نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " هراس از مصطفي ها "
"عجیب تر اینکه در بستر ادعای مبارزه با فساد اقتصادی  نتیجه اش هم آنگونه است که اکنون دو پرونده گشوده چند هزار میلیارد تومان اختلاس شده است که  متهمانش همه جزو حامیان دولت عدالت محور و رئیس جمهور می باشند  که از سوی قوه قضاییه فاسد محاکمه می شوند .حال  این رژیم زهوار در رفته نا مشروع که از رأس تا ذیل آن آلوده به فساد می باشد و فقط به اتکای ارگان های سرکوبگرش ونقض سیستماتیک نقض حقوق بشر دوام دارد چگونه می تواند قدرتی باشد که پس از 33 سال هنوز غرب به ویژه آمریکا قادر به شناختش نبوده  که مدعی وکیل تسخیری یادداشت روز نویس ادعایش را کرده است؟"
قلم زنی در چارچوب سفسطه گری حوزوی ترسیم شده نمی تواند جز صغرا و کبرا چیدن وحاشیه رفتن و گریز به صحرای کربلا زدن باشد  تا آنچه که دیکته شده  دنبال شود . بنابراین در حکومتی که دین ابزار سرکوب و سانسور و قدرت وثروت وحتی دفاع از اهداف هسته ای  شده است . پس بی جهت نیست که اکنون برای جا انداختن ماهیت رژیم فاشیستی مذهبی  وتفهیم کردن غرب که هنوز عاجز از شناخت قدرت رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی ونا متعارف ایران هستند. وکیل تسخیری یادداشت روز نویس آویزان به مولانا شده است و از داستان فیل وی مثال زده است تا که به خر طوم فیل رسیده است ونتیجه گرفته که رژیم ضد بشری و قرون وسطایی  ایران مقابل تحریم ها تسلیم نشده و همچنان  از پروژه ی هسته ای واهداف آن دفاع می کند . ناگفته نماند که وی تصور کرده که  فراموش شده است چگونه  پس از کودتای 22 خرداد 88 که اعتراضات ادامه دار مردم معترض وناراضی ایران نه ایران ومنطقه که عالم گیر شد. آنگونه که فریاد پژواک مرگ بر دیکتاتور در ایران سر دادن که طنین اندازه شده بود همه جا شنیدنی شد . آنچنان  که موجب جرقه ی قیام  در تونس و سپس تبدیل به  بهار عرب شد . ولی برای دفاع خطر بازتاب آن به داخل ایران و وحشت از نفوذ واوج گیری اش در سوریه وعراق  آویزان به شگرد موج سواری فرصت طلبی  شده و با برگردان وارونه کردن بهار عرب به جنبش بیداری اسلامی منطقه چپ و راست تأکید می شود که رهبری این جنبش در تهران وجماران  می باشد . بنابراین این تاکتیک تبلیغاتی پیوند به  ادعای نخ نما شده ی ضد آمریکایی  زده شده است و بعنوان برگ برنده این چنین در دفاع از پروژه ی هسته ای واهداف نظامی آن وعدم شناخت غرب از قدرت رژیم پوشالی ونامشروع وکودتایی ایران به نمایش گذاشته و  استفاده شده است:
"تحريم ها رهبران ايران را متقاعد نكرده بلكه به سود آنهاست كه آرمان هاي هسته اي خود را رها نكنند و يا لااقل وارد گفت وگوهايي جدي با واشنگتن شوند».اما آنچه كه محرز است و جاي كمترين ترديدي درباره آن وجود ندارد اين است كه دشمنان جمهوري اسلامي علي رغم اينكه در برخي بزنگاه ها و موارد، اعترافاتي درباره راهبرد اشتباه شان در مواجهه با ايران اسلامي داشته اند ولي از عمق توانمندي ها و ظرفيت هاي قدرتي به نام جمهوري اسلامي ايران شناخت واقعي و حقيقي نداشته اند. براي همين است كه پس از وقوع تحولات منطقه در بستر بيداري اسلامي، برخي نشريات غربي و صهيونيستي به الهام پذيري اين انقلاب ها از انقلاب اسلامي ايران اعتراف مي نمايند و اين در حالي است كه تا پيش از آن وعده سقوط و سرنگوني جمهوري اسلامي را مي دادند! اين روزها نيز كه مذاكرات هسته اي ميان ايران و گروه 1+5 در صدر اخبار دنيا قرار گرفته و توجهات افكار عمومي را به خود معطوف نموده است كماكان قدرت هاي غربي با رفتاري كه از خود در برابر جمهوري اسلامي نشان مي دهند؛ چه در قالب ارسال پيام ها و پالس ها به ايران و چه در قالب مجموعه اي از عمليات هاي رواني و رسانه اي به وضوح معلوم است كه شناخت صحيح و درستي از موقعيت و توان ايران ندارند.شناخت غربي ها در اين چارچوب است كه اهرم فشار و تحريم ها ايران را از مسير هسته اي شدن بازمي دارد ولي سؤالي كه آنها بدان پاسخ نمي دهند اين است كه چرا با اجرايي شدن اين راهبرد در 10 سال گذشته، اكنون ايران يك قدرت هسته اي است و اين فن آوري را نه فقط بدون كمك از كشورهاي ديگر بلكه در حال تحريم و درگيري سخت با آمريكا و متحدانش به دست آورده است.از اين روي مي پندارند مي شود با اهرم هاي رايج در صحنه سياسي يا اقتصادي ايران اسلامي را به كوتاه آمدن از حقوقش ترغيب و تطميع كرد....».بنابراين وقتي دشمنان ملت ايران نمي توانند شناخت عميقي نسبت به جمهوري اسلامي پيدا كنند و از منظري و بر مبناي مخيله تنگ و تاريك شان راهبردهايي را عليه ايران اسلامي پيش مي كشند طبيعي است كه در گذر زمان فاصله شان را با واقعيت جمهوري اسلامي پر ننمايند و كماكان بر استفاده از روش هاي تكراري و نخ نما شده اصرار و پافشاري بورزند. بالاخره بايد گفت؛ قدرت هاي غربي بايد بدانند كه به گواهي سه دهه گذشته و علي رغم به صحنه آوردن تمامي ظرفيت هاي سياسي، نظامي، اقتصادي، رسانه اي و تكنولوژيك شان عليه ايران اسلامي، ملت بزرگ ايران و جمهوري اسلامي آشكارا نشان داده و ثابت كرده است كه از اين قدرت ها هراسي ندارد و به مسير بالندگي و تعالي خود به قوت و با قدرت ادامه مي دهد "
در خاتمه اینکه مشخص نیست که قلم بر دستان وامدار وارونه گوی چرا وحشت از بیان حقیقت دارند . آنگونه که نه آن را کتمان که وارونه می کنند. زیرا که کیست که نداند اوضاع کنونی ایران از هر نظر چقدر نا بسامان وآشفته است؟ به خصوص در زمینه ی اقتصاد ورشکسته که هرروز خبرهای فراوانی از تعطیل شدن واحدهای تولیدی وصنعتی با اخراج وبیکار شدن کارگران بازتاب داده می شود که همراه با اعتصاب وتجمعات اعتراضی کارگری است . البته شتاب گرفتن این شرایط ناشی از پیآمدهای تحریم های به اصطلاح بی اثراست. در زمینه امنیتی که آنقدر جنایات وناامنی گسترش یافته است که با اجرای طرح های سرکوبگرانه نیروی انتظامی اصلاً امنیتی وجود ندارد . در مورد  عدم آزادی و فعالیت مطبوعات و سیاسی فضا آنچنان است که رهبران  رقیب در حصر خانگی  بسر می برند .مطبوعات زیر تیغ سانسور ند واینترنت فیلتر می شود . آنتن های ماهواره ای که جمع آوری می شوند. همچنین محور نقض مستمر حقوق بشر روزی نیست که چندین خبر از ضرب وشتم وبازداشت و شکنجه ومحاکمه و صدور  محکومیت زندان و اعدام مخابره نشود .  اجرای عدالت و قانون و عدم تبعیض که 33 سال است از سوی  دستگاه  فاسد قضاییه  دربست تعطیل شده است. مهمتر اینکه دیپلماسی برون مرز و روابط با کشور های دیگر را سیاست صدور تروریسم وبحران و ارتجاع به برون مرز و منطقه وکشور های همسایه تعیین و ترسیم می کند. آنگونه که رژیم فاشیستی مذهبی و کودتایی ایران در منطقه وجهان به انزوا کشیده شده است. عجیب تر اینکه در بستر ادعای مبارزه با فساد اقتصادی  نتیجه اش هم آنگونه است که اکنون دو پرونده گشوده چند هزار میلیارد تومان اختلاس شده است که  متهمانش همه جزو حامیان دولت عدالت محور و رئیس جمهور می باشند  که از سوی قوه قضاییه فاسد محاکمه می شوند .حال  این رژیم زهوار در رفته نا مشروع که از رأس تا ذیل آن آلوده به فساد می باشد و فقط به اتکای ارگان های سرکوبگرش ونقض سیستماتیک نقض حقوق بشر دوام دارد چگونه می تواند قدرتی باشد که پس از 33 سال هنوز غرب به ویژه آمریکا قادر به شناختش نبوده  که مدعی وکیل تسخیری یادداشت روز نویس ادعایش را کرده است؟
هوشنگ بهداد
دروغ نامه ی کیهان 3 شنبه 30 خرداد ماه سال 1391
هراس از مصطفي ها(يادداشت روز)