واکنش وحشت آلود از گردهمآیی بزرگ ویلپنت همراه با جیغ بنفش کشیدن از  نافرجام ماندن سناریوی مزدوران در پاریس علیه مجاهدین.
فاش کردن  یا لو دادن  اینکه سر نخ  حضور مزدوران بسیج شده  و وصل به وزارت بد نام اطلاعات در پاریس که کجاست و برای چه از قبل فراخوان حضور داده بودند تا  قبل از بر گزاری مراسم 30 خرداد در ویلپنت پاریس در سوم تیر مصادف با 23 ژوئن دست به معرکه گیری  علیه ی مجاهدین بزنند و همچون دوران قبل از عزیمت مسعود رجوی از پاریس به عراق که همتایان شان خواهان استرداد وی به ایران یا محاکمه کردنش شد ند . اکنون  نیز همان صحنه گردانان سابق دست به باز سازی سناریوی مشابه و اجرای آن زدند و  به حساب خودشان  خواهان  اخراج مجاهدین ا ز پاریس شدند .ولی چون معرکه گیری شان  نه مورد  توجه واقع نشد ونه اینکه این شوی کمدی مزدوران هیچ تأثیری برروی گردهمآیی  بزرگ ویلپنت پاریس نگذاشت ، بلکه با شکوه و پر خروش تر از گذشته از نظر کمی وکیفی بر گزار شد وموجب آوار شدن توطئه بر سر توطئه گران دست اندر کار سناریوسازان و  مزدوران واجیر شدگان در پاریس شد . برای همین بدلیل ضربات وارده از این گرد همآیی بزرگ در ویلپنت که یک پیروزی بزرگ برای مجاهدین و یک رسوایی بزرگ تر برای حاکمان ایران و مزدور ان به خصوص برای  پادو ی دست نشانده اش نوری مالکی نخست وزیر عراق شده است . برای همین گزارشگر روزی نامه ی جمهوری اسلامی  برای نشان دادن عصبیت وبر افروختگی اش از موضع فرافکنی  و وارونه گویی  مدعی  شده است  که  16 نفر از اعضای مجاهدین که حامل سلاح های سرد بودند که قصد تهاجم به مزدوران داشتند بازداشت شدند . همچنین از سوی دیگر برای جبران عدم  مجوز ورود  صادق محمد کاظم  قاتل آدمکش ومجرم جنایت علیه ی بشریت  وشکنجه گر اشرف به اتحادیه اروپا  اکنون یک مزدور خریداری شده در پارلمان عراق  به نام  "عارف طيفور"  وارد صحنه شده است تا طوطی وار آنچه  تا کنون در سالیان گذشته به کرات تکرار و سوخته شده را باز تولید و رله  نماید   ومدعی شود  که مجاهدین  مرتکب قتل عام هاي وحشتناكي عليه شهروندان كرد عراقی شده اند . در صورتی که آقای مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان تازگی فاش ساخت که قاتلان شیعیان عراقی در وزارت دفاع دولت مزدور مالکی هستند . همچنین  زمان زیادی از مرگ مهدی زالیه زندانی سیاسی کرد پس از 22 سال  که در سیاه چال رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی جان سپرد نمی گذرد که ادعای سخیف کرد کشی عراقی از سوی مجاهدین شده  است در صورتی که از همان ابتداا ین اتهام از طرف وزارت اطلاعات رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی ایران ساخته وپرداخته شد.
بازداشت 16 نفر از منافقين مقيم پاريس . 5 تیر 91
پليس فرانسه نيز اعلام كرد كه 16 نفر از اعضاي اين گروهك را كه حامل سلاحهاي سرد بوده‌اند و در نظر داشته‌اند از آن عليه تظاهرات كنندگان مسالمت آميز استفاده كنند بازداشت كرده است. پليس فرانسه در پي حمله برخي از اعضاي گروهك منافقين به يك تجمع مسالمت آميز در پاريس، 16 نفر از آنان را بازداشت كرده است. به گزارش مهر به نقل از پايگاه النهرين، جمعي از شهروندان پاريس در اعتراض به جنايتهاي گروهك منافقين روز جمعه تظاهراتي را در ميدان سن ميشل برگزار كردند. اعضاي گروهك منافقين ساكن پاريس با مشاهده اين تجمع كه عليه آنان برگزار مي‌شد، به تظاهرات كنندگان حمله ور شدند و آنان را مورد ضرب و شتم قرار دادند. خاطرنشان مي‌شود روز جمعه گذشته تجمعات متعددي در پاريس و برخي ديگر از كشورهاي اروپايي عليه گروهك منافقين برگزار شد كه طي آن از سران فرانسه و ديگر دولتهاي اروپايي خواسته شد كه سركردگان منافقين را مورد محاكمه قرار دهند. در تحولي ديگر، "عارف طيفور" نايب رئيس دوم مجلس عراق اعلام كرد: گروهك منافقين قتل عامهاي وحشتناكي را عليه شهروندان كرد عراق انجام داده است و كردها از قربانيان اصلي اين گروهك تروريستي هستند. وي افزود: گروهك منافقين به تمام معنا گروهكي تروريستي محسوب مي‌شوند و آنها در گذشته به آلت دست رژيم ديكتاتوري عراق تبديل شده بودند. اين نماينده عضو ائتلاف كردستان تاكيد كرد: گروهك منافقين بيش از 20 هزار عراقي را در دوران حاكميت رژيم صدام به قتل رسانده است. وي با تاكيد بر لزوم محاكمه اعضاي گروهك منافقين به علت ارتكاب جنايت عليه ملت عراق، افزود: بغداد از تصميم اخراج منافقين عقب نمي‌نشيند.