قدوسی (نماینده مجلس) : بروجردی ،رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با امیر منصور آریا ارتباط داشته، استعفا نکند برکنارش می‌کنیم.  25 خرداد 91
چگونه سیاست یک بام وچند هوای دستگاه فاسد قضاییه می تواند  جلب اعتماد یا اعتماد سازی کند آنهم با نمایش کمدی سریالی هدفمند محاکمه متهمان اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی ومکمل آن دادگاه بیمه ایران راه انداخته که علیه دولت است که دامن مشاوران ومعاونان نزدیک رئیس جمهور را گرفته است ؟ بلی چگونه امکان دارد که قوه مجریه که رئیس آن مورد حمایت رهبری ولی فقیه می باشد  و دولت عدالت محور و ساده زیست  وی آلوده به فساد و اختلاس باشد .ولی سایر نهاد های حکومتی آلوده به فساد نباشند؟ به خصوص اینکه اکنون  محمد جواد قدوسی نماینده مشهد دربازار مکاره که عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی نهم می باشد  خواستار بر کناری علاء الدین بروجردی از ریاست این کمیسیون می باشد . زیرا که فاش ساخته است که  بروجردی با استفاده از سربرگ کمیسیون توصیه‌هایی را در جهت حمایت از گروه اقتصادی امیر منصور آریا انجام داده که این امر کفایت می‌کند وی از ریاست کمیسیون استعفا دهد.  همچنین افزوده که وی از سوی دستگاه فاسد قضاییه احضار ومورد پرسش واقع شده است . البته با وجود اینکه دو آقازاده وی هم در گیر پرونده ی  اختلاس 3 هزارمیلیارد تومان بانکی بوده است .ولی بدلیل اینکه وی جزو باندهای مافیایی وابسته به ولی فقیه وپاسداران کودتاگر ومنتقدان رئیس جمهور و دولت می باشد . بنابراین موجب شده است که از حاشیه امنیتی برخوردار شود. در صورتیکه هرروز پرونده ی ا ختلاس و رشوه گیری جدید علیه دولت و مشاوران ومعاونان ویاران رئیس جمهور گشوده می شود. بهمین دلیل بر پایی نمایش محاکمه کشدار متهمان اختلاس 3 هزار میلیارد تومان بانکی نه در راستای اجرای عدالت ومبارزه با مفسدان نیست ، بلکه  توطئه ی علیه ی دولت و رئیس جمهور است چونکه مرتبط به جنگ قدرت وثروت باندهای مافیایی مدعی اصول گرا و تلاش برای حذف وانحصاری کردن قدرت وثروت می باشد.
قانون- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از جلسه امروز این کمیسیون برای تصمیم‌گیری در مورد کنار گذاشتن علاءالدین بروجردی از ریاست این کمیسیون خبر داد و گفت:‌ بروجردی با استفاده از سربرگ کمیسیون توصیه‌هایی را در جهت حمایت از گروه اقتصادی امیر منصور آریا انجام داده که این امر کفایت می‌کند وی از ریاست کمیسیون استعفا کند.جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار قانون در ارتباط با احتمال کنار گذاشته شدن علاءالدین بروجردی از ریاست کمیسیون امنیت ملی به علت توصیه‌های وی جهت تسهیل در امور اختلاس‌گران گفت: خود من پیشنهاد کنار گذاشتن بروجردی را از این سمت کرده‌ام و امروز نیز در همین رابطه جلسه‌ای در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برگزار خواهد شد که پس از جلسه نتیجه آن مشخص می‌شود.وی ادامه داد: بروجردی توصیه‌نامه‌هایی را با سربرگ کمیسیون امنیت ملی در حمایت از گروه امیرمنصور آریا و خاوری نوشته بود در حالی که سربرگ کمیسیون تنها در جهت اهداف کمیسیون باید بکار گرفته شود و هیچ وقت نمی‌توان در چارچوب حمایت از یک شخص و یا گروه اقتصادی که ارتباطات نزدیکی نیز با اشخاص داشته‌اند، چنین تخلفی را انجام داد.این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی یادآور شد: در جلسه پیشین کمیسیون شخصا این پیشنهاد را مطرح کرده و همین مقدار که وی چنین توصیه‌هایی را از کمیسیون امنیت در جهت حمایت از این گروه اقتصادی انجام داده کفایت می‌کند که از ریاست کمیسیون استعفا کند. ما به طور جدی نیز دنبال این مسئله هستیم.کریمی قدوسی در ارتباط با نظر سایر اعضای کمیسیون برای کنار گذاشتن بروجردی از ریاست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: تعداد زیادی از اعضای کمیسیون با این کار موافق هستند البته ممکن است مخالفانی نیز وجود داشته باشند.وی در ارتباط با این مسئله که چنانچه بروجردی با همه این تفاسیر حاضر به استعفا از ریاست کمیسیون امنیت ملی نشود، چه تصمیمی اتخاذ خواهد شد؟ اظهار کرد: کمیسیون قادر است با توجه به اینکه شرایط خاص است، مجددا رأی‌‌گیری انجام دهد و وی را از ریاست برکنار کند.این نماینده مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا بروجردی واقعا در بازداشت به سر می‌برده است یا خیر؟ تاکید کرد: خود بروجردی در کمیسیون امنیت ملی در این ارتباط گفت که قاضی پرونده وی را فراخوانده و در مورد کارهایی که انجام داده از وی سوال شده است، اما اینکه این پرسش و پاسخ چه میزان طول کشیده مشخص نیست.بروجردی ، از متهمان اختلاس بزرگ، رئیس کمیسیون امنیت ملی شد.مهر : اعضای کمیسیون امنیت ملی علاءالدین بروجردی را به عنوان ریاست این کمیسیون انتخاب کردند.اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دقایقی قبل برای برگزاری انتخابات هیات رئیسه این کمیسیون تشکیل جلسه دادند و بروجردی را به عنوان رئیس این کمیسیون برگزیدند.بروجردی در دور هشتم نیز در طی 4 سال ریاست کمیسیون امنیت ملی را بر عهده داشت.بر اساس این گزارش، عوض حیدرپور نیز برای ریاست کمیسیون کاندیدا شد اما موفق به کسب حداکثر آرا نشد.دستغیب و حقیقت پور به ترتیب به عنوان نواب اول و دوم رئیس در کمیسیون امنیت ملی انتخاب شدند.انتخاب سایر اعضای هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی در حال برگزاری است.