تحقيق ! (گفت و شنود)
گفتم :  برای چه  سربازجوی هرزه گو؟چنین هذیان گوی شده  وبذله گو؟
گفت : داستان این سر بازجو ، درست شده مثل واکنش آن یارو
پرسیده شد  علت مرگ پدرت چه بود؟گفت تحقیق می کنم زنده بودنش برای چه بود؟
گفت: يكي از ضد انقلابيون فراري خطاب به ساير گروه هاي اپوزيسيون نوشته است؛ من به اين نتيجه رسيده ام كه رژيم جمهوري اسلامي ضد ضربه است.
گفتم: خب! ديگه چي؟!
گفت: نوشته است وقتي آمريكا و اروپا و اسرائيل و همه كشورهاي دنيا طي 33 سال گذشته دنبال سرنگوني رژيم بوده اند و نتوانسته اند، از ما چند گروه اپوزيسيون چه كاري برمي آيد؟!
گفتم: مثل اين كه داره كم كم عقلش سر جاش مياد. ديگه چي گفته؟!
گفت: نوشته است؛ آيا هيچ فكر كرده ايم كه آيندگان درباره زندگي ما چه قضاوتي مي كنند؟!
گفتم: از يارو پرسيدند علت مرگ پدرت چي بود؟ گفت؛ فعلا داريم تحقيق مي كنيم كه براي چي زنده بود؟!
گفت : سربازجو همچون نگاه خر به نعلبند ، دست زده به داستان سرایی این خالی بند
به کاهدان زده هم خود گرفته به ریشخند ،آنگونه که با ادعای وارونه زده است گند
گفتم : مگر سربازجوی هذیان گوی علاف؟ چگونه  باز  بند را آب داده  و هم گاف؟
گفت : سربازجو ی رذل زندان اوین ،نقل  وارونه کرده  از سوی مخالفین
رژیم نامشروع ضد بشری اصلاح ناپذیر ،ماندنی هست و شکست نا پذیر
گفتم :  برای چه  سربازجوی هرزه گو؟چنین هذیان گوی شده  وبذله گو؟
گفت : داستان این سر بازجو ، درست شده مثل واکنش آن یارو
پرسیده شد  علت مرگ پدرت چه بود؟گفت تحقیق می کنم زنده بودنش برای چه بود؟