صادرات نفت ایران ۱۴ درصد کاهش یافت. وزیر نفت:شرکت نفت و گاز پارس در اجرای برخی فازها رکورد شکست.5 فروردین 90
این دو خبررا را با هم مقایسه کنید تا بدانید سیستم خبررسانی مسئولان رژیم قرون وسطایی و ضد بشری عوامفریب چگونه می باشد چونکه ادعاهای دروغ و وارونه گویی 33 ساله نهادینه شده است که دیگر آشکارا دروغ گفته می شود . برای اینکه جایی که پاسدار وزیر نفت ادعای کمدی ادعای وارونه رکورد شکنی در شرکت نفت و گاز پارس اجرای برخی فاز  کرده است . در صورتیکه رادیو دویچه له گزارش کاهش 14% یا 300 هزار بشگه نفت در روز داده است. بنابراین بار دیگر به وضوح فاش می شود که سیستم خبر رسانی با ادعای آماری ونظر سنجی ومشارکت در بر گزاری نمایشات خیمه شب بازی تقلباتی – انتصاباتی – انتخاباتی نامیده شده چقدر دروغ و وارونه می باشد. . زیرا که فتوای دروغ گفتن نه مصلحتی که واجب شده است .چون دین توجیه گر وابزار تبلیغاتش شده است.
به گزارش دویچه وله،  صادرات نفت ایران در ماه مارس ۱۴ درصد معادل حدود ۳۰۰ هزار بشکه در روز کاهش یافت. کاهش نفت ایران در پی تبعیت برخی از کشورها از درخواست آمریکا مبنی بر تحریم نفت ایران اتفاق افتاده استبه گزارش روز جمعه (۲۳ مارس) رویترز، به نقل از منابع آگاه غربی در عرصه صنایع و یک کمپانی بزرگ نفتی اروپایی، این نخستین کاهش قابل ملاحظه صادرات نفت ایران پس از تحریم نفت این کشور توسط اتحادیه اروپا در ماه ژانویه و تحریم بانک مرکزی ایران توسط واشنگتن و بروکسل است.کارشناسان غربی پیش‌بینی کرده‌اند که با شدت یافتن تحریم‌ها کاهش صادرات نفت ایران نیز شتاب بیشتری بیابد.روز جمعه (۲۳ مارس) وزرای خارجه اتحادیه اروپا در نشست خود در بروکسل مقررات مربوط به تحریم نفت ایران را تصویب کردند. این مقررات از شنبه (۲۴ مارس) به اجرا در می‌‌آید.
وزیر نفت:شرکت نفت و گاز پارس در اجرای برخی فازها رکورد شکست.خبرگزاری فارس: وزیر نفت گفت: شرکت نفت و گاز پارس در اجرای برخی فازها رکورد شکست.