گزیده خبرهای 17 خرداد 91
علت شعار های هنگام سخنرانی  یاد گار امام شیاد خمینی
آخوند مدعی اصلاح طلب حذف شده از ورود به بازار مکاره ی دوره ی نهم  دس تبه روشن گری زده است که چگونه در بیست وسومین سال مرگ خمینی شیاد در راستای اختلاف و شکاف در رأس  حاکمیت که ناشی از جنگ قدرت وثروت می باشد . اراذل اوباشان ولباس شخصی های وابسته به رئیس جمهور وعلی خامنه ای با انتخاب شعار های جهت دار علیه ی هم موضع گیری خصمانه کرده اند .البته با دراز کردن سیدحسن  نوه خمینی شیاد  لگد بر گور خمینی شیاد زده شده است .
نماینده ادوار گذشته مردم قزوین، شعار دادن عده محدودی هنگام سخنرانی نوه بنیانگذار انقلاب در مراسم امروز حرم مطهر را برای تحت الشعاع قرار دادن شعارهای شب گذشته این مراسم حین سخنرانی رئیسجمهور دانست.قدرتالله عليخاني در گفتوگو با خبرآنلاين، با اعتقاد بر اينکه افراد اندکي هنگام سخنرانی يادگار امام(ره) صرفا برای تحت الشعاع قرار دادن شعارهایی که دیشب در مقابل رئیس جمهور داده شد، شعارهايي را مطرح کردند، افزود: شب گذشته هنگام سخنرانی آقای احمدینژاد جمع زيادي در حرم امام(ره) شعارهایی نظیر "این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده" و "مرگ بر ضد ولایت فقیه" سر دادندوي با بيان اينکه در مراسم صبح امروز، فقط حدود 200 نفر سازماندهی شده در همان گوشه صحن که سالهای قبل هم در آنجا این کار را می کردند، شعارهایی دادند، افزود: اين عده اندک در حالي شعار ميدادند که توجه قالب مردم به سخنان حجتالاسلام والمسلمين حاج سيد حسن آقاي خميني بود. اينکه اين افراد محدود موفق نشدند نظم مراسم را به هم بريزند و مردم حاضر در مراسم را با خود همراه کنند، نشان دهنده محبوبيت بيت امام (ره) است.نماينده ادوار گذشته قزوين ادامه داد: اینکه در تمام طول سال، یک شخصیتی مورد تخریب قرار گیرد اما در نهایت در یک مراسم بزرگ، فقط این عده محدود اقدام به شعار دادن و هتاکی کنند، نشانه بیچارگی آن جمعيت اندک است.به گفته وي، عدم هم صدايي مردم با اين عده اندک، نشاندهنده انزواي اين جمعيت محدود و اينگونه طرز تفکراست. عظمت بيت امام(ره) آنقدر بزرگ است که اين فضاسازيها نميتواند محبوبيت آن را تحت الشعاع قرار دهد. بيتوجهي مردم به اين رفتارها، گوياي اين بود که در حضور اين همه جمعيت و شخصيت هاي کشوري و لشگري و بخش زيادي از فضلاي حوزه علميه و خانوادههاي شهدا و ايثارگران و اقشار مختلف، چنين حرکاتي مذموم است و جامعه پذيراي چنين اقدامات مذمومي نيست.عليخاني با اشاره به اينکه مقام معظم رهبري نيز در سخنان خود از عظمت و جایگاه والاي شخصیت امام(ره) یاد کردند، يادآور شد: پخش بخشی از سخنان حجت الاسلام والمسلمين سید حسن آقا در بخش خبری ساعت 14 سیما نشان می داد که مساله شعار دادنهاي اين عده اندک نه تنها اصلا جدی نبوده، بلکه بي اهميت بوده است. مضاف بر اينکه اين موضوع براي مسئولان نظام قابل توجه نبوده که از سوي سيما سخنراني يادگار امام(ره) پخش شده است. اما رسانههایی که یک اتفاق حاشیهای در مراسم اصلی امروز را پررنگ میکنند می خواهند اتفاق شب گذشته حين سخنراني رئيس جمهور را بپوشانند. رسانههايي که روی این خبر مانور میدهند نمی دانند که با این کار، خوراک تبلیغاتی به رسانههای بیگانه میدهند تا باشکوه برگزار شدن این مراسم را زیر سوال ببرند.، خاطرنشان ساخت: به علت عدم حمایت دولت از کشاورزان در پی اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها هزینه کارگران افزایش یافته است

کمپین‌ وبلاگی برای ریاست‌ جمهوری سعید جلیلی
علی خامنه ای قدرت  طلب که برای حفظ موقعیت خود پیوسته  بدنبال آلت دست وسر سپرده ترین مهره های متملق وچاپلوس بی اراده  برای پست نهادهای حکومتی می باشد تا که بطور دربست یک خال بفرمانش باشد . اکنون پس از پاسدار قالیباف یک کفتر پر قیچی  همشهری ترکشی وموجی جنگی دیگری  را برای جانشینی پاسدار احمدی نژاد در نظر گرفته است.
دیگربان : تعدادی از فعالان سیاسی نزدیک به جریان «سوم تیر» اقدام به راه‌اندازی کمپینی با عنوان «دعوت از سعید جلیلی برای کاندیداتوری ریاست‌جمهوری ۹۲» کرده‌اند.این کمپین از حدود دو ماه پیش راه‌اندازی شده و هدف آن دعوت از آقای جلیلی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۲ است.اعضای این کمپین «مشی و مشرب فکری» خود را «تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه و پیروی از روحانیون ولایی و انقلابی» به خصوص محمدتقی مصباح یزدی اعلام کرده‌اند.آن‌ها همچنین افزوده‌اند: «در انتخابات مجلس و پس از آن حامی تفکرات و عقاید جبههٔ پایداری» هستند.از دیگر وبلاگ‌های حامیان ریاست‌ جمهوری سعید جلیلی، وبلاگ‌های «حامیان دکتر سعید جلیلی»، «هواداران کاندیداتوری دکتر سعید جلیلی» و «جوانان حامی سعید جلیلی برای ریاست جمهوری» است.سعید جلیلی در دولت نهم معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه بود و در حال حاضر دبیر شورای عالی امنیت ملی و عضو ارشد تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی با غرب بر سر برنامه هسته‌ای ایران است.چندی پیش یک سردار سپاه پاسداران گفته بود تیم محمود احمدی‌نژاد گمان می‌کند سعید جلیلی مهم‌ترین نامزد نظام برای انتخابات ریاست جمهوری است و تلاش می‌کند تا «زیرآب» وی را بزند.پیش از این نیز گزارش‌هایی از احتمال نامزدی جلیلی در انتخابات آینده ریاست جمهوری منتشر شده بود٬ اما دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکنون درباره این گزارش‌ها واکنشی نشان نداده است.
حاكم شرع دادگاه ويژه روحانيت برکنار شد..
هرچه بگندد نمکش می زنند .وای به روزی که بگندد نمک .اکنون آخوند  سلیمی دادستان  ویژه روحانین و علی ر ازینی حاکم شرع دادگاه ویژه ی روحانیت  دو آدمکش حرفه ای  که یکی از زمان خمینی شیاد تا کنون مشغول صدور آدمکشی بوده آنقدر   گلاب زده اند که منتهی به بر کناری یا جابه جایی شان شده است. 
فارس: محمد سليمي دادستان ويژه روحانيت و حجت‌الاسلام علي رازيني حاكم شرع دادگاه ويژه روحانيت تا هفته آينده از اين مجموعه جدا خواهند شد. سيدابراهيم رييسي معاون اول قوه‌قضاييه و محمدجعفر منتظري رييس ديوان عدالت اداري با حفظ سمت در اين سمت‌ها مشغول به كار خواهند شد. محمدجعفر منتظري درباره اينكه با چه سمتي و از چه زماني در اين مجموعه آغاز به كار خواهد كرد اظهاركرد: بايد منتظر ابلاغ حكم و برگزاري مراسم توديع و معارفه در هفته آينده ماند تا همه‌چيز مشخص شود. گفتني است رازيني از تاريخ 25 خرداد سال 66 تاكنون با حكم خميني در اين سمت مشغول به فعاليت بوده است. 
مد و لباس‌هاي جديد اسلامي در راه است
 به پاسدار علیر ضاا فشار معاون امور اجتماعی وزارت کشور باید گفت مد ولباس های جدید اسلامی طالبانی اصول گرایی ولایت فقیهی پیش کش تلاش کنید پوشاک و غذا برای کارتن خوابان و کودکان خیابانی آماده کنید وکاری کنید که بر تعداد زنان خیابانی تن فروش افزوده نشود وکاهش تن فروشی از 13 سال  کمتر نشود؟
ایسنا : قائم مقام وزير كشور در امور اجتماعي با اشاره به اين كه پيش از اين خلاء مد و الگوي لباس اسلامي وجود داشت گفت: در حال حاضر وزارت ارشاد كارهاي خوبي را در اين زمينه انجام داده است كه مرحله طراحي و توليد را پشت سر گذاشته اما تا رسيدن به فرايند عرضه و اقتصاد زمان مي‌بردعليرضا افشار در گفت‌وگو با ايسنا، در پاسخ به اين سوال كه متولي اصلي ترويج عفاف و حجاب در كشور كدام دستگاه است گفت: در دسته‌بندي براي انجام مسووليت‌ها در حوزه حجاب و عفاف، دستگاه‌ها به سه گروه تقسيم شده‌اند و وظيفه اصلي به عهده دستگاه‌هايي همچون آموزش وپرورش، صدا و سيما، وزارت علوم ، وزارت ارشاد و سازمان تبليغات گذاشته شده است.وي ادامه داد: در حال حاضر كارهاي خوبي جهت تهيه ژورنال‌هاي مد و لباس با پوشش اسلامي تهيه شده و حمايت از صنف طراحان و توليدكنندگان و همچنين عرضه‌كنندگان مد و لباس در دستوركار قرار گرفته است. قائم مقام وزير كشور در امور اجتماعي با بيان اينكه صرف برگزاري نمايشگاه مد و لباس نمي‌توانيم به اهداف تعريف شده در حوزه حجاب‌وعفاف دست پيدا كنيم به ايسنا گفت: پيش از اين خلا مد و الگوي لباس اسلامي وجود داشت اما در حال حاضر وزارت ارشاد كارهاي خوبي را در اين زمينه انجام داده است كه مرحله طراحي و توليد را پشت سر گذاشته اما تا رسيدن به فرايند عرضه و اقتصادي شدن زمان مي‌برد.