روحانی به دنبال ساخت سلاح اتمی نخواهیم بود

خبرگزاری دروغ پرداز پاسداران فارس  : حسن روحانی در مصاحبه با شبکه «ان‌بی‌سی» آمریکا: تاکید کرد هرگز به دنبال ساخت سلاح اتمی نخواهیم بود.28 شهریور -92
 
پس از اذعان تاکتیکی  عدم پیگیری دست یابی به سلاح هسته ای خامنه ای که در زرورق نرمش قهرمانانه بسته بندی و بازگو شد در صورتیکه هدف اتخاذ این موضع تاکتیکی- تبلیغاتی  پاک ردن صورت مسأله  و انحراف اذهان عمومی  برای کاهش فشار تحریم ها و تقویت سیاست مماشات وقت کشی مذاکره هسته ای در آستانه ی سفر روحانی به آمریکا می باشد . برای همین روحانی ذوق زده شده  است و قبل از سفر به آمریکا ترجیح داد در مصاحبه با شبکه «ان‌بی‌سی» آمریکا  بگوید هرگز به دنبال ساخت سلاح اتمی نخواهیم بود. وی طوری ادعا کرده که امر به وی مشتبه شده است که انگاری هم ولی فقیه   وهم رئیس گزمکان پاسدار است که  همه کاره است و آنگونه از قدرت برخوردار ست ه قادر است چنین قول تضمین شده ی عدم  دست یابی به سلاح هسته ای بدهد .در صورتی وی مترسک خامنه ای بیش نیست که  خودش سخنگوی ارگان فاشیستی –تروریستی پاسداران است .
به گزارش خبرگزاری فارس، «حسن روحانی» رئیس‌‌جمهور ایران روز چهارشنبه در مصاحبه با شبکه «ان‌بی‌سی» آمریکا بار دیگر تاکید کرد که ایران به دنبال ساخت تسلیحات اتمی نیست و هیچ‌گاه هم چنین مسیری را دنبال نخواهد کرد.این شبکه همچنین به نقل از آقای روحانی نوشته است که وی برای توافق با غرب در مورد برنامه هسته‌ای، اختیار کامل دارد.مشروح این گفت‌وگو قرار است صبح فردا از شبکه «ان‌بی‌سی» پخش شود. این اولین مصاحبه رئیس‌جمهور جدید ایران با یک شبکه آمریکایی است. این مصاحبه روز چهارشنبه در ساختمان ریاست‌جمهوری ضبط شده است.

- S