دوخبر مرگ و میر جاده ها .  14 خرداد 91
 
در کشوری که مدعی امن و آزاد ترین کشور جهان است . همچنین ه ادعای رهبری جنبش بیداری اسلامی منطقه دارد .البته رکورد ار بی نظیر ورقیب اول جهانی مرگ ومیر جاده ها نیز می باشد . اکنون برای اینکه همچنان جایگاه اول جهانی اش را حفظ نماید  از زادگاه ی رهبر علی خامنه ای شهر مذهبی گزارش شده است که یک خود رو از روی پل خیابانی در مشهد  از فاصله ی 8 متری سقوط آزاد داشته است که منتهی به مرگ یک زن جوان 22 ساله شده است .برخورد شدید پژو 206 با گاردریل پل مهندس پرتوی در وکیل‌آباد مشهد 2 مصدوم بر جای گذاشت. جام جم، محمد یدالله‌پور، سرپرست ایستگاه شماره 5 آتش‌نشانی شهرداری مشهد با بیان این خبر افزود: روز گذشته یک خودروی 206 با 4سرنشین در پل مهندس پرتوی واقع در وکیلآباد براثر انحراف با گاردریل برخورد کرد و 2 نفر از سرنشینان آن مصدوم شدند. وی با بیان این‌که ارتفاع پل حدود 8 متر است، یادآور شد: در این حادثه یکی از سرنشینان از روی پل به پایین سقوط کرده است.دکتر محمدرضا مهری، مدیر اورژانس خراسان‌ رضوی نیز درباره وضع مجروحان گفت: در این حادثه 2 نفر (یک زن 22 ساله و یک مرد 23 ساله) مجروح و به بیمارستان فارابی منتقل شدند اما زن مجروح به علت شکستگی از ناحیه لگن و مهره‌های کمر، در شرایط وخیمی به سر می‌برد. سرهنگ حمید رضا‌جعفری، رئیس پلیس راهور خراسان رضوی، علت این سانحه را ناتوانی راننده در کنترل خودرو به دلیل سرعت بالا اعلام کرده است.
پور مجمدی : آمار کشته های جاده ای ما الآن مانند کشته های جنگ است
این خبر هم مکمل خبر قبلی می باشد واز سوی کسی بیان شده است که یک مجرم جنایت علیه ی بشریت است . زیرا که جزو دست اندر کاران قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان خونین سال 67 می باشد . همچنین وزیر کشور اخراجی دولت نهم است که در راستای انتقام گرفتن مجبور به این اعتراف شده است که جزو دستآورد جنگ نعمت الهی می باشد .برای اینکه جنگ منتهی به تخریب کشورو نابودی زیر ساخت های کشور ا جمله جاده وراه ها شد و هر گز ترمیم نشده است جز اینکه دولت ها پول های بسیار هنگفت به پیمانکاران سپه وبسیج برای راه وجاده سازی داده است .
به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی پورمحمدی در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور ارومیه در پاسخ به یک دانشجو که گفت چرا با وجود این همه دستگاه های نظارتی، فساد های مالی در کشور همچنان وجود دارد؟ تصریح کرد: من یک مثال ساده می‌زنم. حرف ما این است که در کشور این همه پزشک و دارو و درمان وجود دارد. اما چرا این قدر مریض و بیمار داریم. چرا که اگر به توصیه های درمانی عمل شده و مراقبت شود توصیه‌ها اثربخش است ولی اگر گوش ندهیم و توصیه های درمانی را به کار نبندیم عملاً تمام این مراکز درمانی و درمانگاه‌ها ناکارآمد خواهند بود. حرف اساسی ما در کشور این است که باید فرهنگ نظارت پذیری در جامعه جاری و ساری باشد. اگر بی نظمی در جامعه حاکم شود هر قدر پلیس راهنمایی و رانندگی داشته باشیم همچنان ترافیک بالا است.وی افزود: یکی از مشکلات ما در کشور این است که سالی بیست و چند هزار کشته جاده ای داریم. البته این آمار در سال‌های اخیر کاهش پیدا کرده است ولی باز هم زیاد است. در سال‌هایی که من در وزارت کشور بودم این آمار حدوداً سی هزار بود که با تمهیدات نیروی انتظامی و بالا رفتن فرهنگ راهنمایی و رانندگی مقداری کاهش یافته است. نکته جالب این است که در جنگ به طور میانگین هر سال سی هزار شهید داشتیم. به عبارت دیگر آمار کشته های جاده ای ما الآن مانند کشته های جنگ است.دانشجویی  با بیان اینکه سازمان بازرسی کل کشور یک نهاد بازرسی عالی است، پرسید: شما باید به انتصابات عالیه نظارت داشته باشید. آقای خاوری یک شخص دو ملیتی بود. چرا سازمان بازرسی، وزارت اطلاعات، بازرسی ریاست جمهوری، و... هیچ کس نگفتند وی دو ملیتی است؟! چرا یک معذرت خواهی هم نکردند؟! سؤال بعدی من این است که به نظر شما چند درصد از مسئولان بر اساس شایسته سالاری مسئولیت می‌گیرند؟! این همه گفته شد جریان انحرافی و فتنه ولی چرا همچنان همه آنان در دولت و سازمان‌های مختلف حضور دارند؟! سؤال سوم من درباره این است که چرا به پرونده روحانی آمر به معروف و نهی از منکر رسیدگی نمی‌شود؟!پورمحمدی در پاسخ به این دانشجو گفت: بخشی از این مسایل در حوزه من است و بخشی در حوزه دیگران. درباره انتصاب خاوری در بانک ملی باید بگویم که سازمان بازرسی در تعیین مسئولین دخالت نمی‌کند. از طرفی هویت خاوری مسئله پنهانی بود. دستگاه های اطلاعاتی می‌گویند ما تذکر داده و گفتیم ولی توجه نکردند.