاد است. بنابراین حجاب نمادی از اسلام شده است. خاتمی با بیان اینکه بی‌حجابی گناه بزرگ اجتماعی است گفت: بی‌حجابی ضربه به امنیت روانی و اخلاقی جامعه وارد می‌سازد و دخترانی هم که حجاب را رعایت نکنند به رشد علمی نمی‌رسند و افتخار خانواده خودشان هم نمی‌شوند و آینده درخشان با حفظ حجاب شکل می‌گیرد.عقب نشینی استکبار از تحریم ها اثر حماسه مردم ایران در 12 اسفند بود.خاتمی افزود: یکی از نشانه‌های سیلی شما عقب نشینی دست از پا درازتر آمریکا در عرصه تحریم‌ها بود که 11 کشور فلاکت زده و مصیبت زده اروپایی از تحریم نفتی ایران مستثنی شدند و ذره ذره استکبار مجبور می‌شود که بگوید غلط کردیم که تحریم کردیم.وی با بیان اینکه این عقب نشینی استکبار برای ملت بزرگ ایران پیامی دارد، گفت: پیام این عقب نشینی به ملت ایران و تمام ملتهای آزاده دنیا این است که باید مقابل استکبار بایستند و با مقاومت ملت‌ها دولت‌های استکباری تسلیم خواهند شد و دست ذلتشان را بلند خواهند کرد.با دین مردم بازی نکیند/ تا دیر نشده جلوی اکران فیلم های ضد اخلاقی را بگیرید.وی همچنین با اشاره به اکران برخی از فیلم‌های ضداخلاقی در ایام نوروز گفت: متاسفانه اجازه اکران برخی از فیلم‌های ضد اخلاقی در بعضی از سینماهای مراکز استان‌ها شده است که این فیلم‌ها در دهه فجر نیزپخش شد و مورد اعتراض قرار گرفته بود.خطیب این هفته نماز جمعه تهران با بیان اینکه سر دین و اخلاق مردم با هیچکس رودربایستی نداریم گفت: من به وزیر ارشاد که ایشان را جوان متدینی می‌دانم می‌‌گویم که در شان شما نبود که در دستگاه تحت مدیریتی شما اجازه اکران چنین فیلم‌هایی داده شود و با دین مردم بازی نکنید و تا دیر نشده جلوی اکران و گسترش این فیلم‌ها را در دیگر استان‌ها بگیرید.
حکم اعدام زن ایرانی متهم به قاچاق مواد مخدر در مالزی
حتماً دستگاه تبلیغاتی موظف ومأمور به تکذیب کردن به خصوص باند مافیایی پاسداران که مسئول انتقال مواد مخدر به برون مرز می باشد در این مورد هم تکذیب می کنند که  این زن  نه ایرانی است . نه نقشی مشابه آن زنی داشته است که قبل از انفجار تروریستی از تایلند. همچنین نه محصول 33 سال مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر ومعتادین است که منتهی به دومین مصرف کننده ی  مواد مخدر  ایران در جهان شده است. مهمتر اینکه سنین اعتیاد به 13 سال کاهش داده شده است که شامل د ختران مدارس راهنمایی مدارس روستا ها می شود.
در نخستین روزهای سال نو، دادگاهی در مالزی یک زن ایرانی را به جرم قاچاق مواد مخدر به اعدام محکوم کرد.به گزارش مهر و به نقل از خبرگزاری رسمی مالزی (برناما)، این زن متهم است که 2 سال پیش قصد داشته تا 1.76 کیلوگرم مواد مخدر متآمفتامین را به مالزی قاچاق کند.بر اساس این گزارش، خانم کبری س به محض ورود به فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور در ساعت 10:45 شب دوم فوریه 2010 به همراه برادرش جلیل دستگیر و روانه زندان شد.قاضی دادگاه عالی شاه‌عالم پس از بررسی‌ شواهد و مدارک و همچنین شنیدن دفاعیات متهم ، وی را مجرم شناخته و حکم اعدام او را صادر کرد.بر اساس این گزارش، کبری و جلیل هر دو در دادگاه حضور داشتند و پس از بررسی پرونده آنها، دادگاه حکم برائت جلیل را صادر کرد ولی خواهرش را شایسته مجازات اعدام دانست.پیشتر نیز وزیر کشور مالزی اعلام کرده بود که 449 خارجی در زندان‌های مالزی منتظر پایان مراحل دادگاهی خود هستند و احتمال اعدام آنها وجود دارد.از این تعداد 396 نفر به جرم قاچاق مواد مخدر، 28 نفر به جرم قتل، 18 نفر به جرم آدم‌ربایی و هفت نفر به جرم جرائم مسلحانه دستگیر شده‌اند.