گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 20 خرداد 91
نعش ! (گفت و شنود(
گفت  : سربازجو تبدیل شده به رخش ، ازیاد برده هست خر تبدیل شده  نعش
گفتم : چرا سربازجو این خبر کرده پخش؟فاش کرده چگونه اجرا نموده  این نقش؟
گفت : چون ترسید از سال گرد کودتای 22 خرداد ،نکند مخالفان ناراضی مرگ بر دیکتاتور زنند فریاد
گفت: اردشير اميرارجمند، مشاور فراري موسوي با صدور يك بيانيه از هواداران سران فتنه خواسته است براي اعلام مخالفت خود با جمهوري اسلامي دست به يك حركت توفنده و كوبنده بزنند!
گفتم: اوه! اوه! آخ! آخ! حالا قراره چه بلايي بر سر نظام بياورند؟!
گفت: از هواداران خواسته است براي 2 ساعت كاملا سكوت كنند!
گفتم: يارو براي آزمون هنرپيشگي به كارگردان مراجعه كرد. ازش پرسيدند در چه نقشي تجربه بازيگري داري؟ گفت؛ در نقش «نعش»!
گفت  : سربازجو تبدیل شده به رخش ، ازیاد برده هست خر تبدیل شده  نعش
گفتم : چرا سربازجو این خبر کرده پخش؟فاش کرده چگونه اجرا نموده  این نقش؟
گفت : چون ترسید از سال گرد کودتای 22 خرداد ،نکند مخالفان ناراضی مرگ بر دیکتاتور زنند فریاد
پس دست زده به ریش خود گلاب زند وگند ، تا تواند  امیر ارجمند را به گیرد به  ریشخند
گفتم : سربازجوی معتاد از  توبره خور و آخور ،چگونه امیر ارجمند  را کرده تمسخر؟
گفت : میگه   امیر ارجمند گفته به جای سوت ،این بار در 22 خرداد 2 ساعت همه کنند سکوت
گفتم : سربازجو وانمود میکنه در میدان یکه تازه ،اما فرقش نفس کشیدنست با مرده این جنازه
نمیدونه سوت زدن وسکوت کردن نیست خبر تازه؟چون  رژیم ضد بشری  که نمیره با چنین  مبارزه
گفت : سربازجو میخواد بگه باچنین سناریو سازی ،هنرش اینکه که میتونه  نقش جناز خوب کنه بازی