دلایل واهداف رایگان شدن مترو برای حضور در نماز جمعه این هفته تهرات
اینگونه مترو مجانی کردن آنسوی توزیع سیاست  حلیم و آش وشله زرد نذری  و مترادف سیاست توزیع  سیب زمینی مجانی دولتی برای خریدن آرای محرومان یا ساندیس خوران است. زیرا که علی خائنه ای درمانده و در بن بست وبحران فرو رفته که این روز ها از سوی سرداران وپاسداران واهل قلم مورد انتقاد واقع وتضعیف شده است عجیب نیاز شدید به سیاهی لشکر در نماز جمعه ی  این هفته ی تهران برای خود نمایی و نشان دادن قدرت پوشالی اش دارد .زیرا  که تعدادی نان خور از کشور های اسلامی به مناسبت مراسم دهه زجر دعوت کرده که پس از دیدار دربیت جماران در این نماز جمعه هم حضور دارند. برای اینکه  خطبه و رجر ولغز خوانی ضد آمریکایی و اسراییلی وغرب با ادعای رهبریت ام القرای جهان اسلام و جنبش بیداری اسلامی منطقه واشک تمساح برای فلسطین ریختن پرواضح است که  نیاز شدید به حضور هرچه بیشتر ساندیس خور در این نماز جمعه ی تهران دارد . برای  می خواهد اهداف مهم داخلی وبیرونی را پیگیری نماید . به خصوص اینکه یک ماه دیگر زمان بر گزاری نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی دوره ی نهم است. همینطور  زمان زیادی هم به سی وچهارمین سالگرد انقلاب 57 باقی نمانده است که کارنامه ی بیلان 33 سال گذشته به جز رکورداری جهانی نقض مستمر حقوق بشر واعدام و توقیف وسانسور مطبوعات وبازداشت روزنامه نگار و وبلاگ نویس و فرار مغز ها و مصرف مواد مخدر ومرگ ومیر جاده های کشور و افزایش پدیده های ناهنجار اجتماعی کودکان کار خیابانی وکارتن خوابی وتن فروشی که چاشنی سرکوب وسانسور وبازداشت با احکام اعدام و قصاص وقطع اندام شده است و مکمل  رشد سرسام آور تورم وگرانی وفقر وبیکاری  وشکاف عمیق طبقاتی واقتصاد نا بسامان و ورشکسته ... چیزی مثبت دیگری وجود ندارد که وی بتواندبیان کند. برای همین  از موضع دشمن شناسی پند واندرز می دهد که مرز با دشمن هر گز نباید مخدوش شود . همچنین  برای  رقیب مغلوب مدعی اصلاح طلب  متهم به فتنه  به ویژه آن بخش تحریم کنندگان نمایش خیمه شب بازی 12 بهمن ومتهمان جریان انحرافی درون دولت خط ونشان  تهدید آمیز  می کشد وتوصیه تهدید آمیز می کندکه نباید کاری کرد که وحدت خدشه بردارد وهمسو با دشمن حرکت نمود که موجب خشنودی اش شود .چون چشم به اختلاف در میان نیروهای حامی رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی و عدم حضور پرشور دشمن شکن دوخته است. ازطرف دیگر اشاره به اختلاس 3 هزار میلیارد تومان بانکی وتشکیل شوی نمایشی وفرمایشی دادگاه متهمان پس از 22 بهمن با دفاع از دستگاه فاسدقضاییه خواهد کرد. صدالبته که از اهداف نظامی هسته ای دفاع می کند وتحریم کنندگان نفتی را تهدید می کند ومدعی می شود این حربه که تاریخچه 33 ساله دارد نه کار برد ندارد ، بلکه بر ضد وضرر و زیان تحریم کنندگان وموجب ابتکار ونوآوری وخود کفایی اقتصادی وعدم وابستگی مان می شود. البته از موضع تند ضد آمریکایی  وغربی و رهبران کشورهای عربی، از هم پیمانش بشار اسد جنایتکار و حزب الله لبنان حمایت خواهد نمود. همانگونه که از نوری مالکی مزدور وخائن ودست نشانده هم حمایت خواهد کرد و علیه ی منتقدان وی با برچسب وابستگی به آمریکا وعربستان  انتقاد یا عربده کشی خواهد کرد . بهرحال این حضور پیش در آمد تبلیغاتی وترسیم چارچوب پیرامون نمایش خیمه شب بازی  12 اسفند  وبسیج حضور دشمن شکن یا آرای تقلباتی وحذف رقبا می باشد تا وانمود شود هم مردم حامی  رژیم جهل وجنایت وجنگ وخون وخرافه دین فروش وعوامفریب هستند وهم وی واین رژیم ضدبشری وقرون وسطایی مشروعیت دارد.
مترو برای نمازجمعه رهبری رایگان شد . 12 اسفند 90
 ماه سفر هرکه کار بد کند.الف: شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه اعلام کرد استفاده از مترو برای نمازگزاران نماز جمعه این هفته رایگان خواهد بود.احسان مقدم با بیان اینکه در روز جمعه ۱۴بهمن که نماز جمعه به امامت سید علی (خامنه ای) برپا می شود، اظهار داشت: سرویس دهی به نمازگزاران رایگان خواهد بود.مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه افزود: سرفاصله زمانی حرکت قطارها در روز جمعه در خط ۴ برای حرکت نمازگزاران به نماز از ساعت ۸ صبح، ۴ دقیقه و برای بازگشت نمازگزاران محترم از نماز ۳ دقیقه خواهد بود و این در حالیست که سرفاصله زمانی حرکت قطارها در این خط در روزهای تعطیل طبق روال ۱۰ دقیقه بود.وی اظهار داشت: در این روز همچنین فاصله حرکت زمانی قطارها در خطوط ۱و ۲ نیز مانند روزهای کاری (غیر تعطیل) خواهد بود.

تمرینات تیم والیبال هنرمندان این بار به شکل بسیار جالبی با حضور بازیگران سینما و تلویزیون برگزار شد.
زمان شاه رسم بود کسانی که به سینما می رفتند یا از بیرون از سینما با یک پاکت آجیل وارد سینما می شدند یاا ینکه از فروشگاه داخل سینما می خریدند وموقع نگاه فیلم مشغول تخمه شکستن وگپ زدن وخنده با بغل دستی می شدند . اکنون گویا سبک وعادت تغییر کرده است .یعنی هنرمندان سینمایی وتلویزیونی با پاکت بقول گزارش گر سایت فردا وابسته به شهردار تهران هله هوله بر دست به تماشای مسابقه ی  فوتبال می روند ومشغول هل هوله خوری می شوند . البته گفته نشده که منظور از هله هوله خوری چیست وهنرمند ان هله هوله خور چگونه می تواند هنرمند مکتبی مورد تأیید وزارت فرهنگ سانسور وتفتیش عقاید ارشاد اسلامی باشد؟ 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین:هدف اصلی طراحی آمریکا در سوریه، ضربه زدن به خط مقاومت در منطقه استخبرگزاری فارس: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند: هدف اصلی طراحی آمریکا در سوریه، ضربه زدن به خط مقاومت در منطقه است زیرا سوریه از مقاومت فلسطین و مقاومت اسلامی لبنان حمایت می‌کند. 12 بهمن 90
بدون شک این دیدار که هم تلاشی برای برون رفت از انزوای منطقه ایوجهانی می باشد . همچنین جنبه ی تبلیغاتی نمایش خیمه شب بازی مراسم دهه زجر می باشد . از سوی دیگر پیگیری نوعی سیاست  برج مقابل بارو است . زیرا که ولی وقیح منفور ونامشروع علی خائنه ای چون موفق نشده قبل از شروع مراسم دهه زجر اسماعیل حنینه رهبر سازمان حماس را به بیت جماران بکشاند. زیرا که این سازمان در تلاش آشتی ملی با ساف می باشد و از بیت جماران وتوطئه های تفرقه افکنانه اش فاصله گرفته است . برای همین  با اهدای دلار دبیر کل سازمان جهاد اسلامی فلسطین به تهران کشیده شد .چونکه این سازمان دست ساز رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی ایران برای جای پای نفوذ درون جنبش آزادیخواهانه فلسطین با ایجاد د رگیری درون آن ومنحرف کردن از اهداف مترقی و آزادیخواهانه جنبش ملی فلسطین است. برای همین وی با هیأت همراه  دعوت برای دیدار شده است تا که روضه تکراری مخ زنی رهبر جنبش بیداری اسلامی منطقه بودن را با چاشنی رجز ولغز خوانی تبلیغاتی علیه ی آمریکا واسراییل واشک تمساح ریختن برای فلسطین برای شان بخواند.مسخره تر اینکه در شرایطی که در ایران آنگونه ضریب سرکوب وسانسور وضرب وشتم وبازداشت و زندان همراه با صدور احکام اعدام وقصاص وقطع اندام موازی جنگ قدرت و ثروت واختلاف ورقابت فزونی یافته است که رهبرای رقیب بیش از 10 ماه است که در حصر خانگی بسر می برند .اما از موضع فرار به جلو و وارونه گویی کردن  علی خائنه ای مدعی شده است که با طرح آمریکا وبرخی از کشورهای عرب علیه سوریه مخالف است . زیرا که از هرگونه اصلاحات به نفع مردم این کشور و مخالفت با دخالت آمریکا و کشورهای دنباله رو آن، در مسائل داخلی سوریه حمایت می کند . عجیب تر اینکه از موضع دستمال ابریشم یزدی بر دست ازفن آوری و پیشرفت های چشمگیر خیره کننده ی فلسطین ستایش کرده وتأکید کرده است که امیدوار است که این پیشرفت الگوی مصر وتونس ولیبی شود.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری،حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز(سه شنبه) در دیدار رمضان عبدالله دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین و هیأت همراه، واقعیت موجود در جهان را با توجه به تحولات یک سال گذشته و بیداری اسلامی، ضعف روز افزون غرب و قدرت فزاینده دنیای اسلام دانستند و تأکید کردند: اگر امت اسلامی در کشورهای مختلف، متعهد به مجاهدت، ایستادگی و حسن‌ظن به پروردگار باشند، قطعاً وعده نصرت الهی محقق خواهد شد، همانگونه که در یک سال گذشته شاهد آن بودیم.همچنین با اشاره به شرایط سوریه افزودند: درخصوص سوریه اگر با دید جامع و فراگیر به تحولات این کشور نگریسته شود، طراحی آمریکا برای سوریه کاملاً مشخص است که متأسفانه برخی کشورهای خارجی و منطقه نیز در این طراحی آمریکا مشارکت دارند.: هدف اصلی طراحی آمریکا در سوریه، ضربه زدن به خط  مقاومت در منطقه است زیرا سوریه از مقاومت فلسطین و مقاومت اسلامی  لبنان حمایت می کند.اگر دولت سوریه، به آمریکاییها  قول دهد که حمایت خود را از مقاومت اسلامی فلسطین و لبنان قطع خواهد کرد، همه مسائل تمام خواهد شد و تنها جرم سوریه حمایت از مقاومت است.آمریکاییها و برخی کشورهای غربی می خواهند انتقام شکست های اخیر خود در منطقه ازجمله مصر و تونس را، در سوریه بگیرند.موضع جمهوری اسلامی ایران در قبال سوریه، حمایت از هرگونه اصلاحات به نفع مردم این کشور و مخالفت با دخالت آمریکا و کشورهای دنباله رو آن، در مسائل داخلی سوریه است.رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به سخنان اعضای جهاد اسلامی فلسطین درخصوص پیشرفتهای علمی چشمگیر و خیره کننده در ایران، تأکید کردند: حرکتهای علمی در کشور، وسیع و در همه بخشهای علمی و فناوری است و در برخی موارد نیز برای بسیاری از افراد غیرقابل تصور است.این حرکتهای علمی در دیگر کشورهای اسلامی همچون مصر، تونس و لیبی بوقوع بپیوندد و امت اسلامی به توانایی های بالای علمی و فناوری دست پیدا کنند.رمضان عبدالله دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین نیز در این دیدار ضمن تبریک ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گزارشی از تحولات فلسطین بویژه غزه ارائه کرد و گفت: بیداری اسلامی و تحولات منطقه فرصت بسیار مغتنم برای ملتهای مسلمان بویژه مردم فلسطین است و همه باید مراقب فتنه انگیزیهای دشمنان باشند.وی افزود: تمدن اسلامی بار دیگر، بازگشت به دوران اوج و شکوه خود را آغاز کرده و جمهوری اسلامی ایران نقش ممتاز و بی بدیلی در اوج گیری مجدد تمدن اسلامی دارد و به همین دلیل جبهه استکبار فشارهای خود را بر ایران تشدید کرده است.دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین همچنین با اشاره به تحولات سوریه گفت: غربیها تلاش دارند تا سوریه را که پایگاه مقاومت در منطقه است، از جبهه مقاومت بگیرند.دکتر محمد از رهبران جهاد اسلامی فلسطین نیز در این دیدار از آخرین وضعیت غزه گزارشی ارائه کرد و با اشاره به پیشرفتهای علمی شگرف جمهوری اسلامی ایران، آن را مایه افتخار همه مسلمانان دانست.

گزیده خبرهای مرتبط با بازداشت وزندان واعدام 12 بهمن 90
از امروز دهه معروف به زجر شروع می شود .پس از آن سی وچهارمین سال گر انقلاب 22 بهمن سال 57 است. اما کارنامه ی ننگین وبسیار سیاه محکومیت نقض حقوق بشر حاکمان ایران در 33 سال گذشته آنگونه است که لحظه ای نه توقف نداشته که شتاب داشته است . زیرا که ژیم بربرمنش وتاریک اندیش ضدبشری بدون پیگیری با شدت این سیاست امکان بقا ندارد. طوریکه روزی نیست که لیست بالا بلندی گزارشات خبری نقض حقوق بشر از درون سیاه چال ها و رفتار زندان بانان وسر دژخیمان زندان بان ودستگاه فاسد وآلوده وتبعیض آمیز قضاییه گزارش نشود . در این لازم است که برای مقایسه اشاره شود که  مأموران ساواک در اواخر سال های حکومت شاه برای اینکه پول های کلان دریافت کنند باید نشان  می داد ندکه خیلی فعال هستند .برای همین دست به بازداشت های گسترده می زدند که در میان شان تعداد کمی سیاسی ومخالف بودند . از سوی دیگر معتادان در حال ترک ، روزانه  نیاز به سهم مصرف شربت متادون دارند تا از خماری از پای در نیایند .اکنون ارگان های اطلاعاتی وامنیتی وقضایی رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی نا متعارف بدلیل جو بالای نا رضایتی و وحشت از قیام عمومی بنابراین برای کنترل ومهار فضاب انفجاری جامعه از مجموع تجربیات سرکوب گری زمان شان و33 ساله ی جانشین وی استفاده می کنند. زیرا که به نظر می رسد هر ارگان سهمیه بازداشت دارد . برای همین هرروز بیش از گذشته دست به احضار وبازداشت ها با تهدید وفشار وصدور احکام زندان وشکنجه واعتراف گیری و محککومیت زندان وقطع اندام وقصاص واعدام  زده می شودو در زندان شرایط طاقت فرسای تحمیلی با زندان اندر زندان ساختن در مورد متهمان وقربانیان در بند اعمال می شود .از سوی دیگر بطور وارونه در هر کوی وبرزن ومنبر وتریبون هوار زده می شود که رژیم قرون وسطایی بربرمنش از هر زمان دیگر قدرتمند تر است ودر نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند 90 حضور سیاه لشکر دشمن شکن دارد. چون امن وآزادترین کشور جهان است .مشروط بر اینکه رهبر جنبش بیداری اسلامی منطقه است .چون ملت های مسلمان منطقه الگوی حکومت ولایت وقیح ایران را می خواهند در کشورهای شان بر پا دارند . در صورتی که در ایران با توطئه صحنه سازی تصادف ساخته می شود  .سپس متهم در اثر شکنجه فلج می شود . آنگاه با چرغ ویلچر به پای چوبه دار برده می شود تا نشان داده شود آنسوی سیاست موهبت الهی جنگ خانمانسوز 8 ساله ی ایران وعراق در زندان وسیاه چال ها چگونه است و در آستانه فرارسیدن سی وچهارمین سال انقلاب 22 بهمن 57  این موهبت الهی جنگی   چگونه هدیه شده یا نصیب قربانیان ومتهمان در بند می شود؟ توضیح چگونگی این هدیه یا موهبت الهی خمینی شیاد گونه وجانشین شیاد تر از وی که نصیب یک معلوم بر دار کشیده شده ضمیمه شده است ؟
صدف ثابتیان به دو سال حبس محکوم شد .صدف ثابتیان، شهروند بهایی از سوی دادگاه انقلاب تهران به ۲ سال حبس تعزیری محکوم شد.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، این شهروند بهایی اهل ساری که در ارتباط با دانشگاه مجازی بهائیان ایران بازداشت شده بود از سوی قاضی صلواتی به ۲ سال حبس تعزیری محکوم شد.وی به همراه دو شهروند بهایی دیگر در ساری بازداشت و به تهران منتقل شد و پس از طی پروسه بازجویی با تودیع وثیقه به صورت موقت آزاد شد. قابل ذکر است جلسه دادگاه رسیدگی به اتهام نامبرده در ۱۷ دی ماه برگزار شد.حسین نعیمی پور بازداشت شد.حسین نعیمی پور، فرزند محمد نعیمی پور نماینده مردم تهران در مجلس ششم و عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت بازداشت شدبر اساس اخبار رسیده به ندای سبز آزادی، امروز بعداز ظهر، ماموران دادستانی با مراجعه به دفتر محمد نعیمی پور، فرزند او حسین را بازداشت کرده و به مکان نامعلومی منتقل کرده اند.ماموران لباس شخصی پنج نفر بوده اند و از اعضای دفتر کار آقای نعیمی پور فیلم برداری می کرده اند. همچنین گزارش رسیده حاکی است، برخورد ماموران بسیار توهین آمیز بوده استحسین نعیمی پور، پس از انتخابات نیز یک بار بازداشت و مدتی را در حبس به سر برد. او پیش از این در انتظار ابلاغ حکم دادگاه بود.از مرجع دستگیر کننده و دلیل این بازداشت هنوز اطلاعی در دست نیست.ابراهیم رشیدی در هشتمین روز اعتصاب غذا.ابراهیم رشیدی، فعال مدنی آذربایجانی در اعتراض به بازداشت غیر قانونی خود از هشت روز پیش در اعتصاب غذا بسر می برد.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، این فعال مدنی که چهارم بهمن در مشکین شهر بدون ارائه حکم توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد، پس از انتقال به بازداشتگاه دست به اعتصاب غذا زده است. نامبرده تا کنون اجازه تماس تلفنی با خانواده اش را نیافته است  و این امر موجب نگرانی خانواده این زندانی وجدانی شده است.برگزاری دادگاه جمعی از فعالین محیط زیست در تبریز.سومین جلسهٔ دادگاه رسیدگی به اتهامات فعالین محیط زیست بازداشتی در تبریز در شعبهٔ اول دادگاه انقلاب این شهر به ریاست قاضی حملبر برگزار شد. بنا به اطلاع گزاشگران هرانا، خبرگزاری حقوق بشر ایران، در این دادگاه که برای رسیدگی به اتهامات ۱۲ نفر از دستگیر شدگان ۲ شهریور (موسوم به مراسم افطاری) تشکیل شده بود، فعالین محیط زیست و وکلایشان ضمن دفاع، به رد کیفر خواست صادره پرادختند و با اتمام وقت اداری جلسهٔ بعدی دادگاه به ۲۳ بهمن ماه موکول شد.در جلسهٔ آتی به اتهامات آقایان عزیز‌پور ولی، وحید شیخ بگلو، مصطفی و مرتضی عوض‌پور و جمشید زارعی رسیدگی خواهد شد که امروز به دلیل پایان وقت دادگاه نتوانستند آخرین دفاعیات خود را ارائه دهند.در ادامهٔ همین دادگاه قاضی با تقاضای تبدیل قرار بازداشت مهدی حمیدی و تقی سلحشور به قرار وثیقه نیز موافقت کرد.این دو تن از زمان دستگیری تاکنون در زندان بودند و این در حالیست که بقیهٔ متهمان این پرونده که ۲۹ نفر هستند یا با قرار وثیقه و یا با اتمام مدت محکومیتشان پیش‌تر آزاد شده بودند.ملاقات فاطمه خردمند با خانواده‌اش در زندان. فاطمه خردمند، روزنامه نگار بازداشتی، روز گذشته سرانجام موفق شد با همسر و فرزند خردسال خود ملاقات نماید. بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، خبرگزاری حقوق بشر ایران، روز گذشته و در پی تماس تلفنی بازجوی فاطمه خردمند با مسعود لواسانی، همسر ویT و طرح این خواسته که ساعت ۱۳ وی به همراه فرزندش متین در دادسرای اوین حضور یابد، لواسانی در دادسرای اوین حضور یافت. آقای لواسانی در نهایت به دستور و موافقت بازجوی فاطمه خردمند موفق شد به همراه فرزند خردسالش به مدت ۶ ساعت با همسر خود ملاقات نماید. مسعود لواسانی پس از ملاقات وضعیت همسرش را مناسب توصیف نموده و از وعده‌ی بازجوی پرونده برای آزادی همسرش و حل شدن مسئله در آینده‌ای نزدیک خبر داد.آزادی موقت حسن فتحی روزنامه‌نگار بازداشتی با قرار وثیقه.بی بی سی فارسی گزارش داده است که حسن فتحی که از ۲۲ آبان‌ماه به دلیل مصاحبه با بی بی سی در مورد انفجار در پادگان سپاه در غرب تهران بازداشت شده بود، به “نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی” متهم شده استپس از بازداشت حسن فتحی، بی بی سی بیانیه ای صادر کرد و در آن نوشت: “بی‌بی‌سی فارسی خبرنگار یا کارمندی در ایران ندارد و این بخش به عنوان یک تحلیلگر مستقل با آقای حسن فتحی و بسیاری دیگر از روزنامه نگاران، دانشگاهیان و سایر شخصیت های ایران مصاحبه می کند.” بازداشت حسن فتحی با محکومیت گسترده داخلی و خارجی روبرو شد و دهها روزنامه نگار ایرانی با امضای بیانیه ای خواهان آزادی فوری و بدون قید و شرط او شده بودندحسن فتحی، روزنامه نگار ساعتی پس از انفجار پادگان سپاه پاسداران (۲۱ آبان ماه) به عنوان مهمان در بخش خبری شبکه تلویزیونی بی بی سی فارسی به اظهار نظر در خصوص این حادثه پرداخت. او یک روز پس از آن (۲۲ آبان ماه ) توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.
ورزشگار معلول اعدام شد.جزئیات تکان دهندۀ شکنجه حسن(سیامک) آرمین ، ورزشکاری که امروز اعدام شد.
بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران " زندانی حسن (سیامک) آرمین صبح روز سه شنبه 11 بهمن ماه ساعت 04:30 در چهار راه طالقانی کرج به دار آویخته شد.او در حالی به دار آویخته شد که قادر به حرکت نبود و بر روی صندلی چرخدار قرار داشت.متن پیاده شده صدای زندانی حسن (سیامک) آرمین 33 ساله که در سال 1388 به دلیل رفتن مامورآگاهی زیر ماشینش دستگیر شد و وحشیانه مورد شکنجه های قرون وسطایی مامورین ولی فقیه قرار گرفت. او در این پیام صوتی که همراه با این متن منتشر  می شود به جزئیات کامل شکنجه های وحشیانه که منجر به شکستن مهره های  کمرش و حرکت بر روی صندلی چرخ دار پرداخته است. مامورین ولی فقیه با شکنجه های وحشیانه و اعمال قرون وسطایی برای مردم بی دفاع ایران پرونده سازی می کنند و در دادگاههای قرون وسطایی همان فردی که شکنجه را به عهده داشته است قاضی می شود و حکم اعدام صادر می کند.  متن پیاده شده صدای زندانی حسن (سیامک) آرمین :  الان 6 ماهه که من توی زندانم ، متوجهی ؟ منو زدن از کمر به پایین فلجم الان کمرم ناقصه لگنم شکسته با باتون با شلاق ، لگد با همه چی آقا با همه چی . من 31 کرج .تاریخ 2/9/ 88آقا هیچ خلافی نکرده بودم این مامورای آگاهی اطلاعات افتادن دنبال من .من خودم خانواده دارم زن دارم بچه دارم یه بچه 2 ساله دارم گوش می کنی پاپوش درست کردن منم زندگیمو می کردم من کاسب ماشینم نمایشگاه ماشین کار می کنم یه خرده شیطون میطونی نمی گم نداشتیم ما جوانیهامون شیطونی دعوا می کردیم اما مشکل من اینکاره نداشتم که اینها برای من درست کردن .توی فرار اومدم فرار کنم یه دونه مامور آگاهی رفت زیر ماشینم این ماموره کشته شده اینا برای من کردن تو مامور ما رو خودت کشتی در صورتیکه تمام مامورای آگاهی منو دوره کرده بودن تو جایی که منو گرفتن متوجهید ؟ قرار چیزی نداشتیم که من بخوام مامور اونا رو زیر کنم در حال فرار می رفتم اینها منو بردن آگاهی کشتنم .مامور نظری قربانعلی نظری درجه اش استوار بودش گروهبان ببخشید گروهبان بود که شهید اعلامش کردن ستوان 1 بهش درجه دادن .آگاهی کرج بردن منو کشتن. اداره اگاهی سرهنگ هاده ای هاده ایان رئیس اداره اگاهی یکیشون بود بقیشونو نمی شناختم چشام بسته بود دهن بند م زده بودن که صدام در یاد دست و پاهام که بسته فقط می زدنم فقط رئیس اگاهی اینو می دونم این یه دونه رو فقط اسمش رو می دونم بقیه رو نمی شناسم .بله فحش ناموس، زن و بچه ،خواهر و مادر همه رو می گفت .می گفتن خدا و پیغمبر قبول داریم هدا و پیغمبرم فحش می دادن می گفتن خدا ماییم پیغمبرم ماییم هر چی ما می گیم ماییم باید گردن بگیری قتلهای زنجیره ای تو اگاهی راکد بود می خواستن بندازن گردن من زورکی منو می زدن می گفتن باید گردن بگیری چون هیکل من یه خرده گنده بود ورزشی ورزشکارم خوب می گفتن تو با این هیکل گندت باید قتل گردن بگیری که ما بتونیم جوابگوی قتلا باشیم اینجوری زورکی چون من کس و کارم نداشتم خانمم هم گرفت بودن با بچم اورده بودن توی اگاهی بازداشتشون کرده بودن .دیگه همه جوره دیگه همه جوره  حق منو ناحق کردن.قاضیم هم اومدش اونجا هر چی تونست منو زد توی اگاهی .نه نه هر چی منو زدن گفتم من نکردم اما اونا گفتن احتیاج به اعتراف تو نداریم ما برات همچین ردیف کنیم طناب دار برات ردیف کنیم که خیالت راحت.زن و بچم رو اوردن جلوی چشم من گوش می کنید گفتن اگر چی اگر به من گفتن که اگر تو اعتراف نکنی اینها الان زنت رو می بریم زندان بچت هم می بریمش تحویل پرورشگاه می دیم دیگه بزرگترین عذاب روحی که به من می دادن .فیزیکی ،.بلندم می کردن عین جنازه کمرمو هی می کوبیدن رو پله های اگاهی کمرمو شکستن .بله تو اگاهی زدنم این جوری کردن. 6 ماهه خوابیدم الان 6 ماهه خوابیدم اینجا الان کمکم می کنن زندانیهای دیگه دستشویی برام لگن می ذارن زیرمو اینا .مهره های کمرم شکسته، لگنم شکسته، پای چپم شکسته زانوم، مچ دست راستم شکسته ، قفسه سینم دنده هاش شکسته .حسینس حسینی رازقی اینم به من گفتش برو اسم و اوازه منو بپرس از بپرس ببین من کی هستم من فقط اعدام می کنم شعبه 1 بازپرسی دادگاه انقلاب بله جای تیرها رو هنوز از توی بدنم در نیاوردن دو تا تیر زدن توی کتفم هنوز تو کتفمه .منو اینجا منو توی مجرد نگه می دارن من اندرزگاه 1 بله بله تو مجرد من الان 6 ماهه دیگه .نکاتی اینکه دلم خونه فقط مرگمو می خوام فقط بکشتن راحت بشم دیگ هیچی نمی خوام نه کسی رو بیرون دارم نه کسی میاد دنبال کارم خانوادمم تهدید کردن .برادر خواهرامو گفتن بیایید دنبال کارش برا شما هم دردسر درست می کنیم حتی وکیل گرفتم وکیلمم تهدید کردن گفتن برات پاپوش درست  کینم دنبال کار این نیا .شما روزنامه ها رو زحمت بکشین روزنامه های تاریخ 4 /9/ 88 رو نگاه کنید روزنام های سراسری عکس منو انداختن زدن به عنوان قاتل ،جنایتکار حرفه ای منو شام می تونین روزنامه هاشو کنترل کنین بگیرید .اصلا  به صورت خوابیده منو من خوابیدم روی زمین عکس گرفتن توی روزنامه ها انداختن دماغمو زدن شکستن توی عکس کاملا مشخصه ورم دماغم فقط صورتم رو انداختن .الان اون موقع من 140 کیلو بودم  الان شدم 70 کیلو 60 کیلو بعد کینگ بوکسینگ استان تهرانم عضو هیات رئیسم ورزشکار حرفه ای ام .فوق دیپلم کاردانی هنر دارم خودم تحصیلاتم فوق دیپلمم دلیلشو اینا دلیلشو گفتن که گزارش دادن تو قتل کردی گزارش دادن تو تجاوز کردی همه اینا رو اقا برام درست کردن . شاکی زن زنای هرزه رو از توی خیابون اوردن برام کردن شاکی زنایی که اصلا من نمی شناسمشون می گن تو به اینا تجاوز کردی طلاهای اینا رو گرفتی در صورتیکه من اصلا احتیاجی به این حرفا ندارم من یه کاسب نمایشگاهی ام. همین جور راست راست راه برم روز، هفته ای 500 تومن 1 تومن درامدمه .اصلا احتیاجی به این حرفا ندارم تو شهر سوال کنین منو می شناسن .کاملا  درست کردن برام دشمنی ، پاپوش...
سرويس اجتماعي-فردي كه پسربچه 13ساله اي را كشته و در منطقه مسعوديه، خيابان ابومسلم رها كرده بود با گذشت 20 ماه از جنايت شناسايي و دستگير شد.

در مسابقه اتومبیل رانی مانع و مارپیچ که در رشت برگزار شد خانمها با هم به رقابت پرداختند.
ضمن اینکه این اقدام در رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی بشدت زن ستیزجسارتیهمراه به دهان کجی به حاکمان ایران و جالب است .البته بشر ط آنکه اقدامی مستقل ونه سفارشی وفرمایشی ونمایشی تبلیغاتی باشد تا نشان داده شود اگر چنانچه در عربستان قرار است زنان تازه رانندگی کنند . ولی در ایران نه رانندگی که مسابقه ی اتومبیل رانی به سنک غرب بر گزار می  شود. مهمتر اینکه آنگونه سرعت خود رو ها ی شرکت کننده در این مسابقات در رشت بر گزار شده است که کمی بیشتر از  سرعت قطار بی ترمز و دنده عقب کنده  شده هسته ای آق محمود پاسدار رئیس است . بهمین دلیل از سرعت زیاد یک خود رو ترمز بریده یا اینکه ممکن است  بدلیل گران شدن قیمت بنزین باک بنزین  خود رو ته کشیده   و از حرکت باز مانده است که  منجر شده تاخودرو باید در مسابقه هل دادن شرکت  نماید .  البته در زرژیم ضد بشری نا متعارف و قرون وسطایی زن ستیز مسخره همه ادا واطوار هایش باید کمدی باشد .یعنی در شرایطی که تورم وگرانی وفقر وبیکاری با شکاف عمیق طبقاتی بیداد می کند  وآقازاده ها در تهران با خودرو های آخرین مدل چند صد میلیونی خود  ویراژ می دهند .اما در مسابقات اتومبیل رانی در رشت خود روها  آنگونه هستند که ویراژ دادن  وسرعت  گرفتن  شان به سبک هل دادن محافظان پیست مسیر مسابقه انجام می شود . از سوی دیگر  در این مسابقه به نظر می رسد که  رعایت حضور مردانه و زنانه  تماشاجیان هم شده باشد است .  بهر حال چند پیام تمسخر وتوهین آمیز هم چاشنی این گزارش در سایت فردا وابسته به شهردار تهران ضمیمه شده است تا بیشتر ماهیت زن ستیز بودن رژیم قرون وسطایی و ضدبشری برجسته شده باشد:
 
 
 
بازدید کنندگان : خانم چه به این کارا ؟؟؟بشینین تو خونه بچه داری تون رو بکنید متاسفم برای افرادی که چنین کامنت هایی گذاشتند.در حال حاضر که 60 درصد جامعه کاری و دانشگاهی را خانم ها تشکیل می دهند و این آقایان هستند که انگشت به دهان از این توانایی ها ماندن.  آخر الزمان که میگن همینه .....  برو پشت ماشین لباس شویی شمارو چ0 به ماشین سواری!!!!!!!!!!!!!!

گزیده خبرهای احضار و بازداشت  فشار وتهدید زندانیان وصدور احکام اعدام . 11 بهمن 90
وقتی که روزنامه ی دولتی گزارش  کرده است که رقبای رئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد طرح ترور وی را تدارک دیده اند . از سوی دیگر یک آخوند نماینده ی علی خائنه ای در ارگان فاشیستی مذهبی کودتایی سپاه  پاسداران هم فاش کرده است که پس از سفر جریان انحرافی درون دولت به آمریکا سیاست فشار ها برروی رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی نا متعارف وضد بشری افزایش یافته است که مرتبط به شدت گرفتن سمت وسوی جنگ قدرت وثروت باندهای مافیایی مدعی اصول گرایی می باشد . صد البته هر روز که به 12 اسفند نزدیک تر می شود . باز هم بر عمق تضاد واختلاف وشگکاف وتوطئه وتهدید هم افزوده می گردد .بنابراین وقتی میان باندهای مافیایی  کودتاگر حذف کنندگان رقیب مدعی اصلاح طلبان این چنین تعامل خصمانه ای بر قرارشده است .به خصوص موسوی وکرووبی هم  با حصر خانگی کردن شان به گروگان گرفته شده اند . از طرف دیگر بخش برون مرزی جنبش سبز هم نمایش خیمه شب بازی را تحریم کرده است .که این تحریم آسیب جدی به  سیاست گردآوری سیاهی لشکر و دست زدن به آرای تقلباتی دشمن شکن مورد نظر علی خائنه ای می زند . به ویژه وضعیت نابسامانی اقتصادی وبحران افزایش ارز و دلار وسکه و طلا هم  موجب تشدید تورم وگرانی وفقر وبیکاری و  عمیق تر شدن شکاف طبقاتی ونارضایتی عمومی شده است . بنابراین در چنین فضای نا متعادل وشکننده مشخص است که  برای کنترل فضای انفجاری جامعه چرا  سیاست سرکوب وسانسور با ضرب وشتم  احضار وبازداشت و صدور احکام اعدام  تقویت شده است وبطور سیستماتیک روزانه خبر های گوناگون نقض حقوق بشر با اعمال ضد انسانی وتبعیض آمیز گزارش ومخابره می شود . طوریکه  نسبت به روز قبل فزونی می گیرد  . البته که تا برگزاری نمایش خیمه شب بازی دوره ی نهم بازار مکاره این سیاست ضد بشری جنایت آمیز افزایش خواهد یافت. حال داشته باشید موازی ا ینگونه اعمال ضد انسانی ونقض حقوق بشر که افزایش می یابد . امااز موضع فرافکنی ادعای قدرت نمایی پوشالی ضد آمریکایی و اسراییلی با دلسوزی برای ملت فلسطین همراه با ادعای مضحک رهبر جنبش بیداری اسلامی منطقه می شود .چونکه در آستانه ی سی وچهارمین سالگر انقلاب به جز  لیست ننگین وسیاه  کارنامه ی ضدانسانی 33 ساله اینگونه  خبر های بازتاب داده شده مگر چیز دیگر ی حاکمان رژیم جهل وجنایت وخون وخرافات عوامفریب ودین فروش وجنگ افروز دارند تا به مردم ایران هدیه کرده باشند؟
اعمال فشار بر حسین رونقی جهت اعتراف تلویزیونی:حسین رونقی جهت مصاحبه تلویزیونی بر علیه خود و همبندیانش از سوی بازجویان پرونده تجت فشار قرار گرفت.احمد رونقی ملکی پدر این زندانی سیاسی در گفتگو با گزارشگر هرانا اعلام کرد پسرم را روز شنبه جهت انجام مصاحبه تلویزیونی به خارج از بند بردند. پدر ابن زندانی در خصوص تطمیع و تهدید این زندانی به هرانا گفت: "بازجویان پرونده به پسرم گفته اند که قصد صدور حکم سنگین برای تو را نداشتیم و برای اینکه آزاد شوی باید تن به این مصاحبه بدهی"وی در ادامه افزود: "حسین درخواست بازجویان را نپذیرفته و مجددا به بند ۳۵۰ منتقل شده است."احمد رونقی ملکی ضمن یادآوری بیماری های فرزندش گفت: "من از تمامی مسئولان، رهبر جمهوری اسلامی، مسئولان زندان، دادستان تهران خواستارم که جلوی این بی قانونی را بگیرند و هم اکنون یکی از کلیه های پسرم ۲۰ درصد از کار افتاده و دیگری ۸۰ درصد و مسئول هر اتفاقی بر عهده بازجویان پرونده، سازمان زندانها و دادستانی است."لازم به ذکر است روز شنبه حسین اصغری دیگر زندانی محبوس در بند ۳۵۰ روز شنبه وادار به اعترافات تلویزیونی بر علیه خود و دوستانش شده است.بازداشت یک نفر در ارومیه به اتهام امنیتی.براساس اخبار رسیده یک نفر در ارومیه توسط نیروهای امنیتی این شهر، بازداشت شدبه گزارش آژانس خبری موکریان، یک تبعه سوریه به نام شیرکو عثمان حدود یک ماه پیش از سوی نیروهای امنیتی در ارومیه دستگیر و به بازداشتگاه منتقل شده است.به گفته هم بندی های این زندانی اتهام شیرکو عثمان که اخیرا به زندان مرکزی ارومیه منتقل شده امنیتی می باشد.همچنین روز گذشته آژانس خبری موکریان در خبری نوشت: دو شهروند اهل اشنویه به نام های کامران عبدالله نژاد و بهمن پیکال به اتهام امنیتی از سوی نیروهای دولتی بازداشت و روانه زندان ارومیه شده اند. تائید حکم ۴ سال حبس حسین زرینی زندانی سیاسی.ندای سبز آزادی:حکم ۴ سال حبس حسین زرینی زندانی سیاسی بند ۳۵۰ عضو ستاد ایثارگران میرحسین موسوی و از رزمندگان دوران جنگ تائید شدبه گزارش ندای سبز آزادی حسین زرینی دردادگاه بدوی به ریاست قاضی صلواتی دلیل اتهاماتی چون تبلیغ علیه نظام ، توهین به رهبری و رئیس جمهور و اجتماع و تبانی به ۴ سال حبس محکوم شده بود و این حکم درهفته های گذشته توسط دادگاه تجدید نظر تائید شده استوی از دوازدهم خرداد ماه سال ۸۹ دربازداشت به سر می برد و پیش از این به دلیل بلاتکلیفی ۱۷ ماهه خود دست به اعتصاب غذا زده بودچندی پیش جمعی از فرماندهان، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، با صدور بیانیه‌ای از ادامه حبس زرینی، انتقاد کردند و خواستار آزادی وی شده بودنداین رزمنده سالها دفاع مقدس مبتلا به بیماری صرع است و در طول دوران زندان بارها دچار حملات شدید صرع شده و به بهداری زندان اوین و بیمارستان منتقل شده استپزشکان بهداری و بیمارستان با تاکید بر وضعیت نامناسب جسمانی او شرایط زندان را برای حال وی نامناسب دانسته اند اما دادستان تهران تاکنون با مرخصی درمانی وی موافقت نکرده است.سه دانشجوی دانشگاه مازندران در بند مجرمین خطرناک به سر می‌برند.علی عباسی، مازیار یزدان نیا و رحمان یعقوبی سه دانشجوی زندانی دانشگاه مازندران در بند مجرمین خطرناک به سر می‌برند.به گزارش دانشجونیوز، در حالی که نزدیک به یک ماه از اجرای حکم زندان سه فعال دانشجویی دانشگاه مازندران می گذرد، علی رغم درخواست های مکرر این دانشجویان و خانواده هایشان برای انتقال به "بند ویژه"، همچنان مسولان زندان آن ها را در بند مجرمین خطرناک نگاه داشته اند. علی عباسی، مازیار یزدان نیا و رحمان یعقوبی سه فعال دانشجویی هستند که در جریان اعتراض های دانشجویان دانشگاه مازندران در خرداد ٨٨ بازداشت شده و مدتی در اطلاعات ساری و زندان متی کلای بابل بسر برده بودند. گفتیست علی عباسی از قهرمانان مسابقات کشتی دانشجویان کشور می باشد.بر اساس حکم دادستانی بابلسر در سال ٨٨ هریک از این دانشجویان به چهارده ضربه شلاق و شش ماه حبس تعلیقی محکوم شده بودند. اما دو ماه پیش، پس از تجمع دانشجویان دانشگاه مازندران، حکم ان ها توسط شعبه ی صد و یک دادگاه انقلاب بابلسر و به دلایلی نامعلوم به حبس تعزیری تغییر یافت.به گزارش فعالین حقوق بشر از استان مازندران این سه فعال دانشجویی از روز نخست انتقال به زندان درخواست انتقال به بند ویژه را بصورت کتبی به مسولین زندان متی کلا اعلام نمودند اما همچنان با مخالفت مسئولان زندان روبرو شده اند. محکومیت لیلا محمدی، نوکیش مسیحی به ۲ سال حبس تعزیزی."لیلا محمدی"، از نوکیشان مسیحی که توسط ماموران امنیتی در محل سکونت خود بازداشت شده بود، توسط دادگاه انقلاب اسلامی به دو سال زندان محکوم شد. به گزارش محبت نیوز، خانم لیلا محمدی از نوکیشان مسیحی ساکن در شرق تهران، پس از گذراندن ۵ ماه بلاتکلیفی در زندان اوین از سوی دادگاه انقلاب اسلامی به تحمل دو سال حبس تعزیزی محکوم شد. خانم محمدی در ۲۸ دی ماه سالجاری توسط دادگاه انقلاب اسلامی واقع در خیابان شعبه معلم محاکمه شد، که در این دادگاه "همکاری با عوامل وابسته به گروههای خارجی، تبلیغات ضد اسلامی، ایجاد تشکل و فریب هموطنان تحت عنوان کلیسای خانگی، توهین به مقدسات و اقدام علیه امنیت ملی" از جمله اتهاماتی بود که به این ایشان تفهیم شد. اما دادگاه نامبرده را از اتهام "همکاری با عوامل وابسته به گروههای خارجی" را بدلیل ناآگاهانه بودن تبرئه کرد. بر همین اساس این نوکیش مسیحی به دو سال حبس تعزیری محکوم و رای صادره به ایشان ابلاغ شد. گفتنی ست که پس از صدور رای از سوی دادگاه، وکیل وی از ارسال پرونده به دادگاه تجدید نظر استان تهران جهت بررسی خبر داد. وضعیت وخیم جسمی تعدادی از زندانیان سیاسی در زندان گوهردشت کرج.بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" وضعیت و شرایط  حاد جسمی   تعدادی از زندانیان سیاسی در زندان گوهردشت کرج که از درمان محروم می باشند.زندانی سیاسی عباس اسفندیاری 57 ساله و از زندانیان سیاسی دهۀ 60 می باشد.این زندانی سیاسی چندین ماه است که در وضعیت وخیمی جسمی بسر می برد   و به نظر می آید که مبتلا به سرطان خون می باشد. او به سختی نفس می کشد و در مواقعی تنفس وی به حدی مشکل می شود که منجر به تیره شدن چهراش می گردد. آقای اسفندیاری  همچنین به سختی قادر به حرف زدن می باشد.این مسئله باعث شده است که تا حد زیادی از تحرک وی بکاهد و اکثرا در بستر خود قرار بگیرد.علیرغم وضعیت حاد و وخیم جسمی وی، بازجویان وزارت اطلاعات و عباس جعفری دولت آبادی مانع انتقال او به بیمارستان هستند.گزارش پزشکی این زندانی سیاسی جهت انتقال به بیمارستان و درمان مدتها است که برای جعفری دولت آبادی دادستان تهران و از جنایتکاران علیه بشریت ارسال شده است اما تا این لحظه هیچ اقدامی در این باره انجام نداده است و روز به روز توان جسمی این زندانی سیاسی  به تحلیل می رود و تقریبا به نقطۀ غیر قابل برگشتی رسیده است. زندانی سیاسی عباس اسفندیاری در سال 1388 در جریان قیام گسترده مردم ایران به دلیل هواداری از سازمان مجاهدین خلق دستگیر شد و پس از شکنجه های وحشیانه در بند 209 به بند 350 زندان اوین منتقل کردند و سپس به زندان گوهردشت کرج تبعید گردید.زندانی علیرضا کرمی خیرآبادی 60 ساله  از ناراحتیهای حاد قلبی و پروستات رنج می برد و در اخیرا معاینات که پزشک زندان از او به عمل آورده است به وی گفته شده است که کار کرد  قلب وی تا 25 در صد کاهش یافته است و به نقطۀ بسیار خطرناکی رسیده است.پزشک مربوطه گزارش پزشکی او را به به دادستان تهران عباس جعفری دولت آبادی جهت انتقال به بیمارستانهای خارج از زندان  ارسال کرده است و علیرغم گذشت مدت طولانی هنوز هیچ اقدامی در این باره صورت نگرفته است.زندانی سیاسی جعفر اقدامی که به ناراحتی نامشخص درد ماهیچه و عصب مبتلا می باشد و نزدیگ به 6 ماه است که شبانه روز از درد رنج می برد و به سختی قادر به راه رفتن می باشد. علیرغم گذشت نزیگ به 6 ماه از بیماریش هنوز مورد درمان جدی قرار نگرفته است و بازجویان وزارت اطلاعات و دادستان تهران مانع درمان وی در بیمارستانهای خارج از زندان می باشند.همچنین زندانی سیاسی کیوان صمیمی از ناراحتی قلبی و کبد رنج می برد ولی از اعزام وی به بیمارستانهای خارج از زندان و درمان او جلوگیری می شود.سایر زندانیان سیاسی مانند زانیار مرادی ،میثاق یزادنژاد،رضا شریفی بوکانی و... از بیمارهای مختلفی رنجی می برند اما از درمان آنها خوداری می کند و به حال خود رها شده اند.اعدام یک زندانی در ایلام.یک زندانی كه "ديوار زندان ايلام را منفجر کرده بود"، به دار آويخته شد. به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران ( ايسنا )، متهم به قتل که دو سال قبل پس از منفجرکردن ديوار زندان مرکزي ايلام فرار و دستگير شد، بامداد دیروز شنبه به دار آويخته شد. برپايه اين گزارش، صبح امروز و در اجراي دستور محاکم قضايي استان ايلام اين فرد در محل زندان مرکزي ايلام به دار آويخته شد.  . اعدام 2 قاچاقچي موادمخدر در سمنان.روابط عمومي دادگستري استان سمنان از اعدام دو قاچاقچي موادمخدر در زندان سمنان خبر داد.اين افراد در اجراي حكم دادگاه انقلاب سمنان بامداد يكشنبه در زندان مركزي سمنان اعدام شدند.حكم اعدام اين دو قاچاقچي به نام هاي م.ج 49 ساله اهل تهران به جرم حمل بيش از يك كيلو و 100گرم هروئين خالص و ح-آ 47 ساله اهل كاشمر به جرم حمل 6 كيلو و 180 گرم هروئين فشرده پس از طي تشريفات قانوني و تأييد در دادستاني كل كشور و موافقت رئيس قوه قضائيه در زندان سمنان اجرا شد.تقاضاي عفو هر يك از اين متهمان در دو مرحله مطرح شد، كه پس از بررسي هاي لازم و احراز نشدن شرايط، توسط كميسيون مركزي عفو و بخشودگي رد شده بود
هم بالا هم پائین ات را دیده ام
9 بهمن 90
آورده اند که روزی گذار یک درویش بر شهری می افتد که متوجه می شود عده ای کثیری در مکانی تجمع کرده اند . خود را به این جمع  و مکان نزدیک  می کند .در می یابد که شاهی در بیرون درب  قصر خود ایستاده وخطابه برای هوادارانش می خواند وموعظه گری می کند . ناگاه این درویش  صدای خود را بلند کرد وشاه را مورد خطاب کرد وگفت قربان درویش غریب تازه وارده شده ی به این دیار  غریب  هستم که نه کسی  و نه  آهی در بساط  دارم  ونیازمند کمک شماهستم .پس  فرمان دهید تا غلامان  مرا  از قصر پادشاهی خلعتی دهند تاا مورات زندگی ام بگذرد. اما شاه در پاسخ به درویش گفت . ای درویش مگر نمی بینی که من بیرون از قصر هستم و مشغول سخنرانی  و دسترسی به چیزی ندارم . درویش آهی کشید و راه خود در پیش گرفت وشهر را ترک نمود . زمانی سپری گذشت تا اینکه دوباره  گذار این درویش بهمین شهر افتاد .باز درویش مشاهده کرد که مشابه تجمع قبلی بر پاست . با این اختلاف که این بار شاه نه در بیرون قصر که در طبقه ی بالای قصر سکان فرمان سخنرانی را در دست خود دارد . درویش  نزدیک شد و همچون دفعه قبل ندا سر داد وگفت  که قربان درویش بی چیز وکس ویار و یاور وتازه وارد به این شهر م که نیاز به کمک شما برای بقا دارم . لطف کنید  دستور دهید درباریان مرا انعامی دهند. شاه این بار در  پاسخ درویش  گفت ای درویش نمی بینی که من در بیرون قصر و در بالای قصر هستم که نه  نزدیک  تو که فاصله با تو زیاد دارم و  مرا یارای کمک به تو نیست.  اما درویش در پاسخ می گوید.  ایراد ندارد چون هم بالا وهم پائینت را دیدم که چگونه است و از جمع وشهر خارج شد ؟
مورد دیگر  روایت شده است که روزی شاهزاده ای از پدر پادشاه خود که بدلیل مخالفت مردم مجبور به ترک تاج وتخت وسلطنت شده بود . مدام به فرزندش نوید می داد که فرزند جان بزودی به کشور بر می گردم وادعای سلطنت می کنم  و تاج وتخت باز می ستانم . شاهزاده از پدر پرسش می کند  که  پدر جان چه موقع این زمان  باز گشت بر می گردد که مدام قول آن را می دهی؟  شاه مخلوع  خطاب به فرزندش  می گوید پسر جان بگذار همه آنانی که مرا را می شناسند بمیرند . آنگاه ادعای حیثیت برای  سلطنت خواهم کرد .
همچنین مثلی معروف است که گفته می شود به گنجشک گفته شد که گنجشک به فلان جایت برود . گنجشک جواب داد لا اقل یک چیزی بگو تا بگنجد.
اما هدف از بیان چند ضرب المثل ولطیفه چیست . هدف این است چون در  محدوده ی  اینترنتی همچون پالتاک وتوئیتر وفیس بوک که فضایی مجازی می باشد .هرکس می تواند با یک آیدی  واقعی یا مستعار حضور یابد و برای خودش هرگونه دوست دارد فعالیت کند. برخی هم دارای   ادعا واهداف خاص هستند و با جدیت آن  را دنبال می کنند . البته عوامل رژیم فاشیستی مذهبی  کودتایی ایران هم حضور دارند و همچون داخل کشور مخالفان و منتقدان را پیگیری می کنند . آنگونه که هشیارانه وتغییرتاکتیک تبلیغاتی سیاست برج مقابل بارو تلاش می کنند از هر روزنه وفرصتی نهایت استفاده کنند تا فضا را اگر می توانند آلوده نمایند . یعنی از روی رژیم چرخش علیه ی مخالفین داده شود . البته  آنانکه دارای آرمان واندیشه منسجمی هستند بدون منحرف شدن نه توی اینگونه دام ها نمی افتند ، بلکه  بطور اصولی ومنطقی پیگیر آرمان واهداف خود می باشند و  هر گز در دام موضوع وبحث های انحرافی کشانیده نمی شوند . اما هم برخی عقده ای ودچار خود بزرگ بینی هستند که علاقمند هستند برای خود نمایی یا اینکه وانمود کنند علی آباد خرابه هم برای خودش شهریست و بیش از آنچه هستند خود را نشان دهند. به خصوص وقتی که احساس کنند د یگران شناختی نسبت به اینگونه افراد ندارند ومیدان برای جولان دادن یا رجز ولغز خوانی کردن وآسمان و ریسمان بهم بافتن برای شان باز و آماده  است .خلاصه با فرافکنی تلاش می کنند در فنجان توفان بر پا کنند تا هژمونی خود را اینگونه به دیگران تحمیل  نمایند . عجیب اینکه اینگونه مدعیان خود  را همه چیز دان وصاحب نظر در هرزمینه در حد کارشناس ارشد  می دانند . چونکه تصور می کنند که با جامعه کوران طرف حساب هستند.  بطور مثل یکی را می شناسم که پس از جنبش سبز یکباره بطور یک پارچه سبز قبا شد. طوریکه لنز سبز در چشمان خود گذاشت  و رنگ موی سرشان را سبز نمود وکابش وشلوار وکفش برتن و پا کرد تا اینگونه نشان دهد رهبر واقعی جنبش سبز  وی  می باشند . تا جاییکه  در دفاع از جنبش سبز که وی لیدر آنست توهین وفحاشی وهتاکی به مخالفین به خصوص مجا هدین می کند واتهامات  بدتر از وزارت بدد نام اطلاعات به مجاهدین می زند. زیرا که مدعی است  از طریق توئیتر تعداد 18 میلیون نفر درایران به اینان وصل است .چون رهبری همچون وی دارند . برای همین از توئیتر مأموریت یافته تا  برای تثبیت هژمونی بی بدیل جنبش سبز نیروهای فیس بوکی را هم جذب وضمیمه 18 میلیونی توئیتری خود کند . تازه ادعای عجیب وغریب رکورد شکنی  یک میلیون و 500 هزار ایمیل  اعتراضی کردن در یک شب به مقامات کاخ سفید ومقامات دیگر جهان دارد . خوب وقتی شما با اینگونه افراد  مواجه می شوید که پیرامون گلشیفته فراهانی در فیس بوک معرکه گیری بر پا می کند وبه دیگران توهین آشکار می کند که چرا از وی آنگونه  از گلشیفته  فراهانی دفاع وحمایت نمی کند .شما در موردش چه فکر می کنید؟ بهرحال برای فرصت آلوده کردن فضای فیس بوک باید نه بها به اینگونه افراد داده نشود که طرد گردد.
دروغ نامه ی کیهان 3 شنبه 11 بهمن ماه سال 1390
نقد وبررسی : (يادداشت روز( دروغ نامه ی کیهان " اين فقط يك احتمال است !  "
"مگر فراموش شده است که وزارت بد نام اطلاعات چگونه در زمان وزیر بودن علی فلاحیان  درگیر فعالیت گسترده اقتصادی وبازرگانی وتجاری در داخل وخارج بود که اکنون سربازجوی رانت و زمین خوار 200 هکتار زمین های مرغوب ورامین به نام مؤسسه فرهنگی کیهان که ساده  بالا کشیده است. برای سفید کردن پرونده  وصورت مسأله پاک نمودن از موضع فرار به جلو و متهم کردن جریان نفوذی درون دولت مدعی  شده است  که دشمنان بيروني با جریان نفوذی درون دولت  پاي يك كانون و مركز مورد اعتماد مردم را به ميان كشيده  که ارگان فاشیستی کودتایی  پاسداران یا وزارت  بد نام اطلاعات اطلاعات  است  که  گویا اینان عامل بحران آفرینی افزایش قیمت دلار وارز و سکه ی طلا می باشد ؟
ازمدت ها پیش هشدار داده شده بود هرروز که به برگزاری نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند نزدیک تر می شود . رنگ و بو و سمت و سوی تبلیغات  از حالت تعامل ادعایی اصول گرایی  مورد نظر علی خائنه ای  خارج و شکل خصمانه  به خود خواهدگرفت .چون مسأله مهم وحیاتی جنگ قدرت و ثروت و تلاش برای حذف رقیب از صحنه و انحصاری کردن قدرت و ثروت در میان است . مهمتر اینکه چون این جنگ از درون باندهای مافیایی کودتایی مدعی اصول گرایی می باشد بنابراین  با رقابت های گذشته نسبت به جناع رقیب مدعی اصلاح طلبان بسیار فرق فاحش واساسی دارد . چونکه پاسدار گماشته احمدی نژاد مقابل همه تهدید وتوطئه ها برای حذف وی ویارانش مقاومت وایستادگی کرده و نشان داده حاضر به تسلیم شدن و اجرا نمودن نقش مشابه تدارکاتچی بودن همچون خاتمی را ندارد. برای همین اکنون مشاوران و یاران نزدیک وی متهم به نفوذی مرموز وعامل دشمن وانحرافی و... می شوند . آنگونه که روزنامه دولتی خبر از طرح ترور وحذف فیزیکی  رئیس جمهور داده است . اکنون نیز سرباز و پاسدار شکنجه حسین شریعتداری  با به فراموشی سپردن حمایت سینه چاکانه گذشته از دولت اصول گرا اکنون  از دولت فرصت طلبانه تیغ کشی علیه ی دولت را علنی کرده و با تناقض گویی ها آشکار از سناریوی  نفوذی دشمن درون  دولت یاد نموده است که اینان با همگامی تحریم نفتی دشمن  طرح افزایش قیمت دلار وارز و سکه ی طلا را دنبال و پیاده کرده است . البته با سیاست با  دست پس زدن وبا پا پیش کشیدن  ابتدای  یادداشت روز خود سانسور کردن جریان انحرافی درون دولت به تحریم آمریکا در نقش افزایش قیمت دلار وارز و سکه ی طلا  را در باز پروری  اصطلاح حدس واحتمال به جای قاطعیت مورد استفاده قرار داده است که هم جنبه سفید کردن پرونده ی غارتگری ارگان فاشیستی کودتایی پاسداران وعدم مداخله گری وزارت بد نام اطلاعات در این مورد وهم باز گذاشتن  راه فرار برای انکار در آینده است  که مجبور شده است با نان قرض دادن به رئیس بانک مرکزی ماجرا ی آشفتگي و نابساماني بازار سكه و دلار  كه غيرطبيعي و سؤال برانگيز دانسته است رااین چنین از موضع بازجویی وپرونده سازی گزارش وتحلیل داده است :
"از عنوان اين يادداشت پيداست كه آنچه درپي خواهد آمد فقط يك «حدس» و «گمانه» است. گمانه اي كه برخي از شواهد و قرائن موجود، احتمال وقوع آن را قوت مي بخشند و اما، از آنجا كه موضوع اين گمانه مخصوصا در شرايط كنوني از اهميت فراواني برخوردار است «احتمال»ها را حتي اگر درصد اندكي داشته باشند، نمي توان و نبايد دستكم گرفت. ماجرا درباره آشفتگي و نابساماني اخير در بازار سكه و دلار است كه غيرطبيعي و سؤال برانگيز بود و خوشبختانه با ورود - هرچند ديرهنگام- دولت محترم، اكنون به «سامان نسبي» رسيده است. در يادداشت روز چهارشنبه كيهان 5/11/90 با عنوان «چه كساني تحريم را بزك مي كنند؟!» به ريشه بيروني اين آشفتگي اشاره داشتيم و با استناد به برخي از شواهد محسوس آورده بوديم افزايش مصنوعي و پرشتاب بهاي سكه و دلار كه افزايش قيمت ساير كالا و خدمات را نيز به دنبال داشت يك «پروژه» تعريف شده در ادامه تحريم نفتي اخير اتحاديه اروپا بوده و با اين انگيزه كليد خورده بودكه تحريم ها را موثر جلوه داده و از اين طريق، ضمن مخدوش كردن الگوي ايران اسلامي در نگاه ملت هاي مسلمان منطقه، انتخابات پيش روي مجلس نهم را نيز تحت تاثير قرار دهد و...اكنون اما، اين احتمال- با درصد قابل توجهي- در پيش است كه «پروژه» ياد شده در ميدان ديگري كليد بخورد و حريف بيروني براي رد گم كردن، ماجراي پلشت افزايش مصنوعي بهاي سكه و ارز را به يكي از مراكز و كانون هاي نظام نسبت دهد. اين كانون، مطابق آنچه از بررسي و رصد پروژه هاي مشابه استنباط مي شود، بايد اولا؛ مورد وثوق و اعتماد توده هاي مردم باشد و ثانيا؛ از اصلي ترين موانع پيش روي توطئه هاي دشمن باشد. چرا؟! و چگونه؟!..
معلوم نیست که چرا  سربازجو پاسدار  شکنجه گر سربازجو شریعتمداری نگفته نشده است که این فرد دارای 17 میلیارد تومان می باشد. نامش چیست واین پول  را چگونه کسب کرده است ؟ همچنن کدام عامل یا پرامترهایی موجب شده است که این پول هنگفت سر گردان به جای اینکه جذب  واحدهای تولیدی شود. یا اینکه به حساب سپرده بانکی  واریز شود . تا اینکه صرف خرید ارز و دلار و سکه ی طلا نشود وموجب دامن زدن به افزایش قیمت دلار و ارز وسکه ی طلا نگردد و آشفتگی بازاراقتصادی به وجود نیاورد؟ همچنین چرا وی نگفته است که چگونه واز سوی کدام ارگان 15 تن سکه پیش فروش شده است وپول دریافتی پیش فروش کجا رفته یا دوباره بطور چرخشی به گردش سیکلی خرید وفروش ارز و دلار وسکه وارد گردش و فعال نشده است؟ همچنین مگر بهایی ها چه تعداد هستند وچکاره هستند که اینهمه در آمد د ارند که می توانند برروی بازار سکه وارز ودلار نقش تعیین کننده داشته باشند؟ یاا ینکه از کجا مشخص شده  است که اعضای انجمن حجتیه یا زیر این عنوان فعال شده و در این مورد نقش داشته اند ؟مهمتر اینکه چرا اینان بازداشت نشده اند؟به خصوص اینکه سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری همیشه وانمود کرده است که ار ریز ترین خبرهای پشت پرده اطلاع کامل دارد. اما در این مورد قصور کرده که اطلاع به دستگاه اطلاعاتی و امنیی نداده تاا قدام کنند تا وی مجبور نباشد اکنون در این مورد  اینگونه دست به افشاگری بزند:
"اما، چه كساني اين پروژه را كليد زده و به ميدان آورده بودند؟ در اين باره اشاره به چند خبر موثق ضروري به نظر مي رسد. ضمن آن كه تلاش مراكز اطلاعاتي و امنيتي كشورمان در پي گيري اين موارد قابل تقدير است.الف: در آشفته بازار سكه و ارز طي چند روز گذشته، 50 نفر، خريدار كلان بوده اند كه فقط يكي از آنها 17 ميليارد تومان طلا خريده است!ب: در همين مدت كوتاه بيش از 15 تن سكه پيش فروش شده بود.ج: شايد تعجب كنيد و تعجب آور نيز هست كه گروهي متشكل از بهايي ها- مرتبط با محافل صهيونيستي- با همكاري افرادي از انجمن حجتيه- كه شايد وابستگي به انجمن حجتيه پوشش آنها بوده است!- در آشفته كردن بازار سكه و دلار طي دو هفته اخير نقش موثري داشته اند. اين گروه از كلان سرمايه داران يا دلال هاي وابسته به آنان، از يكسو با بهره گيري از عوامل ميداني خود در داخل كشور و حمايت و پشتيباني محافل بيروني، مردم را به خريد سكه و دلار تشويق مي كردند و با توهم پراكني و شايعه سازي از آنها مي خواستند كه خانه ها و املاك خود را نيز بفروشند و سكه بخرند! و از سوي ديگر، با فروش سكه و دلار كه به بهاي كمتر خريده و با قيمت بيشتر مي فروختند، به خريد خانه و مستغلات مي پرداختند!"
چگونه است که ادعا می شود تهدید بستن تنگه هرمز یا یک مانور نظامی ونمایشی مرتبط به آن موجب افزایش قیمت در سطح جهان می شود .ولی تحریم بانک مرکزی ونفتی وتبلیغات فضای جنگی موجب تنش در بازار ارز و دلار وسکه ی طلای نمی شود؟ آیا هجوم مردم هم به فروشگاه ها برای خرید مواد خوراکی وذخیره کردن شان ناشی از احتمال جنگ هم واقعیت ندارد؟ اگر چنانچه نابسامانی و آشفتگی در اقتصاد نیست دلیل رشد بی رویه واردات وتعطیلی کارخانه ها و واحدهای صنعتی وتولیدی واخراج وتجمع اعتراضی کار گران ناشی از چیست؟ که سربازجو پاسدار شریعتمداری با بی پاسخ گذاشتن جواب این سئوالات برای اینکه جریان مرموز داخلی و همکاری با توطئه دشمن متوجه زیر سئوال بردگان ارگان فاشیستی غارتگر کودتایی و وزارت بد نام اطلاعات کند با ادعای مورد اعتماد بودن مردم این ارگان ها وتلاش برای رفع  دست داشتن شان در دامن زدن  به افزایش قیمت سکه طلا وارز ودلار . این چنین سفسطه گری حوزوی – پاسداری اطلاعاتی با پرونده سازی حدس واحتمال کرده است :
 "طي دو هفته گذشته، رسانه هاي خارجي بيشترين برنامه هاي خود را به آشفتگي بازار سكه و دلار اختصاص داده بودند و اين آشفتگي را نتيجه مستقيم تحريم نفتي ايران از سوي آمريكا و سپس اتحاديه اروپا معرفي مي كردند. در حالي كه تحريم ياد شده هنوز عملياتي نشده است و اساسا به اعتراف برخي از تحريم كنندگان، قبل از آن كه يك پروژه عملياتي باشد، يك بسته رواني است و چنانچه عملياتي شود، بازنده اصلي كشورهاي اروپايي خواهند بود...نكته قابل توجه اين كه رسانه ها و مقامات آمريكايي و اروپايي در تمامي تبليغات دو هفته اخير خود، از آشفتگي بازار سكه و ارز و افزايش قيمت ساير اجناس و خدمات كه پي آمد آن بود، ورشكستگي اقتصاد ايران بر اثر تحريم ها و ناكارآمدي مسئولان در مديريت كشور را نتيجه گرفته و القا مي كردند!آشفتگي دو هفته اي بازار سكه و دلار يك پروژه بيروني بوده است و كساني يا جرياني مرموز در داخل كشور ماموريت اجراي آن را برعهده داشته اند. آنان چه كساني بوده اند؟ كلان سرمايه داران؟ اين گروه اگرچه بنده پول و ثروت هستند ولي معمولا و به روال شناخته شده به تنهايي برنامه ريز نبوده و اهل ريسك نيز نمي باشند. آنها بنا به عادت هميشگي خود، از آب گل آلود ماهي مي گيرند و البته هيچگاه از نظام اسلامي دل خوشي نداشته و ندارند و از اين روي، اكثريت قريب به اتفاق آنان پيوندهاي بيروني دارند. بنابراين، برنامه ريزان پروژه آشفتگي بازار سكه و دلار را بايد در جاي ديگري جستجو كرد. اگر طيف ياد شده عاملان اصلي بودند- كه نيستند- با شناسايي آنان، ماجرا خاتمه يافته بود ولي...5- شواهد موجود و نيز برخي از اقدامات مشابه ديگر نشان مي دهد عوامل اصلي، نفوذي هايي هستند كه هنوز در پشت پرده حضور دارند و براي آن كه كماكان در سايه بمانند، اقدام بعدي آنها، احتمالاً همان حركتي خواهد بود كه در صدر يادداشت پيش روي به آن اشاره شد. يعني انتساب پروژه پلشت ياد شده به يكي از مراكز و كانون هاي مورد وثوق و اعتماد مردم!فرمول بارها به كار گرفته شده دشمنان بيروني كه به آن اشاره شد، فقط نشان مي دهد بايد پاي يك كانون و مركز مورد اعتماد مردم به ميان كشيده شود اما، كدام كانون؟!... سپاه؟! شايد! وزارت اطلاعات؟! بعيد نيست!فلان مركز دولتي يا قضايي يا... احتمال دارد! باز هم تاكيد مي شود كه «اين فقط يك احتمال است».
در خاتمه اینکهدرپاسخ جا نماز آب کشیدن برای پاسداران غارتگر ضروریست که گفته شود مگر ازیاد رفته است که چگونه میزان ثروت پاسدار میلیاردی محمد صادق محصولی 7 سال پیش فاش شد که دارایی اش در آن مبلغ 165 میلیارد تومان ارزیابی شد که شیادانه گفت صاحب آن امام زمان است ونه من. اکنون مشخص است که این ثروت چند برابر شده است ومعلوم نیست که تعداد اینگونه پاسداران چقدر است؟ همچنین  مگر از دوران رفسنجانی  سپاه پاسداران وبسیج وارد پروژه های راه وسد سازی ولوله کشی گازی ونفتی نشدند و از آن زمان پیمان کاران شان مورد قرار دادهای بس کلان دولت نبوده که بمرور هم به رقم قراردادهای چندین میلیاردد لاری رسیده است. جالب اینکه  یک ریال هم مالیات نداده اند همانگونه که هیچگونه بازرسی نشده وحساب پس نداده اند . اکنون هم  شرکت مخابرات را به سادگی مصادره کردند وشیوه جاسوسی و فیلتر کردن اینترنت را دنبال می کنند . مکمل آن وهتل های چند ستاره وماشین سازی تبریز را نیز نهصاحب شده اند ، بلکه وزارت نفت را هم اشغال کرده اند .ازسوی دیگر چنگ بر پروژه ها وفازهای گاز جنوبی عسلویه انداخته اند . مهمتر اینکه خیلی سال است که دارای اسکله های غیر مجاز بنادر جنوب را دراختیار خوددارند تا بقول پاسدار گماشته احمدی نژاد برادران قاچاقچیان سالیان چند میلیار دلار بر جیب خود بزنند . بعلاوه مگر غیر از این است که این ارگان فاشیستی دست به کودتا زد تا که رقیب مدعی اصلاح طلب از صحنه حذف گردد و پاسداران در قدرت جای شان را پر نمایند تا با همکای علی خائنه ای وکیش دادن پاسدار گماشته احمدی نژاد بسوی رفسنجانی وتضعیف کردنش فضای جراحی کردنش از رأس سیرک مجمع خبرگان آخوندی فراهم شود . تا در ادامه شرایط خلع ید کردنش از دانشگاه آزاد وتصاحب 250 میلیارد د لار ثروت وسرمایه این دانشگاه هموار گردد . همچنین تلاش می شود تااز رأس مجمع  مصلحت نظام هم خراطی وکنار گذاشته شود تا موی دماغی برای تصاحب مبلغ 2 هزار میلیارد دلار سرمایه های شرکت ها ومؤسسات ملی و دولتی زیر چتر اصل 44 وخصوصی سازی یا واگذاری سهام عدالت دولتی به پاسداران وزائده اش بسیج  مانعی وجود نداشته باشد . از طرف دیگر مگر فراموش شده است که وزارت بد نام اطلاعات چگونه در زمان وزیر بودن علی فلاحیان  درگیر فعالیت گسترده اقتصادی وبازرگانی وتجاری در داخل وخارج بود که اکنون سربازجوی رانت و زمین خوار 200 هکتار زمین های مرغوب ورامین به نام مؤسسه فرهنگی کیهان که ساده  بالا کشیده است. برای پ سفید کردن پرونده  وصورت مسأله پاک  نمودن از موضع فرار به جلو و متهم کردن جریان نفوذی درون دولت مدعی  شده است  که دشمنان بيروني با جریان نفوذی درون دولت  پاي يك كانون و مركز مورد اعتماد مردم را به ميان كشيده  که ارگان فاشیستی کودتایی  پاسداران یا وزارت  بد نام اطلاعات اطلاعات  است  که  گویا اینان عامل بحران آفرینی افزایش قیمت دلار وارز و سکه ی طلا می باشد ؟
هوشنگ بهداد
دروغ نامه ی کیهان 3 شنبه 11 بهمن ماه سال 1390
اين فقط يك احتمال است ! (يادداشت روز(