خنده دار

ایمیل دریافتی : 21 شهریور-92
 خنده دار
 روی شیشه دوغ نوشته:دوغِ گازدارِ کربناته تزریقی گرما ندیده همگن شده با طعم نعناع و بدون چربی…آخه لامصب دوغه یا اورانیوم ؟؟؟
.
توجه کردین یادگاری های روی دیوار و صندلی کلاس های دانشگاه اموزنده تر از حرف های استاده!!!
.
بقالی ( baghali ) باقالی ( baghali ) بغلی ( baghali ) تو روح اون کسی که فینگیلیش رو اختراع کرد Error! Filename not specified.
.
وقتی بچه بودم فک میکردم ماکارانی رو هم مثل برنج میکارن،اونجوری نگاه نکنین دیگه بچه بودم الان میدونم که درخت داره ..
.
دیگه اوضاع طوری شده که وقتی بهت عیدی میدن،یه جوری نگات میکنن که انگار منتظرن بقیه پولشونو پس بدی!
.
امروز کنار خیابون ایستاده بودم …یه دختره با جنسیس اومد جلوم ترمز کرد وگفت : ببخشید میخوام برم صادقیه …
منم بهش گفتم :کار خوبی می کنی .. خیلی جای خوبیه …برو به امید خدا …از خنده دیگه نمیتونست حرکت کنه…
.
یارو همچین میگه من تفریحی سیگار می کشم ،انگار بقیه برای شکنجه و عذابشه که میکشن!
.
یه ماشین لباسشویى داشتیم انقد تکون میخورد کهبنده خدا همزمان هم لباس میشست هم تو خونه قدم میزد !
.
من ساعت خوابم رو با آمریکا تنظیم کردم …فقط مونده درسم رو تموم کنم،ویزا بگیرم، آیلتس قبول شم پذیرش بگیرم، پول در بیارم و بلیت بخرمو برم …همین
.
میرن ۱۰۰۰متر زیر آب به ماهیه سیخ میزنن گاز که میگیره میگن ببینید چه خطرناک و وحشیه ؟بعد اسم برنامه رو میزارن جستجوی هیولا …هیولا تویی ، ول کن زبون بسته رو ! .
.
اگه یه موقع از جلوی خشکبار فروشی رد شدی،چشمت به پسته افتاددلت شکست،مارو هم دعا کن!
.
یه مقاله خوندم توش نوشته بود:بعد از هر ۲۰ دقیقه کار با کامپیوتر،۲۰ ثانیه به یه جای دور نگاه کن!از همینجا خدمت صاب مقاله سلام عرض میکنمو میگم:آخه عزیز من !من اگه میدونستم ۲۰ دقیقه دیگه کِی میشه،که ۴ بار چاییم سرد نمیشد!!
.
تفاوت ما با نسل جدید :آن چیست که بدون آن نمیتوان زندگی کرد اما دیده نمی شود ؟جواب ما : هواجواب نسل جدید : وایرلس !
.
اصن کارخونه ی رانـــــــــــــــــــــی  باید با شرکت جـــــی ال ایـــــکس همکاری کنه تایه آبمیوه بده بیرون که میوه تهش از قوطی بیاد بیرون براحتــــــــــی!
.
.باز کجا ؟؟؟ سوالی که حتی اگه ۲سال خونه باشی و یهو بخوای از خونه خارج بشی حتما میشنوی !
.
این روزا خرجم زیاد شده گرونی هم انقد بیداد میکنه جیبم دیگه جواب که نمیده هیچ، تازه سوالم میپرسه!!!
.
خربزه که سهله….. ما نارنگیم میخوریم باید منتظر لرزش باشیم…
.
لعنت باین شانس! الآن نشستم با هر دینی حساب کردم دیدم میرم جهنم :’
__._,_.___