گله‌مندی به گوش رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برسد

سربازگمنام در گفتگو با  خبرگزاری پاسداران فارس سوء‌استفاده اطرافیان هاشمی از دیدار وی با فرزندان شاهد/اعتراض فرزندان شهدا به شعارهای حمایتی از سران فتنه دیدار امروز هاشمی رفسنجانی با جمعی از فرزندان شاهد به علت سردادن شعارهای حمایتی از فتنه‌گران از سوی برخی افراد خاص، با حاشیه‌هایی همراه بود که موجب اعتراض خانواده‌های شهدا شد.5 مهر-92
خبرگزاری دروغ پرداز پاسداران فارس که مترصد فرصت است تا نیشی به رفسنجانی بزند تا انتقام شکست 22 خرداد 92  جبران شود . بنابراین اکنون به نقل از منابع آگاه یا سربازان گمنام  و شیوه ی شنود  گزارش از دیدار رفسنجانی با فرزندان کشته شدگان جنگ موهبت الهی  در هفته جنگ خانمانسوز  داده است تا وی را  زیر سئوال ببرد  که چرا در این دیدار شعار آزد زندانیان سیاسی سر داده شد . بهمین دلیل  گزارش شده  این دیدار به علت سردادن شعارهای حمایتی از فتنه‌گران از سوی برخی افراد خاص، با حاشیه‌هایی همراه بود که موجب اعتراض خانواده‌های کشته شدگان جنگ شد.  چون  علیخانی  در این دیدار گفت «ما دیدارهایی از استان‌های خوزستان و لرستان را نیز با این دیدار ادغام کردیم» و افرادی بدون هماهنگی ما در این جلسه حضور داشتند و در جهت آزادی زندانیان سیاسی و همچنین سران فتنه سخنرانی کردند که این سخنان با سوت و کف همراه شد.  آنگاه فرزندان شهدا به نشانه اعتراض، جلسه را ترک کردند تا جایی که برخی درگیری‌ها هم به وجود آمد  . بهر حال فرزندان شاهد و ایثارگر از این عمل اعلام برائت می‌کنند.  چون  می گویند  این برنامه علیخانی بود که بدون هماهنگی، جلسه این حضار را با دیدار ما یکی کرد و امیدواریم این گله‌مندی به گوش رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز برسد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، عصر امروز برخی فرزندان شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس با هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در جماران دیدار کردند، که این دیدار به علت سردادن شعارهای حمایتی از فتنه‌گران از سوی برخی افراد خاص، با حاشیه‌هایی همراه بود که موجب اعتراض خانواده‌های شهدا شد.یکی از شرکت کنندگان در این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهارداشت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده، قرار بود جلسه اختصاصی فرزندان شاهد و ایثارگر با هاشمی رفسنجانی صورت گیرد و در این جلسه سه نفر از فرزندان شاهد سخنرانی کنند.وی افزود: پس از صحبت فرزندان شهدا، منتظر بودیم صحبت‌های آقای هاشمی آغاز شود که آقای علیخانی گفت: «ما دیدارهایی از استان‌های خوزستان و لرستان را نیز با این دیدار ادغام کردیم» و افرادی بدون هماهنگی ما در این جلسه حضور داشتند و در جهت آزادی زندانیان سیاسی و همچنین سران فتنه سخنرانی کردند که این سخنان با سوت و کف همراه شد.این منبع آگاه تأکید کرد: فرزندان شهدا به نشانه اعتراض، جلسه را ترک کردند تا جایی که برخی درگیری‌ها هم به وجود آمد.وی در پایان خاطرنشان کرد: فرزندان شاهد و ایثارگر از این عمل اعلام برائت می‌کنند. این برنامه آقای علیخانی بود که بدون هماهنگی، جلسه این حضار را با دیدار ما یکی کرد و امیدواریم این گله‌مندی به گوش رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز برسد.