گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 24 خرداد 91
عينك (گفت و شنود)
گفتم : چرا رژیم زن ستیز ؟دشمنی بازنان داره خیلی تیز
گفت: رهبر نشئه  میزنه کلک ،نشئه که میشنه میزنه جفتک
دور دست می چرخانه عینک ، بر زدن چشمش  میزنه چشمک
سرش گیج میره میخوره زمین ،نیازمند میشه به سربازجوی اوین
تا وارد صحنه بشه این رذل ننگین ،به زنان ومنتقدان کند توهین
گفت: جلوگيري نيروي انتظامي از تردد زنان و مردان با پوشش هاي زننده و غيراخلاقي در خيابان ها و اماكن عمومي بدجوري يك جريان شبه سياسي را عصباني كرده است!
گفتم: بايد از نيروي انتظامي به خاطر ايجاد فضاي پاك و سالم براي مردم و مخصوصا خانواده ها تشكر كنند، چرا عصباني شده اند؟!
گفت: چه عرض كنم؟! حتما انتظار دارند كه پارك ها و خيابان ها و اماكن عمومي در قرق يك مشت اجق وجق علاف باشد و توده هاي مردم از حضور در اين اماكن محروم باشند!
گفتم: حالا چرا اين جريان به جاي حمايت از توده هاي عظيم و باشخصيت مردم، از آلوده كنندگان فضاي جامعه حمايت مي كنند؟!
گفت: بايد به برخي از دست اندركاران امور تذكر داد كه عاقبت انديش باشند و افراد بدسابقه و نامتناسب با فرهنگ مردم را به كار نگيرند. 
گفتم: چه عرض كنم؟! يارو عينكش رو دور دستش مي چرخونه و بعد به چشمش مي زنه، چشمش تار ميشه، سرش گيج ميره، مي خوره زمين، هوا ميره... نمي دوني تا كجا ميره؟!
گفت : کنسرت در برج میلاد ، اعتبار ناداشته داد بر باد
نیروی انتظامی با تهاجم و فریاد، همراه با کمک گشت ارشاد
تبدیل شدند به تازی و صیاد ،زندان بان شدند وهم جلاد
تا با اتهام عدم رعایت حجاب ، باچماق و تهدید اسلام ناب
اجازه داده نشود که زنان ،تادرکنسرت باشند اینان
گفتم : مگر این قالیباف سردار؟اصول گرایان نیست این پاسدار
برای چه به وی داده میشه گیر؟نیروی انتظامی شده پاچه گیر
گفت: رهبر و اراذل واوباش وایادی ،بشدت زن ستیزند و ضد شادی
نمی خواهند در مراسم شاد ، زنان باشند، کف  بزند و داد
پس بسیج کردند پلیس ، با مزدوران  کاسه لیس
تا با فریاد شعار روسری ،گرنه می خورند  توسری
گفتم : چرا رژیم زن ستیز ؟دشمنی بازنان داره خیلی تیز
گفت: رهبر نشئه  میزنه کلک ،نشئه که میشنه میزنه جفتک
دور دست می چرخانه عینک ، بر زدن چشمش  میزنه چشمک
سرش گیج میره میخوره زمین ،نیازمند میشه به سربازجوی اوین
تا وارد صحنه بشه این رذل ننگین ،به زنان ومنتقدان کند توهین