دیدار روسای‌جمهور ایران و فرانسه در حاشیه نشست سازمان ملل

خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس : روسای‌جمهور ایران و فرانسه در حاشیه نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل دیدار و گفت‌وگو کردند.3مهر-92
با فعالیت لابی ها  و پادویی محمد جواد ظریف  وزیر ترور وجاسوسی امور خارجه در حاشیه نشست سازمان ملل تلاش شده است تا پس از سخنرانی رئیس جمهورفرانسه در سازمان ملل دیدار تبلیغاتی میان روحانی با فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه بوجود آید تا به حساب  راهکاری مسالمت‌آمیز جهت حل موضوع هسته‌ای رژیم فاشیستی مذهبی  ایران امکان پذیر گردد به امید آنکه  زیر چتر نرمش قهرمانانه روحانی بتواند سیاست  زد وبند هسته ای دوران شیراک را  تکرار  نماید. آیا پاسداران اجازه می دهند روحانی سیاست هسته ای رفسنجانی یا نوشاندن جام زهر به خامنه ای رادنبال کند. باید گفت  بعید به نظر می رسد که موفق شود . چون اینگونه دیدارها جنبه  سملبیک وتبلیغاتی برای شبکه ی خبر پراکنی دولت فخیمه بی بی سی و اعزامی ونفوذی های مدعی اصلاح طلب در این شبکه  و حامیان شان در ایران دارد.
به گزارش خبرگزاری فارس، «حسن روحانی» و «فرانسوا اولاند» روسای‌جمهور ایران و فرانسه همانطور که پیشتر اعلام شده بود، در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل دیدار کردند. «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران نیز در این دیدار شرکت کرده است.«فرانسوا اولاند» ساعتی قبل در سخنرانی‌ای که در صحن مجمع عمومی سازمان ملل ایراد کرد، گفت که قصد دارد مستقیما با همتای ایرانی‌اش دیدار کند. وی در این سخنرانی بر تعهد خود به مذاکره برای یافتن راهکاری مسالمت‌آمیز جهت حل موضوع هسته‌ای ایران تاکید کرد.فرانسه عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل و از جمله کشورهای عضو گروه موسوم به 1+5 است. وزرای خارجه این گروه قرار است روز پنج‌شنبه با حضور وزیر خارجه ایران نشست داشته باشند.