نامه (گفت و شنود)

گفت و شنود در وغ نامه ی کیهان 31 شهریور – 92
گفت : سربازجوی خود کامه ،  رمز گشایی کرده از یک نامه
گفتم : محتوا یا پیام نامه چیست؟ مخاطب مورد نظر نامه کیست؟
گفت :نیویورک تایمز گفته اوباما ، به روحانی   گفته هستم با شما
تو شدی  دوست مکاتبه ای در ایران،  بی خیال رهبر میشه حیران
گفت: روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» نوشته «اوباما یک دوست مکاتبه‌ای در ایران پیدا کرده است»!
گفتم: خب! که چی؟! منظورش چیست؟! کدام دوست مکاتبه‌ای؟!
گفت: منظورش نامه‌نگاری‌های اخیر اوباما خطاب به دکتر روحانی است.
گفتم: همان نامه‌ها که از طریق سفیر سوئیس در تهران رد‌و بدل شده است؟!
گفت: آره! چطور مگه؟!
گفتم: اوباما بیخودی دلش را به این نامه‌نگاری‌ها خوش کرده است! اینجور نامه‌نگاری‌ها عاقبت خوشی ندارد!
گفت: چرا؟!
گفتم: چه عرض کنم؟! یارو که نمی‌توانست به دیدن نامزدش بیاید، آنقدر برای او نامه نوشت که بالاخره نامزدش با پستچی ازدواج کرد!
گفت : سربازجوی خود کامه ،  رمز گشایی کرده از یک نامه
گفتم : محتوا یا پیام نامه چیست؟ مخاطب مورد نظر نامه کیست؟
گفت :نیویورک تایمز گفته اوباما ، به روحانی   گفته هستم با شما
تو شدی  دوست مکاتبه ای در ایران،  بی خیال رهبر میشه حیران
گفتم : چرا در آستانه ی سفر ؟ سربازجو نقل کرده این خبر
گفت : سربازجو با حیله و مکاری ، بهانه کرده نامه نگاری
تا به اوبا ما دهد این پیام ، عاقبت خوش نداره،  ای عوام
گفتم : چرا سربازجوی جانی ؟ در آستانه سفربه آمریکای روحانی
دست زده به این دجال گری ، در کار سفر روحانی کرده اخلال گری
گفت : چون سربازجوی نامزد ، نقل کرده از نامه نگاری یه نامزد
آنقدر نامه نوشت برای دیدار ، تانامزدش ازدواج کرد باپستچی پاسدار