ساعت ‌مچی (گفت و شنود)

گفت و شنود  دروغ نامه ی کیهان 24 شهریور – 92
گفتم : چرا سر بازجو زیادی زده زور ؟تاجا زند سرکوب شدید با سانسور
شده پیشرفت  از منظراین مزدور، تا نشان دهد  نداره عقل و شعور
گفت : نقل کرده سربازجو ، از پسر 8 ساله یه یارو
ساعت مچی میخواد از این ، نمی داند سربازجوی اوین
جای ساعت این زنگی مست ، بچگی گاز می گرفت مچ دست
گفت: یکی از ضدانقلابیون فراری که به آمریکا پناهنده شده خطاب به سران فتنه نوشته است «باید این واقعیت را بپذیریم که من و شما خیلی از جوانان طرفدار انقلاب در ایران عقب‌ هستیم. آنها از هوش فراوانی برخوردارند».
گفتم: خب! دیگه چی؟!
گفت: نوشته است؛ وقتی خبر پیشرفت‌های ایران را می‌شنوم که توسط همین جوانان طرفدار انقلاب صورت گرفته است، هم به خودم و هم به شما لعنت می‌فرستم که با راه‌اندازی جنبش سبز(!) به آنها خیانت کردیم، آقایان خاتمی و موسوی و کروبی باور کنید که ما عقب افتاده‌ایم.
گفتم: راست میگه؛ طرف می‌گفت؛ بچه من 8 سالشه از من تبلت می‌خواد، بهش گفتم؛ ما که 8 سالمون بود پشت دستمون رو گاز می‌گرفتیم که جاش بمونه شبیه ساعت مچی ‌بشه!
گفت : سربازجوی هالو ، نماینده ویژه رهبر پشمالو
این خنگ ابله  فحاش ،  قاطی کرده ، نموده فاش
گفتم : چگونه این مردک کلاش؟ جای توهین واتهام باپرخاش
دست زده  به خود زنی ، تا به خود زند تو دهنی
گفت : سربازجوی عاری از شعور ومغز ، با توهین به رهبران سبز
از منتقدانش کرده حکایت ،  رهبران سبز کردند خیانت،
چون ندیدند پیشرفت های ایران ،  خود در حصر کردند، ما سرگردان
گفتم : چرا سر بازجو زیادی زده زور ؟تاجا زند سرکوب شدید با سانسور
شده پیشرفت از منظراین مزدور، تا نشان دهد  نداره عقل و شعور
گفت : نقل کرده سربازجو ، از پسر 8 ساله یه یارو
ساعت مچی میخواد از این ، نمی داند سربازجوی اوین
جای ساعت این زنگی مست ، بچگی گاز می گرفت مچ دست