گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 31 خرداد 91
غار (گفت و شنود(
گفتم : چرا سربازجو روانی وزنجیری ،اعتیاد مزمن داره به جر زنی و درگیری
گفت: دو نفر رفته بودند شکار دیدند شیر،یکی بالای درخت رفت دیگری شد زمینگیر
بالاخره  مجبور شد وی برود  درون غار ،می آمد بیرون ازغار تا ببیندشیر میکنه چکار
رفیقش گفت چرا درون غار  تو نمی مانی؟گفت یک شیرهم درون غار ه تونمی دانی
گفت: پرونده هسته اي ايران كه خيلي شفاف است، پس چرا 1+5 نزديك به 10 سال است كه آن را به چالش كشيده است؟!
گفتم: اي عوام! اگر آمريكا و متحدانش به حق هسته اي ايران اعتراف كنند، يك بار ديگر براي همه ملت ها ثابت مي شود كه مقاومت تنها راه پيروزي است و اين براي غرب بحران زده يك فاجعه ديگر است و موج بيداري اسلامي را گسترش بيشتري مي دهد.
گفت: پس چرا مذاكره مي كند و تهديدهاي خود را عملي نمي كند؟
گفتم: براي اين كه به قول مجله آمريكايي «ويكلي استاندارد» سران كاخ سفيد به نظريه امام(ره) پي برده اند كه فرموده بود «آمريكا هيچ غلطي نمي تواند بكند».
گفت: روزنامه فرانسوي فيگارو هم نوشته بود كه آمريكا و اسرائيل در چالش با ايران به مرحله هر دو سر باخت رسيده اند.
گفتم: دو نفر رفته بودند شكار كه يك شير به آنها حمله كرد، يكي رفت بالاي درخت و ديگري وارد يك غار شد، كسي كه وارد غار شده بود هرچند دقيقه يك بار بيرون مي آمد و با حمله شير دوباره وارد غار مي شد. آن كه روي درخت بود پرسيد؛ چرا در غار نمي ماني؟ و يارو گفت؛ آخه يك شير ديگر هم درون غار است.
گفت: سربازجو پاسدار ، این پست هیچ چیز ندار
هذیان گوی علاف و حراف ،مدعی شده که  اهداف
پروژه هسته ایست شفاف ،بیش از این دیگه هست  گاف
گفتم : چرا تصور کرده سربازجو؟همه همچون وی هستند هالو
چرا نمی داند این  یاروی وارونه گو؟مردم آگاه نیستد مثل این پشمالو
اگر اهداف هسته ایست آشکار ،چرا در پنهانکار ی هست پشتکار؟
گفت : سربازجو نقل کرده از امام ، آمریکا هیچ غلطی نمیکنه  داد پیام
گفتم : چرا سربازجو روانی وزنجیری ،اعتیاد مزمن داره به جر زنی و درگیری
گفت: دو نفر رفته بودند شکار دیدند شیر،یکی بالای درخت رفت دیگری شد زمینگیر
بالاخره  مجبور شد وی برود  درون غار ،می آمد بیرون ازغار تا ببیندشیر میکنه چکار
رفیقش گفت چرا درون غار  تو نمی مانی؟گفت یک شیرهم درون غار ه تونمی دانی