چند گزیده خبر 7 فروردین 91
ماجرای 54 ضربه شلاق دروازه بان سابق تیم ملی چیست؟گزارش تصویری از رشادت‌های احمدرضاعابدزاده
تصاویری از احمد رضا عابد زاده که دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال ایران بوده است .ولی  بدلیل اینکه شکایت از دکتر جراحی کرده است که با عمل جراحی اشتباه که برروی پای آسیب دیده وی انجام دادهموجب کوتاه و بلندی دو پایش شده است. اما  وی متهم به 45 ضربه ی شلاق وممنوع الخروج شدنش از کشور شده است! یعنی صدور حکم مشابهی که دستگاه فساد قضاییه علیه ی عباس پالیز دار صادر کرد که چرا با دست یابی به پرونده ی 44 دامنه یدرشت های مفسدان اقتصادی وافشا واعلام اسامی شان در دانشگاه بو علی سینا همدان به جای پیگیری پرونده ی بایگانی شده ی مفسدان اقتصادی خودش بازداشت شد و به اتهام تشویش ا ذهان عمومی و برهم زدن نظم امنیت وهمسویی با دشمن محکوم به زندان شد.
 
 
 
   
احمدرضا عابدزاده در سال ۱۳۴۵ در آبادان به دنیا آمد وی اوایل دهه ۶۰ در تیم هلال احمر اصفهان بازی می کرد و پس از آن سال ها در تیم تام اصفهان زیر نظر حسین چرخابی حضور داشت. عابدزاده پنج بار اسمش از منتخب جوانان خط خورد ولی سماجت وی باعث شد تا سال ۱۳۶۴ جوانان اصفهان همراه با وی بازی کنند. وی ۱۸ سال بیشتر نداشت که به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شد و در اواخر همین سال عضو ثابت تیم ملی شد. عابدزاده در سال ۱۳۶۸ به تهران آمد و پیراهن استقلال تهران را به تن کرد. وی سپس به تیم سپاهان اصفهان رفت و بعد به تیم پرسپولیس تهران منتقل شد و از دوم دی ماه ۱۳۷۳ رسما به حفاظت از دروازه این تیم پرداخت. وی دارای ۷۸ بازی ملی و ۵۲ گل خورده می باشد که از این جهت یک رکورد جالب توجه است. وی در بازی های مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه یکی از ارکان موفقیت تیم ملی فوتبال ایران در راه صعود به جام جهانی بود. اوج شهرت احمد رضا در بازی های آسیایی ۱۹۹۰ بود که با وجود آسیب دیدگی از ناحیه انگشتان دست، با مهار ۳ پنالتی در فینال مسابقات در برابر کره شمالی، ایران را به قهرمانی آسیا رساند. احمدرضا عابدزاده در نهمین دوره لیگ برتر به عنوان مربی دروازه بان های تیم پرسپولیس، روی نیمکت این تیم حاضر شد.دور افتخار در ملبورن پس از صعود به جام جهانی 98.بازی خداحافظی عابدزاده در پرسپولیس با بایرن مونیخ آلمان.اسطوره در اغوش اسطوره.دور افتخار عقاب در ورزشگاه آزادی
 
برای خمینی شیاد وجانشین شیاد تر از خودش واعوان وانصارش مرید خوب آنست که برروی مین رفته ومرده باشد یاا ینکه آماده ی عملیات انتحاری باشد. یا اینکه بطور 100% مرید سر سپرده و تسلیم و ذوب شده درو لایت وقیح باشد . درغیر اینصورت هرکه باشد محلی از اعراب ندارد. حال اگر کسی منتقد وشاکی باشد جای خودد ارد که چگونه با وی برخورد می شود؟ همچون احمد رضا عابد زاده  دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال چون شاکی شده که چرا دکتر جراح مقصر است زیرا که با جراحی برروی پای آسیب دیده اش موجب کوتاهی وبلندی پایش شده است  اما اکنون .منتقد وی  اعتراف کرده است که به درست وغلط بودن حکم 54 ضربه شلاق وی کار ندارد ، بلکه معترض است که چرا وی به حکم  تبعیض آمیز وارونه ی دستگاه فاسد قضاییه اعتراض و آن را آنتنی یا سهم خواهی  کرده است؟
مجرم اگر مجرم است و برای قاضی محرز شد باید عدالت بر او جاری شود. اگر هم بیگناه است که تبرئه می شود. احمدرضا عابدزاده قطعا شلاق نخواهد خورد و این ماجرا به نحوی فیصله خواهد یافت اما آنچه باقی خواهد ماند سهم خواهی عابدزاده از کشور و مردمی است که روزگاری نه چندان دور برای آنها افتخاری آفریده است. ای کاش این سهم خواهی نبود. آن وقت عابدزاده ها دوست داشتنی باقی می ماندند.شفاف- احسان تقدسییکم- احمد رضا عابدزاده برای ما ایرانی ها نماد خوشی و افتخار است. وی سال ها درون دروازه تیم ملی فوتبال ایران ایستاد و افتخار آفرید. هنوز برای بسیاری از  ایرانیان خاطرات بازی تاریخی هشت آذر سال 1376 با استرالیا و آن بازی حیثیتی با آمریکا در جام جهانی فرانسه در یادها باقی مانده است. از آن دوبازی چند تصویر اگر در ذهن ما مانده باشد بدون تردید یکی از آنها حرکات زیبای احمد رضا عابدزاده در درون دروازه است.دوم- احمد رضا عابدزاده با همه مختصاتی که از او یاد کردیم این روزها گرفتار پرونده ای حقوقی شده و بر اساس حکم قاضی پرونده به شلاق محکوم شده است. اگر چه این حکم هنوز نهایی و اجرا نشده اما احمدرضا عابدزاده در گفت و گوهایی که داشته با استناد به افتخار آفرینی های فراوانش برای کشور و مردم ایران، به این حکم اعتراض کرده است. به عبارتی احمد رضا عابدزاده انتظار دارد بابت خدماتی که به کشورش کرده مصونیت قضایی داشته باشد. اینجا سخن از درست بودن یا نبودن حکم قاضی نیست؛ سخن از انتظارات است.سوم- احمدرضا عابدزاده را خیلی ها می شناسند. خیلی ها هم هستند که من و شما نمی شناسیم. مثلا همین شهید احمدی روشن که برای ایران و ایرانی افتخار آفرینی می کرد و تازه بعد از شهادتش خیلی ها او را شناختند. احمدی روشن آخرین است و از این رو نام او را ذکر کردم. نمی دانم چقدر با خانواده معظم شهدا حشر و نشر داشته اید. کدامشان را دیده اید که انتظار و خواسته ای داشته باشند؟ در ابتدای این نوشتار از احمدرضا عابدزاده و افتخار آفرینی هایش گفته شد. اما انصاف دهید عابدزاده برای کشور افتخار آفرینی بیشتری داشته است یا شهدایی که نامشان زینت بخش هر کوی و برزنی در این کشور است؟ آنها بیشتر ضامن استقلال و آزادی و حفظ نظام بوده اند یا... . از احمدی روشن نگذریم. خانواده اش همان روز اول و دوم بعد از شهادتش شهادت فرزندشان را هدیه ای به نظام و انقلاب دانستند. اینها کجا و آن انتظارات کجا؟ چهارم- شیرینی عدالت به همین هاست. مجرم اگر مجرم است و برای قاضی محرز شد باید عدالت بر او جاری شود. اگر هم بیگناه است که تبرئه می شود. احمدرضا عابدزاده قطعا شلاق نخواهد خورد و این ماجرا به نحوی فیصله خواهد یافت اما آنچه باقی خواهد ماند سهم خواهی عابدزاده از کشور و مردمی است که روزگاری نه چندان دور برای آنها افتخاری آفریده است. ای کاش این سهم خواهی نبود. آن وقت عابدزاده ها دوست داشتنی باقی می ماندند
خروج هيات‌آمريكايي موقع سخنراني احمدي‌ن‍ژاد
در این  اقدام ترک جلسه ی هیأت آمریکایی  موقع سخنرانی سفر پاسدار احمدی نژاد رئیس جمهور هم به نفعش وهم به ضررش  تمام شده است . زیرا به ضررش  تمام شده که امکان رد وبدل کردن پیام های پشت پرده سوخته است .از سوی دیگر به نفعش شده است چون بهاه بدست رقبایش نیفتاده است تا که از موضع ضد آمریکایی علیه اش مانور تبلیغاتی دهند.
 به گزارش باشگاه خبرنگاران، خبرنگار اعزامي صدا و سيما از شهر دوشنبه گزارش داد، احمدي نژاد در پنجمين اجلاس حمايت از اقتصاد افغانستان در سخناني در جمع رؤساي جمهور تاجيکستان، افغانستان، پاکستان و مقامات سياسي بيش از 40 کشور دنيا، سياست هاي ناتو و آمريکا را تجاوزکارانه و غيرقانوني خواند.بعد از چند دقيقه از صحبت هاي ضد غربی احمدی نژاد، هيأت آمريکايي سالن سخنراني را ترک کرد.بعد از اتمام سخنراني احمدي نژاد اين هيأت آمريکايي به سالن بازگشت.رابرت بليک معاون وزير امور خارجه آمريکا در امور آسياي مرکزي و جنوبي به منظور شرکت در کنفرانس همکاريهاي اقتصادي منطقه اي براي افغانستان در صدر هيئتي در اجلاس دوشنبه پايتخت تاجيکستان شرکت کرده است.