فیلم سخنرانی احمدی‌نژاد در جمع نمایندگان طرفدار خود در مجلس نهم احمدی‌نژاد: از بودجه ۹۱ خجالت می‌کشم/ فلان نهاد ۳۰ کارمند دارد، ۳۰ میلیارد بودجه‌اش است و آن یکی ۵۰۰ کارمند دارد، ۵۰۰ میلیارد بودجه دارد، بدون اینکه خدماتی به مردم بدهند.12 آبان 91
https://www.youtube.com/watch?v=GD2vMZf0LiU
وقتی که گفته می شود که هدف نهایی اجرای  طرح کودتا برای حذف رقیب در راستای غارتگری هرچه بیشتر است که اکنون منتهی به نمایان شدن نخ قله یخ شناور اختلافات و تضاد و رقابت میان باند های مافیای مدعی اصول گرایان است که ناشی از جنگ قدرت وثروت می باشد وادعاهای شعار ما عاشقان خدمتیم ونه شیفتگان قدر تیم و دولت ساده زیست وعدالت محور وپاک ترین دولت تاریخ همه اش تبلیغات پروپاگاندا  وشارلارتانیسم حوزوی و پاسداری وسر کار گذاشتن مردم به خصوص قشر محروم بوده است که جمعیت 80% کشورر ا تشکیل می دهند که در زیر خط فقر اقتصادی به سر می برند . برای اینکه اکنون رئیس جمهور آشکار اعتراف کرده است که ریشه ی اختلافات و سهم خواهی از غارتگری کردن ها چگونه می باشد .در صورتیکه در ظاهر مدعی می شوند د ر کشور فقیری وجود ندارد وکسی با شکم گرسنه سر بر بالین نمی گذارد .  در صورتیکه همزمان که  تورم وگرانی وفقر وبیکاری در کشور بیداد می کندو هرروز کارخانه های تولیدی زیادی تعطیل وکار گران بیشتری اخراج و بیکاری می شوند . ولی رئیس جمهور فاش کرده است که نهاد 30 نفره و500 نفره مبلغ 30 میلیارد و500 میلیارد تومان  برای شان بودجه اختصاص داده شده یعنی نفری یک میلیارد تومان سهم بودجه دارند . حال تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل که اوضاع چگونه می باشد ورقابت واختلافات  باندهای مافیایی درگیر سهم خواهی از قدرت وثروت  بیشترناشی از چیست؟
دیگربان digarban : سایت «شبکه ایران» وابسته به موسسه ایران٬ فیلم کامل سخنرانی منتشر نشده محمود احمدی‌نژاد در جمع گروهی از نمایندگان مجلس نهم که در آن انتقاد‌هایی متوجه مجلس٬ قوه قضائیه و احزاب شده را منتشر کرد.آقای احمدی‌نژاد ۳۱ اردیبهشت ماه امسال در ساختمان مجلس قدیم با گروهی از نمایندگان مجلس نهم دیدار و گفتگو کرده بود که پیش‌تر بخش‌هایی از اظهاراتش در رسانه‌ها منتشر شده بود.مهمترین گفته‌های احمدی‌نژاد: (فیلم را ببینید)خدا از آن کسانی که در این کشور گروه بازی و باند بازی را راه انداختند، نگذرد؛ کسانی که قدرت را جای خدا، دین و مکتب نشاندند.● آیا انقلاب شده که ما یک حکومتی درست کنیم و با هم دیگر حزب بازی در بیاریم و بجنگیم تا این، آن یکی را خراب کند و بیاید سر قدرت؟ هر کسی هم رسید سر قدرت، جیبش خودش و فامیل‌هایش را پر کند و بعد هم هزار نوع مسائل فرعی درست کنیم.● آیا برای این انقلاب شد که بخش عمده‌ای از مدیران ارشد کشور از جنوب شهر، از روستا‌ها، از جاهای دور بلند شوند و بیایند بروند بالا نشین شهر تهران شوند؟ وقتی این افراد آمدند در مسئولیت، دو زار نداشتند که برای زندگی اشان خرج کنند، ولی بعد بشوند میلیاردر و صاحب کارخانه و تجارت.● الان بعضی جا‌ها که می‌رویم می‌گویند ما مشکلات فرهنگی داریم. مشکلات فرهنگی در برخورد نیست؛ به خدا در برخورد نیست.● رئیس ازرسی کل کشور هم که هی راه می‌رود و به دولت فحش می‌دهد. اما کسی جز خدای متعال بر مجلس نظارت نمی‌کند.● خدا روزی را نیارد که مردمی که ما را انتخاب کرده‌اند بگویند، حیف، چی می‌خواستیم و چی شد.● دولت بودجه تصویب می‌کند و مجلس هم برای خودش و در این وسط ملت هم بی‌خیال.● ملت از همه چیزش گذشته است و به خدا بد است این بودجه مصوب سال ۱۳۹۱ پس فردا منتشر شود؛ والله من باید سرم را از خجالت باید بیارم پائین. فلان نهاد ۳۰ کارمند دارد، ۳۰ میلیارد بودجه‌اش است و آن یکی ۵۰۰ کارمند دارد، ۵۰۰ میلیارد بودجه دارد، بدون اینکه خدماتی به مردم بدهند.● بعضی مسائل را که هم شما می‌دانید و هم ما، می‌توانیم بگوییم که اگر بیان شود دنیا می‌ریزد بر سر ملت ما و البته تحملش نیز بسیار سخت است.● ای کاش  مجلس همین جا می‌ماند. اینجا همه به هم نزدیک‌تر صمیمی‌تر بودند. حالا همه رفتند زیر آن هرم بزرگ و ۲۰۰ میلیارد تومان امسال بودجه گذاشته‌اند برای کار عمرانی مجلس، خدا بده برکت. ۱۳۵ میلیارد هم گذاشته‌اند برای دفا‌تر نماینده‌ها. نفری ۴۵۰ میلیون تومان. خدا به داد همه ما برسد.