گزیده خبرهای 15 خرداد 91
حکم اعدام برای جوانی که در سن 16 سالگی مرتکب قتل شده بود
وقتی خمینی شیاد بی احساس ولی مرگ زی ومرگ زای و بحران آفرین وارد ایران شد وتا زمانی که زنده بود و جام زهر سرکشیده بود جنگ افروزی و جنایت کرد وخون ریخت و اعدام کرد. مشخص است که پس 33 سال که از عمر حکومت ضد بشری اش شپری شده و23 سال از سال مرگش گذشته است .می بایست که از سوی جانشین شیاد وجلادتر از وی همچون وی پیام آور مرگ باشد . زیرا که رژیم ضد بشری و قرون وسطایی نا مشروع به جز خون وجنایت و سرکوب و سانسور و اعدام  امکان بقاء ندارد.
دادگاه کیفری استان البرز "علی مهین ترابی" نوجوانی که در سن ۱۶ سالگی مرتکب قتل شده بود را به صورت غیابی محاکمه و به اعدام محکوم کرد.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، علی مهین ترابی که ۱۰ سال قبل به اتهام قتل یک دانش آموز در مدرسه‌شان متهم بود بازداشت و به اعدام محکوم شد اما با دخالت شاهرودی ریاست وقت قوه قضائیه پرونده مجددا بررسی و این بار با تشخیص اینکه قتل شبه عمد صورت گرفته است وی را به پرداخت دیه محکوم کرد و این نوجوان پس از سال‌ها و با رای صادره توانست با وثیقه ۸۰ میلیون تومانی از زندان رجایی شهر کرج آزاد شود.پدر مقتول با رای دادگاه بلافاصله شکایتی را مطرح کرد و اعلام داشت فرزندش به عمد کشته شده است و قاتل فرزندش نیز می‌بایست قصاص شود.با درخواست این مرد پرونده به دیوان عالی کشور ارجاع شد و شعبه ۲۷ دیوان عالی اعلام کرد این قتل عمد بوده، بنابراین رای صادره را نقض کرد. به این ترتیب علی مهین ترابی بار دیگر به اعدام محکوم شد.
هشدار جدی ناجا به ارسال‌كنندگان فيلم‌ عروسي به ماهواره‌!
مشخص است که رژیم مرگ زا ومرگ زی وگورستان آباد کن  و دشمن شادی وجش وشادمانی و عروسی نمی تواند پخش فیلم های جشن عروسی ا ز سوی ماهواره باشد.
ایسنا: رييس پليس امنيت اخلاقي نيروي انتظامي با تاكيد بر اينكه ارتباط و همكاري با شبكه‌هاي ماهواره‌اي، منوط به دريافت مجوز از وزارت ارشاد است.گفت: پليس در حال بررسي چرايي پديده ارسال فيلم عروسي به شبكه‌هاي ماهواره‌ است.سردار احمد روزبهاني در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در مورد ارسال فيلم و تصاوير مجالس عروسي به يكي از شبكه‌هاي ماهواره‌اي فارسي‌زبان گفت:‌ هر گونه همكاري و فعاليت هرايراني با شبكه‌هاي ماهواره‌اي اعم از ارسال فيلم مستند يا علمي و غيره، بايد داراي مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي باشد.وي با تاكيد براينكه هر گونه همكاري و ارتباط با شبكه‌هاي ماهواره‌اي منوط به دريافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي است، گفت: در غير اين صورت اين عمل غيرقانوني خواهد بود و برخورد پليس را در پي دارد.رييس پليس امنيت اخلاقي ناجا در مورد فراخوان شبكه‌هاي ماهواره‌اي مبني بر ارسال فيلم و عكس‌هاي عروسي هموطنان براي پخش و شركت در مسابقه به ايسنا گفت:‌ من اين مطلب را شنيده‌ام و در حال حاضر ماموران در حال رصد و بررسي اين مسئله هستند، اما ارسال عكس و فيلم عروسي به شبكه‌هاي ماهواره‌اي غيرقانوني است و ما برابر قانون با آنان برخورد خواهيم كرد.وي در پايان افزود: كارآگاهان در حال رصد و انجام تحقيقات فني و پليسي در مورد زواياي پنهان اين اتفاق هستند.
انتقال 40 هزار زندانی به اردوگاه های نگهداری معتادان
 اینهم شیوه ی برخورد با قربانیان پرورش یافتگان  عملکرد 33 ساله ی حاکمان رژیم ضد بشری وارونه که 33 سال است که ادعای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر ومعتادین می کند . در صورتیکه گذشته از این آمار زندانیان معتاد ایران که ارایه شده است . از سوی دیگر  ایران اولین مصرف کننده ی مصرف تریاک و  دومین مصرف کننده مواد مخدر در جهان می باشد. 40
 هزار زندانی گرفتار در دام اعتیاد به اردوگاه های نگهداری معتادان منتقل می شوند.به گزارش واحد مرکزی خبر، وزیر دادگستری گفت: هزار و 100 میلیارد ریال اعتبار برای اردوگاه های نگهداری معتادان در پنج استان تهران ، اصفهان ، خراسان رضوی ، کرمان و سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است و این افراد تا 2 ماه آینده منتقل می شوند.آقای بختیاری افزود: اکنون در 26 استان کشور اردوگاه داریم و تلاش ها برای توسعه برخی اردوگاه های کمتر فعال و ایجاد اردوگاه های جدید ادامه دارد.وی اصلاح، تربیت و حرفه آموزی را مهمترین ویژگی های این اردوگاه ها بیان کرد و گفت: با فعالیت این اردوگاه ها امیدواریم معتادان پس از خارج شدن از اردوگاه ها به اعتیاد بر نگردند.وزیر دادگستری از اجرای برنامه تفکیک زندانیان خبر داد و افزود : قصد داریم هشت زندان بزرگ کشور را به خارج از شهرها منتقل کنیم که در این زندان های جدید طبقه بندی استاندارد نگهداری زندانیان رعایت می شود.آقای بختیاری با بیان اینکه آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد از دستاوردهای سفرهای استانی هیئت دولت است، گفت: در سفر صدم رئیس جمهور به خراسان رضوی زمینه آزادی 5 هزار نفر فراهم شد که تاکنون 2 هزار و 500 نفر آزاد شدند.
دستگیری یک تور مختلط در چالوس
اینگونه اقدام کردن گذشته از پیگیری سیاست ارعاب و وحشت  در جامعه که ناشی از شرایط انفجاری جامعه است . از سوی دیگر تلافی کردن مراسم جشن و پایکوبی 4 روز تعطیل به مناسبت سال مرگ خمینی شیاد است . چون خیلی از شهروندان تهرانی در این روزها به شمال سفر کردند.
حسین‌نژاد، فرمانده انتظامی چالوس،  از تشکیل پنج پرونده سرقت داخل مغازه‌ها و چادرهای مسافران و دستگیری یک تور مختلط بدون مجوز در این مدت خبر داد.به گزارش فارس علی حسین حسین‌نژاد افزود: برابر اعلام پلیس راه کشور و هماهنگی‌های قبلی، محور کندوان تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز دوشنبه 15 خرداد از کرج به سمت چالوس ممنوع بوده و از ساعت 16 تا 2 بامداد روز سه‌شنبه 16 خردادماه، تردد وسایل‌ نقلیه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یکطرفه است.حسین‌نژاد از تشکیل پنج پرونده سرقت داخل مغازه‌ها و چادرهای مسافران و دستگیری یک تور مختلط بدون مجوز در این مدت خبر داد.