مشافرت ! (گفت و شنود)
گفت : سربازجو نقل کرده از یه هم منقل تریاکی ،از اتاق میره بیرون اما رفیقش میکنه عمل خطرناکی
پا میشه میره کنار پنچره  میشنه  پایین تا بهش نخوره باد ،وی وارد اتاق میشه  میگه مشافرت کردی برتوآفرین باد
گفت: راديو زمانه وابسته به سازمان اطلاعاتي هلند حسابي از بي عرضگي اپوزيسيون عصباني شده و آنها را يك مشت «مفت خور» و «پشت هم انداز» ناميده است.
گفتم: چرا؟ واسه چي؟!
گفت: خطاب به آنها مي گويد؛ اينترنت يكي از ابزار مبارزه است نه اين كه اصل مبارزه باشد ولي شما به جاي مبارزه با رژيم پشت كامپيوتر نشسته ايد و از دور عليه جمهوري اسلامي موضع مي گيريد.
گفتم: حرف حساب زده! خب! ديگه چي؟!
گفت: كار اپوزيسيون را با خيال بافي افراد «بنگي» و «مافنگي» مقايسه كرده و پرسيده؛ در اين چندين و چند سال چه كاري عليه رژيم انجام داده ايد؟!
گفتم: بي انصافي كرده! آخه بايد شرايط و حال و هواي اين يك مشت بنگي و مافنگي را هم در نظر بگيرد... دو تا ترياكي توي اتاق نشسته بودند، يكي از آنها چند دقيقه از اتاق بيرون رفت وقتي برگشت، ديد رفيقش اومده پاي پنجره نشسته. با تعجب و تحسين گفت؛ خشته نباشي! مي بينم كه مشافرت كردي!
گفت : سرباز جو در هلند رادیو زمانه ،علیه ی مخالفین  این را کرده بهانه
گفتم :برای چه  سربازجو رفته هلند؟تا  علیه مخالفان  این رادیو کنه ترفند
گفت : ترجیح  داده سربازجوی معتاد ،با این رادیو علیه ی مخالفین زند فریاد
گفتم : چگونه سربازجوی معتاد مفنگی؟ با چتر این رادیو گشوده جبهه ی جنگی
گفت : نقل کرده  سربازجوی آلوده به ننگ ،چرا اپوزیسیون با اینترنت با رژیم میکنه جنگ؟
گفتم : مگر فراموش کرده  بسیجیان بی مخ شعبان؟ چگونه ضرب وشتم می کنند توی دانشگاه و خیابان؟
چون در رژیم ضد بشر و سر دژخیمان زندان و جلاد ،در جنایت و آدم کشی و عربده کشی هستند آزاد
وقتی  همراه با سانسور سرکوب است شدید ، چرا به مبارزه اینترنتی گیر داده سربازجوی پلید؟
گفت : سربازجو نقل کرده از یه هم منقل تریاکی ،از اتاق میره بیرون اما رفیقش میکنه عمل خطرناکی
پا میشه میره کنار پنچره  میشنه  پایین تا بهش نخوره باد ،وی وارد اتاق میشه  میگه مشافرت کردی برتوآفرین باد