گزیده خبرهای 4 تیر91
با وجود اینکه اوضاع اقتصادی  آنگونه نا بسامان شده است وبازار قیمت اجناس وکالا ها به خصوص اقلام ضروری ومایحتاج مردم  خرت وخر و آشفته بازار شده ورو به رشد است که از همه سو نسبت به دولت ورئیس جمهور وسیاست های اقتصادی اش فریاد اعتراض گزرانی بلند شده است از جمله همین تیتر نیشدار سیاسی مرغ پرواز کرد می باشد .. در صورتی که بدون آنکه به ریشه وعامل گرانی هیچ اشاره ای شود . یا به نقش رشد تحریم ها که بدلیل اصرار بر ادامه غنی سازی اورانیوم می باشد .در عوض با کمال وقاحت مدام تأکید می شود که تحریم ها هیچگونه اثر اقتصادی ندارد.
قیمت مرغ امروز در بازار تهران به کیلویی 6900 تومان رسیددر پی سیر صعودی قیمت مرغ طی روزهای گذشته قیمت مرغ امروز در بازار تهران به کیلویی 6900 هزار تومان رسیداين گزارش حاکی است در حال حاضر مرغ در بازار کم شده و فروشندگان دلیل آن را لغو سفارش‌ها در پی گرانی مرغ عنوان می‌کنند.  خلیلی فروشنده در میدان فردوسی تهران در گفت‌وگو با فارس گفت: در کشتارگاه نیز مرغ  کم شده است. کارگر ما از صبح کارگر اما هنوز که ساعت 10 صبح است موفق به خرید نشده استوی طی تماس تلفنی با کشتارگاه قیمت مرغ  در کشتارگاه را کیلویی 6 هزار و 700 تومان عنوان کردخلیلی گفت: فروشندگان به دلیل قیمت بالا سفارشات خود را کنسل کرده‌اندقیمت مرغ دیروز در بازار تهران کیلویی 6 هزار و 250 تومان بودطی چندماه اخیر عدم تامین نهاده تولید کنندگان به عنوان عامل اصلی افزایش قیمت مرغ عنوان می‌شود.
در حالیکه سپاه همیشه مدعی عدم دخالت در انتخابات بوده است.محمدرضا یزدی، معاون حقوقی و پارلمانی سپاه: 
متخلفان سپاه در انتخابات ۸۸ اخراج شدند.
به احتمال زیاد پاسداران اخراج شده ممکن است که  بازداشت هم شده باشند باید جزو حامیان میر حسین موسوی بوده باشند. برای همین  از اعلام اسامی شان خود داری شده است تا موجب ضربه بیشتری به سپاه پاسداران کودتا گران نشودو نقش مستقیم شان در طرح کودتای 22 خرداد 88  با تقلبات گسترده برای حذف رقیب مدعی اصلاح طلب  بیشترفاش نشود.
دیگربان : محمدرضا یزدی، معاون حقوقی و پارلمانی سپاه پاسداران از اخراج گروهی از اعضای این نیرو که به گفته وی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ مرتکب «تخلف» شده‌اند٬ خبر داد.آقای یزدی این مطلب را در گفتگو با هفته‌نامه «پنجره» متعلق به علیرضا زاکانی٬ نماینده محافظه‌کار مجلس نهم مطرح کرده استوی گفته است: «در انتخابات ریاستجمهوری دوره قبل افرادی بودند که {مرتکب تخلف شده بودند که} با آن‌ها برخورد کردیم و آن‌ها را از سپاه اخراج کردیمیزدی با این حال به «تخلفات» پاسدارانی که منجر به اخراج آنها از سپاه شده٬ اشاره‌ای نکرده است.معاون حقوقی و پارلمانی سپاه در عین حال گفته‌های علی مطهری مبنی بر دخالت برخی فرماندهان سپاه در انتخابات مجلس نهم را رد کرده و گفته که آقای مطهری سندی در این رابطه ارائه نکرده است.وی همچنین با رد اظهارات مسعود جزایری٬ معاون ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر شکایت سپاه از مطهری٬ گفته سپاه قصد ندارد از این نماینده مجلس شکایت کند.این مقام سپاه در بخش دیگری از این گفتگو ادعا کرده در سپاه پاسداران «هیچ‌گاه» به کسی گفته نمی‌شود در انتخابات به چه کسی رای بدهد.سپاه پاسداران سال‌هاست به صورت مستقیم و غیرمستقیم در سیاست و انتخابات دخالت می‌کند و نام این اقدام خود را دفاع از «انقلاب اسلامی» گذاشته است.سپاه در جریان دخالت در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ به نفع محمود احمدی‌نژاد و در سرکوب اعتراض‌ها به نتیجه انتخابات هم نقش مهمی بر عهده داشت.
حضور تعدادی تماشاچی زن در تمرین‌ تیم پرسپولیس'
در رژیم ضد بشری قرون و سطایی زن ستیز عجب فاجعه ای رخ داده است . زیرا در شرایطی که  طرح های زنجیره ای سرکوبگرانه با زنان را نیروی انتظامی با ترفند مبارزه با بی حجابی به پیش برده  می شود. اما با مجوز 4 زن در هنگام تمرین تیم پرس پلیس حضور یافته اند که باید منتظر فتوای آخوندهایز ن ستیز حامی علی خامنه ای ماند.
خبرگزاری جمهوری اسلامی، ایرنا، گزارش داده است که در تمرین‌های امروز (شنبه ۳ تیرماه، ۲۳ ژوئن) تیم پرسپولیس تعدادی از زنان هوادار این تیم اجازه پیدا کرده‌اند در ورزشگاه حاضر شده و تماشاچی تمرین این تیم باشند.به گطازش بی بی سی، ایرنا این اتفاق را "بی‌سابقه" توصیف کرد و نوشت که حدود ۴ زن اجازه گرفتند وارد مجموعه ورزشی درفشی فر، محل تمرین تیم پرسپولیس، شوند اما در تمام مدتی که در ورزشگاه حضور داشتند "اجازه نشستن روی سکو را نداشته‌اند و در کناری ایستاده بودند."بر اساس این گزارش حدود ۱۵ زن دیگر نیز بیرون ورزشگاه و درمیان هواداران پرسپولیس حضور داشته‌اند و هنگام خروج محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، نامه‌ای به او دادند و خواهان اجازه حضور در جلسات تمرین پرسپولیس شدند.زنان ایرانی اجازه حضور در ورزشگاه‌ها و تماشای بازی‌های فوتبال را در این کشور ندارند و به تازگی کلیک مسئولان پلیس ایران اعلام کردند که حتی سینماهایی که در تهران بازی‌های یورو ۲۰۱۲ را پخش می‌کنند فقط می‌توانند پذیرای تماشاچیان مرد باشند.
تجمع اعتراض آمیز مقابل سازمان هدفمندی یارانه‌ها
چون هدف تبرئه کردن علی خامنه ای وپاسداران کودتا گر است که گویا اینان هیچگونه نقشی در تصویب لایجه ی حذف یارانه ها از سوی دولت ومجلس هشتم یا بازار مکاره نداشتند . همچنین دولت عامل ومقصر  رشد تورم وگرانی وفقر وبیکاری می باشد . بنابراین در روند جنگ قدرت و ثروت تلاش می شود با ترتیب د ادن اینگونه اعتراضات که مکمل ا عتراضات ائمه جماعات محور تورم وگرانی است همه کاسه وکوزه ها بر سر دولت ورئیس جمهور شکسته شود.
ایلنا  : درپی اعلام ستاد هدفمندی یارانه‌ها مبنی بر عدم پرداخت یارانه ۲۸ هزار تومانی نان به ۴ میلیون نفر، صبح امروز تجمع اعتراض آمیزی مقابل سازمان هدفمندی یارانه‌ها برگزار شد.به گزارش خبرگزاری ایلنا، افرادی که یارانه ۲۸ هزار تومان یارانه نان به حسابشان واریز نشده از صبح امروز مقابل سازمان هدفمندی یارانه‌ها، تجمع اعتراض آمیز برگزار کرده‌اند.از زمانی که دولت در پیچ و خم‌های نحوه پرداخت یارانه آن هم ناشی از کمبود نقدینگی مواجه شده، برای چندمین بار متوالی است که مردم در مقابل سازمان هدفمندی یارانه ها تجمع می‌کنند. این بار تجمع کنندگان به عدم دریافت یارانه نان به نشانه اعتراض و اینکه چرا از لیست دریافت کنندگان حذف شده‌اند، مقابل سازمان هدفمندی جمع شدند.با این حال مسؤولان سازمان هدفمندی، مانند گذشته در جمع تجمع کنندگان حاضر نشده و کار‌شناسان خود را برای پایان دادن به این تجمع با وعده‌هایی به میان معترضان فرستاده‌ اند