پس از افشاگری علی مطهری که پاسداران کودتاگر مداخله گری همراه با تقلب در برگزاری نمایش خیمه شب بازی دوره ی نهم بازار مکاره کرده است . در ادامه از سوی پاسداران ابتدا تکذیب ولی سپس  تأیید شد که برخی از پاسداران بطور خود سرانه مداخله کرده اند . اکنون نوبت پاسدار علی لاریجانی است که اعتراف کرده است که دو خبر گزاری وابسته به پاسداران کودتا گر و وزارت بد نام اطلاعات و سازمان تبلیغات اسلامی در مسیر اجرای  نمایش خیمه شب بازی  بازار مکاره مداخله گری کردند .یعنی تأیید تقلبات گسترده وتوطئه کودتا برای حذف رقیب مدعی اصلاح طلبان از صحنه می باشد.
رييس مجلس شوراي اسلامي از دخالت برخي رسانه‌ها از جمله دو خبرگزاري در مسير كار مجلس انتقاد كردعلي لاريجاني كه در حاشيه مراسم تجليل از جانبازان مجلس در جمع خبرنگاران سخن مي‌گفت، در واكنش به سوال فارس در خصوص اينكه آيا در گردهمايي اصولگرايان براي تشكيل فراكسيون واحد شركت مي‌كند يا نه؟ گفت: من به شما توصيه مي‌كنم در مسير كارتان تلاش كنيد، فضاي كار را فضاي آرامي كنيدوي افزود: من اين را خوب نمي‌دانم كه خبرگزاري فارس، مهر و برخي دوستان يا در مسير كار مجلس و يا در انتخابات هيات رييسه دخالت كردند؛ چراكه اين كارها در شان كار خبرگزاري نيست و پولي كه اين نهادها مي‌گيرند براي انجام چنين كارهايي نيست؛ لذا توصيه مي‌كنم همان چيزي كه رخ مي‌دهد را مطرح كنيد كه اين موضوع به نفع‌تان استرييس مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: شما خبرنگاران نبايد آلت فعل ديگران باشيد و بايد بدانيد كه حرف‌ها و سوال‌هاي تكراري وجهي ندارندلاريجاني مجددا در واكنش به اظهارات خبرنگار فارس كه مي‌گفت اينها مطالباتي است كه ما پيگيري مي‌كنيم، تصريح كرد:‌ اينها مطالبات نيست، اين كار معني‌اش اين است پولي كه به دستگاه‌ها مي‌دهند براي چنين كارهايي است اما اين كارها خوب نيست، بس است! در انتخابات هيات رييسه كارهاي نادرستي كرديدرييس مجلس شوراي اسلامي همچنين در پاسخ به سوالي درباره علت تاخير در اجراي احكام بودجه در خصوص هدفمندي يارانه‌ها تصريح كرد: ما آنقدري كه مي‌توانستيم موضوع هدفمندي را سامان داديم، در مجلس تصويب كرديم و آن را در اختيار دولت قرار داديم، اكنون هم دولت بايد سازوكارش را براي اجراي اين بخش تنظيم كندوي همچنين در پاسخ به سوال ديگري در خصوص نظارت مجلس در اجراي قوانين مربوط به جانبازان و ايثارگران، خاطرنشان كرد: وظيفه كميسيون اجتماعي در بعد تقنين و نظارت همين است، اين كميسيون با بنياد جانبازان در ارتباط است و بحث‌هاي آنها را پيگيري مي‌كند. من هم با مسئول آنها در ايام بودجه ملاقات داشتم و آنها نظري در مورد حل و فصل مسائل‌شان داشتند كه در حال پيگيري اين كار هستيملاريجاني افزود: برخي مواد مورد نظر ايثارگران در خصوص تحصيل فرزندان جانبازان و يا مسكن و ساير موارد تا جايي كه مي‌شد در قانون بودجه گنجانده شده استرييس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به بررسي قانون نظام جامع ايثارگري در مجمع تشخيص مصلحت نظام اظهار داشت: اين قانون در مجلس تصويب شد، اما به دليل بار مالي مورد ايراد شوراي نگهبان قرار گرفت. ما اخيرا به مسئولان بنياد گفتيم هر ميزان اعتباري كه مدنظر دولت است پيشنهاد بدهند تا كار راه بيفتد
گفته می شود بزک نمیر بهار میاد ، کمبیزه با خیار میاد . اکنون پس از سیاه کاری تبلیغاتی دروغین تبدیل کردن پول نفت به نان وبردن آن بر توی سفره های خالی محرومان وتهی دستان که موازی با  آنقول مبارزه با فساد اقتصادی داشته شد .ولی اکنون این نان غذای اصلی تهی دستان  گران شده واز توی سفره های خالی محرومان پر کشیده یا ربوده شده است . همچنین نتیجه مبارزه با مفسدان اقتصادی منتهی به کشفیات سیستماتیک اختلاس های هزاران میلیارد تومان بانکی و بیمه دولتی شده است . بنا براین قول بردن خاویار ارزان برتوی سفره های مردم هم توی همینه قول های وارونه آزمون شده است . زیرا که آنسوی وعده ی واگذاری 1000 متر  زمین بهر خانوار ایرانی همراه با سهام عدالت دولتی می باشد.
مدیرعامل شرکت جهاد نصر حمزه از آمدن خاویار ارزان قیمت تا 1.5 سال دیگر بر سر سفره مردم خبر داد.مجید ربیع زاده مدیرعامل شرکت جهاد نصر حمزه امروز دوشنبه در نشست خبری در پاسخ به سئوالی اظهار داشت: براساس برنامه ریزی که برای پرورش فیل ماهی به همراه ماهی ازون برون برای استحصال خاویار توسط یکی از زیرمجموعه‌های این شرکت انجام شده است، می‌توانیم این قول را به مردم بدهیم که انشاءالله تا 1.5 سال دیگر خاویار ارزان قیمت را بر سر سفره مردم بیاوریم.وی تصریح کرد:‌ بر این اساس، قیمت هر کیلوگرم گوشت ماهی خاویاری 12 هزار تومان و خاویار نیز 1 میلیون تومان خواهد شد، این در حالی است که هم اکنون گوشت ماهی خاویاری در بازار کیلویی 25 هزار تومان و خاویار کیلویی 4 میلیون تومان است.این مقام مسئول خاطرنشان کرد:‌ در حال حاضر موجودی گله ماهی خاویاری 5 هزار عدد فیل ماهی است . وی در عین حال تصریح کرد: البته با توجه به اینکه حداقل زمان استحصال خاویار از ماهی‌های خاویاری 4 سال است، اما سونوگرافی‌ها به ما می‌گوید که انشاءالله تا 1.5 سال دیگر خاویار مورد نیاز را استحصال خواهیم کرد.ربیع زاده در ادامه با بیان اینکه سرمایه گذاری برای تولید خاویار در مقابل بازگشت سرمایه‌ای که طی مدت کوتاهی خواهد بود، بسیار ناچیز است، گفت: به طور متوسط 25 درصد در سال بازگشت سرمایه خواهیم داشت، ضمن اینکه این صنعت سالانه به صورت 100 درصدی سودآوری دارد.
چرا توضیح داده نشده است که در کشور مدعی امن و آزادی ترین کشور جهان هر روز اخبار مرگ ناشی از ناامنی اجتماعی ونا هنجاری های خانوادگی واجتماعی رخ می دهد؟ همچنین چرا گزارش نشده است که مگر پدر وی چکاره است که اسلحه در خانه داشته است؟ اصلاً برای چه سلاح در خانه ودر دسترس بوده است؟
پسر 14 ساله هنگام بازی با اسلحه به اشتباه سر مادرش را هدف قرار داد.  روز شنبه ماموران پلیس آگاهی شهرستان پاسارگاد از مرگ مشکوک زن جوانی در این شهر باخبر شدند. ماموران پس از حاضر شدن در محل حادثه پی بردند که زن جوان بر اثر شلیک گلوله به سرش از پا درآمده استپسر 14 ساله این زن که به شدت گریه می کرد در جریان تحقیقات گفت:  امروز در حال بازی با اسلحه پدرم بودم که ناگهان گلوله ای شلیک شد و به سر مادرم اصابت کرد. من نمی خواستم او را بکشمدر ادامه بازپرس جنایی پسر نوجوان را برای تحقیقات در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار داد
چرا گفته نشده است که وارد کنندگان کیستند و فرق میان قیمت خرید وفروش چیست وتوی کیسه وجیب چه کسانی می رود؟ همچنانکه گفته نمی شود که اینگونه واردات چه اثری برروی تولیدات داخلی قند وشکر  محصولات و برنج دارد یا موجب تعطیلی کارخانه های تولید قند و کشاورزان تولید کننده ی برنج و بیکاری  می شود؟
سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به برگزاری ۳۰۰ نمایشگاه به مناسبت ماه مبارک رمضان گفت:‌ ۱۰۰ هزار تن برنج خارجی ۷۰۰ تومانی در کنار شکر ۱۱۷۵ تومانی در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا به مناسبت ماه رمضان عرضه می‌شودحسن رادمرد در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران از برگزاری ۳۰۰ نمایشگاه در قالب طرح ضیافت خبر داد و گفت: در این نمایشگاه‌ها ۱۵ هزار غرفه به منظور تامین مایحتاج مردم در ماه مبارک رمضان برپا خواهد شدسرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: در این نمایشگاه ۱۰ هزار تن گوشت قرمز وارداتی، ۱۰ هزار مرغ، ۵۰ هزار تن برنج ایران و ۱۰۰ هزار تن برنج خارجی در کنار شکر و سایر مایحتاج مورد نیاز مردم عرضه خواهد شدوی تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم برنج خارجی ۷۰۰ تومان و شکر ۱۱۷۵ تومان خواهد بود، ضمن اینکه قیمت گوشت و مرغ نیز به زودی اعلام خواهد شدرادمرد از قیمت گذاری مرغ در روزهای آینده خبر داد و گفت: تا کنون به منظور حمایت از تولید وزارت صنعت، معدن و تجارت اقدام به قیمت‌گذاری نکرده بود اما هم اکنون به منظور حمایت از مصرف کنندگان قرار است امروز قیمت مرغ تعیین شودوی با اشاره به واردات گوشت قرمز از طریق استان سیستان و بلوچستان، اظهارداشت:‌ تلاش داریم این کالا را در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا توزیع کنیمسرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنین از انجام تفاهمی با کارخانجات تولید کننده محصولات لبنی سخن گفت و افزود: این تفاهم بازار لبنیات را بهبود خواهد بخشید