سكوت كه نيازي به فراخوان ندارد! (خبر ويژه)
ادامه تمسخر کردن امیر ارجمند و فراخوان سکوت وی به مناسبت سال گرد کودتای 22 خرداد که به شیوه ی توبره و آخور خوری دنبال شده است . یعنی هم در ستون گفت وشنود وهم در بخش خبر ویژه باز تولید شده است.
لودگي هاي گروهك چند نفره موسوم به شوراي هماهنگي سبز، صداي اعتراض محافل ضد انقلاب را بلند كرده است.آخرين سياه بازي اين گروهك مربوط به انتخابات مجلس شوراي اسلامي بود و دعوت به تحريم انتخابات باعث شد ميزان مشاركت در انتخابات مجلس نهم (12 اسفند 90) به نسبت انتخابات مجلس هشتم و هفتم از 51 درصد به 65 درصد (14 درصد بيشتر) افزايش يابد! گروهك مذكور اخيرا نيز خواستار تجمع اعتراضي سكوت در پارك ها(؟!) كه باعث خشم و اعتراض محافل ضد انقلاب شده است. علت اعتراض هم اين است كه برخي شبكه هاي ضد انقلاب نظير بالاترين به اردشير اميرارجمند متذكر شده اند رفتن پارك ها عادت تفريحي مردم در ايران است و بنابراين چگونه بايد حضور توأم با سكوت را اعتراض ناميد!؟بالاترين همچنين نوشته است: ظاهرا اين شوراي هماهنگي بلد نيست غير از فراخوان سكوت، فراخوان ديگري داشته باشد. به نظر مي رسد آنها با اهداف حكومت هماهنگ و يكي شده اند! آخر فراخوان هاي آبكي چگونه بايد به چشم بيايد؟
سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری از هر سو که به چرخد وحرکت نماید . می بایست  که پیگیری و سناریوی برای رقیب مغلوب را باج دیت پیگیری کند
عضو متواري گروهك تحكيم مي گويد ديگر هيچ نشاني از علائم حيات اپوزيسيون كه سه سال پيش به بهانه انتخابات آشوب برپا كرد ديده نمي شود.علي افشاري در وب سايت نيمه تعطيل راديو زمانه نوشت: در سومين سالگرد انتخابات رياست جمهوري دهم، علائم و تشابه ها حاكي از پايان جنبش سبز است حال ديگر از آن مسير نوساني كه تا اسفند 89 ادامه پيدا كرد، نشاني از علائم حيات ديده نمي شود و چشم انداز رويت پذيري نيز براي تحرك و احياي آن متصور نيست.وي اضافه كرده است: نيروهاي حامل آن حركت ديگر فعاليت ملموسي در جدال با حكومت ندارند البته كساني هستند كه بيشتر در خارج از كشور فعاليت مي كنند. شوراي هماهنگي سبز نيز وجود دارد اما مانند بدني است كه پيكري ندارد. ديگر كسي مايل به پرداخت هزينه نيست و حركت آنها كه به زندان افتادند در بيرون تداوم پيدا نكرد و كسي حاضر نيست پيه مبارزه را به تن خود بمالد.
سر باز جوپاسدار حسین شریعتمداری تلاش کرده است یک تیر چند نشان بزند. زیرا هم موضع سکوت وخفت باز خاتمی و موسوی خوئینی را برجسته کرده که برای حفظ خود چه ساده پشت پا به موسوی وکروبی زدند .هم انتقاد به امید معماریان  کرده است که چرا این موضوع را فاش کرده  یعنی اصلاح نا پذیر بودن رژیم ضد بشری را برجسته کرده است؟ هم اینکه مدعیان اصلاح طلبان را به کاریکاتور تشبیه کرده است و جریانات برانداز را قاطی حامیان رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی  نموده است.
يك همكار فراري نشريات زنجيره اي با مرور رفتار پرتناقض كساني چون خاتمي و موسوي خوئيني ها طي سال هاي اخير تصريح كرد آنها افراد قابل اعتمادي نيستند.اميد معماريان بي آن كه درباره فهرست طولاني كاسبكاري هايش در خارج كشور بپردازد، در روز آن لاين نوشته است: خاتمي و موسوي خوئيني ها موقعيت بسيار دشواري براي خوراندن ايده بازگشت به انتخابات به هواداران خود خواهند داشت چرا كه هنوز موسوي و همسرش و كروبي دو سال است در حبس خانگي هستند اما آقاي خوئيني ها و خاتمي كمترين اظهارنظر و اقدامي درباره آنها نكرده اند. آنها حتي پيگير وضعيت بازداشت شدگان نيز نبوده اند و گاه گله هايي از سر عجز و ناتواني كرده يا به سكوت و تعابير كنايه آميز گذرانده اند و جز اين چيزي به خاطر نمي آيد. سؤال اين است كه آنها چرا به اتفاقات دو سال اخير چشم بسته و عافيت پيشه كردند؟ چه مي شد اگر خواستار آزادي موسوي و كروبي مي شدند. بله برادر خاتمي چون داماد خانواده بنيانگذار جمهوري اسلامي است به جاي كنج زندان، از آزادي بهره مند است. چه تضميني وجود دارد كه خاتمي و موسوي خوئيني ها طعمه هوس انگيز جريان حاكم نشوند؟وي اذعان كرد خاتمي طي سال هاي اخير و از جمله در چند انتخابات مجلس شاهد كاهش شديد سرمايه سياسي خود بوده است و قابل اعتماد نيست.روز آن لاين همچنين كاريكاتوري از شركت اصلاح طلبان در انتخابات منتشر كرده و در كنار تصاوير موسوي و كروبي نيز نوشته است: در توبه هم واسه اين دو تا بازه!اين پايگاه اينترنتي در همين حال از قول مليحه محمدي عضو متواري گروهك فدائيان خلق نوشت: هواداران سلطنت يا كمونيست ها و مجاهدين خلق [سازمان تروريستي منافقين] نيروهاي واقعي براي مبارزه با رژيم نيستند و بايد از نيروي واقعا موجود در فضاي سياسي ايران ارزيابي داشته باشيم و توقعات و انتظارات را با آنها طرح و تقسيم كنيم. ثقل اين نيرو در ايران است و نمايندگانش در خارج نيز آنها را نمايندگي مي كنند. حركت اخير خاتمي در راي دادن براي اين بود كه نمي خواهد بيرون از نظام ارزيابي شود و من آن را مي فهمم و از آن بيشتر، اين كار را در خدمت كاستن از دشواري هاي پيش روي جنبش دموكراسي خواهي مي بينم. من او را قادر به همه امور نمي بينم اما ترديدي نيست كه بسياري از مخالفان به حركتي كه او آغاز كرده، خواهند پيوست.
مگر دریاچه ارومیه در حال خشک شدن نیست .مگر قبل از این وضعیت بحرانی در یاچه ارومیه سایر رود خانه ها ودر یاچه ها و تالاب ومرداب ها خشک نشده اند که اکنون باید انتظاری غیر از خشک شدن زاینده رود داشت؟
رودخانه زاينده رود در روزهاي آينده يك بار ديگر خشك مي شود.به گزارش ايرنا، مديرعامل شركت آب منطقه اي اصفهان ضمن درخواست از مردم استان اصفهان براي صرفه جويي و بهينه مصرف كردن آب، افزود: با پايان يافتن كشت و كار كشاورزان براي حفظ آب موجود براي مصرف آشاميدني مردم خروجي سد زاينده رود كاهش يافت.به گفته وي، جريان آب رودخانه زاينده رود تا نيروگاه اسلام آباد جاري و بعد از آن آبي وارد بستر رودخانه نخواهد شد.وي اظهار اميدواري كرد: با همكاري كشاورزان، مردم و مسئولان استان در مصرف آب، در تابستان سال جاري با مشكل كمبود آب در بخش آشاميدن مواجه نخواهيم شد.وي خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه بارندگي ها در سرشاخه هاي استان در سال جاري نسبت به متوسط درازمدت آن حدود 30درصد كاهش داشته، نيازمند مديريت صحيح توزيع آب در بخش هاي مختلف به ويژه كشاورزي و آشاميدني منطقه هستيم.وي تاكيد كرد: حجم مخزن سد زاينده رود 80درصد و ورودي هاي اين سد نيز 40درصد نسبت به ميانگين درازمدت كاهش پيدا كرده است.مديرعامل شركت آب منطقه اي اصفهان افزود: حجم آب زاينده رود در 15خردادماه جاري به مقدار 286 ميليون مترمكعب رسيد كه نسبت به سال گذشته 53 درصد كاهش يافت و اين رقم توجه هرچه بيشتر مردم به مصرف بهينه آب را مي طلبد.
کجا خبر از محرومیت و فقر و بیکاری وگرانی وتورم و اخراج و اعتراض نیست و به جز حاکمان وشرکای غارتگران شان خبر از رفاه وعدالت وآزادی است؟
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي از آغاز فاز جديد برخورد با تخلفات رانندگي از تيرماه و محروميت چهار هزار راننده پرخطر از رانندگي خبر داد.سردار دكتر اسكندر مؤمني با اشاره به اينكه براساس آخرين آمارها نمره منفي حدود چهار هزار راننده متخلف بين 20 تا 30 است هشدار داد: اين رانندگان در آستانه ضبط گواهينامه قرار دارند و براساس قانون جديد رسيدگي به تخلفات رانندگي در صورتي كه نمره منفي گواهينامه اين افراد به 30 برسد، به مدت سه ماه از رانندگي محروم خواهند شد و بدين ترتيب بايد بگوييم اين رانندگان نمي توانند به سفرهاي تابستاني بروند.وي افزود: اين افراد پس از پايان مدت محروميت با پرداخت چهارصد هزار ريال جريمه نقدي مجددا مي توانند اجازه رانندگي دريافت كنند. از سوي ديگر اين دسته از رانندگان چنانچه در مرحله بعد بر اثر ارتكاب تخلفات جديد 25 نمره منفي دريافت كنند گواهينامه آنها به مدت 6 ماه ضبط و پس از آن با پرداخت ششصد هزارريال مجوز رانندگي مي گيرند و اما در صورتي كه راننده مذكور مجددا بر اثر ارتكاب تخلفات جديد 20 نمره منفي دريافت كنند، گواهينامه فرد ابطال شده و بعد از يك سال برابر مقررات و پس از طي دوره آموزشي و پرداخت يك ميليون ريال جريمه اجازه رانندگي مجدد مي گيرند.رئيس پليس راهور ناجا از آغاز فاز جديد برخورد با تخلفات رانندگي از تيرماه خبر داد و به ايسنا گفت: با اجراي مرحله جديد قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي، از ابتداي تابستان با هشت تخلف تعيين شده از جمله عدم استفاده از كمربند و كلاه ايمني، سرعت غيرمجاز، سبقت غيرمجاز و انجام تخلفات حادثه ساز به طور جدي برخورد مي شود.به گفته وي پليس در تابستان امسال براساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته اجازه نخواهد داد كه معدود رانندگان پرخطر جان ساير رانندگان قانونمند را به خطر بياندازند.رئيس پليس راهور ناجا از افزايش تصادفات و تلفات رانندگي در تعطيلات اخير خبر داد و به ايسنا گفت: متاسفانه ميزان تصادفات و تلفات رانندگي نسبت به مدت مشابه در سال گذشته به علت افزايش تعداد روزهاي تعطيلي، رشد داشته است كه بر اين اساس پليس راهور ناجا مرحله جديد برخورد با تخلفات رانندگي را همزمان با آغاز فصل تابستان در دستور كار دارد.وي با اشاره به ثبت ركورد كاهش 15/8 درصدي كشته هاي تصادف رانندگي در فروردين ماه سال جاري براساس آمارهاي سازمان پزشكي قانوني اظهار اميدواري كرد كه با همكاري خوب رانندگان در فصل تابستان امسال نيز شاهد ادامه روند كاهش كشته هاي تصادفات رانندگي باشيم