گزیده خبرهای 23 شهریور -92

گزیده خبرهای 23 شهریور -92
امارات: اگر به ايران حمله شود، هيچ اعتراضي نمي‌كنيم!
مگر سیاست صدور تروریسم و بحران وارتجاع 35ساله ی به برون مرز حاکمان ایران که همراه با مداخله گری در امور داخلی کشور های منطقه به خصوص کشورهای همسایه بوده است . به خصوص اینکه با جدیت تلاش می کنند به سلاح هسته ای دست یابند دیگر جای تحمل یا انتظار سیاست مسالمت آمیز از سوی چنین رژیم وحشی اصلاح نا پذیری برای همسایگانش  وجود دارد؟
يك مقام ارشد دولت امارات با ابراز نگراني از مسئله هسته‌اي و سرزميني ايران گفت: زماني كه بحث ايران پيش مي‌آيد، امارات منافع مشتركي با اسرائيل دارد حتي اگر روابط ديپلماتيكي هم بين ما برقرار نباشد.. به گزارش انتخاب به نقل ازروزنامه صهيونيستي جروسالم پست، وي كه به شرط عدم افشاي نامش سخن مي‌گفت، افزود: اگر اسرائيل بخواهد به ايران حمله كند، ما هيچ اعتراضي نخواهيم كرد. در اسرائيل با وجود انكه سوريه در مرز اين رژيم قرار دارد، نگراني‌هاي بيشتري در مورد ايران وجود دارد. عبدالخالق مي‌گويد: برنامه‌هاي ما مانند برنامه‌هاي اسرائيل نيست، اما اگر با هم اشتراكاتي دارد، اشكالي به آن وارد نيست. مقامات اسرائيل و كشورهاي خليج فارس مي‌گويند كه بحران كنوني بر سر سوريه تمريني براي مواجهه با مسئله‌اي بزرگتر بر سر ايران است. بنا براين گزارش،اين روزها دوستان آمريكا در حاشيه خليج فارس اندكي كمتر حامي غرب هستند. به گزارش انتخاب، عربستان سعودي، كويت، بحرين و امارات متحده عربي همگي ماه گذشته آماده حمله امريكا به سوريه بودند اما با كاهش تدريجي احتمال جنگ، محبوبيت آمريكا هم همزمان در نزد اين كشورها كاهش يافته است
دولت آمريكا يك گام به مصادره آسمان‌خراش 36 طبقه بنياد علوي در نيويورك نزديك‌تر شد
جزو دستآورد سیاست 35 ساله چوب تاراج بر منابع وذخایر کشور زدن  و اشغال سفارت آمریکا در 13 آبان  58 در تهران  وآمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند می باشد و که مکمل سیاست سیاست صدور تروریسم و بحران وارتجاع 35ساله ی به برون مرز حاکمان ایران شده است  که تأکید بر نابودی اسراییل  و تلاش برای سلاح هسته ای می کنند .
يك قاضي فدرال آمريكا طي حكمي اعلام كرد مالكان ايراني آسمان خراش 36 طبقه در نيويورك، قوانين آمريكا در زمينه ممنوعيت معامله با ايران را نقض كرده‌اند. به گزارش تسنيم به نقل از رويترز، اين حكم كه احتمالا مورد فرجام خواهي قرار خواهد گرفت، مي‌تواند منجر به مصادره اين آسمان خراش توسط دولت آمريكا شود. اين حكم در حالي صادر مي‌شود كه قرار است طي چند روز آينده دو محاكمه موازي در دادگاه فدرال آمريكا در نيويورك آغاز شود و در آنها ادعاي وزارت دادگستري آمريكا و شاكيان خصوصي براي تصرف اين ساختمان بررسي شود. كاترين فورست، قاضي منطقه‌اي مسئول رسيدگي به اين پرونده مدعي شد مالك بخش عمده اين ساختمان، يعني بنياد علوي، اطلاع داشته است كه دو مالك كوچكتر برخلاف قانون قدرت‌هاي اقتصادي اضطراري بين‌المللي و قوانين ضد پولشويي آمريكا با بانك ملي ايران همكاري داشته‌اند. بنياد علوي يك سازمان غير انتفاعي است كه هدف آن ترويج فرهنگ اسلامي و زبان فارسي است
افتتاح‌هاي نيمه تمام صداي تاجيك‌ها را هم درآورد
تاکتیک تبلیغاتی نخ نما شده  ی 35 ساله وعده های سر خرمنی  بزک نمیر بهار میاد ، کمبیزه با خیار میاد در داخل کشور دنبال شده  که در برون مرز هم دنبال شده است طوری که نه گند آن  در داخل در آمده که  تق این سیاست در تاجکیستان در آمده  مورد اعتراض واقع شده است .
الف نوشت: در سال‌هاي اخير دو پروژه بزرگ اقتصادي تاجيكستان - نيروگاه برق آبي سنگتوده 2 و تونل استقلال- با سرمايه‌گذاري ايران در آن كشور اجرا شده است. اما داستان پروژه تونل انزاب يا تونل استقلال، به عنوان "پروژه قرن تاجيكستان"، داستاني تلخي است... اگرچه اين تونل هفت سال پيش افتتاح شده اما همچنان نيازمند برخي اقدامات تكميلي است كه از جمله اين برخي اقدامات، تأمين روشنايي و تهويه آن است. متاسفانه تونل استقلال پس از همه زحماتي كه براي طراحي و ساخت آن كشيده شده، در عمل به علت تهويه نامناسب، روشنايي ناكافي، ريختن آب از سقف و در نتيجه يخ زدن كف آن در زمستان و تخريب آسفالت، در تاجيكستان به "تونل مرگ" و "غار ايراني‌ها" معروف شده است! يك جستجو در اينترنت و شبكه‌هاي اجتماعي كافي است تا ويدئوهاي ناراحت‌كننده‌اي از اين تونل برابر چشمان مخاطبان ظاهر شود. در اين ميان، شرايط تونل استقلال از دايره توجه رسانه‌هاي تاجيك خارج نيست و هر از گاه در اين رسانه‌ها به آن پرداخته مي‌شود. يك از آخرين موارد، يادداشتي است در پايگاه اينترنتي تاج نيوز به قلم عظمت وهاب با عنوان "رفت احمدي ينژاد و ماند غار او"!. 
درگيري خونين زن و شوهر در سازمان تامين اجتماعي!
گزارش چگونگی ا منیت در  سازمان تأمین اجتماعی ر ژیمی که ادعای امن ترین کشور جهان دارد.

مردي قصد داشت همسرش را كه كارمند تامين اجتماعي بود، به قتل برساند كه خوشبختانه با دخالت رئيس كلانتري از يك جنايت خونين در تهران جلوگيري شد.به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ مردي كه كارمند سازمان تامين اجتماعي شعبه كرج مي‌باشد، مقارن ساعت 13 با در دست داشتن چاقو و ظرفي كه ادعا مي‌كرد داخلش اسيد است وارد اتاق همسرش كه از كارمندان سازمان تامين اجتماعي است در طبقه پنجم ساختمان تامين اجتماعي مركزي مي‌شود.وي سپس درب اتاق را با وسايل داخل اتاق بسته و همسرش را محبوس مي‌كند و با صداي بلند شروع به فحاشي كرده و با ضرب و شتم هسرش را تهديد به قتل مي‌كند.سريعا اين موضوع از طريق سامانه 110 به كلانتري ستارخان اعلام مي‌شود و به دليل حساسيت موضوع رئيس كلانتري ستارخان شخصا به محل حضور پيدا كرده و در حالي كه زن از درد جيغ مي‌كشيد، متهم را با علم پليسي دعوت به آرامش مي‌كند، ولي بازهم متهم دست بردار نبود و قصد كشتن همسرش را داشت.رئيس كلانتري ستارخان گفت: هرچه تلاش كردم تا اين مرد را كه نامش محمد بود از كشتن همسرش به نام پروين منصرف كنم، بي‌فايده بود.سرهنگ اميرحسين رضايي ادامه داد: در نهايت مجبور شدم از پشت با شكستن شيشه وارد اتاق شوم و اين مرد رواني با ديدن من چاقو را به سمتم پرتاب كرد كه خوشبختانه به دليل آمادگي كه داشتم آسيب نديدم و در يك درگيري كوتاه موفق شدم متهم را دستگير و زن را از مرگ حتمي نجات دهم.اين زن و شوهر به دليل جراحات وارده در حال حاضر در بيمارستان بستري هستند.
چون حاکمان ایران بشدت نیاز به حمایت از هم پیمان بشار اسد جنایتکار دارند . بنابراین مجبور به تقویت حزب الشیطان و متحدانش  در لبنان می باشد . برای همین دیپمات تروریست در بیروت چنین دیداری داشته است .
سفیر ایران در لبنان تاکید کرد: رژیم صهیونیستی و همپیمانان آن با تصمیمی شتاب زده در نظر داشتند سوریه را به‌عنوان محور مقاومت مورد تهاجم قرار دهند، اما واکنش افکار عمومی و صلابت جبهه مقاومت موجب عقب‌نشینی جنگ افروزان شد.«شیخ بلال شعبان» دبیرکل جنبش توحید اسلامی لبنان با حضور در محل سفارت با غضنفر رکن‌آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران ملاقات و در خصوص تحولات لبنان و منطقه گفت‌وگو کرد.دبیر کل جنبش توحید اسلامی لبنان در این ملاقات اظهار داشت: دشمنان مقاومت تلاش می‌کنند با ایجاد ناامنی و تشدید اختلافات در منطقه و آتش افروزی در سوریه، امنیت رژیم نامشروع صهیونیستی را تامین و تقویت کنند.شیخ بلال شعبان تاکید کرد: در سایه اتحاد و یکپارچگی همه جریانها و طرفهای سیاسی، تمامی توطئه‌های دشمنان با شکست مواجه خواهد شد.به گزارش فارس، رکن‌آبادی نیز در این دیدار ضمن تشریح آخرین تحولات منطقه و سوریه، موفقیت‌های اخیر در برابر توطئه‌های اردوگاه غرب به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی و بازدارندگی آنان در حمله به سوریه را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: رژیم صهیونیستی و همپیمانان آن با تصمیمی شتاب زده در نظر داشتند سوریه را به‌عنوان محور مقاومت مورد تهاجم قرار دهند، اما واکنش قوی افکار عمومی جهان و کلیه ملتهای آزاده و حق طلب و تعداد زیادی از دولتها و تشکلهای بین‌المللی در کنار صلابت جبهه مقاومت موجب عقب نشینی جنگ افروزان شد.