کوه موش زایید

کوه موش زایید
تصویر سندبدهی عجیب یک دانشجوی پیام نور
.
 29 شهریور -92
 گفته می شود آفتابه  لگن 7 دست شام و نا هار هیچی . یا شتر با بارش  می رود  اما لنگه پشه کوره گرفته می شود . اکنون در شرایطی که اختلاس 3 هزار میلیارد تومان بانکی اتفاق می افتد . یا محمد رضا خباز عضو کابینه فاش کرده است در دوران ریاست جمهوری ا حمدی نژاد مبلغ600 میلیارد دلار سرمایه ی کشور به خارج منتقل شد .ولی اکنون گزارش  مضحکی شده است که یک بدهی عجیب یک ریالی ! برای یک دانشجو ترم چهارم رشته حسابداری  دانشگاه پیام نور مانع از نامنویسی وی شده است .  این دانشجو در این‌باره  گفته است با توجه به داشتن چنین بدهی حیرت‌انگیزی ورود به برنامه کاربری در سایت گلستان ناممکن شد و نتوانستم از نتیجه ثبت نام تغییر رشته خود باخبر شوم. همچنین این دانشجو شاید این بدهی بی‌سابقه باشد، اما  بعد از گرفتن پرینت بدهی از سایت، به امور مالی دانشگاه مراجعه کردم و با نشان دادن آن اعلام کردند که طبق قانون باید این شهریه را واریز کنم. اسماعیل اسلامی با بیان اینکه کارمند بانک نیز از مشاهده چنین فیش واریزی متحیر شده بود، خاطرنشان  نمود به خاطر این یک ریال، 15 هزار تومان هزینه کردم و بعد از 2 ساعت معطلی در صف بانک موفق به واریز یک ریال شدم با این حساب باید گفت که سیستم مالی و بانکی و قانونی در رژیم بی قانون ودر وپیکر ولایت فقیه با اینگونه اقدامات کمدی تداعی کننده ی اصطلاح کوه موش زایید می باشد.

یک دانشجوی اهل اصلاندوز از توابع استان اردبیل، هنگام بررسی نتیجه ثبت نام خود در سایت دانشگاه پیام نور با یک بدهی عجیب اما واقعی مواجه شد.به گزارش ایسنا به نقل از ارس‌تبار، اسماعیل اسلامی دانشجوی ترم چهارم رشته حسابداری دانشگاه پیام نور شهرستان پارس‌آباد، یکشنبه هفته گذشته جهت بررسی نتیجه ثبت نام تغییر رشته خود به سایت دانشگاه پیام نور (گلستان) مراجعه کرد و با یک بدهی عجیب یک ریالی مواجه شد.وی در این‌باره می‌گوید: با توجه به داشتن چنین بدهی حیرت‌انگیزی ورود به برنامه کاربری در سایت گلستان ناممکن شد و نتوانستم از نتیجه ثبت نام تغییر رشته خود باخبر شوم.این دانشجو با بیان اینکه این بدهی شاید بی‌سابقه باشد، می‌افزاید: بعد از گرفتن پرینت بدهی از سایت، به امور مالی دانشگاه مراجعه کردم و با نشان دادن آن اعلام کردند که طبق قانون باید این شهریه را واریز کنم.اسلامی با بیان اینکه کارمند بانک نیز از مشاهده چنین فیش واریزی متحیر شده بود، خاطرنشان می‌کند: به خاطر این یک ریال، 15 هزار تومان هزینه کردم و بعد از 2 ساعت معطلی در صف بانک موفق به واریز یک ریال شدم