امیر پوردستان در جمع خبرنگاران اعلام کرد.برگزاری 2 الی 3 رزمایش مشترک ارتش و سپاه در سال جدید.خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: رایزنی‌های زیادی با ستاد کل نیروهای مسلح برای انجام رزمایش‌های مشترک با سپاه انجام شده و شاید امسال 2 یا 3 رزمایش مشترک با سپاه داشته باشیم. 5 تیر 91
 
پیرامون اعتراف 2 الی 3 رزمایش مشترک ارتش و سپاه در سال جدید  سئوال است مگر ادعا نمی شود که رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی نه مردمی است ومشروعیت دارد ، بلکه دمکراتیک و امن وآزاد ترین کشور در جهان وقدرت اول منطقه می باشد؟ مگر گفته نمی شود که رهبر ام القرای جهان اسلام است و ر هبر جنبش بیداری اسلامی منطقه است؟ مگر رهبر ولی فقیه مدعی نیست که ادامه ی پیام انقلاب خمینی شیاد در سال 57 اکنون به سراسر منطقه بسط داده شده است. حتی ادامه پژواک آن در وال استریت علیه ی آمریکا فریاد زده می شود؟ بلی  سئوال است که کشوری که هم از ثبات وهم حمایت وپشتوانه ی مردمی بر خور دار است .چه نیازی به نمایس وهمایش و رزمایش ومانور های نظامی مشترک و آزمایش های موشک های دور برد دارد؟  مگر در شرایط جنگی بسر می برد؟ هزینه ی این مانور های نظامی چه میزان است و چگونه تأمین می شود؟ مهمتر اینکه  مگر دولت  با افزایش کسری بودجه مواجه نیست؟ مگر اقتصاد کشور بدلیل رشد واردات وتورم وگرانی ورشکست شده نمی باشد؟ مگر موازی رشد تورم وگرانی فقر وبیکاری در جامعه  بیداد نمی کند؟ مگر  ترکش دامنه ی تحریم ها به تحریم نفت اصابت نکرده است . در صورتیکه فروش نفت منبع اصلی در آمد کشور می باشد؟ مگر تحریم ها به خصوص تحریم نفت بدلیل پیگیری پروژه ی هسته ای و افزایش غنی سازی اورا نیوم نمی باشد؟ بنابراین مگر مطالبات مردم ومنافع ملی کشور فدای اهداف نظامی هسته ای نشده است؟ پس نتیجه اینکه مانور های نظامی مشترک ارتش وپاسداران کود تا گر در سال جدید فقط در راستای دفاع از اهداف نظامی هسته ای ونوعی تمرین آماده باش جنگی در دفاع از این هدف می باشد. زیرا که رژیم ضد بشری وقرون وسطایی کودتایی نامشروع  می باشد و وحشت از قیام مردم ناراضی ایران دارد .پس نیاز به تضمین بقای دست یابی سلاح هسته ای وجنگ نعمت الهی دارد؟
به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، امیر احمدرضا پور‌دستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم گرامیداشت روز جانباز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری رزمایش مشترک با سپاه گفت: این رزمایش نیمه دوم سال در یکی از محورهای جنوب شرق کشور برگزار می‌شود.وی با تاکید بر اینکه هماهنگی‌های لازم در این خصوص صورت گرفته، اظهار داشت: رایزنی‌های زیادی با ستادکل نیروهای مسلح انجام شده و سعی می‌کنیم اینگونه رزمایش‌ها بیشتر باشد و شاید امسال دو یا سه رزمایش مشترک با سپاه داشته باشیم.پور دستان در پاسخ به سؤالی مبنی بر برگزاری رزمایش مشترک با روسیه، چین و سوریه، گفت:‌ در حال حاضر برنامه رسمی برای برگزاری رزمایش مشترک با این کشورها نداریم اما ما آمادگی داریم تا در صورت صلاحدید ستاد کل نیروهای مسلح یگان‌های خود را در این گونه رزمایش‌ها شرکت دهیم.فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین با اشاره به تحریم‌ها علیه ایران گفت: تحریم‌های جدید تغییری در حرکت کشورمان ایجاد نخواهد کرد زیرا ما ظرفیت‌های بالایی داریم و اگر شرایطی پیش بیاید که ملت و کشور ما از سوی دشمن تهدید شود، از همه اهرم‌های موجود برای حفظ اقتدار خود استفاده می‌کنیم.وی در پاسخ به سؤالی در خصوص اوضاع سوریه و اقدامات ترکیه در خصوص این کشور گفت:‌ استکبار تلاش زیادی کرد حکومت سوریه را به زیر بکشد. اما دولت سوریه مسیر خوبی در پیش گرفته و از حالت بحران رد شده است و این تنش‌ها در آینده بسیار نزدیک رنگ می‌بازد و استکبار از این فشارها دست بر می‌دارد.فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان اعلام کرد:‌ در روز 31 شهریور از تجهیزات جدید این نیرو در حوزه دفاع زمینی رونمایی می‌شود.