جمعي از حقوقدانان دانشگاه تهران خواستار شدند .سازمان هاي بين المللي با نقض حقوق بشر در سوريه توسط گروه هاي تروريستي برخورد كنند.
اینان چگونه کفتر های پر قیچی هستند که به جای دفاع از وکلا وهمکاران زندانی ومتهم شده بدلیل پرونده سازی که برای شان شده است .تبدیل بنه وکلای تسخیری رئیس جمهور جنایتکار و خونریز سوریه بشار اسده شده اند؟ ضمن اینکه چرا مثل همیشه تصاویر کفن پوش شده شان بازتاب داده نشده است؟
جمعي از حقوقدانان دانشگاه تهران با صدور بيانيه اي عدم برخورد سازمان هاي بين المللي با نقض حقوق بشر در سوريه توسط گروه هاي تروريستي را محكوم كردند.در بخشي از بيانيه حقوقدانان دانشگاه تهران آمده است؛ «طول حيات سازمان ملل متحد بيانگر آن است كه آرزوهاي بشر از تاسيس سازمان ملل براي صلح، عدالت و امنيت در حد آرزو باقي ماند و حتي در موارد بي شماري از جمله ماههاي اخير، سازمان ملل متحد ناتوان از تصميم گيري در جهت برخورد با گروههاي مسلح تروريستي است كه توسط كشورهاي خارجي مسلح شده اند. اين كشورها در كلام از طرحهاي ادعايي سازمان ملل حمايت مي كنند اما در عمل با پشتيباني مالي و تسليحاتي زمينه كشتار مردم سوريه را فراهم مي كنند. چرا شوراي حقوق بشر سازمان ملل چشم خود را بر روي نقض حقوق بشر مردم سوريه بسته است؟ چرا به گروههاي تروريستي حق كشتار مردم داده مي شود؟ چرا به اصلاحات در سوريه و حضور مردم در انتخابات مجلس توجهي نمي شود؟ سازمان ملل متحد خود مي بايست مشوق تنش زدايي و مقابله با جنگ افروزي باشد، چرا به دعوت و درخواست اصلاحات پاسخي داده نمي شود؟ براي جلوگيري از جنگ و آتش افروزي بايد تشويق به اصلاحات و كمك به تغيير مسالمت آميز در آن كشور شود. لكن به جاي تغيير بدون خونريزي و اصلاحات قانوني در سوريه از مداخله نظامي و تجاوزگري سخن مي روددر ادامه اين بيانيه آمده؛ «سازمان مللي كه بايد خود داعيه صلح و برقراري امنيت براي همه انسان هاي روي زمين داشته باشد در نهاد شوراي امنيت خود به تطهير اقدامات جنگ افروزانه در سوريه مي پردازد. كشورهاي حامي تروريست در سوريه، به دنبال مهر مشروعيت براي مداخله نظامي در اين كشور مي گردند اما مردم جهان به خوبي آگاه هستند و تنفر خود را از اين سياست بازي خطرناك اعلام مي دارند. آقاي بان كي مون به خوبي واقف هستيد كه چنانچه مداخله نظامي در سوريه رخ دهد و با پشتيباني كشورهاي غربي و عربي به اختلافات و جنگ هاي داخلي دامن زده شود اين فقط سوريه نيست كه در آتش جنگ قرار مي گيرد بلكه تبعات اقتصادي، سياسي و مسايل مربوط به امنيت انرژي تمام جهان را فرا خواهد گرفت. لذا ضروري است كه در يك اقدام عاجل و فوري مسير مسالمت آميز حل اختلافات در سوريه به طور جد پي گرفته شود و از هرگونه مداخله نظامي و ريختن خون زنان، كودكان و مردم بي گناه جلوگيري شود.با تحقيق دقيق و بي طرفانه نام كشورهاي حامي اقدامات تروريستي در سوريه به جهانيان معرفي شود و عاملان جنايات به دستگاه عدالت سپرده شوند. بدون شك مردم سوريه بارها با حضور در انتخابات و تظاهرات نظرات خود را اعلام كرده اند اما گروههاي خارج نشين فقط ادعاي حمايت از مردم سوريه را دارند اما دل به كمك خارجي بسته اند و در بين مردم پايگاهي ندارند
به نفع آلود کنندگان محیط زیستو کویر کردن ایران وصد البته مدافعان رشد واردات ونابودی تولیدات کشاورطزی و اقتصادی وافزایش رشد اقتصادی انگلی واسطهگ ری وسود کلان باد آورده کسب کردن .
رئيس جهاد كشاورزي آذربايجان شرقي گفت: پسروي درياچه اروميه، 204 هزار هكتار از اراضي استان را با مخاطره روبه رو كرده است.به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، «مسعود محمديان» صبح ديروز در ديدار جهادگران و مديران سازمان جهاد كشاورزي با آيت الله مجتهدشبستري نماينده ولي فقيه و امام جمعه تبريز از فرصت ايجاد شده براي جهادگران براي ديدار با نماينده مقام عظماي ولايت در استان تقدير كرد.رئيس سازمان جهادكشاورزي استان با اشاره به كاهش 14درصدي بارش باران نسبت به سال گذشته در برخي از مناطق استان و محدوديت منابع آبي افزود: اين چالش ها بخش كشاورزي استان را با مشكل روبه رو كرد و در اين زمينه پسروي درياچه اروميه، 204هزار هكتار از اراضي استان را به مخاطره انداخته است.وي در بخش ديگري از سخنان خود مجموع اراضي مستعد آبياري تحت فشار را در آذربايجان شرقي 138هزار هكتار اعلام كرد و گفت: تاكنون بيش از 43هزار هكتار از اراضي به سيستم آبياري تحت فشار مجهز شده استمحمديان» با بيان اينكه به منظور بهينه سازي مصرف آب در سال گذشته 260ميليارد ريال كمك دولتي براي اجراي طرح هاي آبياري تحت فشار در استان هزينه شده است، افزود: با اجراي همه پروژه هاي تعريف شده همچون تصفيه پساب 7 شهر بزرگ استان، حجم قابل توجهي از آب آبياري استحصال شده، صرفه جويي مي شود.
بالاخره گزارش خبرهای مرگ بخشی از سهمیه ی روزانه ی عملکرد رژیم ضد بشری مرگ زی ومرگ پرست می باشد .البته قربانیان یا محرومان پرورش یافتگان همین رژیم جنایتکار یا مخالفانش می باشد
اورزانس تهران از وقوع يك حادثه گودبرداري در خيابان يخچال خبر داد و گفت: در جريان اين حادثه كه وقوع آن در ساعت 20:16 روز گذشته به اورژانس اطلاع داده شد، دو نفر مصدوم و توسط عوامل اورژانس به بيمارستانهاي فيروزگر و شهداء تجريش منتقل شدند . در جريان اين حادثه جوان 17ساله اي به دليل ريزش آوار جان خود را از دست داد .
2 قاچاقچي و گروگانگير در زاهدان اعدام شدند
این خبر هم مکمل خبر قبلی می باشد . زیرا که رژیم فاشیستی مذهبی بدون جنایات وخیانت واقدامات ضد بشری روزانه نمی تواند به بقای ننگین خود ادامه دهد.
زاهدان- خبرنگار كيهان:دو قاچاقچي مواد مخدر و شرور مسلح صبح شنبه در زندان مركزي زاهدان به دارمجازات آويخته شدند. دادگستري استان سيستان و بلوچستان با صدور اطلاعيه اي اعلام كرد: در راستاي مبارزه بي امان و قاطع با سوداگران مرگ و پديده گروگانگيري كه هر از چند گاهي توسط افراد شرور با هدف زورگيري و ايجاد رعب و وحشت در بين مردم انجام مي شود، متهمان محمد محمدحسني لوتك فرزند الله داد و سعيد بلوچ شه بخش فرزند محمد به اتهام محاربه از طريق آدم ربايي مسلحانه و ايجاد رعب و وحشت در بين مردم و حمل و نگهداري مقادير زيادي مواد مخدر و سلاح غيرمجاز از سوي دادگاه انقلاب اسلامي به اعدام محكوم شدند كه احكام صادره پس از تاييد توسط مراجع قضايي كشور در محل زندان مركزي زاهدان به مرحله اجرا درآمد و افراد مذكور به دار مجازات آويخته شدند.در پايان اين اطلاعيه آمده است: دستگاه قضايي استان در اجراي قاطعانه اين گونه احكام و اجراي عدالت لحظه اي درنگ نخواهد كرد.
جهت اطلاع
آنقدر اوضاع خرت وخرت وآشفته بازار می باشد  که بر خلاف ادعای اینکه آزادت رین وامن ترین کشور جهان دارد .ولی نه اینکه انفجار با صدای مهیب  رخ داده می شود ، بلکه گفته نمی شود که دلیل چیست؟
 صبح ديروز مقارن ساعت يك بامداد در خيابان پاسداران شهر ايلام صداي انفجاري سنگين اهالي بسياري از اطراف اين خيابان را به محل حادثه كشاند. با توجه به اينكه محل اين انفجار در اسكلت ساختماني درحال ساخت به وقوع پيوست خوشبختانه تلفات جاني در بر نداشت اما شدت انفجار به حدي بود كه باعث شكسته شدن شيشه بسياري از ساختمانهاي اطراف گرديد. هنوز مسئولان مربوطه اطلاعات دقيقي درباره اين حادثه منتشر نكرده‌اند.