خبرگزاری دروغ پرداز پاسداران فارس همه چیز درباره اشرف-بخش اول

خبرگزاری دروغ پرداز پاسداران فارس همه چیز درباره اشرف-بخش اول بطری‌های مشروبات‌الکلی و گلدسته‌های مسجد در پادگان منافقین.گشایش درهای اشرف به روی خبرنگاران پرده از اسرار سرانی برداشت که ادعای اسلامی بودن فرقه را داشتند.23 شهریور -92
 
پس از اجرای طرح مشترک جنایت علیه ی بشریت تهران – بغداد در اشرف که بلافاصله فرماندهان ارگان فاشیستی پاسداران و سپاه قدس و بسیج و نمازجمعه  ی تهران احمد خاتمی یکی پس از دیگری  هورا کشان وارد صحنه شدند تا اعتراف به شرکت در  این  جنایت علیه ی بشریت در اشرف کنند . اما پس از اینکه 42 مجاهد باقیمانده  اشرف به لیبرتی منتقل شدند . در شرایطی که هر گز اجازه داده نشد پای هیچ خبرنگار مستقلی وارد اشرف شود تا شاهد وناظر جنایات جنگی علیه ی بشریت سپاه قدس و سوات وارتش نوری مالکی مزدور دست نشانده باشند . اما اکنون با حضور گزارشگر خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس در اشرف تخلیه شده مأموریت  یافته است تا سناریوی از پیش طراحی شده  را بازتاب دهد که برگردان الگوی اتهامات اوایل انقلاب است که ادعا می شد از دفاتر  انجمن ها وخانه های تیمی مجاهدین داروهای ضد حاملگی و.... بدست می آمد. یا  اراجیف ووارونه گویی های دیکته شده زیر چتر ااعترافات شوهای تلویزیونی تهیه شده ی در زندان اوین ولاجوردی جنایتکار پخش می شد که یک سناریوی آن در مورد ربودن ومثله کردن 3 رهبر مسیحیان ایرانی  بود که بعداً خاتمی مجبور به اعتراف شد کار گروه خود سر مأموران وزارت بد نام  اطلاعات بود . البته در  دوران  پروسه ی انقلاب  سال 57 شاه یک صحنه ی مشروب روی یخچال برای علی اصغر حاج سید جوادی بدلیل مقاله انتقادی وی به نمایش گذاشته شد . بنابراین اکنون برای توجیه جنایت علیه ی بشریت در اشرف روی به سیاست نخ نما شده ی سی وچند سال گذشته علیه مجاهدین آورده شده است . برای همین  گزارشگر خبر گزاری دروغ پرداز فارس پرده از  سریال سناریوی  طراحی شده بر داشته است که در بخش اول آن تیتر زده بطری‌های مشروبات‌الکلی و گلدسته‌های مسجد در پادگان منافقین.گشایش درهای اشرف به روی خبرنگاران  اعزامی سازمان امنیت و اطلاعات پاسداران و وزارت بد نام اطلاعات پرده از اسرار سرانی برداشت که ادعای اسلامی بودن فرقه را داشتند. غافل از آنکه گزارشگر ابله خبر گزاری پاسداران فارس  لو داده است که  ضمن استفاده کردن از مزدوران زیر چتر جداشدگان  این سناریو  در سال 91 تهیه وتنظیم شده بود که منتظر تهاجم مسلحانه ی جنایت علیه ی بشریت دهم شهریور 92 به اشرف بود تا چاشنی و بازتاب داده شود . یعنی ناخواسته اعتراف کرده است که طرح تهاجم کجا ودر راستای چه اهداف پلید ضد انسانی بوده است؟ حال داشته باشید که سران رژیم جنایتکار فاشیستی مذهبی وپاسداران و وزارت بد نام اطلاعات همراه با خامنه ای  ونوری مالکی مزدور دست نشانده محور فاش شدن ججنایت علیه ی بشریت در اشرف دچار مخمصه شده ودرتنگنا قرار گرفته اند که بشدت نیاز به چنین صحنه پردازی مضحک تابلو شده با سرهم بندی اراجیف مضحک تر دارند؟
 به گزارش خبرگزاری فارس، بامداد چهارشنبه 21 شهریور ماه سال جاری اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه کمپ اشرف با خروج آخرین گروه اعضای سازمان تروریستی منافقین برای همیشه از لوث وجود این فرقه پاکسازی شد و کمپ اشرف به طور کامل در اختیار ارتش عراق قرار گرفت. بر همین مبنا بر آن شدیم تا گزارشی که چند ماه پیش از بخش‌های آزاد شده این پادگان تهیه شده بود را دوباره منتشر کنیم تا آن دسته از خوانندگانی که آشنایی چندانی با جغرافیا و محیط این پادگان و نیز رفتار فرقه‌ای رهبران گروهک تروریستی منافقین ندارند، بتوانند با نگاهی دقیق‌تر و ظریفتر بر آنچه طی 3 دهه گذشته در این پادگان گذشته شناخت بهتری نسبت به این گروهک حاصل کنند.مصادف با پایان سال گذشته (1391) سفری به استان دیالی عراق داشتیم تا از نقاط آزاد شده کمپ اشرف که تحت اختیار ارتش عراق بود گزارشی تهیه کنیم که حاصل این سفر در چند قسمت به خوانندگان ارائه می‌شود.پادگان اشرف منطقه‌ای نظامی در استان دیالی است با ابعاد 6 کیلومتر مربع در 8 کیلومتر. این پادگان در سال 1364 از سوی صدام به گروهک منافقین اهدا شد تا آنها خیانت‌های خود علیه جمهوری اسلامی را در این پادگان سازماندهی کنند. البته صدام چندین پادگان در بخش‌های مختلف این استان در اختیار گروهک منافقین قرار داد.این پادگان از بخش‌های مختلفی تشکیل شده شامل قرارگاه‌های نظامی، سالن همایش‌ها، آسایشگاه اعضا و... که جمعاً در بیش از 40 سوله گردهم آمده بودند، البته سران منافقین تلاش بسیاری داشتند که این پادگان را به عنوان یک شهر معرفی کنند!
* بازوی رسانه‌ای منافقین
سیمای نفاق(سیمای آزادی) بازوی رسانه‌ای سازمان منافقین است که از فرانسه و پادگان اشرف اقدام به تهیه و پخش برنامه‌های خود می‌کند. این شبکه ماهواره‌ای برنامه‌های خود را به 2 صورت پخش می‌کند، برنامه‌های تلویزیونی برای مخاطبان خارج از اشرف و همان برنامه‌ها، البته با تغییراتی بسیار برای اعضای سازمان در داخل اشرف.براساس گفته جداشدگان، فیلم‌هایی که برای مخاطبان خارج از اشرف به نمایش در می‌آمد یا سخنرانی‌های رجوی‌ها، در چند مرحله سانسور برای اعضای داخلی پخش می‌شود.در این پادگان از سال 1364 فعالیت‌های تروریستی و تخریبی زیادی علیه جمهوری اسلامی ایران و ملت عراق طراحی و انجام می‌شد که این فعالیت‌ها با خروج آمریکا از عراق در سال 2011 میلادی و اراده دولت عراق مبنی بر اخراج این گروهک تروریستی با مشکل جدی روبرو شد و فرقه را با چالش‌هایی مواجه ساخت.منافقین پس از 25 سال فعالیت در اشرف مجبور به ترک این پادگان و انتقال به کمپ لیبرتی (آزادی) در نزدیکی فرودگاه بغداد شدند تا از آنجا نیز به کشوری ثالث منتقل شوند.با تخلیه بخشی از اشرف توسط گروهک تروریستی منافقین فرصتی پیش آمد تا در این پادگان حضور داشته و از نزدیک با آنچه طی 25 سال گذشته در اشرف گذشت آشنا شویم؛ البته هنوز بخشی از ساختمان‌های این اردوگاه در دست حدود 80 عضو رده بالای سازمان است که به زودی آنها نیز باید راهی لیبرتی شوند.
 * صفحه گرامافون‌های خوانندگان رپ آمریکایی
در بدو ورود به بخش‌های تخلیه شده اشرف، اولین سوژه جذاب انبار اجناس منافقین بود که در آن اجناس مستعمل خود را به فروش می‌رساندند. در این انبار بزرگ همه چیز پیدا می‌شد، از کامپیوترهای کهنه و مستعمل گرفته که فقط سران سازمان حق استفاده از آن را داشتند تا مشروبات الکلی و صفحه گرامافون‌های دهه‌های 60 میلادی با تصاویر خوانندگان رپ آمریکایی.
*ستون‌‌های ساخته شده از پوکه‌های خمپاره
ستون‌های سوله‌های این انبار از پوکه گلوله‌های تانک و توپ 106 میلیمتری ساخته شده که به یکدیگر جوش داده شده و نقش یک ستون فلزی را ایفا می‌کنند.
 
*بطری‌های مشروبات الکلی در پادگان «مجاهدین»
کیسه‌های تصفیه آب، چکمه‌های مخصوص حملات شیمیایی (ش م ر)، شیشه‌های بزرگ مشروبات الکلی، خمپاره‌های بدون چاشنی، ماشین‌های بستنی ساز، وسایل آشپزخانه و تجهیزات مخصوص پخت کیک و ... از دیگر وسایل مستعمل در این انبار بود. نکته جالب این بود که کمی آنطرف‌تر گلدسته‌های مسجدی با شکوه جلب توجه می‌کرد که چند سال پیش و همزمان با حضور آمریکایی‌ها ساخته شده است.یکی از اعضای خانواده منافقین که حدود 4 سال است در پشت دیوارهای بتنی و حصارهای اردوگاه اشرف حضور دارد و در این بازدید ما را همراهی می‌کرد با نشان دادن لنگه کفشی بچه‌گانه که در جابه‌جایی منافقین به جا مانده بود، عنوان می‌کند علی‌رغم تلاش سران سازمان برای سرکوب عواطف انسانی و احساسات اعضا، در دستیابی به اهداف خود ناکام مانده‌اند.به گفته وی سران منافقین تلاش دارند تا با سرکوب احساسات اعضا، آنها را به ماشین‌هایی بدل کنند که فقط مطیع رجوی‌ها باشند.در قسمت‌های مختلف انبار، پوتین‌های مستعمل زیادی به چشم می‌خورد. یکی از مادرانی که او نیز چندی است در پشت این حصارها روز و شب‌هایش را در حسرت دیدار مجدد فرزندش سپری می‌کند، در این باره گفت: به اعضای رده پایین دستور داده‌اند که پوتین‌های خود را حتی هنگام خواب در نیاورند که این کار باعث عفونت انگشتان پای برخی از آنها شده بود.ادامه دارد...