برای خنثی کردن شبیخون فرهنگی دشمن خانو اده ها بجای باربی آمریکایی، برای کودکان تان  باربی مدل  "دستجردی" بخرید. 22 خرداد 91
ناگفته نماید خانم وحیده دستجردی تنها زن وزیر کابینه ی دولت عدالت محور وساده زیست وپاک ترین دولت تاریخ است که  وزیر بهداشت و درمان می باشد وبیش از حد حساسیت و وسواس نسبت به سلامت و رعایت بهداشت خانواده ها به خصوص پوشش کودکان دارد . از سوی دیگر همسر پاسدار شریعتمداری معروف ومنفور می باشد . همچنین برادرش جزو مسئولین پاسدار حفاظت وامنیتی علی خامنه ای در جماران است که تازگی مقام بالاتری هم کسب کرده است .  بهر حال نماینده ایشان آخوند احمدی واریسی همچون پاسدار حسین شریعتمداری از موضع ضد آمریکایی و خنثی کردن شبیخون فرهنگی دشمن به خانو اده ها توصیه  کرده است که بجای باربی آمریکایی، برای کودکان تان  باربی مدل  "دستجردی" بخرید !
 

 زیرا که بنا بر گزارش واحد بهداشت،خبرگزاری فارس  دروغ پرداز پاسداران فارس .باربی هم برای دختر خانواده و هم برای پدر خانواده ضرر دارد .حُشّت الاسلام احمدی واریسی در ادامه گفتگوی خود با فارس افزود:باربری برای دختر خانواده تهاجم فرهنگی می آورد و باعث بی بند باری در اجتماع می شود. همچنین آمار نشان می دهد که این عروسک آمریکایی دلیل اصلی بسیاری از ناهنجاری های خانوادگی و طلاق است. پدر خانواده با دیدن قد و هیکل باربی هوایی می شود و هوس عروس فرنگی می کند و با مقایسه باربری با مادر خانواده از مهر و محبت های خود در کانون خانواده می کاهد. وی در ادامه به مادران ایرانی خرید عروسک دستجردی را به جای باربی توصیه کرد.دستجردی در مدل ها و پوشش های اسلامی، دختران ما را به رعایت حجاب و پاکدامنی تشویق می کند و پدر خانواده را از هر گونه تصمیمی برای تجدید فراش منصرف می سازد.قابل ذکر است که دستجردی در مدل های مولودی و محرم عرضه می شود.گـُــرداب وابسته به خبرگزاری ناموس.