اعتراف بیشتر برای رفع هرگونه ابهام که حاکمان ایران پشت یورش مسلحانه به اشرف بوده اند

در حمله انتقام‌جویانه مردم عراق اتفاق افتاد.هلاکت 70 منافق در پادگان اشرف. 12 شهریور-92
ازهمان روزی که اوایل انقلاب خمینی شیاد گفت اگر همه بگویند " نه "  من بگویم " آری "  همه باید بگویند همان آری که من می گویم. بوضوح  مشخص شد که ماهیت دیکتاتور عریان مذهبی وی و پیروان نزدیکش چیست؟ به خصوص اینکه  برای بقای رژیم ضدبشری  دین فروش  وخفقان اجتماعی نیاز به جنگ افروزی خانمانسوزانه ی موهبت الهی با عراق داشت که منجر به نابودی کشور با خسارات مالی – اقتصادی هزار میلیارد دلار با تلفات جانی میلیون ها کشته ومجروح وجانباز شد. البته  این جنگ منتهی به سرکشی جام زهر ناشی از شکست برای خمینی شیاد گردید. اما برای مهار نارضایتی رو به رشد مردم موازی جنگ افروزی سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز دنبال شد. زیرا هدف پیگیری اهداف سیاست مداخله گرانه در امور داخلی کشور های منطقه وهمسایه بود که با ادعای پوشالی دایه مهربان تر از مادر ونماینده ی ملت های کشور های منطقه اهداف پلید ضد انسانی تا کنون دنبال شده است . بهمین دلیل است که اکنون برای توجیه یورش مسلحانه ی جنگی جنایت علیه ی بشریت در اشرف و فرار از پیآمدهای قانونی- قضایی  این جنایت اوین و دروغ نامه ی کیهان سربازجو شریعتمداری که ارگان تبلیغاتی نهادهای سرکوبگر اطلااتی- امنیتی- پاسداران می باشد تیتر خبری زده "در حمله انتقام‌جویانه مردم عراق اتفاق افتاد هلاکت 70 منافق در پادگان اشرف" در ادامه  برای رد گم کردن دخالت سپاه قدس  و جیش المختار آلت دست پاسداران در عراق و نیروهای سرکوبگر نوری مالکی مزدور دست نشانده  در تهاجم جنایتکارانه ی اشرف ادعا شده در پی حمله مردم و مجاهدین عراقی به پادگان اشرف در بامداد روز یک‌شنبه ده‌ها نفر از اعضای گروهک تروریستی منافقین از جمله چند نفر از اعضای کادر رهبری این گروهک در پادگان اشرف به هلاکت رسیدند. سپس سربازجو شریعتمداری افزوده گزارش‌ها حاکیست زهره قائمی، مسئول منافقین در عراق و معاون مریم رجوی و گیتی گیوه‌چیان مسئول اطلاعات و عملیات منافقین از جمله کسانی هستند که در درگیری با مردم خشمگین عراق در پادگان اشرف به هلاکت رسیده‌اند.همچنین تبدیل به سخنگوی دولت عراق شده است. زیرا که نوری مالکی مزدور و دست نشانده عراق را حیاط خلوت حاکمان ایران کرده است، اذعان نموده  مکررا ظرف ماه‌های گذشته درخصوص تخلیه پادگان اشرف به منافقین اخطار و تذکر داده بود، اما سرکردگان سازمان هر بار با روشی از این اقدام سر باز زدند. یعنی تلویحاً پذیرفته هدف این اقدام جنایتکارانه تخلیه اشرف از مجاهدین بوده است . مسخره تر اینکه در دفاع از نوری مالکی مزدور ودست نشانده وخاک پاشیدن برتوی چشمان مردم ناراضی عراق ونمک پاشیدن بر روی زخم خانواده های داغدار تظاهرات های چندین ماهه در شهرهای گوناگون عراق بطور وارونه   استناد به  اظهارات برخی مقامات سیاسی و امنیتی بی نام ونشان عراق کرده است که مجاهدین  مستقر و محاصره شده بی سلاح و دفاع  در اشرف در عملیات‌های تروریستی چند ماه اخیر عراق که هزاران کشته و زخمی به همراه داشته، دست داشته‌اند. اما همچون دزد ناشی به کاهدان زده است .چونکه به شیوه ی بازجویی و  اتهام زنی و وارونه گویی و پرونده سازی درون زندان اوین و ادعاهای وزارت بدنام اطلاعات در مورد مخالفان از جمله ربودن ومثله کردن 3 رهبر مسیحی وبه مجاهدین نسبت دادن از سخنگوی نوری‌المالکی نخست‌وزیر مزدور ودست نشانده عراق نقل قول نموده که در واکنش به این حمله دخالت دولت را تکذیب کرده و  ادعا کرده  گزارش‌های ما حاکی از آن است که تعدادی از اعضای منافقین به دلیل درگیری‌های درون گروهی کشته‌ شده‌اند.
 بهرحال  سربازجو شریعتمداری در ادامه  برای اثبات نقش ارگان فاشیستی پاسداران در این جنایت به واکنش سپاه  اشاره کرده  که در بیانیه ی خود به هلاکت 70 عضو منافقین در پادگان اشرف تأکید کرده است بی‌تردید سرنوشت اجتناب‌ناپذیر و محتوم منافقین جز ذلت، آوارگی، درماندگی و نابودی کامل نخواهد بود. بعلاوه  سربازجو شریعتمداری برای  برجسته  کردن و اثبات بیشتر برای رفع ابهام که پشت این طرح یورش مسلحانه ی جنگی علیه ی بشریت به اشرف  حاکمان ایران بوده اند واکنش وزیر اطلاعات بد نام اطلاعات  دولت حسن روحانی  به هلاکت منافقین در اشرف را هم ضمیمه کرده است و از آخوند علوی علوی وزیر اطلاعات  نقل کرده مدت مدیدی است بین دولت عراق و همچنین کسانی که مقر اشرف را در تصرف خود دارند بحث و گفت‌وگوست. ممکن است آنها با اراده حاکمیت عراق مقابله کرده باشند و عراق نیز از حاکمیت خود دفاع کرده باشد.
در پی حمله مردم و مجاهدین عراقی به پادگان اشرف در بامداد روز یک‌شنبه ده‌ها نفر از اعضای گروهک تروریستی منافقین از جمله چند نفر از اعضای کادر رهبری این گروهک در پادگان اشرف به هلاکت رسیدند.گزارش‌ها حاکیست زهره قائمی، مسئول منافقین در عراق و معاون مریم رجوی و گیتی گیوه‌چیان مسئول اطلاعات و عملیات منافقین از جمله کسانی هستند که در درگیری با مردم خشمگین عراق در پادگان اشرف به هلاکت رسیده‌اند.واحد مرکزی خبر نیز گزارش داد، تعدادی از منافقین نیز بشدت زخمی شده‌اند و منابع خبری از احتمال افزایش تلفات آنان سخن می‌گویند.در سال 2011، نزدیک‌ به 3هزار نفر از اعضای گروهک منافقین به دنبال توافق آمریکا و دولت عراق به کمپ لیبرتی منتقل شدند، گروهک منافقین به بهانه‌های مختلف از جمله نگهداری از اموال پادگان اشرف در حدود 100 نفر از مزدوران خود را در این پادگان حفظ کرده بود.دولت عراق مکررا ظرف ماه‌های گذشته درخصوص تخلیه پادگان اشرف به منافقین اخطار و تذکر داده بود، اما سرکردگان سازمان هر بار با روشی از این اقدام سر باز زدند.اظهارات برخی مقامات سیاسی و امنیتی عراق نیز حاکی از آن بود که منافقین مستقر در اشرف در عملیات‌های تروریستی چند ماه اخیر عراق که هزاران کشته و زخمی به همراه داشته، دست داشته‌اند. با وجود این، سخنگوی نوری‌المالکی نخست‌وزیر عراق در واکنش به این حمله دخالت دولت را تکذیب و گفت: گزارش‌های ما حاکی از آن است که تعدادی از اعضای منافقین به دلیل درگیری‌های درون گروهی کشته‌ شده‌اند.واکنش سپاه به هلاکت ده‌ها منافق در پادگان اشرف در همین حال، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی درباره هلاکت 70 عضو منافقین در پادگان اشرف تأکید کرد: بی‌تردید سرنوشت اجتناب‌ناپذیر و محتوم منافقین جز ذلت، آوارگی، درماندگی و نابودی کامل نخواهد بود.در بیانیه سپاه آمده است:سرانجام تقدیر الهی بر آن قرار گرفت که فرزندان رشید مجاهدان شهید عراقی با اقدامی انقلابی، انتقام تاریخی خود را از جنایت مشترک صدام و منافقین در انتفاضه شعبانیه که در آن هزاران زن و کودک بی‌گناه عراقی به شهادت رسیدند در لانه عنکبوتی منافقین رقم زده و عبرتی جاودانه و رشادتی ماندگار را به اثبات رسانند.در این اقدام که منجر به هلاکت رسیدن قریب به هفتاد تن از کادرهای فاسد منافقین از جمله هفت تن از شورای رهبری و مسئولان اطلاعات و عملیات سازمان منافقین با بیش از 30 سال سابقه جنایت گردید، یقینا مایه تشفی خاطر امت اسلامی و خانواده‌های معظم شهدا خصوصا خانواده‌های معزز شهدای ترور خواهد شد.بدون تردید دو ملت مسلمان ایران و عراق خاطرات تلخ خیانت‌ها و جنایت‌های منافقین پلید را هرگز فراموش نکرده و سرنوشت اجتناب‌ناپذیر و محتوم منافقین جز ذلت، آوارگی، درماندگی و نابودی کامل نخواهد بود.سپاه، این انتقام الهی را از وعده‌های خداوند تبارک و تعالی می‌داند که در سالروز شهادت صالحان این امت، شهیدان رجایی و باهنر عنایت فرمود.واکنش وزیر اطلاعات به هلاکت منافقین در اشرف.حجت‌الاسلام والمسلمین علوی وزیر اطلاعات نیز در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «در رسانه‌ها مطرح شده که معاون مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین و چند نفر از اعضای این گروهک در عراق به هلاک رسیده‌اند، آیا شما در جریان این موضوع هستید؟» گفت: مدت مدیدی است بین دولت عراق و همچنین کسانی که مقر اشرف را در تصرف خود دارند بحث و گفت‌وگوست. ممکن است آنها با اراده حاکمیت عراق مقابله کرده باشند و عراق نیز از حاکمیت خود دفاع کرده باشد.