4 خوراكي براي آب كردن چربي‌ها.

4 خوراكي براي آب كردن چربي‌ها.  7 مهر- 92
لابد جواب  آنان که محروم و فقیرند و پول ندارند تااین 4 خوراکی کاهش دهنده ی چربی بدن را بخرند این است  چون اینان خوراکی های پر چربی نمی خورند و چاق نیستند . بنابران  اضافه وزن و چربی ندارندپس نیاز به خرید و مصرف این 4 خوراکی را ندارند.  
وزن انسان‌ها يكي از معيارهاي سلامتي است كه بايد هميشه در اندازه درستي قرار داشته باشد. افرادي كه دچار اضافه وزن هستند، به دنبال راهي مي‌گردند تا چربي‌هاي اضافي را آب كرده و وزن خود را كاهش دهند. اضافه وزن و چربي‌هاي دورشكم يكي از بزرگترين معضلاتي هستند كه در جامعه بشري امروز ديده ميشوند انسان‌هايي كه به اين مشكل دچار هستند، غذاهاي خوشمزه و فست فودها را مقصر مي‌دانند، اما پزشكان تنها اراده انساني را مقصر اين مشكل خواهند دانست.راهكارهاي بسياري براي از بين بردن اين مشكل تا به حال ارائه شده است كه هر كدام به ورزش يا كم خوردن ختم مي‌شود اما در كنار ورزش و تحركات بدني بايد از مواد غذايي درست استفاده كرد. اين مواد دقيقا همان چيزهايي هستند كه باعث كاهش وزن شده و عمل چربي سوزي را افزايش مي‌دهند.
** ماهي 
بار ديگر يك مطلب در مورد خوراكي‌ها آورده‌ايم و البته نمي‌توان نام ماهي را وارد اين مقاله نكرد. يكي از بهترين چربي سوزهايي كه بايد براي سلامت بدن خود از آن استفاده كنيد ماهي است. اين خوراكي خوشمزه و پرقوت باعث مي‌شود تا ملاتونين در بدن شما بيشتر ترشح شود. هورمون ملاتونين براي افزايش سوخت و ساز در هنگام خواب ترشح ميشود از اين رو با خوردن ماهي بايد منتظر چربي سوزي آن هم در خواب باشيد. در كنار اين هورمون امگا3 نيز وجود دارد كه خود يك عامل تنظيم‌كننده چربي‌هاي بدن است.
** آجيل 
هركسي كه درمورد آجيل حرف‌هاي بدي ميزند مطمئنا خواص و فوايد آن را درك نكرده است. اگر دوست داريد بدني سالم و شكمي تخت و 6 تكه داشته باشيد پس سريعا مصرف آجيل را شروع كنيد. البته در مورد مصرف آجيل بايد ذكر كنيم كه اين آجيل نبايد شور باشد و زياده روي در آن نيز اصلا خوب نيست. آجيل مي‌تواند نامنظمي‌هاي بدن را از بين برده و اشتها را كاهش مي‌دهد. آجيل‌ها همچنين باعث افزايش متابوليسم شده و سوخت و ساز بدن را بالا مي‌برد. دليل اصلي خواص اين خوراكي وجود منيزيم فراوان است.
** شير 
شايد هنوز رابطه ميان كلسيم و چاقي كمي سنگين باشد، اما دانشمندان به نتايجي دست پيدا كرده‌اند كه نشان مي‌دهد شير مي‌تواند در زيبا كردن اندام تاثير به سزايي داشته باشد. در يكي از تحقيقاتي كه سال 2010ميلادي در دانشگاه آلاباما انجام شد دانشمندان به اين نتيجه رسيدند كه چربي به طرز چشمگيري در بدن افرادي كه روزانه 100 ميليگرم كاهش مي‌يابد. اين ميزان بدين معني است كه شما بايد روزانه حداقل يك دوم كاسه ماست مصرف كنيد. همچنين خوردن سه ليوان شير نيز مي‌تواند اين ميزان كلسيم را در بدن شما با كمي اختلاف تامين كند. استفاده از كلسيم را فراموش نكنيد تا چربي‌ها ديگر سراغ شما نيايند.
** گيلاس (به هر نوعي) 

گيلاس و آلبالو يكي از بزرگترين منابع ملاتونين هستند كه در بالا توضيح داديم وظيفه چربي سوزي در خواب را بر عهده دارد. اين ميوه خوشمزه را به هر نوعي كه مصرف كنيد باعث كاهش وزن در خواب خواهد شد اما بهتر است در فصل درست از انواع تازه آن استفاده كنيد. گيلاس‌ها مي‌توانند به صورت لواشك، آلبالو خشكه يا... در بازار وجود داشته باشند اگر از سلامت اين محصولات اطمينان داريد حتما تهيه و مصرف كنيد. اگر گيلاس را دوست نداريد مي‌توانيد از آب ميوه آن استفاده كنيد.