دوگزیده خبر کوتاه

دوگزیده خبر کوتاه .2مهر-92
بدون شک لغو سفر پرواز بیژن زنگنه با همراهن روحانی به نیویورک نمی تواند بی ارتباط به سناریو سازی روز گذشته ی سر بازجو شریعتمداری در اون و دروغ نامه ی کیهان باشد . چون   سربازجو شریعتداری مچ گیری محور روشن گری  زنگنه در مورد ثروت 25 میلیارد دلاری  بابک زنجانی  کرده است  تا نشان دهد چگونه ریش رفسنجانی و کار گزاران و نوربخش فوت شده رئیس بانک مرکزی زمان رفسنجانی  در مورد رانت خواری بابک زنجانی نقش داشتند. در نهایت افشاگری زنگنه  را تبدیل به تف وتاق و ریش کرده است ..
در حالی که قرار بود صبح امروز وزیر نفت به همراه رئیس‌جمهور، تهران را به مقصد نیویورک ترک کند اما در آخرین دقایق با تغییر برنامه، سفر زنگنه به نیویورک منتفی شد.به گزارش تسنیم، تا این لحظه دلیلی برای لغو این سفر اعلام نشده است اما به نظر می‌رسد برخی دیدارهای دیپلماتیک وزیر نفت در روزهای پیش رو دلیل ماندن زنگنه در تهران باشد.
مشخص است که سربازجو شریعتمداری از این جا به جایی خوشحال نیست .چون حسین قدیانی بسیجی یکی از مهره های نفوذی اش در دانشگاه بوده است آنگونه که هر زمان که می خواست در راستای اهداف خاص از جمله ی علیه ی رقیب  طلاعیه و بیانیه  بسیج دانشجویی در اوین ودروغ نامه کیهان ازتاب می داده است.

محمد ودود حیدری به جای حسین قدیانی، مسئولیت سازمان بسیج دانشجویی کشور را به عهده گرفت.به گزارش ایسنا، در کارنامه فعالیت‌های ودود حیدری، مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، مدیرمسئول روزنامه جوان، معاون سیاسی اسبق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و عضو هیات موسس و مدیرمسئول هفته‌نامه دانشجویان به چشم می‌خورد.اما حسین قدیانی در حالی جای خود را به ودود حیدری داد که از سال 88 مسئول سازمان بسیج دانشجویی بود. وی فعالیت تشکیلاتی خود را با مجموعه بسیج دانشجویی، از دانشگاه خواجه نصیر تهران آغاز کرد و مدتی به عنوان مسئول بسیج دانشجویی این دانشگاه صنعتی مهم کشور انجام وظیفه کرد.وی در ادامه حضور خود در این تشکل انقلابی، به عنوان معاون علمی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران و سپس در همان دوره به عنوان قائم‌مقام علیرضا زاکانی مسئول وقت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران منصوب شد.وی به مدت یک سال و نیم نیز مسئولیت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران را به عهده گرفت و در طول این مدت با ارتباط‌گیری موثر و دوسویه با بدنه بسیج دانشجویی توانست موجبات رضایت دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های تهران را فراهم آورد.