رقابت ایران برای دبیرکلی اوپک در 25 خرداد/قاسمی:با افزایش تولید مخالفیم.خبرگزاری فارس: وزیر نفت ایران از معرفی نامزدی از سوی ایران برای پست دبیرکلی در نشست 25 خرداد اوپک خبر داد و گفت: ما خواستار حفظ سقف تولید اوپک در نشست اواخر خرداد این سازمان هستیم. 15 خرداد 91
 
پاسدار تروریست مفت خور رستم قاسمی  که از سوی پاسداران کودتا گر وزیر نفت تحمیلی نفت شده است . در شرایطی که این مشنگ همچون سردار بسیجی فیروز آبادی می باشد  بدلیل پیشرفت اسلام یا شکمش نیاز به دو پاسدار دارد تا که شکم وی را برایش جمع و جور کنند یا پیراهن وکت وشلوارش  را بر تن وی کنند . عجیب است که از زور خنگی وهذیان گویی وپریشان احوالی  فراموش کرده است که مدتی پیش  در پاسخ به تحریم نفتی  به دلیل پروژه ی هسته ای ودست یابی به سلاح هسته ای مدعی  شد هم تولید نفت وهم مشتریان نفت رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی  افزایش یافته است . اما  اکنون در شرایطی که زمان زیادی به اجرای شروع تحریم نفت باقی نمانده است از موضع فرار به جلو ادعا کرده است که مخالف افزایش نفت در سازمان اپک می باشد تا این چنین با ضرب سیلس صورت سرخ کرده باشد.
به گزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس، رستم قاسمی گفت: انتخاب دبیرکل جدید اوپک یکی از موضوعاتی است ک در نشست آتی این سازمان در وین مورد بحث قرار خواهد گرفت.وی افزود: ایران نیز نامزد خود را برای این پست معرفی خواهد کرد.دوره دبیرکلی عبدالله البدری در سال 2012 به پایان می رسد و اعضا باید دبیرکل جدیدی را برای این سازمان معرفی کنند. البدری پیش تر مقام نفتی کشور عربی لیبی بوده است. تاکنون کشورهای عربستان و عراق نامزدهای خود را برای این پست معرفی کرده اند و اکوادور نیز از تصمیم خود برای معرفی نامزد مورد نظرش خبر داده است.اوپک 12 عضو دارد و انتخاب دبیرکل در آن بر اساس اجماع اعضا انجام می شود.قاسمی که برای مذاکرات نفتی به عراق سفر کرده است همچنین در مورد موضع ایران راجع به سقف تولید اوپک در نشست آتی این سازمان گفت ایران بر حفظ سقف تولید اوپک در جریان نشست ژوئن تاکید می کند.وی افزود بررسی تحولات بازار نفت موضوع دیگری است که در این نشست مورد بحث قرار خواهد گرفت.نشست آتی اوپک قرار است 25 خرداد در وین برگزار شود و این در حالی است که قیمت جهانی نفت طی هفته های اخیر و تحت تاثیر بحران اقتصادی آمریکا و اروپا به شدت کاهش یافته و قیمت سبد نفتی اوپک به زیر 100 دلار در هر بشکه رسیده است.بر اساس این گزارش عربستان که به عنوان حافظ منافع کشورهای مصرف کننده در درون اوپک شناخته می شود نفت 100 دلاری را قیمتی عادلانه برای مصرف کنندگان و تولیدکنندگان دانسته است.