طنز آیا احمدی‌نژاد پستچی خوبی می‌شود؟

احمدی نژاد چون از گردونه ی قدرت خارج شده  است . می شود   در مطبوعات وابسته به  جبهه ی  ائتلافی  رفسنجانی – روحانی – خاتمی  همچون  شرق در پوشش طنز   این چهره ی  مدعی هزار ه ی سوم را  تمسخر و تحقیرش نمود
پوریا عالمی در شرق نوشت:امروز سه‌خبر که از چشم پنهان می‌ماند را چشم‌نواز می‌کنیم و توی چشم می‌آوریم تا چشممان درآید.
یه فرصت دیگه بهش بده
رییس پلیس کشور گفت: در اواخر دولت قبل اعلام شد که شش‌ماه ذخیره کالایی داریم اما بررسی‌های پلیس نشان داد ذخیره کالای اساسی کشور بین 15روز تا سه ماه است که با اطلاع‌رسانی به موقع ما به دولت جدید این مشکل رفع شد.
1- کاش از اوایل تا اواخر هر چه اعلام می‌شد بررسی‌های پلیس نشان می‌داد.
2- خب، احتمالا چون قرار بود هر کسی یک زمین هزارمتری داشته باشد که توش گاو و گوسفند و مرغ نگه دارد و خورد و خوراک خانواده‌اش را خودش تامین کند، لابد طبق پیش‌بینی دولت گذشته، الان گاوها به مرحله دوشین شیر و گوسفندان به مرحله کله‌پاچه و مرغ‌ها هم به تخم افتاده‌اند. جدی عرض می‌کنم. منتها همه اینها هم شده باشد، آن زمین هزارمتری هنوز متر نشده است.
3- به نظرم یک فرصت دیگر باید به دولت گذشته می‌دادیم، تا ذخیره کالایی را به صفر برساند. حتما در نظر داشتند همه چیز باید روزانه و تازه مصرف شود، برای همین قصد داشتند اقتصاد را نابود و به جاش نظریه «روز از نو، روزی از نو» را جا بیندازند، که متاسفانه وقت نشد.
وزارت کار سیاسی؟
رییس هیات‌مدیره کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران گفت: وزارت کار در سال‌های اخیر وارد مسایل سیاسی شده و این روند باید متوقف شود.
1- به نظر ما وقتی در سال‌های اخیر همه سازمان‌ها و ارگان‌ها افتادند به کار و ول‌کن مسایل اقتصادی نبودند، طبیعی است که وزارت کار، کار نکند و وارد مسایل سیاسی شود.
2- حالا که باب شده که سیاستمداران کاسب می‌شوند و کار اقتصادی می‌کنند، از وزارت کار تقاضا داریم، کار سیاسی را رسما به‌عنوان شغل بشناسد.
3- پیشنهاد می‌شود وزارت کشور و وزارت کار، ادغام شوند، تا تکلیف همه با سیاستمداران روشن شود. ممنون.کمکم کن کمکم کن...
در خبرها خواندیم در حاشیه یک مراسم، فردی از احمدی‌نژاد تقاضای کمک مالی می‌کند که رییس‌جمهور سابق به وی می‌گوید: «باور کن من در حال حاضر هیچ پولی در جیبم ندارم»
سپس احمدی‌نژاد از الهام خواست تا اگر پولی به همراه دارد به آن فرد کمک کند.
1- به نظر ما، مردم قضیه را جدی بگیرند و یک پولی، چیزی، به آن شماره حسابی که آقای احمدی‌نژاد توی تلویزیون اعلام کرد بریزند.
2- ما مطمئن هستیم آقای احمدی‌نژاد حتی از جیب خودش هم برای مملکت خرج کرده که الان پولی توی جیبش نیست.
3- همین که الهام هنوز پول دارد، باعث دلگرمی است.
4- الان فرصت مناسبی است آن همه نامه درخواست کمک که مردم به نهاد ریاست‌جمهوری دادند، پاسخ داده شود. به نظر ما، حالا که هنوز الهام توی جیبش پول مانده، بهتر است آقای احمدی‌نژاد به جای دانشگاه ایرانیان، پستچی شود و برود به تک‌تک نامه‌هایی که بی‌جواب گذاشتند جواب دهد.

5- آیا او به همان اندازه که رییس‌جمهور خوبی بود، می‌تواند پستچی خوبی باشد؟