محور دو خبر . 28 خرداد 91
عضو هيئت رئيسه مجلس  دولت گراني را كنترل نمي‌كند، حداقل با مردم صادق باشد
تا مرد سخن نگفته باشد .عیب وهنرش نهفته باشد . انگاری که بازار مکاره و رئیس ونایب رئیس ها وهیأت رئیسه و رؤسای کمیسیون وخلاصه اعضایش صداقت دارند و عوامفریب و دروغگو وخالی بند نیستندو مجیز گوی و ذوب شدگان ولایت فقیه نمی باشند که رهبرش  قسم خورده هر گز حرف راست نزند تا چه رسد به اینکه صداقت داشته باشد . از سوی دیگر مگر این بازار مکاره ادامه بازار مکاره های قبلی نمی باشد که تأیید کننده ی وزرای  دولت و رئیس دولت بوده اند. ولی اکنون چون دامنه ی جنگ قدرت و ثروت منجر به اختلاف و رقابت حاد شده است . بنابراین اکنون حامیان ونوچه های خامنه ای برای اینکه خودش وسایر غارتگران حامی شان را تبرئه کند که گویا که اینان هیچگونه شراکت و دخالتی در پرونده ی اختلاس 3 هزار میلیارد تومان بانکی  و امثالهم ندارند .همچنین هیچ نقشی در رشد تورم وگرانی وفقر و بیکاری ندارند . بنابراین اکنون که رئیس جمهور طرد واخ شده است .پس تلاش می شود که کاسه وکوزه ها سر دولت و رئیس جمهور شکسته و متهم به عدم صداقت  شود .
 عضو هيئت رئيسه مجلس دولت را مسئول مستقيم وضعيت آشفته اقتصادي و گراني‌هاي موجود در بازار دانست وافزود:دولت بايد با مردم صادقانه سخن بگويد نه اين كه منكر واقعيت‌هاي اجتماعي موجود در جامعه شود چرا كه اين مردم هستند كه هزينه گراني‌ها را پرداخت مي‌كنند و انكار هيئت دولت در خصوص گراني‌هاي موجود در جامعه از فشار بار گراني بر مردم نمي‌كاهد. جواد جهانگيرزاده در گفت وگو با خبرگزاري خانه ملت گفت: وضعيت اقتصادي امروز جامعه براي مجلس نگران‌كننده است و اعلام برائت دولت از اين گراني‌ها براي قوه مقننه پاسخ مناسبي نيست و بدون شك نمايندگان پاسخ روشن‌تري در خصوص دلايل گراني‌ها از هيئت دولت مي‌خواهند. نماينده اروميه در مجلس شوراي اسلامي دولت را مسئول مستقيم وضعيت آشفته اقتصادي و گراني‌هاي موجود در بازار دانست و تصريح كرد:دولت بايد با مردم صادقانه سخن بگويد نه اين كه منكر واقعيت‌هاي اجتماعي موجود در جامعه شود چرا كه اين مردم هستند كه هزينه گراني‌ها را پرداخت مي‌كنند و انكار هيئت دولت در خصوص گراني‌هاي موجود در جامعه از فشار بار گراني بر مردم نمي‌كاهد. جهانگيرزاده با تاكيد بر اين كه در جامعه قطعا گراني وجود دارد، افزود: زندگي مردم در سختي است طوري كه مراجع تقليد كه معمولا در اين موضوعات كم‌تر ورود پيدا مي‌كنند در اين خصوص نامه به رئيس جمهور مي‌دهند و خواستار توجه بيشتر دولت به وضعيت معيشتي مردم مي‌شوند. وي ادامه داد: اين مسئله علاوه بر اين كه براي مراجع دغدغه محسوب مي‌شود، مجلس را نيز نگران ساخته است و مجلس نيز در اين خصوص مدعي است. عضو هيئت رئيسه مجلس با اشاره به مجموع تذكرات كتبي نمايندگان در طي روزهاي اخير بعد از تشكيل مجلس نهم در خصوص گراني‌ها گفت:از روزي كه مجلس نهم شروع به فعاليت كرده است غالب تذكرات نمايندگان به دولت در خصوص گراني‌هاي بي‌منطق در جامعه است.
سركردگان منافقين به كارمندان سازمان ملل رشوه مي‌دهند
چه آسان فاش شده است که سر نخ همبستگی زنجیره ای اتهام زدن از سوی عوامل سر گردان وزارت بد نام اطلاعات  و نوچه های پاسدار شریعتمداری در سایت با لاترین تا ستون خبر های تازه روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی  علیه ی مجاهدین کجاست . مشروط بر اینکه ینگونه خبر سازی کردن علیه ی مجاهدین نمود شفاف از ضعف و وحشت از این سازمان می باشد . عجیب تر اینکه چه سازمانی است که اینهمه قدرت وثروت ونفوذ دارد که می تواند از اعضای کنگره آمریکا وشخصیت های سیاسی و سر شناس آمریکایی را بخرد و رشوه به کارمندان سازمان ملل بدهد تا نماینده اش کوبلر به تهران برود تا بطور مشترک علیه ی مجاهدین به خصوص مجاهدین اشرف ولیبرتی توطئه کنند.
مترجم گروهك تروريستي منافقين كه به تازگي از كمپ ليبرتي فرار كرده ضمن افشاي ابعاد جديدي از فعاليت‌هاي اين گروهك، از رشوه سركردگان گروهك به كارمندان سازمان ملل خبر داد. به گزارش ايسنا، اين عضو جدا شده كه 30 سال در عضويت اين فرقه بوده است با توجه به تسلط به زبان عربي به عنوان مترجم مسعود رجوي سركرده منافقين، فعاليت مي‌كرد كه در حين ترجمه مكالمات و مكاتبات اين فرقه به اطلاعات پنهان زيادي دست يافته است. وي كه تلاش دارد با افشاي اقدامات اين گروهك به رسوايي آنها كمك كند، ادامه داد: سركردگان منافقين به اعضاي كميسارياي عالي سازمان ملل در امور پناهندگان رشوه مي‌دهند تا در هنگام مصاحبه با اعضاي اين گروهك براي ثبت درخواست پناهندگي، خواسته آن‌ها براي جدايي از اين فرقه و بازگشت به ايران را در نظر نگيرند! وي افزود: من معتقدم كه 90درصد اعضاي منافقين در اشرف و ليبرتي خواستار جدايي از اين گروهك هستند، اما فرصتي براي فرار پيدا نمي‌كنند، بنابراين در صورتي كه موقعيتي امن مانند مصاحبه با نمايندگان سازمان ملل براي اعضا به وجود آيد، خواسته خود مبني بر جدايي از اين فرقه و بازگشت به ايران را مطرح خواهند كرد. مترجم اين گروهك بيان كرد: مسعود رجوي سال‌ها پيش طي پيامي داخلي به اعضا گفته بود كه هر كسي خواهان جدايي است اعلام كند تا خودمان او را با تامين هزينه‌هايش به نيروهاي عراقي تحويل دهيم! اين در حالي‌ است كه رجوي خوب مي‌داند افراد قديمي در سطوح بالاي گروهك، به ويژه صدها زن عضو شوراي رهبري، جرأت اين را كه خودشان بگويند ما مي‌خواهيم برويم ندارند، زيرا طبق ضابطه اعلام شده به آنها محكوم به اعدام با خوردن قرص سيانور هستند و بعد از سر به نيست كردن‌شان وانمود خواهند كرد كه در نتيجه حوادث يا براثر بيماري در گذشته‌اند. وي افزود: رجوي با به كارگيري اين ترفند در حقيقت مي‌خواهد از يك سو به ارگان‌هاي بين‌المللي بگويد كه هيچگونه زور و اجباري براي ماندن در عضويت اين فرقه در كار نيست و افراد داوطلبانه در داخل اين فرقه مانده‌اند! و از سوي ديگر افراد رده پايين يا جديدتر يعني كساني را كه حداكثر 10 تا 12 سال است به اين فرقه پيوسته‌اند (غالبا كساني‌كه در زمان صدام با اين فرقه نبوده‌اند) را در صورت تمايل به جدايي تسويه كند.