دروغ دیگر ! (گفت و شنود)

گفتم : چرا رهبر ولی فقیه در مانده ؟ چنین مستأصل شده و وامانده
نیاز داره به سربازجو بی ترمز ودنده ، ت ا برای رقبا بسازه هی پرونده
گفت : از سر بازجو شد سئوال ، در عمرت حرف راست گفتی تو دجال
 اما سربازجو به سئوال داده جواب ، گر گویم آری، گفتم  یه دروغ دیگر ناب
گفت: مدعیان اصلاحات بدجوری به خانم الهه راستگو حمله کرده و به ایشان اهانت می‌کنند.
گفتم: خب! خانم راستگو مرتکب خطای بزرگی شده و کاسه‌کوزه اصلاح‌طلبان را شکسته است.
گفت: جرم ایشان فقط این است که حاضر نشده از استقلال نظر و آزادی اندیشه خود دست بکشد و به همین علت او را از جبهه اصلاحات اخراج کرده‌اند.
گفتم: ایشان دو گناه بزرگ مرتکب شده است. اول آن که در جبهه اصلاحات دنبال آزادی اندیشه و استقلال رأی بوده است و دوم این که نام او «راستگو» است.
گفت: یعنی مدعیان اصلاحات همین یک «راستگو» را هم که در میان خود داشتند، اخراج کرده‌اند؟!
گفتم: چه عرض کنم؟! از دروغگویی پرسیدند آیا در تمام طول عمر خود یک حرف راست زده‌ای؟ فکری کرد و گفت؛ اگر بگویم آری، یک دروغ دیگر گفته‌ام!
گفت : سریعتمداری سربازجو ، بهانه کرده الهه راستگو
تا  با اتهام وتحریف  این یابو ، پرونده ی رقیب کنه جستجو
بعد با شیوه بازجویی این زشت خو ، چنین با رقیب کنه گفتگو
گفتم : سربازجوی مشنگ دیوانه ، چگونه الهه راستگو کرده بهانه؟
گفت : این منفور  رو سیاه ، میگه راستگو کرده 2 اشتباه
اول  به اصلاح طلبان بیخود کرد اعتماد ، دوم فامیل خود راستگو بنهاد
مهمتر کاسه کوزه رقیب شکست ، برد مدعی اصلاح طلبان در بن بست
گفتم : چرا رهبر ولی فقیه در مانده ؟ چنین مستأصل شده و وامانده
نیاز داره به سربازجو بی ترمز ودنده ، تا برای رقبا بسازه هی  پرونده
گفت : از سر بازجو شد سئوال ، در عمرت حرف راست گفتی تو دجال
 اما سربازجو به سئوال داده جواب ، گر گویم آری، گفتم  یه دروغ دیگر ناب