مالكي : تحريم ها عليه ايران بايد لغو شود 
 این اقدامی که مزدور دست نشانده ی حاکمان  ایران که عراق را حیاط خلوت اینان کرده است .تداعی کننده  این  جمله معروف است که روزی زنده یاد دکتر مصدق گفته بود یک عمری به توپچی  جیره و مواجب  داده می شود تا روزی که مورد نیاز است شلیک کند . البته از سوی دیگر بیانگر این واقعیت است که اهداف نظامی هسته ای چقدر برای حاکمان ایران حیاتی می باشد که نیاز به حمایت موضع گیری یک مهره منفور بدنام آلت دست دارد؟
نخست وزير عراق ضمن درخواست از جامعه جهاني براي رفع تحريمهاي اعمال شده عليه ايران با توجه به همكاري ايران با آژانس انرژي اتمي سكوت جامعه جهاني در قبال اسرائيل را به باد انتقاد گرفت. به گزارش پايگاه السومريه، «نوري المالكي» گفت: ايران با نظارت بين المللي و بازرسي دقيق از تاسيسات هسته اي موافقت كرده و غني سازي پايين را پذيرفته است و دنيا نيز بايد با آن همكاري كند و تحريمهاي آن را بردارد. وي افزود: اسرائيل در كجاي ماجرا قرار دارد؟ آيا تاكنون شفافيتي درباره نظارت بر برنامه هاي هسته اي داشته است؟ آيا آژانس بين المللي انرژي اتمي از تكنولوژي آن در زمينه ساخت بمب اتمي اطلاعي دارد؟ آيا اسرائيل با غني سازي پنج درصد موافقت كرده است يا صددرصد غني سازي كرده است؟نخست وزير عراق بيان كرد: چرا دنيا به اسرائيل توجهي ندارد؟وي گفت: عراق در نشست 1+5 بي طرف بود و فقط شرايط را براي ديدار ميان ايران و 1+5 فراهم آورد و تلاش كرد كه ايراني ها و آمريكايي را در پشت درهاي بسته دور هم جمع كند كه طرفين موافقت كردند، اما نتيجه اي از اين ديدارها بدست نيامد.
اینهم گوشه هایی  دیگر از امنیت در کشوری است که  رهبران ومسئولانش ادعای کمدی و وارونه ی امن وآزاد ترین کشور جهان می باشد.
مرگ مشكوك مادر و دختر.سرخس- خبرنگار كيهان: جسد مادر و دختري كه به شكل مشكوكي در داخل منزل مسكوني خود فوت كردند، كشف شد. فرمانده انتظامي سرخس گفت: با اعلام خبري توسط شهروندان مبني بر متروكه بودن يك منزل در چند روز گذشته بلافاصله گروه گشت براي بررسي موضوع در محل حاضر شدند. سرهنگ محمدرضا روحي با اشاره به بوي نامطبوع در محل، افزود: با هماهنگي مقام قضايي ماموران به منزل وارد شدند و با جنازه 2 زن كه مشخص بود چند روزي از فوت آنها گذشته است روبه رو شدند. وي در ادامه تصريح كرد: با هماهنگي مقام قضايي اجساد خانمي 65 ساله و دختري 22 ساله به پزشكي قانوني منتقل شد و تلاش پليس براي كشف علت مرگ ادامه دارد. به گزارش خبرنگار ما اخيرا ناامني و قتل و جنايت در شهرستان سرخس افزايش يافته كه مسئولان در مورد علت وقوع آن سكوت كرده اند. تصادف در جاده بابل قرباني دادبابل- خبرنگار كيهان: در پي وقوع تصادف يك دستگاه سواري پژو و يك دستگاه تانكر در جاده آمل -بابل يك سرنشين زن 60 ساله در دم جان سپرد و راننده پژو كه يك مرد 62 ساله بود، مصدوم شد.كودك يك و نيم ساله در هراز غرق شدوبه گزارش فارس جمعه يك كودك يك و نيم ساله در رودخانه خروشان هراز در شهرستان آمل غرق شد. اين سومين بار در يك ماه اخير است كه رودخانه هراز قرباني مي گيرد. پيش از اين نيز در يك ماه گذشته يك كودك 9 ساله و يك زن 35 ساله آملي در اين رودخانه غرق شده اند و هنوز اجساد آنها به دست نيامده است. از آغاز فصل گرما و ورود مسافران به سواحل دريا و رودخانه هاي مازندران ميزان غرق شدگي در شهرهاي استان افزايش يافته است. بخشدار امامزاده عبدالله(ع) آمل در گفت وگو با خبرنگار فارس در آمل با بيان اين كه عصر روز گذشته يك كودك 5/1 ساله در منطقه پل چلاو اين بخش غرق شده است، اظهار داشت: از روز گذشته نيروهاي امدادي و انتظامي به دنبال جسد اين كودك هستند.جمع آوري كپي شناسنامه توسط دو دختر ناشناسآوج- خبرنگار كيهان: دو دختر ناشناس كه خود را از اهالي بويين زهرا معرفي كرده بودند، ضمن مراجعه به روستاي وروق شهرستان آوج پس از جمع آوري تعداد زيادي كپي شناسنامه و كارت ملي و عكس از منطقه خارج و متواري شدند. تلاش براي شناسايي و دستگيري آنان ادامه دارد.
باز هم گزارشی دیگر از ضریب امنیت همراه باشیوه ی گزارش و وجود کلاشینکف مشکوک تر از بی احتیاطی جوان تیر انداز می باشد !
خرم آباد- خبرنگاركيهان:بازي مرگبار با اسلحه در مراسم عروسي يك تن را كشت و سه نفر ديگر را روانه بيمارستان كرد.در اين حادثه كه در روستاي كله جرعليا از توابع شهر زاغه واقع در 40كيلومتري خرم آباد- تهران رخ داد، يك نفر بر اثر اصابت گلوله در دم جان سپرد و دو تن ديگر نيز بر اثر جراحات ناشي از گلوله در بيمارستان بستري شدند. پدر داماد نيز دچار سكته قلبي شد و به بيمارستان انتقال يافت.برپايه اين گزارش حادثه هنگامي رخ داد كه يك جوان روستايي 25ساله به پيروي از سنت محلي به منظور ابراز شادماني در مراسم عروسي با اسلحه كلاشينكف تيراندازي هوايي مي كرد اما به دليل اينكه با يك دست اسلحه را گرفته بود نتوانست آن را كنترل كند و لوله اسلحه به سمت ميهمانان نشانه رفت.به گزارش خبرنگار ما در اين حادثه دلخراش خانم سهيلا دالوند 38 ساله كه دختربچه يكساله اش را در بغل داشت تعداد 8 گلوله از روبرو به وي اصابت كرد كه براي جلوگيري از اصابت گلوله به فرزندش برگشت كه متعاقب آن تعداد 4 گلوله نيز از ناحيه پشت كمر به وي برخورد كرد و در دم جان سپرد اما به فرزند خردسالش كه در بغل مادر بود، آسيبي نرسيد.در اين حادثه زن 42 ساله بر اثر اصابت گلوله به ناحيه كمر و كتف در بيمارستان شهداي عشاير خرم آباد تحت معالجه قرار گرفت و پويا 8 ساله تعداد چهار انگشتش بر اثر برخورد تير قطع شد كه جهت پيوند به بيمارستان 15خرداد تهران اعزام شد. پدر داماد نيز بر اثر شدت ناراحتي از بروز حادثه سكته كرد و در حال كما به بيمارستان انتقال يافت.عامل حادثه نيز خود را به پليس معرفي كرد
مبارزه عملی مبارزه با تهاجم فرهنگی به خصوص که مدتی است تبلیغات زیادی علیه ی خانه سینما و هنرمندان سینمایی می شود .
سينما درياي آستارا به عنوان تنها سينماي اين شهرستان عصر جمعه دچار حريق شد و بخش هاي زيادي از آن در آتش سوخت.مدير اين سينما شامگاه جمعه در مصاحبه با خبرنگار ايرنا گفت: به احتمال زياد، علت وقوع حريق در سالن اين سينما اتصال سامانه برق دستگاه خنك كننده سالن است.وي تصريح كرد: اين حريق با اقدامات اوليه ما و تلاش ماموران آتش نشاني مهار شد.عيسي قربانپور افزود: در ساعتي كه آتش سوزي در سالن اين سينما رخ داد، هنوز سانس عصرگاهي سينما آغاز نشده بود و جمعيت زيادي در سالن حضور نداشتند و به همين علت صدمات جاني به متصديان سينما و تماشاگران وارد نشد.وي اظهار داشت: هنوز علت قطعي آتش سوزي و ميزان خسارت وارده به سينما مشخص نشده است.وي خواستار حمايت مسئولان فرهنگي شهرستان آستارا براي بازسازي سالن سينماي اين شهر شدبه عمل كار برآيد به سخنداني نيست!
سكناس‌هاي 5000 توماني،400 تومان
عملکرد وکار برد  پیام مکتبی نوروزی جهاد اقتصادی رهبر ولی فقیه در  حیطه ی بانکداری این چنین می پاشد.
اسكناس‌هاي پنج هزار توماني تقلبي به مبلغي بين 400 تا 500 تومان به متقاضيان فروخته مي‌شود. اين اسكناس‌ها در استان‌هاي شمالي عراق چاپ مي‌شوند و از همانجا به صورت قاچاق راهي ايران مي‌شوند. به گزارش هميان، اين اسكناس‌هاي تقلبي در استان‌هاي شمالي عراق چاپ و از همانجا به صورت قاچاق راهي ايران مي‌شوند. آن زمان كه اسكناس‌هاي 2000 توماني تازه وارد بازار شده بودند همين اتفاق رخ داد و اين اسكناس مورد سواستفاده‌اي از اين دست قرار گرفت. آن موقع‌ها هر اسكناس دو هزار توماني تقلبي به مبلغ 200 تومان فروخته مي‌شد كه آن هم از استان‌هاي شمالي عراق وارد ايران مي‌شد. حالا گفته مي‌شود اسكناس‌هاي پنج هزار توماني به مبلغي بين 400 تا 500 تومان به متقاضيان فروخته مي‌شود. به نظر مي‌رسد در اين گير و‌دار كه گراني بيش از قبل رخ مي‌نمايد عرضه اين اسكناس‌ها بيش از قبل شود و حتي بر متقاضيان آن نيز افزوده شود