اينها تحت شكنجه هاي رژيم چقدر چاق و چله شده اند؟! (خبر ويژه)
چرا از جان باختن اخیر  پاک پور و حسین زانیه دو زندانی سیاسی در زندان  و شرایط فیزیکی زندانی سیاسی دیگر حسین رونقی  سخنی گفته نشده است  . ولی به نقل  یکه تازی نوچه وجارچیان پاسدار حسین شریعتمداری در سایت بالاترین  نقل قول  شده است  تا که دیدار فرزندان کروبی با وی و همسرش که نه در زندان که در حصر خانگی بسر می برند  علیه منتقدان وسایر زندانیان سیاسی که در شرایط حاد غیر انسانی بسر می برند چماق ککرده باشد ؟
ملاقات فرزند كروبي با پدر خود و انتشار عكس اين ملاقات 3 ساعته خانوادگي در فضاي مجازي، جنجال گسترده اي را در محافل رسانه اي ضدانقلاب برپا كرد.محمدحسين كروبي فرزند مهدي كروبي در صفحه فيس بوك خود عكسي را از پدرش منتشر كرده و توضيح داده است اين عكس مربوط به ديدار وي و خانواده با پدر است.حسين كروبي در صفحه فيس بوك خود آورده است: «ضمن تشكر از همه دوستاني كه ابراز محبت و خوشحالي كردند، بايد عرض كنم اين عكس مربوط به ديدار امروز (13رجب) با پدر است. امروز آقاي كروبي را به منزلشان در جماران آوردند و فرصتي سه ساعته براي ديدار با خانواده فراهم گرديدبلافاصله به دنبال انتشار اين خبر و تصوير، موجي از اعتراض ها محافل رسانه اي اپوزيسيون را فرا گرفت. اين محافل بي آن كه توضيح دهند غير از مفت خوري و پرگويي، چه مبارزه درخوري كرده اند، به كروبي حمله ور شده اند كه حسابي خوش مي گذراند و دوره حصر حسابي به او ساخته است!شبكه بالاترين در اين باره نوشت: «چه قدر چاق شده! مرسي حبس خانگي اين چه نوع حبس خانگي است كه آدم چاقتر مي شود؟ خزعلي هم پس از اعتصاب غذا چاقتر به نظر مي رسيد. خدا حفظ كند كروبي را براي نظام كه اگر نبود جمهوري اسلامي رفته بود(!) براي چي به كروبي ميگن شيخ شجاع؟!! چه شجاعتي به خرج داده؟! غير از اينكه مدت هاست صداش درنمياد؟!! مگه خزعلي از داخل نمياد تو نهاد مردمي و گفتگو نمي كنه؟!! مگه زنداني هاي سياسي بيانيه نمي دهند؟! مگه در زندان كسي اعتصاب غذا نمي كنه؟! اين كروبي هيچ كاري نكرده واسه اين جنبش! اين موسوي و كروبي باعث تقويت رژيم هم شدندبالاترين در مطلب بامزه ديگري نسبت به چاق شدن كروبي هشدار داد و نوشت: به عنوان يك ناظر نگراني خود را از چاقي كروبي اعلام مي كنم. مشخص نيست كه نهادهاي امنيتي چه خورشت و برنجي به او خورانده اند تا به يكباره اينقدر وزن اضافه كند. خطر حمله قلبي براي شيخ عزيز وجود دارد و بعيد نيست در صورت ادامه اين روند توان راه رفتن را نيز از دست دهد(!)اين شبكه اپوزيسيوني در نوشته ديگري آورده است: «درسته كه مهدي كروبي كمي وزن اضافه كرده است. اما از كجا معلوم اين موضوع به خاطر خوش گذشتن به او بوده باشد؟! به نظر من هيچ بعيد نيست كه ماموران عمدا به او غذاي چرب و پركلسترول خورانيده باشند تا سكته كند»!يكي ديگر از كاربران در دفاع از ساختن دوره حصر به كروبي نوشت: اين است مرام ما در برابر كساني كه زنداني و شكنجه مي شوند؟در خبرها خوندم كه شيخ مهدي كروبي در طول دوران تحت حفاظتش بسيار خوش بر و رو و چاق شده. خوب اولاً به كسي چه كار داره كه به اين بابا خوش مي گذره يا چاق شده؟ اون بار هم گير داده بودن به مهدي خزعلي كه اين بابا چرا بعد از اعتصاب غذا چاق شده!!! يعني الان كسي هيچ كاري غير از اين نداره كه مهدي كروبي و ميرحسين و خزعلي و ديگران در اعتصاب غذا يا تحت حفاظت چاق مي شند؟ حالا اگه هميشه مريض بودند و بهشون مرخصي پزشكي نمي دادند و خداي نكرده شكنجه مي شدند، خوب بود؟ اون يكي گير داده چطور مثلاً تاجزاده و نوري زاد و ابطحي و ديگر اصلاح طلبان زنداني از تو زندان به اينترنت دسترسي دارند و كنفرانس خبري ميدن! آقا نمي خواين دست از حسادت بردارين؟
پس از 33 سال که انقلانه نه مصادره که منحرف و بر ضد اهداف وآرمانش تبدیل شده است .اکنون آخوند پالان ساییده ومفت خور ووارونه گوی جنگ قدرت وثروت باندهای مافیایی کودتایی اشغال گر با هم را تعبیر به مصادره ی انقلاب به سود ومنافع خود کرده است .
آيت الله محمد تقي مصباح يزدي از اساتيد عالي حوزه علميه قم گفت: همانطور كه در دوران مبارزه با رژيم ستمشاهي كساني صداقت نداشته و به دنبال كسب قدرت بودند امروز نيز عده اي به دنبال مصادره انقلاب به سود منافع خود هستند. به گزارش ايرنا، وي در جمع پاسداران مجتمع آموزشي امام علي(ع) اصفهان افزود: در زمان انقلاب حتي كساني بودند كه امام(ره) را به عنوان ايدئولوگ انقلاب قبول نداشته و صرفا ايشان را وسيله اي براي اسقاط شاه مي دانستند. مصباح يزدي ادامه داد: پس از انقلاب برخي از همين افراد به پست هاي مهمي در نظام دست پيدا كردند و اكنون نيز منتظر فرصت هستند. وي گفت: در زمان صدر اسلام نيز عده اي به ظاهر مسلمان حكومت نبوي را در قالب رقابت هاي سياسي عادي ارزيابي مي كردند و به دنبال بازستاندن قدرت از بني هاشم بودند. مصباح يزدي با بيان اينكه عزت در دست خداوند است، ادامه داد: خداوند كساني را كه دوست دارد و آنان نيز خداوند را دوست مي دارند عزيز مي كند. وي گفت: كساني كه امام(ره) را دوست داشتند وبه او عشق مي ورزيدند منتظر دستور او نبودند بلكه به دنبال كشف ميل او بودند همانطور كه سيد حسن نصرالله به بنده گفت كه ما منتظر دستور رهبر معظم انقلاب نمي مانيم بلكه به دنبال كشف سليقه و ميل ايشان هستيم. مصباح يزدي با بيان اينكه كساني كه در راه حق استوار هستند نسبت به دشمنان سرسخت و بي اعتنا و نسبت به خدا و ياران او متواضع و خاضع هستند ادامه داد: اين افراد جهادگر در راه خدا بوده و مشتاق شهادت در راه او هستند. وي در پايان تصريح كرد: شهادت مي دهم كه ملت ايران از مصاديق افراد استوار در راه حق بوده و امروز نيز عشق آنان را به امامي كه سالهاست از دنيا رفته پيوند مي زند و هنوز در سوگ او مي سوزند.
این گزارش خبری خیلی مسخره ووارونه است .زیرا که پس از گزارش روی آوری به گدایی چای کاران که ریشه ی آن واردات چایبه خصوص بسوی قاچاق می باشد . برای همین این خبر سر هم بندی  وباز تاب داده شده است . اگر نه  بر داشت چای بهاره 15 فروردین می باشد ونه نیمه دوم ماه سوم و پایانی بهار .  
رشت- خبرنگاركيهان:چين بهاره برگ سبز چاي در گيلان و مازندران پايان يافت.رئيس سازمان چاي كشور با اعلام اين خبر اظهار داشت: چايكاران اين دو استان با آغاز چين بهاره از 6 ارديبهشت ماه سال جاري توانستند با چيدن 46 هزار و 40 تن برگ سبز چاي حدود 25 ميليارد تومان درآمد كسب كنند ضمن اينكه در اين مدت 10هزار و400 تن چاي خشك نيز در 150كارخانه چايسازي توليد شد.علي محرر با بيان اينكه برداشت برگ سبز چاي بهاره امسال حدود 5درصد بيشتر از سال گذشته است افزود: 46 درصد برگ سبز چاي چيده شده در گيلان و مازندران درجه يك و مابقي درجه 2 هستند.برپايه اين گزارش، چين تابستانه برگ سبز چاي در 32 هزار هكتار باغ چاي شمال كشور از اوايل تيرماه آغاز مي شود.
این دو خبر مرتبط بهم می باشد و ادامه ی سیاست سرکوب ورعب ووحشت در جامعه است که زیر طرح های گوناگون از سوی ارگان های سرکوب گر اجرا می شود . زیرا که هدف کنترل کردن فضای انفجاری جامعه است .
8 زورگير خشن طي عمليات ضربتي ماموران پليس در غرب پايتخت دستگير شدند.سرهنگ علي محمدي با اشاره به اين خبر گفت: با طرح شكايتهاي مشابه شهروندان ساكن محدوده خيابانهاي اشرفي اصفهاني، ميدان صنعت، سعادت آباد و خيابان فخارمقدم درخصوص فعاليت زورگيران در اين محله ها و ايجاد مزاحمت و نگراني براي آنها، تحقيقات جهت دستگيري متهمان آغاز شد.وي ادامه داد: سرانجام با تحقيقات گسترده ماموران كلانتريهاي منطقه، 8 عضو اين شبكه زورگيري شناسايي شده و در عملياتي ضربتي دستگير شدند. در جريان تحقيقات از متهمان مشخص شد آنها علاوه بر زورگيري سرقت موتورسيكلت هم انجام مي دهند و با موتورسيكلتهاي سرقتي زورگيريهاي خود را انجام مي دادند.سركلانتر دوم تهران خاطر نشان كرد: متهمان پس از اعتراف به جرم خود به دادسرا معرفي شدند كه تحقيقات درباره جرايم آنها ادامه دارد.دستگيري 2 عربده كش خيابان گرگان.رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي تهران بزرگ از دستگيري دو تن از اشرار درجه دو و سه خيابان گرگان كه با عربده كشي براي شهروندان مزاحمت ايجاد مي كردند خبر داد.سرهنگ عليرضا محرابي گفت: با شكايت اهالي خيابان سلمان فارسي در ميدان گرگان و با ارجاع پرونده از دستگاه قضا به پليس مشخص شد كه اين دو متهم پس از مصرف مشروبات الكلي مبادرت به عربده كشي و ايجاد رعب و وحشت در بين اهالي محل كرده و اگر كسي به آنها تذكر مي داد وي را مورد ضرب و جرح قرار مي دادند.هر دو متهم به اسامي حميد و امير در جريان بازجويي ها به جرايم خود مبني بر حمل و نگهداري سلاح سرد و نامتعارف، عربده كشي، شرب خمر، ايجاد مزاحمت براي شهروندان و اخلال در نظم عمومي اعتراف و براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع ذي صلاح شدند.گفتني است طي تحقيقات انجام شده در دادسرا مشخص شد كه اين متهمان داراي سوابقي همچون سرقت مسلحانه از بانك و حمل و توزيع مواد مخدر نيز هستند.