گزیده خبرهای 27 خرداد 91
مگر زمان 33 سال بر  اثبات صحت عدم اصلاح پذیری رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی نا متعارف مدت کمی بوده است که مقوله ای بعنوان اصلاح معنی ومفهومی ندارد  به خصوص اینکه این دوره ی 33 ساله همراه با هزینه ی سنگین وویران گر ومخرب بوده است که هنوز دست از توهم پراکنی اصلاحات بر نمی دارند؟ مگر اصلاح طلب واقعی می تواند به جز مبارزه با ولایت فقیه و جدایی دین از حکومت وتلاش برای حکومت دمکراتیک معنی داشته باشد؟
محمد خاتمی نیز در جلسه ای گفته است بنده به هیچ وجه دیگر کاندیدای ریاست جمهوری نخواهم شد.مشرق: محمد خاتمی نیز در جلسه ای گفته است بنده به هیچ وجه دیگر کاندیدای ریاست جمهوری نخواهم شد.خاتمی همچنین افزوده است: به چیزی به نام جنبش سبز آن هم به عنوان یک جریان سیاسی و اجتماعی قائل نیستم. هر اصلاحی هم قرار است صورت بگیرد باید در چارچوب نظام باشد.در همین حال عبدالله نوری در جلسه ای با رد سخنان خاتمی درباره جنبش سبز گفته است: بنده آمده ام تا جبهه فراگیر اصلاحات را تشکیل دهم. نباید هیچ دیواری میان اصلاح طلبی و جریان سبز کشید. نوری همچنین گفته اگر ما بخواهیم افراد را محور قرار بدهیم دچار شکست می شویم.این سخنان نوری در حالی است که وی چند روز پیش در مصاحبه با روزنامه اعتماد، در ادعایی جالب بر مرزبندی با براندازان تاکید کرده بود.البته گویا ایده "جبهه فراگیر اصلاحات" عبدالله نوری مخالفانی هم داشته است به طوری که سید هادی خامنه ای به دعوت جریان اصلاحات برای حضور در جبهه فراگیر اصلاح طلبی پاسخ منفی داده است. وی مدتی است با تشکیل موسسه ای تاریخی مشغول کارهای پژوهشی است. پیش از این نیز محتشمی پور با کناره گیری از جریان اصلاحات، تهران را به قصد حوزه نجف ترک کرده بود.تکاپوی اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم به همین جا ختم نشده و برخی دیگر از نامزدهای احتمالی این جریان، تبلیغات رسانه ای خود را آغاز کرده اند.در همین راستا مشرق نوشته است: یکی از روزنامه های نزدیک به شهرام جزایری با یکی از کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری وارد مذاکره و معامله شده است. این روزنامه تاکنون چند تیتر اول خود را به این کاندیدا اختصاص داده و قرار است پس از ارزیابی نهایی از کار این روزنامه، قرارداد نهایی با آن منعقد شود.
تولید کارخانه شهاب متوقف شد/کارخانه در آستانه تعطیلی است
عجیب رشد مهار ناپذیر بودن روند شتاب دار تعطیلی کار خانه های تولیدی و اخراج و بیکار شدن کاگران اوج گرفته شده است .عجیب تر اینکه در دفاع از اهداف هسته ای ادعا می شود که تحریم ها اثر ندارد
ایلنا: یک فعال کارگری در تهران اعلام کرد: تولید کارخانه شهاب که مونتاژ کننده انواع تلویزیون ومانیتوراست به دلیل عدم حمایتهای دولت در بخش تولید متوقف شده است.اسماعیل حق پرستی با بیان اینکه کارخانه شهاب هم اکنون تولیدی ندارد ودر آستانه تعطیلی است به خبرنگار ایلنا گفت: کارخانه شهاب تولید کننده و مونتاژ کننده انواع تلویزیون و مانیتور به دلیل نبود مواد اولیه تولید ناچار شده است تولید بعضی از محصولات خود را متوقف و ظرفیت تولیدبعضی دیگر را به حداقل کاهش دهد.او با بیان اینکه کارخانه شهاب در فروش محصولات خود مشکلی ندارد اظهار داشت: به جهت اینکه اکثر قطعات تولیدی این کارخانه از کشورهای آسیای شرقی وارد می‌شود هم اکنون به جهت وجود تحریم‌ها وبه تبع آن افزایش نرخ دلاردر واردات قطعات تولیدی خود دچار مشکل شده است بطوری که کارگران این واحد تولیدی روزانه بطور کامل در شیفت کاری خود حضور نمی‌یابند.دبیر اجرایی خانه کارگر تهران ضمن اشاره به اخراج ۵۰ کارگر کارخانه شهاب در سال گذشته افزود: کارخانه شهاب هم اکنون۴۰۰ کارگر دارد که اکثر آنان به جهت اینکه به سن بازنشستگی رسیده‌اند به مرور از چرخه تولید این واحد تولیدی خارج شده و مدیران کارخانه نیروی جدیدی جایگزین نمی‌کنند.او گفت: کارخانه شهاب به جهت افزایش تولید در دهه های۶۰ تا ۷۰، ۹۰ درصد قطعات تولید ساخت محصولات خود را در داخل تهیه و تولید می‌کرد که این روند تا سالهای آتی به مرور کاهش یافت تا جایی که هم اکنون بطور کامل وابسته به واردات قطعات از کشورهای خارجی شده است.او تاکید کرد: وعده دولت در اجراي هدفمندي یارانه‌های این بود که بخشی از درآمد اجرای این طرح را به واحد‌های تولیدی وصنعتی اختصاص دهد که هنوز محقق نشده است.او گفت: سیستمهای مدیریتی و اقتصادی کشور در بخش صنعت باید راهکار مناسبی را برای خروج از بحران در واحد‌ها تولیدی وصنعتی اتخاذ کنند تا ما دیگر شاهد بحران وافزایش مشکلات واحد‌های تولیدی وبه تبع آن کارگران نباشیم. 
صفار هرندي : تو غلط كردي؛ تو بي‌سر و پا که میگویی امام زمان را داریم به نایب امام زمان نیازی نداریم
چه ساده زیرآب پاسدار وزیر رهنگ سانسور وتفتیش عقاید ارشاد اخراجی دولت نهم زده شده است . زیرا که ادا شده بود وی مذهبی مؤدب داش مشتی می باشد .ولی از این مشاور فرهنکی رئیس گزمکان کودتا گر پاسدار ذوب شده در ولایت وپیشمرگه ی وی یک لات لمپنی حرفه ای ترسیم شده است .
 ايلنا  : محمدحسين صفار هرندي، وزير سابق فرهنگ و ارشاد اسلامي در دولت احمدي‌نژاد در سخنراني قبل از خطبه‌هاي نمازجمعه قم گفته: مي‌بينيم (شريف‌زاده، طرفدار مشایی، برخی نیز میگویند طرف صحبت وی احمدی نژاد است )، طرف مي‌آيد و براي پيروي نكردن از ولي‌فقيه بازي در مي‌آورد و براي طفره رفتن از فرمان نايب امام زمان به دروغ به امامت ولي عصر توسل مي‌جويد و مي‌گويد وقتي ما خود امام زمان  را داريم به حجت و نايب او نيازي نداريم. تو غلط كردي؛ تو بي‌سر و پا و بي‌مقدار از معرفت و بي‌مقدار از ايمان و بي‌مقدار از تقوا... در عصر غيبت، چه كسي مي‌تواند ادعا كند كه با امام عصر  ارتباط دارد؟ چون آنها هم كه بودند سكوت كردند. من اين حرف‌ها را براي اين مي‌زنم كه ديدم چند روز پيش مصاحبه فاسدي، در يكي از نشريات زنجيره‌اي منتشر شده بود و اشاره‌اي به اعتقادات اين بيماردلان و كساني داشت كه براي توجيه بد عمل خودشان، متوسل به استدلال‌هاي سست مي‌شوند.
بدلیل این اقدام  پلیس با رانندگان که ناشی از سیاست چماق وپیاز است . زیرا هم مزاحمت وبد رفتاری می شود . هم اینکه با جریمه کردن سرکیسه می شوند مورد انتقاد دولت و رئیس جمهور واقع شده است .
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ از برخورد با يكصدهزار متخلف و توقيف بيش از 7 هزار خودرو و موتورسيكلت در طرح تشديد برخورد با تخلفات چهارگانه موتورسواران و رانندگان در پايتخت خبر داد.سردار حسين رحيمي افزود: برابر اعلام قبلي از هفته گذشته با تخلفات در راستاي طرح تشديد برخورد با تخلفات موتورسواران و نبستن كمربند ايمني خودروها با حدود 22 هزار راننده و راكب متجاوز به گذرگاه عابرپياده، 24 هزار دستگاه موتورسيكلتي كه راكب يا ترك نشين آن از كلاه ايمني استفاده نكرده بودند، 35 هزار خودرو كه راننده و سرنشين رديف جلو آن از كمربند ايمني استفاده نكرده بودند و 15 هزار راننده و راكبي كه در حين رانندگي با تلفن همراه خود صحبت كرده و يا نسبت به ارسال پيامك اقدام كرده بودند برخورد شده است.به گفته وي در عين حال بيش از 7 هزار خودرو و موتورسيكلت متخلفان نيز توقيف و روانه پاركينگ ها شدند.
این اقدام هم مکمل خبر قبلی می باشد . زیرا گذشته از سیاست رعب ووحشت در جامعه است که ناشی از وحشت کنترل خارج شدن فضای انفجاری جامعه است  که می بایست با ترفند های گوناگون پیش گیری شود . اما چون طرح های زنجیره ای سر کوبگرانه ی نیروی انتظامی مورد انتقاد واقع شده است . برای همین از سوی باندهای مافیایی وابسته به ولی فقیه وپاسداران کودتاگر این نمایش حمایتی از پلیس از سوی ساندیس خوران و اراذل و اوباشان تدارک دیده شده است تا به سرکوبگری همچنان ادامه دهند.
نمازگزاران تهراني پس از اقامه نمازجمعه، حمايت قاطعانه خود را از اقدامات نيروي انتظامي در مقابله با بدحجابي اعلام كردند.
به گزارش فارس، نمازگزاران تهراني پس از اقامه نمازجمعه ديروز، در انتقاد از برخي بدحجابي ها و در حمايت از اقدامات نيروي نتظامي  در اين زمينه تجمع كردند.راهپيمايان در اين راهپيمايي كه حد فاصل در اصلي دانشگاه تهران تا ميدان انقلاب اسلامي برگزار شد؛ مايت خود را از اقدامات نيروي انتظامي در مقابله با بدحجابي اعلام كردند.تجمع كنندگان شعارهايي همچون «نيروي انتظامي، تشكر تشكر»، «نيروي انتظامي، عليه بدحجابي، حمايتت مي كنيم»، «الله اكبر»، «اي قوه قضاييه، اقدام انقلابي» و... سر دادند .راهپيمايان همچنين طي دست نوشته هايي توجه بيشتر دستگاه هاي فرهنگي به ترويج فرهنگ عفاف و حجاب و مقابله با شبيخون فرهنگي دشمنان را خواستار شدند