باغ وحش (گفت و شنود)

باغ وحش (گفت و شنود)
گفتم :  چرا عوامفریبان زیادی دراز گوش ، نمیدونندوقتی تحریمه ،نفت نمیره فروش
دلار درکار نیست تا قیمتش یابد کاهش ، چرا تاکتیکی  تبلیغات میشه با همایش؟
گفت : باغ وحشی ساخته بود یه شیاد ، بلیط گران بود ، خراب اقتصاد
کسی از باغ وحش نمی کرد بازدید ،  قیمت پایین آورد  با طرح جدید
کسی نیامد تا بلیط کرد مجانی ،  زیاد باغ وحش آمدند، اما این جانی
دستور داد تا در باغ وحش بسته شد ، گرگ ها از قفس ها بیرون جسته شد
گفته شد بلیط خروج 100 هزار تومان ، گرنه میزبان گرگ هاست، شما مهمان
گفت: رئیس کل بانک مرکزی گفته است کاهش قیمت دلار به خاطر خوشبینی برخی افراد است و منطقی نیست.
گفتم: منظورش از خوشبینی چیست؟!
گفت: منظورش احتمال ملاقات اوباما و دکتر روحانی است.
گفتم: یعنی اگر با هم دست بدهند قیمت دلار پایین‌تر می‌آید؟! و اگر دو تا ماچ هم بکنند، حتماً دلار مجانی می‌شود!
گفت: ای عوام! افزایش و کاهش قیمت دلار دست مافیای اقتصادی است و حالا به خاطر ایجاد خوشبینی نسبت به آمریکا قیمت را پایین آورده‌اند و فردا دوباره بالا می‌برند.
گفتم: چه عرض کنم؛ چند تا شیاد یک باغ وحش ساخته بودند ولی چون بلیت آن گران بود هیچکس به باغ وحش نمی‌رفت. قیمت را به تدریج پایین آوردند، اما باز هم هیچکس استقبال نکرد. اعلام کردند بازدید از باغ وحش مجانی است و هنگامی که تعداد زیادی وارد شدند در باغ وحش را بستند و در قفس گرگ‌ها را باز کردند و گفتند؛ بلیت خروج صد هزار تومان!
گفت : سربازجو اجرا کرده نقش ،  رفته در جلد  رئیس باغ وحش
تا خود گرگ کند ،  هم رخش ، رئیس بانک مرکزی کند نعش
گفتم : چرا سربازجوی احمق؟  به نظر میرسه شاکیه و دمق
چرا  این بد تر از کفتار وگراز؟ رئیس بانک مرکزی کرده دراز
گفت :  آنانکه نگاه شان هست تا نوک بینی ، الکی میشن دچار خوش بینی
چون  دلار نیست  مثل سیب زمینی، بی ارزش بشه  مثل قول های خمینی
گفتم : منظور سربازجو چیست؟ مخاطب مورد نظرش کیست؟
گفت : سربازجو میگه مافیای اقتصادی ،کاهش دادند قیمت دلاربا شیادی
تا وانمود کنندهست حاصل سفرروحانی،گر با اوباماچ کنه دلارمیشه مجانی
بعد رئیس بانک مرکزی نوچه رفسنجانی ، بالا میبره قیمت دلار به آسانی
گفتم :  چرا عوامفریبان زیادی دراز گوش ، نمیدونندوقتی تحریمه ،نفت نمیره فروش
دلار درکار نیست تا قیمتش یابد کاهش ، چرا تاکتیکی  تبلیغات میشه با همایش؟
گفت : باغ وحشی ساخته بود یه شیاد، بلیط گران بود ، خراب اقتصاد
کسی از باغ وحش نمی کرد بازدید ،  قیمت پایین آورد  با طرح جدید
کسی نیامد تا بلیط کرد مجانی ،  زیاد باغ وحش آمدند، اما این جانی
دستور داد تا در باغ وحش بسته شد ، گرگ ها از قفس ها بیرون جسته شد
گفته شد بلیط خروج 100 هزار تومان ، گرنه میزبان گرگ هاست، شما مهمان