حمله سارقان جواهرات به اشرافي‌ترين خانه در پاسداران

حمله سارقان جواهرات به اشرافي‌ترين خانه در پاسداران.16 شهریور-92
در کشوری که خمینی شیاد بنیانگذارش اوایل انقلاب وعده حکومت مستضعفان و پابرهنگان داده بود . همچنین جانشین وی مدعیست ایرانی  امن ترین کشور  جهان است . همینطور بدون توجه به رشد عمیق طبقات آنگونه که 80% جمعیت کشور در زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند . مهمتر اینکه بدلیل فقر نهادینه شده دستگاه فاسد قضاییه در مدت 35 سال بیشمار سر آفتابه دزدان را بر سر دار برده است یا حکم قطع اندام صادر کرده است . در صورتی که یک اقلام اختلاس بانکی دولتی مبلغ 3 هزار میلیارد تومان  اتفاق افتاد که پرونده  ی اختلاس گران همچنان گشوده می باشد .  اما اکنون  بدون آنکه گفته شود چگونه یکی سرمایه دار بی نام و نشان شده است که فقط میلیاد تومان طلا وجواهرات  بخشی از سرمایه اش در خانه اش نگهداری می شده است؟ یا اینکه اشاره به ناامنی شود که چرا طلاو جواهر آلات چندین میلیاردی در خانه حفظ می شده است؟ .ولی برای اینکه تبلیغ برای پلیس سرکوبگر شده باشد. پرده از راز داستان سرقت طلای این سرمايه‌داران تهران  برداشته و گزارش شده است که در منطقه پاسداران زندگي مي‌كند . اما نامش گفته نمي‌شود  تا همچنان ناشناس بماند وبه انباشت سرمایه ادامه دهد .بهر حال وی به خبرنگار باشگاه خبرنگاران که  وابسته به ارگان فاشیستی پاسداران است  گفته است  در خانه‌ام چند ميليارد طلا و جواهر داشتم و اين‌ها تنها قسمتي از اموال با ارزشم بود و وقتي سارقان را ديدم باور كنيد تا پاي سكته مغزي و قلبي پيش رفتم.ابتدا به پليس اعتماد نداشتم ولي به گفته همسرم با 110 تماس  گرفتم .چند ساعت از ماجرا گذشت و من هر دقيقه به فكر بدبختي و ورشكستيم بودم كه ناگهان از كلانتري پاسداران با من تماس گرفته و گفتند: دزد خانه شما را دستگير كرديم، لطفا جهت بررسي اموال و دريافت آن به كلانتري مراجعه كنيد.من كه انگار بال در آورده بودم تا كلانتري پرواز كردم و مثل باد خودم را به رئيس رساندم و بعد از يك احوال پرسي سريع رفتيم پيش 3 سارق منزل من كه در حين فرار دستگير شده بودند..شكايتم را از سارقان تنظيم كرده و با اين مصاحبه مي‌خواستم از پليس تهران تشكر كنم، البته با يك عذر خواهي كه اولش اصلا به آنان اعتماد نداشتم. چون پلیس در خدمت رژیم از صدر تا ذیل آلوده به فساد و شرکای غارتگرشان ا ند .
يكي از سرمايه‌داران تهران پرده از راز يك سرقت ميلياردي برداشت.اين فرد كه يكي از سرمايه‌داران تهران است و در منطقه پاسداران زندگي مي‌كند، وقتي وارد خانه‌اش شد متوجه حضور سارقان گرديد.اين فرد كه به در خواست خودش نامش گفته نمي‌شود، به خبرنگار باشگاه خبرنگاران، گفت: در خانه‌ام چند ميليارد طلا و جواهر داشتم و اين‌ها تنها قسمتي از اموال با ارزشم بود و وقتي سارقان را ديدم باور كنيد تا پاي سكته مغزي و قلبي پيش رفتم.ابتدا به پليس اعتماد نداشتم ولي به گفته همسرم با 110 تماس گرفتم و آنان را در جريان سرقت قرار دادم و بعد مسير حركت فرار و خودرو سارقان را نيز براي مامور انتظامي تشريح كردم.چند ساعت از ماجرا گذشت و من هر دقيقه به فكر بدبختي و ورشكستيم بودم كه ناگهان از كلانتري پاسداران با من تماس گرفته و گفتند: دزد خانه شما را دستگير كرديم، لطفا جهت بررسي اموال و دريافت آن به كلانتري مراجعه كنيد.من كه انگار بال در آورده بودم تا كلانتري پرواز كردم و مثل باد خودم را به رئيس رساندم و بعد از يك احوال پرسي سريع رفتيم پيش 3 سارق منزل من كه در حين فرار دستگير شده بودند.رئيس كلانتري مي‌گفت بعد از اعلام سرقت از سوي مركز پيام گشت‌هاي كلانتري طرح مهار به اجرا در آورده و پس از چند ساعت تعقيب و مراقبت و يك درگيري توانسته بودند سارقان را دستگير و اموالم را از آنان پس بگيرند.شكايتم را از سارقان تنظيم كرده و با اين مصاحبه مي‌خواستم از پليس تهران تشكر كنم، البته با يك عذر خواهي كه اولش اصلا به آنان اعتماد نداشتم.