گزیده خبرهای 31 شهریور -92- قسمت -3

گزیده خبرهای 31 شهریور -92- قسمت -3
لابد این قربانیان و پرورش یافتگان رژیم  جهل وجنگ وخرافات  به جرم حضور در آشپز خانه ودر دست داشتن کارد خرد کردن  سالاد  دستگیر شده اند! تا سپس به اتهام حمل سلاح سرد برای شان پرونده سازی شود وسرشان بالای دار رود.
رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری سه تن از اراذل و اوباش تهران خبر داد که اقدام به تخریب خودروهای مردم می‌کردند.سرهنگ علیرضا محرابی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات دستگیری اراذل و اوباش، گفت: پیرو شکایت تعدادی از شهروندان تهرانی مبنی بر تخریب خودروهای شخصی آنها توسط تعدادی از اراذل و اوباش منطقه به نام‌های «عباس»، «آرمین»، «محمود» معروف به «شاهرخ» رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفت.وی با بیان اینکه پرونده‌ای در این راستا در دادسرای ناحیه 4 تهران تشکیل شد، گفت: پس از انجام تحقیقات و بررسی در مورد صحت و سقم موضوع، با هماهنگی قاضی پرونده، دستور جلب تمامی متهمان صادر شد.رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت با بیان اینکه ماموران مخفی‌گاه دو متهم را کشف و در عملیاتی با رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی «عباس» و «آرمین» را در مخفی‌گاهش دستگیر کردند، گفت: پس از مدتی با اعلام مردم، محل کار «شاهرخ» نیز شناسایی شد که این فرد نیز داخل یکی از آشپزخانه‌های تهیه غذا دستگیر شد.محرابی افزود: متهمان به پایگاه چهارم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران‌بزرگ منتقل شده‌اند
بازهم گزارش قتل وجنایت و قربانی شدن یک جوان  در جامعه ناامن ساخته و پرداخته شده از سوی شرکای دزد وغارتگر پاسدار و آخوند گه بطور وارونه مدعی اند ایران امن ترین کشور جهان است.
پسر جوان که در جریان یک درگیری ساده مرتکب قتل شده بود پای میز محاکمه قرار گرفت.به گزارش خبرنگار مهر، در ابتدای جلسه دادگاه که در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی عزیز محمدی برگزار شد نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت: در این پرونده محمد علی 20 ساله متهم است در تاریخ 28 شهریور سال 91 با ضربه چاقو مصطفی را در محله افسریه به قتل رسانده است که با توجه به اعترافات متهم، بازسازی صحنه قتل، گزارش پزشکی قانونی و شکایت اولیای دم برای محمد علی تقاضای مجازات قانونی را دارم.در ادامه اولیای دم مقتول در جایگاه حاضر شده و برای قاتل پسرشان تقاضای قصاص کردند.قاضی عزیزمحمدی رئیس دادگاه سپس با تفهیم اتهام به متهم از او خواست به دفاع از خود بپردازد.محمد علی نیز پس از قرار گرفتن در جایگاه اظهار داشت: من تراشکار بودم. زمان قتل تازه دو هفته بود که سربازی ام به اتمام رسیده و به خانه باز گشته بودم. روز حادثه از مغازه به خانه می آمدم که متوجه شدم پسری به نام مسعود برادرم را زده است به همین خاطر با مسعود و دوستش مصطفی درگیر شدم.  این درگیری خیلی زود به پایان رسید اما چند ساعت بعد متوجه شدم آنها دوباره با برادرم درگیر شده اند. به همین خاطر به خانه مسعود رفتم، در آنجا با مسعود و مصطفی دوباره درگیر شده و مقتول مرا هل داد، من هم با چاقویی که همراه داشتم ضربه ای به او زدم که باعث مرگش شد.پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش، قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.
بالاخره روس ها که نمی توانند همچون حاکمان ایران مفت خوری فرصت طلبانه بدون پرداخت هزینه کنند .چون می بایست مقابل باج گیری کردن هزینه ای هم متقبل شوند .
شبکه خبری روسیه الیوم از حمله گروه‌های ناشناس به سفارت روسیه در دمشق و زخمی شدن دو تن خبر داد.شبکه خبری روسیه الیوم امروز(یکشنبه) اعلام کرد، سفارت روسیه در دمشق هدف حمله افراد ناشناس قرار گرفته است.بنا به گزارش این شبکه خبری، سفارت روسیه توسط یک خمپاره هدف قرار گرفت و در پی آن دو تن زخمی شدند.هنوز اطلاعات بیشتر درباره این حمله در دست نیست.