ادعای مسعود جزایری٬ معاون ستاد کل نیروهای مسلح: سپاه تاکنون یک مورد اقدام غیرانسانی انجام نداده است (دروغ در حکومت اسلامی ایران جزو اصول دین شده است. 4 تیر-91
وقتی که بنیانگذار این رژیم از رأس تا فاسد وآلوده به اختلاس و غارتگری وعوامفریبی ..... خمینی شیاد دروغگو وفریبکار حرفه ای بی مثال ورقیب بود . زیرا که هرچه قول داد وارونه اقدام نمود البته جانشین وی از رهبرش دجال تر است .بنابراین وقتی هیچ مسئولی یافت نمی شود که جز دروغ گفتن و تکذیب  و باند بازی و غارتگری  حرفه ی دیگری نداشته باشد .معلوم است هنگامی که خمینی شیاد گفت اگر سپاه نبود کشور هم نبود . دیگر جای ابهامی باقی نمی ماند که این ارگان فاشیستی  کودتایی  غارتگر چه مأموریت ضد بشری بر عهده دارد؟ چرا با طرح کودتا وحمایت رهبر ولی فقیه علی خامنه ای   نهرقبا را را از صحنه حذف  نکند ، بلکه رهبران شان را در حصر خانگی نگهدارد وهواداران شان را همراه با نا راضیان  مورد ضرب وشتم شدید قرار دهد وبازداشت ومحاکمه ومحکوم کند. زیرا که چشم به قبضه ی قدرت وتسلط بر وزارتخانه نفت واقتصاد ی  دوخه وچنگ بر تأسیسات هسته انداخته واهداف نظامی آن را دنبال می کند .به خصوص اینکه سازمان اطلاعات وامنیت دارد که موازی و رقیب وزارت بد نام اطلاعات شده است .بنابراین مگر می توان به جز دروغ و اتهام زدن و ترور و  تهدید مخالفین نه در قتل های زنجیره ای که در برون مرز  و توطئه وتلاش  بر پا کردن جنگ افروزی همچون جنگ 33 و 22 روزه با اسراییل  ومداخله گری در امور داخلی عراق و سوریه ولبنان وبحرین و ... از این ارگان فاشیستی کودتایی و ادعای وارونه ی پاسدار جزایری توقع وانتظار دیگری داشت ؟
دیگربان  : مسعود جزایری٬ معاون ستاد کل نیروهای مسلح ادعا کرده که «سپاه پاسداران و نیروی قدس حتی یک مورد اقدام غیرقانونی، غیرانسانی و مغایر با موازین بین‌المللی نداشته‌اندآقای جزایری این ادعا را در گفتگو با «باشگاه خبرنگاران جوان» مطرح کرده و گفته است: «هجمه‌های دشمن علیه سپاه قدس به دلیل نقش بی‌بدیل این نیرو در عمق بخشی به عقبه‌ها و ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی در منطقه و جهان استوی افزوده است: «با وجود تمام تبلیغات غرب علیه سپاه، دشمنان تاکنون نتوانسته‌اند حتی مدرکی کوچک، قابل قبول و محکمه پسند در خصوص ادعاهای خود به محاکم بین‌المللی ارائه دهنداظهارات این مقام سپاه سه هفته پس از آنکه اسماعیل قاآنی٬ جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه از دخالت علنی این نیرو در درگیری‌های سوریه خبر داد٬ مطرح می‌شود.آقای قاآنی هفتم خرداد گفته بود: «اگر جمهوری اسلامی {سپاه قدس} در سوریه حضور نداشت، کشتار مردم آن چند برابر شده بوداز نیروی قدس سپاه به عنوان یکی از نیرو‌های سرکوب کننده اعتراض‌های مردمی در سوریه نام برده می‌شود که زیرنظر مستقیم علی خامنه‌ای٬ رهبر جمهوری اسلامی فعالیت می‌کند.سپاه به عنوان مهم‌ترین نیروی سرکوب مردمی در ایران شناخته می‌شود و در سال‌های اخیر نقش آن در سرکوب اعتراض‌های مدنی و سیاسی افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است.