گزیده خبر های 16 خرداد 91
چگونه است که رژیم ضد بشری  وقرون وسطایی تروریستی ایران مجازا ست تا با سیاست صدور تروریسم وبحران وارتجاع به برون مرز مداخله گری در امور داخلی کشور های منطقه به ویژه  کشورهای همسایه مداخله گری کند و قادر باشد آزادانه از طریق سپاه قدس دست به اقدامات تروریستی وانفجاری وخرابکارانه در عراق وسوریه و لبنان و افغانستان ویمن وبحرین وحتی ربستان بزند . ولی اگر عربستان در دفاع از خود وکشور های هم پیمانش دست به اقدام مشابه بزند تا موجب خنثی کردن توطئه های تروریستی حاکمان ایران شود. آنگاه متهم به انواع اتهامات می شود؟!
یک رسانه عرب به نقل از منابع خود از برگزاری نشستهای محرمانه در ریاض با حضور شبه نظامیان جعجع و حریری و مسئولان امنیتی رژیم صهیونیستی پرده برداشت که هدف از آن چگونگی ایجاد بی ثباتی و ناآرامی در لبنان است.به گزارش خبرگزاری مهر، نشریه المنار به نقل از منابع آگاه عربی در برگزاری نشستهای محرمانه در ریاض خبر داد که هدف از آن چگونگی منفجر کردن اوضاع لبنان و ایجاد بی ثباتی و ناآرامی در این کشور است.این منابع فاش کردند رهبران رده دوم شبه نظامیان سمیر جعجع و سعد الحریری از بیش از یک هفته پیش، نشستهایی را با فرماندهان امنیتی و اطلاعاتی عربستان برگزار می کنند که در این نشستها طرحهایی برای برهم زدن اوضاع و ایجاد ناآرامی و آشوب در لبنان و سلطه کامل بر برخی مناطق و انبار کردن سلاح در آن و پناه دادن به تروریستها در انتظار دستورات آتی برای برهم زدن اوضاع لبنان بررسی می شود.این منابع گفتند مقامات امنیتی اسرائیلی نیز در چارچوب هماهنگی میان تل آویو و ریاض در این نشستها شرکت دارند.به گفته این منابع، سطح همکاری عربستان و اسرائیل به جایی رسیده است که جنگنده های اسرائیلی هم اکنون در پایگاههای هوایی عربستان فرود می آیند.این رسانه فاش کرد شماری از فرماندهان شبه نظامیان جعجع و حریری طی هفته های گذشته به پاکستان، لیبی و قطر سفر کرده اند تا مزدورانی را برای انجام طرفهای خود جذب کنند که این مزدوران جرم و جنایت را به عنوان یک حرفه انجام می دهند و به هر کس پول بیشتری به آنها بدهد، وفادارترند.خاطر نشان می شود افشای این خبر در حالی است که طرفداران سعدالحریری بار دیگر شمال لبنان را با به راه انداختن درگیری با مردم طرفدار نظام سوریه در طرابلس، ناآرام کردند که بر اثر آن دهها نفر کشته و زخمی شدند.
منابع غربی فاش کردند.جنگ خونین کاخ سفید با حمایت مالی آل‌سعود در عراق.خبرگزاری فارس: منابع غربی از جنگ خونینی خبر می‌دهند که آمریکا با اموال و عناصر تروریستی سعودی در عراق آن را هدایت و رهبری می‌کند.
 
شیوه ی گزارش دادن این خبر که از موضع فرافکنی و فرار به جلو می باشد وهدف هم پاک کردن صورت مسأله ،هم طلبکاری کردن است .مهمتر اینکه همچون  مکمل گزارش قبلی است .چونکه از موضع ضد آمریکایی ومتهم کردن مقامات عربستان  گزارش شده است . در صورتی که طراح ومقصر وعاملین عوامل حاکمان ایران ونفوذی های درون دولت نوری مالکی  آلت دست هستند .برای اینکه تلاش مذبوحانه و ایجاد اخلال در روند توافق جریانات گوناگون پارلمان عراقی می شود که تلاش برای بر کناری نوری مالکی مزدور ودست نشاندنه ی نخست وزیر عراق می کنند .
به گزارش فارس، منابع آگاه دیپلماتیک غربی در گفت‌وگو با هفته‌نامه فلسطینی المنار از جنگ خونینی در عراق خبر دادند که توسط آمریکا و با پول‌‌های رژیم سعودی و عناصر تروریستی این رژیم هدایت می‌شود.این منابع دیپلماتیک تاکید کردند که هدف اصلی این جنگ خونین آمریکایی‌- سعودی در عراق از بین بردن امکان دستیابی به استقرار و ثبات در این کشور است.این منابع غربی دیگر اهداف این جنگ خونین را مانع تراشی برسر اجرای برنامه‌های رشد و پیشرفت و تغییر و تحول در عراق است.منابع فوق تاکید کردند که هدف دیگر جنگ عربستان و آمریکا در عراق جدا کردن و دور نمودن عراق از محوری است که آنها آن را محور ایرانی – سوری می‌نامند.
باتوجه به تجربه ی توی دره ی جاده ی جاسوس یا سقوط از طریق هواپیما در استان گلستان که تعداد عضو مجلس ششمهمره با وزیر راه دولت خاتمی حذف شدند . بعید نیست که  این صحنه تصادف نا موفق ترفندی  در همین راستای حذف بوده است .
نماینده ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی  صبح امروز دچار حادثه رانندگی شد.به گزارش افق نیوز، سید حسین نقوی حسینی،  عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جاده منتهی به پیشوا دچار سانحه رانندگی شدیدی شد.نماینده مردم شهرستانهای ورامین و پیشوا پس از شرکت در مراسم راهپیمائی سالروز قیام مردم شهرستان ورامین در ۱۵خرداد ۴۲  شهر ورامین برای شرکت در مراسم مشابه در شهرستان پیشوا عازم این شهرستان بود.حال عمومی نقوی و سرنشینان خودرو وی مساعد گزارش شده است.
اینگونه ادعا و رله کردن که بر گردان ادعا یا اعتراف اخیر پاسدار باز نشسته شده رحیم صفوی می باشد .گویا که تکنولوژی و دانش  فنآوروی تسلیحات فوق مدرنی نظامی  که اسراییل در اختیار  خوددارد مهم نیست چونکه  کمیت ونه کیفیت مهمتر وتعیین کننده است .یعنی اینکه چین وهند فقط بدلیل افزایش جمعیت در رأس قدرت های اول ودوم جهانی قرار دارند. در صورتیکه اینگونه نیست ، مشروط بر اینکه اینگونه اعتراف کردن یعنی اذعان به آلت دست  بودن شیخ حسن نصرالله وحزب الله لبنان از سوی رهبر و پاسداران کودتا گر میب اشد که بطور دربست  اینان  در اختیار اهداف  جنگ افروزانه وبحران آفرینی  شان در منطقه  هستند.
ده ها هزار موشك از دور و نزديك سراسر اسرائيل را نشانه رفته اند.يك هفته نامه آلماني ضمن انتشار مطلب فوق، از قول مقامات رژيم صهيونيستي نوشت: سوريه هزاران موشك با بردهاي 70 تا 700 كيلومتر را در اختيار دارد و همچنين ايران 3هزار و پانصد موشك را به سوي تل آويو نشانه رفته استتاخلس» از قول ژنرال يائير نووه معاون رئيس ستاد ارتش اسرائيل نوشت: امروز 60 هزار موشك نظامي هدايت شونده در انبارهاي حزب الله لبنان قرار دارد كه 10 برابر بيشتر از آخرين زمان حمله نظامي اسرائيل به لبنان در سال 2006 است. وي تفاوت امروز با آن زمان در اين است كه حزب الله امروز از نظر كميت و كيفيت توانايي بيشتري براي پرتاب اين موشك ها به اهداف خود در اسرائيل به دست آورده است.