گزیده خبرهای 27 خرداد 91
 
ایکاش آخوندهای جنایتکار حکومتی و شرکای شان که 33 سال است عملکرد و هدیه  شان جنگ و ویرانی وقحطی وگرانی و تورم وفقر وبیکاری وتبعیض  وخانه خرابی برای مردم ایران وکشور بوده است . ضمن باز تاب دادن اینگونه تصاویر در سایت های خبری حامی شان لا اقل چیزی هم از اینگونه تصاویر می آموختند و شرایط را آنگونه طاقت فرسانمی کردند که میلیون ها دانش آموزان بدلیل فقر خانوادگی مجبور به ترک میز مدارس و تبدیل به کودکان کار خیابانی شوندو یا بساط تخت وتعزیر وشلاق و روی صندلی بازجویی نشستن در سیاه چال ها را جمع می کردند
بولتن نيوز: اين مرد وقتي ديد در ترمينال جايي براي نشستن پدرش وجود ندارد، خود را تبديل به صندلي پدر كرد.
وقتی در رژیم مرگ زی ومرگ زا پاسداران کودتاگر دارای اسکله های غیر مجاز در سواحل  آبی جنوب  کور می باشند که  آزادانه مواد مخدر وارد می کنند .آنگاه پس  از توزیع در داخل کشور ما زاد آن را از راه زمینی وآبی وهوایی به ترکیه واروپا وآسیا و آفریقا منتقل می نمایند .مشخص است که همچون داخل کشور که مرگ تولید و اعدام  می کنند به برون مرز هم  مواد مخدر وتروریست همراه  با مرگ صادر می کنند.
 دادگاهی در مالزی یک فرد ایرانی را به اتهام قاچاق مواد مخدر به اعدام محکوم کردخانم نورعزیزان شاری ـ قاضی دادگاه عالی مالزی واقع در شهر شاه‌عالم این کشور عباس.ش 26 ساله را در اتهام تلاش برای قاچاق ماده مخدر به مالزی مجرم شناخته و به اعدام وی حکم داد.این فرد ایرانی صبح روز 15 ژوئن سال 2010 و در حالی که قصد داشت 312.2 گرم ماده مخدر مت‌آمفتامین را از طریق فرودگاه کوالالامپور وارد مالزی کند، دستگیر شد.گفته شده است که وی مواد مخدر فوق را درون چند جفت صندل جاسازی کرده بود.عباس در دادگاه عنوان کرد که در ازای دریافت پول قصد داشت تا چند جفت صندل و سشوار را به عنوان نمونه به مالزی بیاورد و از وجود مواد مخدر درون صندل‌ها خبر نداشت، این در حالی است که قاضی اظهارات وی را بی‌اساس دانسته و طبق قانون مواد مخدر خطرناک مالزی وی را به اعدام محکوم کرد.حمل مواد مخدر در مالزی می‌تواند برای دارنده آن مجازات اعدام در پی داشته باشد
همانگونه که در گزارش قبلی تأکید شد که رژیم فاشیستی مذهبی نا متعارف کودتایی مرگ زا ومرگ زی وتولید کننده مرگ می باشد . طوریکه حتی مرگ هم صادر می کند . اکنون این گزارش خبری  ناشی از فضای مرگ آلود حاکم وتحمیل شده است  که یک بخت برگشته  تلاش اعتراضی برای مرگ یا خلاص شدن از شرایط تحمیلی مرگ آفرین کرده است.
اقدام به خودکشی مردی در پل اتوبان شیخ فضل الله سبب ایجاد ترافیک سنگین در این بزرگراه شد.ساعتی قبل فردی برای خود کشی خود را از روی پلی در اتوبان شیخ فضل الله آویزان و تهدید به خودکشی کرد که بلافاصله نیروهای امدادی شامل اورژانس، آتش نشانی و پلیس به محل اعزام و به ایمن سازی محیط پرداختند.پس از گذشت دقایقی از حضور پلیس فردی که قصد خودکشی داشت با اقدامات روانشناسی ماموران از این کار منصرف و به پایین پل منتقل شد. البته ایمن سازی محیط باعث ایجاد ترافیک در اتوبان های منتهی به شیخ فضل الله شد.سرهنگ جمال بذرافشان جانشین رئیس پلیس راهور تهران با اعلام اینکه هم اکنون ترافیک در اتوبان های شیخ فضل الله، همت و حکیم روان است گفت: برای ساعتی ترافیک این اتوبان ها مختل شده بود که با تلاش ماموران ترافیک به حالت عادی بازگشت.
 آخوند ابراهیم جزو آخوندی جنایتکار  دست اندرکار قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان 67 می باشد . وقتی که از این  مجرم جنایت علیه ی بشر از سوی ولی فقیه علی خامنه ای نه دلجویی وحمایت می شود، بلکه با صدور حکم  انتصابی پست ومقام قضایی می شود .بدون شک علی خامنه ای شریک جرم وجزو  مجرمان جنایت علیه ی بشریت می باشد.
طی حکمی از سوی مقام معظم رهبری ،جحت الاسلام رئیسی معاون اول قوه قضائیه با حفظ سمت به عنوان دادستان ویژه روحانیت منصوب شدبه گزارش مهر، در حاشیه حضور و سخنرانی معاون اول قوه قضائیه در نماز جمعه این هفته تهران اعلام شد حجت الاسلام ابراهیم رئیسی با حکم مقام معظم رهبری به عنوان دادستان ویژه روحانیت انتخاب شدوی همچنان معاون اول قوه قضائیه نیز خواهد بود.